• Home
  • Ps TV
    • Az Öreg
    • ‎‎ Dezse Vű
    • Mi kérdezünk
    • ‎ GEOrgPOLITIKA
    • Hardcore Hobbista
    • Grund
    • Különvélemény
    • Libz’z of TikTok
    • Karanténvlog
    • Kocsmai igazságok
    • ‎ Parkoló Hobbista
    • ‎ Polbeat
    • ‎ Politikai Pankráció
    • PS Videó
    • ‎ PS Riport
    • ‎ The Fair Right
    • ‎ The Right Brothers
  • Forró drót
  • Magyar ugar
  • Vezércikk
  • ‎ Orosz-ukrán háború
  • Világugar
  • Sport
  • Vesztegzár
PestiSrácok
  • Ps TV
    • Az Öreg
    • ‎‎ Dezse Vű
    • Mi kérdezünk
    • ‎GEOrgPOLITIKA
    • Grund
    • Karanténvlog
    • Kocsmai igazságok
    • Libz’z of TikTok
    • ‎ Parkoló Hobbista
    • ‎ Polbeat
    • ‎ Politikai Pankráció
    • ‎ PS Riport
    • ‎ The Fair Right
    • ‎ The Right Brothers
  • Forró drót
    • Kínát is érdekli, ki robbantotta fel az Északi Áramlat vezetékeit – Támogatják a vizsgálatról szóló orosz határozattervezetet az ENSZ BT-ben
    • Elfogadta a svéd parlament a NATO-csatlakozásról szóló jogszabályt
    • Dobrev kiment Londonba és megállapította: Anglia szenved
    • Az olimpiai bajnok Kammerer Zoltán is elindul a gödi időközin
    • Macron az év végéig életbe lépteti a vitatott nyugdíjreformot
  • Magyar ugar
    • Védők sora cincálta, de rendíthetetlenül kitart terhelő vallomásai mellett a Czeglédy-ügy koronatanúja
    • Ujhelyi kétségbeesett híreket hozott Brüsszelből: Orbán szándékosan nem is akarja az uniós forrásokat (VISSZANÉZHETŐ)
    • “Botkáékkal pacsizó bírák” – Hatalmasat bukott Nóvé Ágnes a Kúrián a PS ellen indított perében
    • Telex: “a Trianon előtti Magyarország szimbólumává vált határai soha nem estek egybe a magyar etnikum határaival”
    • XVIII. kerületi egyházi intézmény diákjait akarja utcára tenni a DK-s polgármester?
  • ‎Orosz-ukrán háború
  • Vezércikk
    • Momentum: a kistérségi Backstreet Boys
    • Soros György a jegesmedvékért aggódik, miközben a véres háborún nyerészkedik
    • Lehet-e gyermekmesékkel küzdeni a gonosz ellen? – Putyin vs. Hága
    • Amerikai és globalista forgatókönyvek – Veszélyben a magyar médiaszuverenitás!
    • Uniót a történelmünkkel!
  • A Hálózat
  • Sport
    • „Hibázott az MLSZ” – Mégis tiltja az UEFA a Nagy-Magyarország-zászlók használatát
    • Válaszút elé állította Vágó Fannyt a női válogatott kapitánya: vagy az FTC, vagy a nemzeti csapat
    • A románoknak nem tetszik, hogy mégis lehet használni a Nagy-Magyarország jelképet
    • GYŐZELEM!!! – Hivatalos: ott lehet a molinókon a történelmi Magyarország!!!
    • Kecskemét, a csodák csodája – A Vasas lassan elbúcsúzhat élvonalbeli tagságától
  • Világugar
    • A profi jégkorongból megtudtam, az ősi mexikói és a kanadai indián kultúrában is egy csomó transznemű volt
    • Centiken múlott, de elbukott a francia kormány ellen indított bizalmatlansági indítvány – Következik Le Pen pártjának indítványa
    • Szijjártó az uniós külügyminiszteri csúcson: Ukrajna szembemegy a legalapvetőbb európai szabállyal – Magyarország nem vesz részt a lőszerszállításban (Cikkünk frissül)
    • Újabb Majdant akarnak kirobbantani az antifák, Párizs lángokban
    • Nagyot futott a közösségi médiában a Nemzetközi Büntetőbíróság kettős mércéje
  • Blogok
    • ‎ 061.hu
    • Tutiblog
    • Aristo
    • Az Öreg Blog
    • Erdélyi levelek
    • Ki ette meg a misszionáriust?
  • Ps VIDEO
  • Szerzők
    • Bálint Botond
    • Füssy Angéla
    • Huth Gergely
    • Jurák Kata
    • Susanszky Mátyás
    • Szalai Szilárd
  • Facebook

  • YouTube

  • RSS

Forró drót

Szijjártó: a Boysen 60 milliárd forintos beruházással 400 új munkahelyet hoz létre Nyíregyházán

Szijjártó: a Boysen 60 milliárd forintos beruházással 400 új munkahelyet hoz létre Nyíregyházán
PestiSrácok.hu
2023-01-30
  
  

A Boysen csoport 60 milliárd forintos beruházással 400 új munkahelyet hoz létre Nyíregyházán, ahol a cég elektromos autókhoz kapcsolódó alkatrészeket fog előállítani a BMW debreceni gyára számára – jelentette be hétfőn Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter.

