Nem hajlandó felelni a hajdúszoboszlói félárván maradt hármas ikrek és édesapjuk számára összegyűjtött több tízmillió forint sorsát firtató kérdéseinkre a Tündérkör Alapítvány. A szervezet gyűjtését számos sajtóorgánum segítette a felhívás és a számlaszám közzétételével, ám a Karc FM csütörtöki Paláver című műsorában – miután a műsorvezető hallgatói kérdésre felolvasta a számlaszámot – vita bontakozott ki a betelefonálók körében a gyűjtés átláthatóságáról. Ezért tett fel a PestiSrácok.hu néhány tisztelettudó és a gyászoló család érdekeit mindenekben szem előtt tartó kérdést az alapítványnak, amely – legnagyobb megdöbbenésünkre – kerek perec elutasította a válaszadást.
A csütörtöki Paláverben is téma volt a hajdúszoboszlói hármas ikrek szívszorító drámája, akiknek édesanyja a szülés után – a kórház közleménye szerint – egy ritka véralvadási szindróma áldozata lett. Többen érdeklődtek az adakozás lehetőségeiről és a pénz sorsáról, mire Huth Gergely műsorvezető fel is olvasta a a Tündérkör Alapítvány számlaszámát és Facebook-bejegyzését, miszerint
“az utalt adomány átadása a napokban megtörténik amiről be is számolunk. A család részére elutalt pénzt maradéktalanul átutaljuk a jogosultnak.”
A legutóbbi hírek szerint már 45 millió forintot és számos tárgyi segítséget ajánlottak fel az emberek a megrázó hír hallatán a Tündérkör Alapítványon keresztül, hogy segítsék a magára maradt, gyászoló apuka boldogulását. A Hajdú-bihari Napló közben idézte az alapítvány elnökének nyilatkozatát, miszerint egészen 18 éves korukig támogatják majd az árvákat. Ezért is lehet érdekes kérdés, hogy a felajánlott pénzt valóban és maradéktalanul átadják-e az apának, vagy részletekben, esetleg valamiféle költségek levonása után továbbítják majd azt. A PestiSrácok.hu éppen a kétkedők megnyugtatása érdekében tette fel az alábbi kérdéseket az alapítványnak:
Tisztelt Tündérkör Alapítvány!Mindenek előtt szeretnénk kifejezni hálánkat az Önök által végzett munka miatt. Egy a lapunkhoz közel álló rádióműsorban (a Karc FM Paláver című műsorában ) a tegnapi nap folyamán az egyik fő téma volt az ismert három kisgyermekes édesanya halála és a megözvegyült édesapa esete, továbbá a támogatások sorsa.Ennek kapcsán tisztelettel kérdezném Önöktől:– Mekkora pénzösszeg gyűlt össze?– Hogy fog történni az átutalás az édesapának? (Egy összegben, vagy miután Facebook oldalukon azt írták, húsz éves korukig fogják támogatni a gyermekeket, ezért esetleg időszakonként fognak utalni?)– Hogyan működik az ellenőrzése, illetve van-e olyan személy aki ellenőrzi a befolyt összeg kifizetését?A fenti kérdéseket csupán hallgatóink illetve olvasóink érdeklődésére való tekintettel tettük fel. Kérem, amennyiben nem okoz nehézséget, pár sorban foglalják össze, hogyan találtak rá az édesapára, esetleg az apa kereste fel Önöket, illetve hogyan és miért találták fontosnak, hogy kiemelten foglalkozzanak az özveggyel és három gyermekével.Köszönettel és további eredményes munkát kívánva: PestiSrácok.hu
Tisztelt szerkesztőség!Nem szeretnénk nyilatkozni ebben az ügyben.Köszönöm, Áldott ünnepet kívánok.
Hável Benedek
2017-12-23 at 21:07
Hozzászoltam tegnap, azt is letöröltétek. Akkor meg minek? Olyat nem tudok írni, ami dícsérné a P.S-t.
KKK
2017-12-23 at 19:52
tegnap egy ötgyerekes apa is meghalt munka közben, agyonvágta az áram.
neki ki szervez gyűjtést?
alapítvány, pfuj. a vöröskereszt is szinte mindehol mszp közeli banda.
