A fehérnemű- és genitáliashow 1995 óta fontos esemény, évente több millió tévénéző követte figyelemmel. Az elmúlt évben azonban a nézettsége soha nem látott mélypontra zuhant, számos kritika érte, szexistának, idejétmúltnak titulálták, és – mi mást? – a sokszínűség hiányát vetették a szemére. Az idén ezért elmarad a kritikák kereszttüzébe került Victoria’s Secret divatshow – számol be a BBC.com a szomorú hírről.
A márka anyacége, az L Brands szerint eljött az ideje, hogy változtassanak a marketingstratégián. Vagyis megoldani azt, hogy a nők számára készített fehérneműcég kompatibilis legyen a genderhiszterizált nyugati városok örök felháborodásban ragadt lakosságával.
Próbáljuk kitalálni, hogyan pozicionáljuk újra a márkát és milyen legyen a kommunikációja
– mondta Stuart Burgdoerfer, az L Brands gazdasági vezetője, és valószínűleg megpróbálják összeállítani azt társaságot, ami leképezi az elmebetegek fejében lévő, színes, homonormatív társadalmat. A Victoria’s Secret eladásainak visszaesése jelentősen csökkentette az L Brands teljesítményét; a csoport 252 millió dolláros veszteséget jelentett be a harmadik negyedévre.
Forrás: MTI
Facebook hozzászólás
Facebook
Twitter
YouTube
RSS