A Külgazdasági és Külügyminisztérium közleménye szerint a tárcavezető a zöldmezős beruházás budapesti bejelentésén arról számolt be, hogy a német vállalat akkumulátortartó-takaró lemezeket fog gyártani a BMW számára.

Beszédében kiemelte, hogy ez lesz a cég első olyan üzeme, amelyben kizárólag elektromos autókhoz szükséges alkatrészeket fognak előállítani. Majd hozzátette, hogy a legmodernebb technológiára épülő gyárat megújuló energiára alapozzák.

A nagyjából 60 milliárd forint értékű projektet az állam 5,6 milliárd forinttal támogatja, így segítve 400 új munkahely létrejöttét.

Furcsa amikor zöld politikusok mennek neki az elektromos autók gyártásának

Szijjártó Péter emlékeztetett, hogy az utóbbi években a világgazdaság kétszer is a feje tetejére állt, így minden bizonytalan, csak egyetlen folyamat zajlik rendíthetetlenül: az elektromos autók térnyerése. Leszögezte, hogy ez nem pusztán üzleti-gazdasági törvényszerűség, hanem politikai döntés eredménye is, amelynek meghozatalában az Európai Unió hatalmas szerepet játszott.

Az EU az egyik élharcosa a 2050-es klímasemlegességi célok elérésének, az elektromos autóipari átállás “határozott EU-s politikai döntéssorozat eredménye”, ugyanis a közlekedés a környezetszennyezés egyik legfőbb forrása, átalakítása nélkül nem csökkenthető hosszú távon és nagy mértékben az ágazat károsanyag-kibocsátása – mutatott rá.

Ezért is furcsa, amikor önmagukat zöldnek nevező politikusok az elektromos autóiparral szemben érvelnek, és azt próbálják meg felhasználni valamifajta zavarkeltésre és balhézásra

– vélekedett.

A miniszter fontosnak nevezte az elektromos autók gyártásához szükséges kapacitások létrehozását, s hangsúlyozta, hogy ezen beruházásokért “őrületes” európai verseny indult meg, különösképpen most, amikor az ukrajnai háború és az “elhibázott” szankciók nyomán a világgazdaság leszállóágban van.

Tehát aki beruházásokat tud magához vonzani, annak lehet esélye arra, hogy elkerülje a recessziót és a tömeges munkanélküliséget

– fogalmazott.

Majd hozzátette, hogy hazánk is benevezett ebbe a versenybe, és e téren a világ legjobbjai között van. Erre példaként hozta fel, hogy mindhárom prémium német autógyár Magyarországra helyezte elektromobilitási stratégiája egy jelentős szeletét, és részben ennek köszönhetően számos beszállító is idetelepült keletről.

Kiemelte, hogy Magyarország már ma is a világ harmadik legnagyobb elektromos akkumulátorgyártója.

Tehát ha valaki valamifajta titokzatos, új, veszélyes fogalomként kíván hivatkozni az elektromos akkumulátorgyártásra, annak a szíves figyelmét felhívom arra, hogy Magyarországon hatalmas elektromos akkumulátorgyárak működnek már most is, és a hatásuk közel sincs olyan, mint amit egyes, önmagukat fantasztikus szakértőknek minősítő, alapvetően ellenzéki politikusok próbálnak itt összehazudni

– közölte.

Szijjártó Péter kijelentette, hogy a nyugat-európai országok mindent megtesznek azért, hogy minél több náluk épüljön meg az elektromos autóiparhoz kapcsolódó gyárak közül, így Németországban is nemrég avatták fel a kínai CATL új üzemét.

Úgy látszik, hogy ami Németországban jó, azzal szemben Magyarországon egyeseknek kifogásuk van, csak nehogy kiderüljön, hogy az inspiráció is máshonnan érkezik

– mondta.

Végül pedig arra is kitért, hogy az elmúlt nyolc évben összesen 183 nagy német beruházásról született döntés Magyarországon. Aláhúzta: ennek is köszönhető, hogy tavaly 13 százalékos növekedést követően ismét csúcsot döntött a kétoldalú kereskedelmi forgalom, volumene már október végére elérte az 56 milliárd eurót.