Margit Margit
2017-12-23 at 17:32
Nem szeretem a negatív érveket,de szerintem a 3 félárva kicsi párév múlva magukra lesznek hagyva,az apa fiatal ember talál magának nőt és kicsapongó lesz!a nőknek 3 gyerekes apa ugyan úgy nem kell mint fordítva,ezt én tapasztalatból írom. igaz hogy én nem ikrekkel maradtam özvegy de 3 gyerekkel és 10 fillér segítség nélkül felneveltem őket,az is tény hogy éppen ez miatt hiányzott a a nyugdíjamhoz 4 év aminek a kárát most érzem ezért levontak a nyugdíj megállapításkor 25%-kot, de visszatérek a kicsinek sorsára.a pénz ami össze jött a gyermekek nevére kellene négyzetméterben megfelelő családi házat venni,Valamelyik megbízható civilszervezetre kellene bízni a pénz havi beosztását. egy kb. 40-es éveiben járó nevelőnő fenntartásával aki felel a gyermekekért.és az apa is gyakorolhatná az apai teendőit.én úgy gondolom a legjobb megoldás ez lenne a kicsikék számára.
Vízöntő
2017-12-23 at 10:55
Még egy-két dolgot.
Ferencné Turgyán felvetette a migráns üdültetőket, az Tündérliget volt!
Viszont, valamiért én hajdúszoboszlóinak kezeltem az Alapítványt, valójában Debrecen a székhelye, és amit ígérget, hogy szakemberek tanácsaival segíti a családot az már azonnal komoly költségekkel jár, hiszen Hajdúszoboszlón laknak, ahol tudtommal kifogástalanul működik a védőnői hálózat!!!
Miért is kellenének az Alapítvány külön tanácsai?
Még egy figyelmet érdemlő apróság, az Alapítvány programjai között van a drog prevenciós előadások szervezése. A kérdésem, a szcientológusok is jelen vannak?
tota
2017-12-23 at 06:50
Tisztelettudó kérdés,mi?Újságíró nincs csak a
pesti srácok van feltüntetve.Mindenki ezt a cikket írta tisztelettudóan?Akkor üzenem a pesti srácok nevü újságírónak,menjen a picsába.Ez a legalja amit műveltek.Pesti szarok vagytok.Az a baj mi,hogy nem valami keresztényiáltalatok kedvelt lopós banda gyüjtötte össze a pénzt?Pesti szarok.Nem csodálom,hogy a cikket nem merte felvállalni egy szarjancsi sem a pesti szarokban.
Én
2017-12-23 at 07:19
Tipikus ostoba lumpenproli, mellébeszél, terel.
tota
2017-12-23 at 09:05
Másszál már ki viktor seggéből keresztényi díszhuszár.Szarosak vagytok a pesti szarokkal együtt.Nézd már meg majom,milyen név szerepel szerzőként?Ja,ahhoz a nagy keresztényi elvtársnak olvasni is tudni kéne,nem csak bemásolni a megparancsolt szöveget.Ügyeletes hülye.
pandora
2017-12-23 at 15:30
Menj el erről az oldalról! Nem veszed észre,hogy nem illik ide a mocskos szöveged????????????????
Blaskovics Ferenc
2017-12-22 at 22:52
Az édesapa meglehetős közönnyel beszélt a szomorú eseményről,felesége elvesztése után 1 nappal az anyagi gond,és nem a fájdalom hatotta át!Egyébbként szép román neveket adott gyermekeinek!
mado
2017-12-23 at 02:01
Na ez a megjegyzés igazán nem hiányzott! …aztán meg mi a bajod a gyermekek nevével!? egyáltalán mit akar ez sugallni?
Most várom, hogy megjelennek a románozó, cigányozók is… istenem jó érzés már kiveszett az emberekből?
Gáspár Anett
2017-12-23 at 07:27
Te idióta!
Én
2017-12-22 at 22:20
Az egész koncepció bűzlik.
Ha valaki segíteni akar, utalhasson közvetlenül az apának.
Ha meghirdette volna ez az alapítvány, hogy húsz évig mi ülünk majd a pénzen, nem sok jött volna össze.
