A hazai piacon is megjelenik a százéves, brit eredetű MG autómárka, amelynek a magyarországi importőri jogát a Duna Autó cégcsoport szerezte meg. Hamarosan megkezdődik az országos márkakereskedői hálózat kiépítése – derül ki a Duna Motors közleményéből. Eszerint a Duna Autó cégcsoport megállapodást írt alá arról, hogy a brit eredetű márka magyarországi importőre a cégcsoporthoz tartozó Duna Motors Disztribúció Kft. lesz.
Az MG tulajdonosa jelenleg a SAIC Motor Corporation, amely Kínában a legnagyobb, globálisan pedig a 8. legjelentősebb járműgyártó vállalat. Hamarosan megkezdődik az országos márkakereskedői hálózat kiépítése; a cél, hogy a márkakereskedői hálózat pár év alatt lefedje a piacot, vagyis megyénként egy-egy, Budapesten pedig három-négy MG-kereskedés álljon a vevők rendelkezésére. Az MG 2021-ben globálisan 470 ezer autót értékesített, a márkát jelenleg hat országban gyártják. Modelljeit az Egyesült Királyságon kívül 17 nyugat-európai országban forgalmazzák. Az MG 2022-ben terjeszkedési stratégiája részeként Közép- és Kelet-Európa felé fordul, ennek egyik első lépéseként Magyarországon kezdi forgalmazni autóit. A hazai piacon hat különböző modellel jelenik meg, benzines, hibrid és teljesen elektromos változatokkal.
Forrás: MTI; Fotó: Mandoga Media
Nézzük_magát_a_dolgot
2022-03-30 at 16:29
Tisztelt Khm! Egyetlen egyszer volt szerencsém Londonban pár napot eltölteni; ragyogó szépségű ifjú hölgyek sokaságát láttam.
Papa Lima Papa
2022-03-30 at 16:03
Orientál2022-03-30 at 15:13
Nem kérek a kioktatásból. A megjegyzés a szerkesztőnek szólt, csupán azt célozva, hogy jót tett volna a cikknek, ha az informatívabb és az olvasó a PS site-ról éri el a képes tartalmat. Te pedig a fikázás helyett érdemi kommenteket toljál. Okostojás.
Orientál
2022-03-30 at 15:13
Papa Lima Papa Ne legyél olyan lusta mert hogyha bebillentyűzöd a gépkocsi márkanevet és rákattintás után a kép-re kattintasz.
Papa Lima Papa
2022-03-30 at 14:05
Ricsipaszta2022-03-30 at 12:20
Köszönöm!
khm
2022-03-30 at 13:23
Az angolok,mindig a formatervezésükről voltak közismertek.
Valamiért mindig valami rondát terveztek. És sikerült nekik. Persze lehet,hogy az asszonyaikhoz csak így találtak haza. “Broóóáff de ronda kocsi. Inkább hazamegyek az asszonyhoz,hiszen az már szinte szép.”
Ricsipaszta
2022-03-30 at 12:20
@Papa Lima Papa: https://totalcar.hu/magazin/hirek/2022/03/29/magyarorszagra-is-megerkezik-az-mg-marka/
Papa Lima Papa
2022-03-30 at 12:15
Mi lett volna, ha néhány fotót is szerkeszettek volna a cikkhez? Vagy legalább egy linket. Szerkesztők gyöngyei!
Ricsipaszta
2022-03-30 at 11:16
Oda jutottunk, hogy már bármit megvennék új autóként, amiben négyhengeres, legalább 1.4-es, 16 szelepes benzinmotor és kéziváltó van. De ilyet már nem árul lényegében senki, mert Brüsszel elintézte.
korrupt européerek
2022-03-30 at 11:07
Rendes autót, rendes áron már nem árulnak Európában, helyette vannak sportkocsik, tankok, 20 milliós elektromos népautók, képmutató hibrid 25 millióért és újautó áron kínált használtautók.
Brüsszel kinyírta az autóipart!
Galamb
2022-03-30 at 09:30
Az MG tradicionális sportautó gyártó volt. Ehhez képest a kínaiak egy kétajtós modellt sem tudnak felmutatni. Van helyette kis áruszállító és minden egyéb. Ezért kár volt pénzt kiadni a brandre.
Királytigris
2022-03-30 at 08:53
Guadin
2022-03-30 at 08:40!
“Meg aztán, ha az EU végre teljesíti az USA-Zelenszkij-féle követeléseket, akkor úgyse lesz mivel meghajtani.”
Majd a sorosi sameszeket befogjuk elé mint a lovakat, aztán húzzák! Biztos majd elég zölde lesz a dolog… csak közben ne eresszenek bélgázokat, mert az nagyon emeli az üvegházhatást!
Guadin
2022-03-30 at 08:40
Itt a 8 millió nélkülöző országában? Ez csak valami orosz propaganda hír…
Meg aztán, ha az EU végre teljesíti az USA-Zelenszkij-féle követeléseket, akkor úgyse lesz mivel meghajtani.