Forrás: MTI, fotó: Facebook

Facebook hozzászólás

  
  
Kapcsolódó témákBoysen csoportelektromosautó-iparNyíregyházaSzijjártó Péter
14 hozzászólás

14 Comments

  1. Logikus

    2023-01-31 at 09:15

    Firefly
    Nagyon jól csinálod a duzzogást!
    Egy bajotok van nektek a a dollármédia által agymosottaknak! Mégpedig az, hogy savanyú a szőlő, ezért aztán mindenbe bele akartok kötni.
    Szánalmasak vagytok!

    Válasz
  2. bitszelet

    2023-01-31 at 07:59

    @Firefly
    “Ha ezt a sok hülyeséget el is hiszed, akkor nem csoda hogy a kormány már 13.éve veri át sikeresen a választóit. Ezek a cégek konkrétan szinte semmi adót nem fizetnek nálunk, mivel az adómentesség is a “csábítási” csomag része. Ahogy ”

    Lennének érveid is vagy csak demagóg és meglehetősen unintelligens hőbölgésre futja az útszéli proli stílusában? Ezt a dolgot számokra játsszák. Ezeknek a cégeknek az adatai a árbevétel/nyereség stb többnyire a gazdasági lapokban megtalálhatóak. Úgyhogy mások lehülyézése helyett hivatkozásokkal szeretném látni az érveidet. Dumálás helyett helyett számokat táblázatokat.

    Csinálhatsz egy gagyi exceltáblát is és feltöltheted a githubra, alig várom!

    Ha ilyet nem tudsz mutatni akkor kénytelen vagyok azt hinni, hogy egy fizetett ellenzéki agitátor vagy akit ide küldtek mocskolódni.

    Magyar tulajdonú cég/cégek kis- és középvállalkozások is érintettek az e-mobilitásban például buszgyártásban, töltőberendezések fejlesztésében stb.

    A személygépkocsik esetén még csak – csak vannak érvek a villamos autók ellen vagy az elterjesztési sebességük ellen – bár itt jelzem ma már hagyományos belsőégésű motorokkal szerelt autókat is egyre inkább ellátják valamilyen kisebb teljesítményű akkumulátoros rendszerrel, pl dugóban araszoláshoz, ahogy azokba a járművekbe is kell nagyobb teljesítményű akkumulátor amik esetleg tüzelőanyagcellás hidrogénhajtással mennek, de a városi autóbuszok esetén konkrétan nem létezik ellenérv a elektromos meghajtás ellen.

    Ha csak ezt nézi az ember már sokkal többet hoznak ezek a beruházások mint visznek, már csak ha a szállítási költségeket a levegőminőségről és a fogyasztásról nem is beszélve.

    A harmadik része a dolognak és ebben is jócskán van magyar érdekeltség a megújulókhoz fejlesztett backup rendszerek és intelligens gridekhez fejlesztett rendszerek részegységei vagy a mezőgazdaságban alkalmazható drónok kapcsán. Csak szólok – akik ilyesmiket csinálnak és gyártanak azoknál versenyelőny, ha egy ilyen multi következő termékéről amivel elárasztja a piacot már a gyártmányfejlesztésnél (igen ez ott zajlik a gyárban) rendelkeznek információkkal netán partnerként bevonják őket, de szívesen szoktak beszélni a lehetséges trendekről fejlesztési irányokról.

    És amiről itt írok az főleg nem is hardware hanem software megoldások ott pedig nézzál csak utána egy fejlesztő mekkora éves árbevételt képes összehozni magyar vállalkozásoknál is és ez csak a közvetlen bevétel.
    Fogalmad nincs hogy az autógyárak kapcsán hány magyar fejlesztés készült a legmagasabb hozzáadott értékű alkalmazott kutatástól az implementációig. Szimulácók a logisztikai rendszerek vagy gépészeti egységek modellezésénél.
    Ezek általában szabadalmakat jelentenek illetve a gyártás optimalizálást / üzemeltetési költségek csökkenését segítő megoldásokat ezeknél meg általában termékre / üzemórára / stb jutó költés csökkenéséből részesedik a beszállító, mondjuk több 10-100ezres / darabszámoknál az pár euró esetén is komoly összeg.

    Persze olvasva téged, nyilvánvalóan fogalmad nincs róla hogy a műszaki innováció, hogy működik, ezért halk megjegyzés. A mérnöki területeken a tapasztalat legalább annyira fontos mint az elmélet és sokszor a nem informális csatornák sokkal hasznosabbak. Ezt a tapasztalati tudást pedig nem fogod tudni könyvből megtanulni, az internetről összekukázni és ha a gyár máshol van akkor évekkel leszel lemaradva a mainstreamhoz képest.