Személy szerint gusztustalannak tartom, hogy egy ilyen megrázó történetet és a közelgő karácsony miatt egyébként is nagyobb adakozási kedvet kihasználva, pénzt gyűjt egy alapítány saját számlájára.
Ha hitelt érdemlően bizonyítják, hogy tételesen mennyi folyt be ennek a családnak és azt most eljuttatják nekik, akkor megkövetem őket. Bár ez aligha fog megtörténni.
Krisztina
2017-12-22 at 21:45
Ez az egész tiszta csak úgy lett volna, ha közvetlenül az édesapa számlaszáma lett volna publikus,/ VAJON MÉRT NEM ÍGY LETT…? / közvetlen neki utalhattuk volna az adományt a három árva részére .
A gyámhatóságnak is ideje lenne pontosan tájékozódni a helyzetről !
AKI TISZTA ANNAK NINCS TAKARGATNIVALÓJA .
Egy kattintás és az apa számláján a pénz .HÁT ENNEK A BIZONYLATÁT TESSÉK SZÍVES BEMUTATNI !!!
gyurma
2017-12-22 at 21:18
Tisztelt Kommentelők ! Rajtam kívül hányan olvastátok ill. néztétek meg az Alapítvány Facebook oldalát. Szó sincs titkolódzásról ……. Már a cikk címe is félrevezetés !
Ha meg nem hisztek az alapítvány nyilatkozatának akkor jól működött az agymosás—–ennyi!
Krisztina
2017-12-22 at 20:57
Én a három gyereknek, és az apának szántam a pénzt, amit utaltam .
Az UTOLSÓ FILLÉRIG , MARADÉKTALANuL NEKIK, nem az alapítvány
ilyen-olyan dolgaira. Jogunk lenne tudni odaért-e a pénz ahová szántuk !
Az apa is nyilatkozhatna, tisztábban látnánk !
Gáspár Anett
2017-12-22 at 20:29
Ostoba vagy.
okostojás
2017-12-22 at 20:00
Őszinte részvétem az apukának, valóban nagy feladat elé állította az élet. Nem nevezem gonoszoknak, akik kételkednek a kifizetésben és abban, hogy maradéktalanul eljut a pénz a családhoz. Ez már nem az az ország, ahol feltétel nélkül bízhatunk az emberekben. Én is a gyámhatóságot javasolnám, és két aláírást az átvett pénzből. Az apának legyen rálátása a befolyt összegről, és aláírásával bizonyíthassa mennyit kapott.
Gáspár Anett
2017-12-22 at 20:09
Pontosan!
Nagyon sok a szélhámos “civil” szegényeket és/vagy betegeket, főleg gyermekeket “segítő” szervezet.
Volt, mikor összegyűlt 2 millió, és kapott belőle a gyermek 300 ezer Ft-ot, a többit ilyen-olyan címen lenyelte az alapítvány.
Az adományozók meg abban a hiszemben voltak, hogy minden pénzt a gyerek gyógyítására költöttek.
Kiss Lajos vállalkozó
2017-12-22 at 19:59
Ilyen hozzászólások után lessz olyan alapítvány aki felválal hasonló dolgot?
Gáspár Anett
2017-12-22 at 20:34
A tiszta alapítványokat egy pillanatig sem zavarja, ha egy újságíró rákérdez, hogy mennyi gyűlt össze, és ugye az egészet megkapja a célzott család.
Sőt!
Amelyik elzárkózik és vernyákol, annál kell a legtüzetesebben fürkészni.
Ez az édesapa és a három kicsi félárva érdeke!
Ugyanis az ő révükön, AZ Ő NEVÜKBEN (!!!) gyűjtik a milliókat!
Tehát jelen esetben AZ ÉDESAPÁNAK és az adományozóknak, valamint a potenciális adományozóknak KÖTELESEK A LEGSZÉLESEBB NYILVÁNOSSÁG ELŐTT ELSZÁMOLNI MINDEN FILLÉRREL!
