Tavaly májusban két hétig ideiglenesen, csúcsidőszakban személyvonatok közlekedtek a balparti körvasúton, a Budapest–Hatvan vasútvonalról Újpesten át Piliscsabára. A felmért utasigények, a járatok nagy kihasználtsága visszaigazolta a vasúttársaság azon elképzelését, hogy ebben a viszonylatban a közlekedés állandó jelleggel megvalósuljon – írja az Origo.
A tervek szerint idén tavasztól a Piliscsaba és Angyalföld között félóránként közlekedő vonatok munkanapokon a balparti körvasúton át tovább közlekednek Rákosig. Mindkét oldalon egy-egy 85 méter hosszú magasperon épül, utasbeállóval, térvilágítással, valamint hangos utas tájékoztató rendszerrel, a peronokhoz rámpa is készül, így megvalósul az akadálymentes megközelítés is. Az Origo úgy tudja, hogy jelenleg zajlik a peronépítés, a felsővezetéket érintő munkákat pedig már be is fejezték. A tapasztalatok alapján születik döntés a további fejlesztésről.
Forrás: Origo, fotó: MÁV
Facebook hozzászólás
Facebook
Twitter
YouTube
RSS