    Persze van egy olyan gyanúm a hozzátok hasonlóakban csak a szimpla irigység működik. Nehogy már valaki nálatok jobban keressen vagy sikeresebb legyen.

    Válasz
  3. A Nagy Testvér figyel téged

    2023-01-31 at 04:53

    Firity Seggdugasz
    2023-01-30 at 20:39

    Ezek a cégek, egy gyárat hoznak ide, ezzel munkát adva a környező építőanyag gyártóknak, építőipari és közműépítő cégeknek, értéket teremtve az országban. Ugyanakkor fejlesztik a közműveket, az úthálózatot kiépítve azokat, használatukkal díjakat fizetve a városi szolgáltatóknak, ÁFA az államnak! Munkát adnak, ezzel jövedelmet biztosítanak több száz Magyar vállalkozónak, mint beszállítóknak. Bevételt biztosítanak az államnak, szem.jövedelemadó, egészségbiztosítási járulék, nyugdíjjárulék, stb, stb, formájában! De nem terhelem az amúgy nem létező szürkeállományod, nehogy valami baj érjen hogy gondolkoznod kell!

    Válasz
  4. A Nagy Testvér figyel téged

    2023-01-31 at 04:38

    oks
    2023-01-30 at 18:07

    Nagy a mellény, hülyegyerek! Miért nem te építetted meg ezt a gyárat! Megkaptad volna a támogatást! Hogy mennyi idiótát szült az anyaföld! Remélem hamar trágyaként javítod a Nyírségi homoktalajt!

    Válasz
  5. Solaris

    2023-01-30 at 21:57

    Valóban, egy egyszerű osztás nem részletezi az egyéb költségeket,
    járulékokat, adókat, de nagyságrendileg alkalmas a beígért 400
    munkahellyel párhuzamba tenni.
    Valószínűleg meg fognak jelenni nem magyarok is, de ez nem baj
    feltétlenül, de mindenkit emlékeztetek arra az egyszerű jelenségre, hogy soha-soha
    sem voltak az ilyen “ígéretek” évek múltával sem számonkéretve, sem nyomon követve.
    Ennyi autóipari cég elvileg vonzaná a többi beszállítót, akkor is ha a telephelyeket
    nyomott áron (értsd drágábban) kínálnánk, de petike a pénzosztásról már nem fog tudni leszokni.
    Elég sok céges pletykát tudok ahhoz, hogy szkeptikus legyek bármilyen ígéretkezdemény irányába.
    A Nyíregyháza jó választás lehet, legalább pár Kárpátaljai magyar fiatalnak lesz egy kis pénze,
    hiszen a multit az olcsóbbnál is olcsóbb munkaerő érdekli.
    Akit komolyabban érdekel az elektromobilitás német jelene, olvasson utána a Bundestag oldalán fellelhető anyagnak, ami a távvezérelt árammérőkkel fogja meghatározni az autótulajdonos mozgási szabadságát.
    Még egyszer mondom, német kormányzati terv, nem Blikk magazin.
    Mennyi most a magyar e-autók km költsége?
    Nem hallom!
    Mintegy 11,5 liter bezin tankolásnak megfelelő 100km-enként.
    Persze aki saját napelemről tölti, az szerencsés.
    De azok kb, 0,5% …..

    Válasz
  6. Matu

    2023-01-30 at 21:50

    Na, kíváncsi vagyok, mikor kezd el hisztériázni az összes dinnye (kívül zöld, belül vörös). Mikor lesz egy lemezgyártó üzem maga a megtestesült környezetszennyező, mérgező, ivóvízpusztító, stb. gyár.

    Válasz
  7. Alcapi

    2023-01-30 at 21:47

    Nézzük_magát_a_dolgot
    2023-01-30 at 19:16

    Sajnos meddő próbálkozás hogy megértesd velük, nincs nekik meg az a szervük, ami a felfogóképességet biztosítja!

    Válasz
  8. Firefly

    2023-01-30 at 20:39

    @ Nézzük_magát_a_dolgot

    Ha ezt a sok hülyeséget el is hiszed, akkor nem csoda hogy a kormány már 13.éve veri át sikeresen a választóit. Ezek a cégek konkrétan szinte semmi adót nem fizetnek nálunk, mivel az adómentesség is a “csábítási” csomag része. Ahogy Solaris is kifejtette munkabért se fizetnek évekig, mivel azt gyakorlatilag készpénzes támogatás fejében megkapják a magyar államtól. A munkaerőhiány ráadásul akkora Magyarországon, hogy gyakran ezt a készpénzes támogatást külföldi munkaerő behozatalára költik..azok pedig itt Magyarországon jellemzően csak a legszükségesebb dolgokra költenek..szóval ez se fogja nagyon emelni az adóbevételeket.