Van egy gyanúm, hogy a P.S. nem véletlenül érdekelődött!
hanna bal
2017-12-23 at 15:03
Valszeg ugyanezen ok miatt ajvékolnak a soros féle “civilek” is. akinek tiszta a lelkiismerete nyílt lapokkal játszik
sefi
2017-12-22 at 19:52
hogy ne lenne közünk hozzá te bunko te adtál lovét én igen és nem keveset és szeretném tudni hogy akinek fel ajálottam meg e kapta vagy csak mondjuk tiz ft-ét
Gáspár Anett
2017-12-22 at 20:56
Szerintem a P.S. fülest kapott. De aki nyitott szemmel jár, az tudja, hogy a “segítő” alapítványok többsége kamu, pénzlenyúló, megélhetési “segítő alapítvány”.
A legtöbbjük afféle “Róbert bácsi”.
Lássuk csak, ki is volt ő:
“A húszas évek második felében meleg teát osztott és éjjeli menedékhelyet tartott fenn. Később gazdag embereket, cégeket, bankokat keresett fel, adományt gyűjtött. Ingyenkonyháján a Kálvin téren, a Kálvária téren, a Haller téri szegénypiacon – később a Városligetben, majd az Almássy téren – ingyenebédet osztott az éhezőknek, naponta 200-300 adag levest. Nagy népszerűségnek örvendett, tekintélyes támogatói voltak, akik a hatóságok esetleges fellépéseitől is megvédték.
Azonban, amikor már egy évtizede működtek Róbert bácsi konyhái és neve fogalommá vált, kiderült, hogy a gazdagoktól gyűjtött élelem és ruházat jobb részét a szegények sohasem látták. Az összegyűjtött pénzek nagy részét is elsikkasztotta Róbert bácsi, aki a pénzből Bécsben két házat vásárolt[forrás?]. 1930-ban a segélyezések kapcsán kirobbant botrány miatt letartóztatták Feinsilber Róbertet. A rendőrség megállapította, hogy a szélhámos bécsi vagyonát nem áll módjában elkobozni. Kiderült, hogy nem magyar állampolgár, nem szabad ellene eljárást folytatni, ezért kiutasították az országból. 1930. május 2-án elhagyta Magyarországot. Furcsa távozása és a személye körüli találgatások máig megkérdezőjelezik szerepét.”
Hajrá, P.S.!
Csak így, tovább!
Akinek tiszta a lelkiösmerete, aki tisztességes úton jár , annak nincs takargatnivalója.
Az Apuka, akinek a nevében és a gyermekei nevében gyűjtenek, legyen figyelmes arra, hogy azok a milliók, melyeket az ő nevükben szednek össze, maradéktalanul a gyermekeinek a számlájára kerüljenek. Ehhez kérje a gyámhatóság felügyeletét.
Ez az alapítványnak is érdeke, ha nem lenyúlni akar, a árvák érdeke és a támogatók érdeke együttesen.
XYZ
2017-12-22 at 19:35
Ez Magyarország ! Szégyen , gyalázat ! Ez most a legnagyobb probléma? Miért kell a sz.art keverni ? Aki kinyitotta a bukszáját , gondolom kifejezetten azért tette mert segíteni akart. Kinek mi köze hozzá hogy milyen csatornán keresztül jut el az apukához. Egyedül Ő az aki tudja kontrolálni a beérkező pénz összegét , útját. Bízzuk rá ! Senkinek semmi köze hozzá. Őszinte részvétem az apukának és a családoknak.
Gerhát Imre nyug. főtanácsos
2017-12-22 at 19:32
Szerintem az összegyújtött adományt ügyészi/ügvédi letétbe kellene helyezni. Ők (valamelyik) gondoskodnának az Alapítvány Kuratóriumának határozata szerinti utalásával.
pandora
2017-12-22 at 19:29
Az alapítványok egy része valóban saját működésére és jólétére költi a segítségre szánt pénzt.Lásd :Gyermekrák alapítvány,ahol még (a pénzköltésen kívül) a mentőautóval furikázott az elnök és amikor lebukott,még ő volt megsértődve.Egy tiszta alapítvány egyenesen válaszol a kérdésekre,mert saját érdeke is,hogy makulátlan legyen a hírneve.!?Az acsargó kommentelők szíves figyelmébe ajánlom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
d.a.angela
2017-12-22 at 19:28
Egy érdekes dolog észrevehető. A gyűjtés alatt az alapítvány azt még azt nyilatkozta, hogy az összeget a család megkapja. Aztán most már arról van szó, hogy csak részletekbe kaphatja meg 18 éven át.Érthető is lehet, mert sokkal több pénz gyűlt össze és talán így tovább lehet segíteni. De az adakozó emberek is aggódnak, hogy tényleg oda megy-e az összeg. Ilyenkor azért lehetne nyilvánossá tenni a tervet, hogyan is lesz a kifizetés. És egyállami ellenőrző szervezet sem ártana.