    Ráadásul a kormány pont azokat a külföldi multikat támogatja agyon, akik az alacsony hozzáadott értékű, legszennyezőbb gyártási folyamatokat telepítik ide (gumigyárak, akugyárak stb.), mindezt a magyar kkv-k kárára. Ráadásul a magyar beszállítókat illető “legenda” (miszerint azokon keresztül profitálhat a magyar gazdaság ezen multik jelenlétéből) is egy ordas nagy kamu. Dolgoztam több kutatási projekten ezen témakörben és például az Audi esetében konrétan a negyedik (!) körös beszállítók esetében tűntek fel elsőként magyar (vagy részben magyar cégek), és gyanítom, hogy az aksigyárak esetében még kevésbé valószínű, hogy magyar beszállítókat foglalkoztatnának olyan jelentős mennyiségben, hogy mindezen támogatások belátható időn belül megtérüljenek.

    Válasz
  9. Rolo

    2023-01-30 at 20:03

    Nézzük_magát_a_dolgot2023-01-30 at 19:16

    Ne terheld le ennyire,szegénynek még kiduran a nyakán az a csúnya nagy pattanás🤣🤣🤣🤡🤡🤡

    Válasz
  10. Nézzük_magát_a_dolgot

    2023-01-30 at 19:16

    Megfogadtam, hogy Solaris szakmaiatlan felvetéseire többé nem reagálok, nem ér meg annyit, de most mégis meg kell szólalnom. A kifizetett támogatás NEM hazai sajátság, EU irányelveknek megfelel, és MINDEN ország alkalmazza. Ha mindenki így csábítja a beruházót, és az mégis hozzánk jön, az az ezzel foglalkozó személyek és hivatalok (Szíjjártó miniszter, HIPA, stb.) kiváló munkájának eredménye. Tehát a támogatás NEM munkabérre megy, hanem az előző hsz-om szerint a jövő építésére. Ellenben a beruházó a működő gyárban dolgozók után járulékokat és adókat fizet, az ott dolgozók SzJA-t fizetnek, és megnövekedett vásárlóerejük alapján növelik a forgalmi adóbevételeket, a beruházás csökkenti a munkanélküli segélyre fordítandó kiadásokat, és működés után eredményadót fizet, valamint hatalmas mértékű iparűzési adót fizet a vállalkozásnak otthont adó városnak ill. falvaknak. Vagyis ez a pénz megtérülő befektetés a jövőbe.

    Válasz
  11. Nézzük_magát_a_dolgot

    2023-01-30 at 19:03

    Iisztelt Oks! Ma már a munkahelyteremtés ha nem is elhanyagolható, de másodrendű cél. Ennél nagyságrendekkel fontosabb, hogy ez a beruházás az elektromobilitásra vonatkozik. Az e-autózás (akár jó dolog, akár nem) ma már megkerülhetetlenül és visszavonhatatlanul a főcsapás iránya az egész világon a következő évtized(ek)ben. Ezt mi akár fanyalogva is vehetjük tudomásul, de NEM mi döntöttünk így. És ha már így alakult, elvakult és nemzetrontó gazember az, aki az ezzel összefüggő beruházásokat támadja (belpesti hisztériakeltés nyomán például Győrszentiván, Debrecen, Szombathely, stb. tudatlan, könnyen elvakítható rosszindulatú plebsz rétege), az a magyar jövőt akarja aláásni. Az e-autózás robbanásszerű fejlődése csak a gőzgép és a vasút térhódításához hasonlítható jelentőségű. Azok ellen is voltak esztelen támadások, de kimaradni lehetetlen, ha egy nemzet élni akart annak idején.

    Válasz
  12. Solaris

    2023-01-30 at 18:57

    583.333 bruttó mind a négyszáznak, 2 évre
    előre fizetve.
    De utána lehet számolni.
    A hülének is megéri.

    Válasz
  13. Orientál

    2023-01-30 at 18:38

    Balliberális zöld Gyurcsányék csak azon voltak 8 éven át hogy minél többet lophassanak úgy mint Karácsonyuk vezetésével fővárosban már évek óta csinálják az elvtársaik.

    Válasz
  14. oks

    2023-01-30 at 18:07

    150 millió per munkahely az nemrossz, annyiért én is tudok munkát adni pár embernek

    Válasz

Szóljon hozzá!