Névtelen
2017-12-22 at 20:34
Az apa is be tudná fektetni, pl kiadható lakásokba, amivel akár el is indíthatná a gyerekeit.
Gáspár Anett
2017-12-22 at 20:50
Pontosan!!!
Turi Ferencne
2017-12-22 at 19:23
A gyamhatosagnak kell ellenorizni es a felhasznalast iranyitani,szukseg szerint.Akar az egeszet az Apanak atutalni.Mivel harom arvat fol kell neki nevelni.
ovodas
2017-12-22 at 19:18
Sajnálom!Eddig azt hittem – én kis naív, – hogy ez a támogatás él és működik.De most megroppant bennem a bizalom.Oka?Sajnos ebben az eszement pénzéhes világban az ilyen összegek eltűnnek a süllyesztőben.
Miért nem lehet a családnak nyitott névtelen bankszámlára utaltatni az adományokat?Mi szükség ilyen esetben alapítványra?
muki
2017-12-22 at 19:16
Régóta bebizonyított tény, hogy az összegek 10%-a jut el a segítségre szorulókhoz az alapítványoktól
Névtelen
2017-12-22 at 19:08
Barabás te idióta fostömlő!
olszal
2017-12-22 at 19:01
Basszus! Magam sem szeretném, ha egy akárki alapítvány kezelné a pénzemet. Az apát valóban nem érdekli, hogy a PS-t jó szándék vezérli amikor ebben a kényes ügyben akar információt kapni? Rengeteg szélhámos társaság van,akik visszaélnek a nehéz helyzetbe került emberek részére gyűjtött adományokkal.
Az alapítvány törvényes működését ellenőrizni is lehet a bíróságon.
Talán ez az út is járható lenne a PS részére.
Még mielőtt nem késő…
Turi Ferencne
2017-12-22 at 19:18
A gyamhatosagnak kell kezelni es ellenorizni a befutott adomanyokat es annak felhasznalasat.
Gáspár Anett
2017-12-22 at 20:00
Egyértelműen! Én meg is tiltanám törvényi eszközökkel, hogy a gyámhatóságot kikerülve alapítványok gyűjtsenek.
Nagyon sok adomány tűnt el így kézen-közön, és akiknek a számára adományoztak milliókat, azokhoz csak a töredéke jutott el, mert az alapítvány a szervezési és működési költségekre elköltött belőle 70-90%-ot.
Vagyis az önfenntartásukra használták fel az adományokat.
Meiszter Margit
2017-12-22 at 22:28
Egyetértek aki azt írta,hogy az alapítványokat beszüntetné,de miért is kellene a gyámhatóságnak bármilyen modon ellenőrizni vagy kezelni az adományból befolyt összeget? Semmi közük hozzá. Az édesapának és a három kicsikének adományozták az emberek azokat az összegeket!Természetesen ha az apuka kéri a segítségüket akkor igen de másképp nem.Ez a pénz nem örökség a gyermekeknek hanem adomány melyet más emberektől kaptak. Míg az örökségre rá tehetei a kezét a gyámügy erre az összegre nem mert törvénybe ütközö lenne az apával szemben.Az apuka helyében keresnék egy megbízható ügyvédet de gyorsan.
Nagy László
2017-12-22 at 18:57
Milyen gusztustalan dolog már a szerencsétlen zsebében turkálni! Kell a “szenzáció”???? Szégyelljétek magatokat….
Éles Zoltán
2017-12-22 at 19:36
Mi van akkor, ha az alapítvány működési költségként eltesz 90%-ot? Ismertem olyan embert, aki alapítványi pénzből céges autóval járt, stb. Én ezt a kérdést jogosnak tartom, kiváncsi lennék rá 🙂
Gáspár Anett
2017-12-22 at 19:59
Pontosan!