Kilépés a válaszból

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Forró drót
2023-01-30
PestiSrácok.hu

Kapcsolódó témákBoysen csoportelektromosautó-iparNyíregyházaSzijjártó Péter

Több Forró drót

Kínát is érdekli, ki robbantotta fel az Északi Áramlat vezetékeit – Támogatják a vizsgálatról szóló orosz határozattervezetet az ENSZ BT-ben

PestiSrácok.hu2023-03-22
Több

Elfogadta a svéd parlament a NATO-csatlakozásról szóló jogszabályt

PestiSrácok.hu2023-03-22
Több

Dobrev kiment Londonba és megállapította: Anglia szenved

PestiSrácok.hu2023-03-22
Több

Az olimpiai bajnok Kammerer Zoltán is elindul a gödi időközin

PestiSrácok.hu2023-03-22
Több

Macron az év végéig életbe lépteti a vitatott nyugdíjreformot

PestiSrácok.hu2023-03-22
Több

Deutsch: meg fogjuk védeni a magyar gyermekvédelmi törvényt az Európai Bizottság durva támadásaitól is

PestiSrácok.hu2023-03-22
Több

Ukrajna az IMF fennhatósága alá került az új hitelmegállapodással

PestiSrácok.hu2023-03-22
Több

Titokban találkozott Karácsony Gergely és Lázár János, a témájuk pedig Budapest volt

PestiSrácok.hu2023-03-22
Több

Zavaros újmúlt-konferencián igyekezett kommunista múltját elhazudni az MSZP, pedig első elnökük korábban az MSZMP vezére volt

PestiSrácok.hu2023-03-22
Több

Helyreigazítás

PestiSrácok.hu2023-03-22
Több

Szijjártó Péter: felháborító, ahogy az amerikai külügy más országokat minősítget és légbőlkapott jelentéseket írogat

PestiSrácok.hu2023-03-22
Több

Boszniai szerb vezető: Szijjártó kedves és jó szándékú ember, az amerikaiak pedig arrogánsak

PestiSrácok.hu2023-03-22
Több

Megmutatta kismamapocakját Hosszú Katinka (fotók)

PestiSrácok.hu2023-03-22
Több

Prostituáltakkal bulizott Schadl György – derül ki a nyomozók lehallgatási jegyzőkönyveiből

PestiSrácok.hu2023-03-22
Több

Andrij Baloga az AFP-nek: Kárpátalja Ukrajna volt, Ukrajnáé lesz és Ukrajnáé marad

PestiSrácok.hu2023-03-22
Több

Sűrű napja van Orbán Viktornak

PestiSrácok.hu2023-03-22
Több

Amerikában már a nagyobb bankokat is elmebetegek vezetik (videók)

PestiSrácok.hu2023-03-22
Több

Vitát kavart a német kormányban a magyar gyermekvédelmi törvény elleni per

PestiSrácok.hu2023-03-22
Több

Szakértők szerint Németország elkerüli idén a recessziót

PestiSrácok.hu2023-03-22
Több

Szijjártó Péter: a nyugat-balkáni országok felvétele megerősítené az Európai Uniót

PestiSrácok.hu2023-03-22
Több

Az EU nem is igyekszik úgy tenni, mintha jogszerű vagy legalább korrekt döntést akarna hozni a nekünk szerződés szerint járó uniós forrásokról

PestiSrácok.hu2023-03-22
Több

A románoknak nem tetszik, hogy mégis lehet használni a Nagy-Magyarország jelképet

PestiSrácok.hu2023-03-22
Több

BM: Országos tömeges mentési és sérültellátási törzsvezetési gyakorlat kezdődött

PestiSrácok.hu2023-03-22
Több

Dömötör Csaba válasza Szekeres Imrének: Jól emlékszünk arra, hogy hogyan építették le a honvédséget a szocialisták

PestiSrácok.hu2023-03-22
Több

Egy újabb szexuális bűnözőt nem sikerült a börtönben jó útra téríteni, de legalább gyorsan elkapták a rendőrök

PestiSrácok.hu2023-03-22
Több

Josep Borrell: az EU-nak a globális biztonság és védelem szereplőjévé kell válnia

PestiSrácok.hu2023-03-22
Több

Az EU egy éven belül egymillió darab lőszerrel látná el Ukrajnát

PestiSrácok.hu2023-03-22
Több

Őrizetbe vették a csepeli kislányokkal erőszakoskodó férfit

PestiSrácok.hu2023-03-21
Több

Erős földrengés rázta meg Pakisztánt és Afganisztánt, kilencen meghaltak

PestiSrácok.hu2023-03-21
Több

A Nemzeti Választási Bizottság elkaszálta az LMP akkumulátorgyárakról szóló népszavazási kezdeményezését

PestiSrácok.hu2023-03-21
Több

Identitászavarosok egymás között: a magyar árnyékkormány a brit árnyékkormánnyal találkozik

PestiSrácok.hu2023-03-21
Több

Giorgia Meloni: “nem várhatunk védtelenül” a következő hajószerencsétlenségre

PestiSrácok.hu2023-03-21
Több

Orbán Viktor az EU-csúcs videókonferenciáján: továbbra is kiállunk a béketárgyalások és a kárpátaljai magyarok mellett

PestiSrácok.hu2023-03-21
Több

Tovább emelik a tétet: a britek gyengített uránnal töltött lőszereket küldenének Ukrajnának

Gulyás Áron2023-03-21
Több

Szijjártó Péter: a Nagy-Britanniából származó beruházások fontos szerepet játszanak a magyar gazdasági növekedés fenntartásában

PestiSrácok.hu2023-03-21
Több

Emmanuel Macron nem tervezi sem a kormány átalakítását, sem a nemzetgyűlés feloszlatását a nyugdíjreform elleni tiltakozások miatt

PestiSrácok.hu2023-03-21
Több

Nem zúzzák be Mező Gábor könyvét, igazat írt Demján Sándor egykori személyi titkáráról

PestiSrácok.hu2023-03-21
Több

Szalay-Bobrovniczky Kristóf a kenyai és a nigeri védelmi miniszterrel tárgyalt

PestiSrácok.hu2023-03-21
Több

Kovács Zoltán: a magyar kormány tudomásul vette a Putyin ellen kiadott elfogatóparancsot, hazugság, hogy megvétóztuk azt

PestiSrácok.hu2023-03-21
Több

Ismét a kormánypártok erősödését mérik a kutatóközpontok

PestiSrácok.hu2023-03-21
Több

A román hatóságok migránsokat átszöktető embercsempész-hálózatra csaptak le a szerb-román határon

PestiSrácok.hu2023-03-21
Több

Egymilliárd forintból újul meg az Ajtósi Dürer sor és a Zichy Géza utca egy-egy szakasza

PestiSrácok.hu2023-03-21
Több

Szijjártó Péter: hatalmas a nyomás a kormányon, de semmilyen körülmények között nem adjuk fel a kárpátaljai magyarok védelmét

PestiSrácok.hu2023-03-21
Több

A kneszet megszavazta a 2005-ös kitelepítés visszavonását Ciszjordánia északi részén

PestiSrácok.hu2023-03-21
Több

A kínai elnök pekingi látogatásra hívta meg Vlagyimir Putyint

PestiSrácok.hu2023-03-21
Több
Gördítsen többért
Blogok
.
  • Ps TV

  • Ezt TUDNOD KELL, mielőtt ILYEN bankba teszed a pénzed – Hardcore Hobbista
    Hardcore Hobbista2023-03-22
  • Meddig maradhat miniszterelnök Orbán Viktor? (Videó)
    ‎ PS Riport2023-03-22
  • GEOrgPOLITIKA – Szu–27-es vadászgépek kísértek egy amerikai B–52-es bombázót
    ‎ GEOrgPOLITIKA2023-03-22
  • Hunnia-portrék: katonából lett gazdálkodó, egy Bibliába rejtett ultrahangfelvétel és a megtartó elfogadás
    ‎ PS Riport2023-02-26
  • Ábrahám Robi: „Ha én békepropagandista vagyok, akkor te háborús uszító” (PS-videó!)
    ‎ PS Riport2023-02-25
  • Forró drót

  • Kínát is érdekli, ki robbantotta fel az Északi Áramlat vezetékeit – Támogatják a vizsgálatról szóló orosz határozattervezetet az ENSZ BT-ben
    Forró drót2023-03-22
  • Elfogadta a svéd parlament a NATO-csatlakozásról szóló jogszabályt
    Forró drót2023-03-22
  • Dobrev kiment Londonba és megállapította: Anglia szenved
    Forró drót2023-03-22
  • Durva magyartalanítás Kárpátalján – magyar zászlókat, magyar feliratokat és intézményvezetőket távolítottak el a munkácsi járásban
    Exkluzív2023-01-17
  • Újbudai rendőrgyilkosság – Hősi halottá nyilvánította és főhadnaggyá nevezte ki a néhai Baumann Pétert a belügyminiszter (Videó és fotók!)
    Forró drót2023-01-13
  • Exkluzív