Az újságíró feladata, hogy a nyilvánosság eszközével kontrollálhasson mindenki, aki adományoz.
Gáspár Anett
2017-12-22 at 20:44
Volt egy nagynéném. Tipikus “tánti” volt az lelkem.
Amikor megszületett a fiam, a nagypapám örömében, hogy megszületett az első dédunokája, a nagynéném által küldött nekem egy kiló borjúhúst ( a 70-es években bizony nagy dolog volt hentesnél borjúhúshoz jutni, csak jattért, pult alól lehetett, azt is csak nagyon ritkán).
Nos, a tántika nem adta át nekem, hanem hazavitte, megsütötte és küldött belőle nekem három vékony szeletet. 😀
Na, ilyenek ezek a “támogatásokat gyűjtő” alapítványok is.
mado
2017-12-23 at 01:53
…mennyit szerettél volna belőle kapni? mert hogy akkor a fiad még szopott! Viszont a tánti gyakorlatias volt, gondolta mindenkinek egy szelet 🙂
Gáspár Anett
2017-12-23 at 07:16
Mondjuk, az egészet, mert a nagypapám nekem küldte! ?
Gáspár Anett
2017-12-22 at 20:16
Nem az édesapa zsebében “turkál”, aki számon kéri az alapítványt, hogy mennyi idő alatt hány milliót és valóban az egészet megkapja-e az édesapa.
Nagyon jól tette a szerkesztő, hogy számon kérte őket.
Remélem, hogy ezek után fel sem merül, hogy levonnának belőle bármennyit is.
Azt is külön engedélyhez kötném, hogy az ilyen alapon, célzottan egy személy és/vagy család számára befizetett pénzeket ne merjék befektetni, hanem egyösszegben kapja meg a család.
Az ilyen: majd ebből támogatják 18 évig a kicsiket, az arról szól, hogy szépen használják, befektetik, elapasztják a pénzt.
Megtiltanám törvényileg, hogy ők kezeljék a befolyt összeget.
Ha nem hajlandók nyilatkozni, márpedig ez közérdekű információ, akkor van mit titkolniuk: vagy elkövettek valamit, vagy szándékukban áll.
Pen
2017-12-22 at 18:40
Egyáltalán miért van szükség alapítványra? Miért nem lehet közvetlenül az apa számlájának egy alszámlájára utalni?
zincsi
2017-12-22 at 19:07
Fityes? Te idióta! Demagóg barom! Semmi nem létezik, amibe bele ne foglalnátok a paranoiátokat és a gyűlöleteteket?
Gáspár Anett
2017-12-22 at 20:12
Tahó liberálfasiszta vagy.
Azonnal vernyákoltok, ha a körmötökre akarnak nézni.
A P.S. pontosan a háromgyermekes édesapa érdekében lépett az alapítvány tyúkszemére, nehogy véletlenül legyen, aki ilyen-olyan címen lenyúlja a jóhiszeműen utalt tízmilliókat.
Lilla
2017-12-22 at 21:26
Te sötét… Mészáros, Rogán meg a többi hulladék körmére kinéz?
S a híres civil CÖF bagázsról nem is beszélve. Akkor miért nem ajvékolt a PS. meg az ilyen hulladék mint te amikor 500 millát kapott az MVM-től.
Gáspár Anett
2017-12-23 at 00:54
Buta vagy, “szürkeállomány”. ?
Ellenzsox
2017-12-23 at 10:33
Lilla! Tudod a butaság egy komoly betegség.
Tánczos Miklós.
2017-12-22 at 20:13
Ön ilyen hülyén született, vagy valaki segitett hülyévé válni?
Gáspár Anett
2017-12-22 at 20:20
A liberálfasiszta alapból nem normális, vírus van az agyában.
Vízöntő
2017-12-22 at 20:55
Az adományokat nem a Tündérkör Alapítványnak, hanem a szerencsétlen, feleséget és anyát vesztett családnak adták az adományozók!!!
Az Alapítvány fontoskodó emberei szerintem komoly képzavarba keveredtek, valamiért pénzt kezelni szeretnének vagy kamatoztatni gyámkodás ürügyén, amire senki nem kérte őket!
Az adományozók az Alapítványt közvetítőnek, és nem vagyonkezelőnek tekintve küldték az összegeket a számlájukra abban a tudatban, hogy azt továbbítják az apának! Vagy egyetlen adományozó is szabott olyan feltételt, hogy az Alapítvány kezelje és éves összeget folyósítva ellenőrizze őket? Szerintem egy se, csak néhány ember most akar személyes hasznot, karriert építeni a család tragédiájából! Tudom hogy sok az a pénz és megmozgat fantáziákat, de az Alapítvány már nemcsak a saját, de a város becsületével is játszik!
Nézzenek a körmükre, ne engedjék!
pl
2017-12-22 at 22:53
“hogy azt továbbítják az apának”… mert? Mit tudsz az apáról? Azt viszont tudni lehet, hogy van 3 kiskorú gyermek, akiket fel kell nevelni. Az a pénz bizony nem az apáé! Azt sem kell elhinni, hogy feltétlenül az apa osztja be legjobban azt a pénzt! Szerintem bizony a járadék és a gyámhatóság a biztos megoldás!
Vízöntő
2017-12-23 at 10:28
Egyszerű a megoldás, az Alapítvány az utolsó fillérig utaljon vissza mindent az adományozónak, adják meg az apa számlaszámát, az Alapítványé már ismert, és az adományozók döntsék el kit támogatnak az ismételt megküldéssel, a családot vagy az Alapítványt!
Ez az egyik, a másik, az apa az élő szülő! Neki a gyászában el kell temettetnie az anyát és gondoskodni a három apró emberkéről. Akik most hirtelen a pénz miatt felfedezik az alkalmatlanságát, azokat a közelükből is hajtsák el!
Megnéztem mit találok az Alapítványról. Segítés, táboroztatás, adományozó cégek, ez rendben, de ezeket az adományokat ez a tragikus sorsú család kapta, az másra, más célokra nem fordítható, és nem első részletet kell az apának átadni hanem a teljes befolyt összeget!
Olvasom, egy nagy cég felajánlotta, hogy 1 éves korukig babavízzel ellátja őket. Bocs, de hány hölgy is szólt itt hozzá? Senki nem vetette fel, hogy anyatejjel kellene segíteni a piciket, bár ha az apa megkapja a pénzt ezt biztosan megszervezi! Ja, én férfi vagyok de nekem eszembe jutott! Biztosan az apának is!
mado
2017-12-23 at 01:42
Ebben az esetben azért nem, mert ennek az alapítványnak jutott eszébe azonnal segíteni. Persze a továbbiakban ezt kellene csinálni.
hanna bal
2017-12-23 at 14:50
hú Barabás nagy a sötétség ! nomen est omen
KARY
2017-12-22 at 18:25
Volt már olyan eset ,példa arra ,hogy az adományokat összegyűjtő szervezet az adományok nagyobb részét zsebre tette.
Katakata
2017-12-22 at 18:37
Szinte csak ilyen eset van. Az összegyűlt pénz nagy részét zsebre szokták vágni az alapítványok műkódési költségekre hivatkozva, a család, akin “segítenek”, meg nem jut a pénzéhez, így pl. nem lesz megműtve a gyerrk, mert az szükséges és ösdzegyűlt 2 millió Ft-böl csak 400 ezer Ft-ot adnak àt (ilyet is hallottam). Ezért én soha nem adok pénzt alapítványoknak.
Gáspár Anett
2017-12-22 at 20:10
Én nem hallottam, hanem olvastam, nagy port vert fel.
Névtelen
2017-12-22 at 19:11
ez nem a fidesz
Gáspár Anett
2017-12-22 at 19:57
A rákos gyermekeket “segítő” alapítványoknál kell keresgélni. Pl.
roccobaba
2017-12-22 at 20:42
Minden ilyen esetben csak az adakozás megszervezése lehetne a dokguk. Hiszen ezéft jöttek létre. A pénzadományokat szigorúan csak a kedvezmênyezett áltak megadott számlaszámra lehessen utalni. Màs adomanyokat kezelnének, tárolnának, osztanának. Szabályozási probléma.
Így egyenesebb lenne a dolog.