  • Védők sora cincálta, de rendíthetetlenül kitart terhelő vallomásai mellett a Czeglédy-ügy koronatanúja
    Magyar ugar2023-03-22
  • “15 évesen egy homoszexuális ragadozó szexrabszolgája voltam” – Előzetes
    ‎ PS Riport2023-03-22
  • Ujhelyi kétségbeesett híreket hozott Brüsszelből: Orbán szándékosan nem is akarja az uniós forrásokat (VISSZANÉZHETŐ)
    Magyar ugar2023-03-22
  • Rengeteg, ukránoknak adott fegyver kerülhet a feketepiacra – Kövesse velünk az orosz–ukrán háború legfontosabb eseményeit!
    Világugar2022-10-21
  • A Telex lincshangulatot kelt az ATV körül, amiért meg merészelték hívni Szalai Szilárdot kérdezőnek
    Magyar ugar2022-11-04
  • Vesztegzár

  • Magyarország történelme a szabadságharcok története – II. rész
    Vesztegzár2023-03-15
  • Magyarország történelme a szabadságharcok története – I. rész
    Vesztegzár2023-03-14
  • A Liu fivérek országváltásának margójára
    Magyar ugar2022-11-10
  • Nem hiszünk a szemünknek – A YouTube valósággal a keblére ölelt bennünket
    Forró drót2022-11-11

(x) PestiSrácok.hu Filmklub

  • A hálózat

  • Borvendég Zsuzsanna sorozata: A kommunisták uzsorásoknak adósították el az országot
    A Hálózat2023-03-19
  • Borvendég Zsuzsanna sorozata: Nem véletlen a szállóigévé vált mondás, hogy „nekünk kommunistából is a legrosszabb jutott”
    A Hálózat2023-01-22
  • Borvendég Zsuzsanna sorozata: Rablóvezérek voltak egytől egyig a rendszerváltás vezető kommunistái
    A Hálózat2023-02-26
  • Sport

  • „Hibázott az MLSZ” – Mégis tiltja az UEFA a Nagy-Magyarország-zászlók használatát
    Sport2023-03-22
  • A tisztes helytállás megvolt, így még fájóbb a hajrában kapott második gól – Labdarúgó Európa Liga-nyolcaddöntő: Bayer Leverkusen–Ferencváros 2–0 (1–0)
    Exkluzív2023-03-09
  • A németek nem mernek majd nyerni – Ukrajna ellen játszaná története ezredik mérkőzését a német labdarúgó-válogatott
    Forró drót2023-02-24
  • Blogok

  • Németországban megszűnt a demokrácia. Már megint!
    Ki ette meg a misszionáriust?2023-03-21
  • A székely autonómiával, mondjátok, mi lesz?
    Erdélyi levelek2022-10-31
  • Kinek higgyünk?
    Erdélyi levelek2022-11-07
  • ECO

  • Enyhülés – A bankpánik előtti szinteken az OTP
    Eco2023-03-22
  • Azt tudta, hogy a napelemek is újrahasznosítatlan szemétté válnak végül?
    Eco2023-03-12
  • Új gázmezőket talált a Mol Magyarországon
    Eco2023-02-27
PestiSrácok
I M P R E S S Z U M
A PestiSrácok.hu kiadója a Media Vivantis Műsorszolgáltató Zrt.
A lap NMHH nyilvántartásba vételének száma: CE/29743-2/2014
A kiadó székhelye: 1036 Budapest, Lajos u. 126-130.
A kiadásért felelős személy neve : Kovács Gergely Csaba
A szerkesztésért felelős személy neve : Huth Gergely főszerkesztő
Szenvedi Zoltán lapigazgató

Munkatársaink

Kapcsolat

PestiSrácok.hu

Ahol alacsonyan szállnak a sallerek. És ahol nincs íróasztalfiók. Mert ami odakerülne, az itt megjelenik.

Írásaink a közmegegyezéses hazai sajtóetika és a Médiaalkotmány szellemisége szerint készülnek. Forrásainkat minden körülmények között megóvjuk, szivárogtasson bátran! Szerzőink neve olykor "írói név".

Adatkezelési Tájékoztató

*Kell még valamit mondanom Ildikó? - Az őszödi beszéd utolsó mondata.

Médiaajánlat

A PestiSrácok.hu multiszájton és társoldalain, a 061.hu, AzÖreg.hu, az Aristo blogol, a Ki ette meg a misszionáriust? és az Erdélyi Levelek blogokon exkluzív hirdetési felületeket kínálunk.

Oldalunk ügynökségi értékesítését az Atmedia végzi

Copyright © 2015-2022 PestiSrácok.hu

Negyvenezer forintért öltek meg egy férfit a hajdú-bihari Furtán
Egy világvégeváró család illegálisan élt egy ausztriai borospincében
pixel