Már a színek megtanulásából se maradhat ki a genderlobbi, ezzel bekebelezve az egyik legalapvetőbb tanulási folyamatot. A színeket is úgy tanítják az óvodáskorú gyerekeknek, hogy azokat még véletlenül se kössék a klasszikus, hagyományos felfogáshoz – írja a V4NA nemzetközi hírügynökség.
A kisgyerekeknek szóló könyvben a színekről tanulhatnak a gyerekek, kizárólag a szivárványos Pride-zászló színein végigvezetve. A színekhez kapcsolódó sztereotípiákkal is igyekszik leszámolni a szerző, amit már a könyv címe, „Pink is for boys” (A rózsaszín a fiúknak való) is érzékeltet.
Egy, a Psychology Today-en megjelent írás szerint, a gyermekek fejlődése szempontjából kiemelt jelentősége van a színeknek. Az agy korai fejlődése során a színeknek különösen nagy jelentősége van, és az óvodáskorú gyerekek is különösen érzékenyek a színekre. Ezzel egyértelművé válik, hogy a legalapvetőbb tanulási folyamat alatt is igyekszik befolyásolni a gyerekeket a genderlobbi azzal, hogy a hagyományostól eltérően mutatja be még a legegyszerűbb dolgokat is, lásd: színek. A könyvben a klasszikusan lányos színekhez kapcsolódó illusztrációkban fiúk is szerepelnek, és fordítva, a fiús színeknél lányok vannak a középpontban, a rajzokon pedig olyan szituációkat is láthatunk, ahol a hagyományos nemi szerepek is felcserélődnek.
A könyvben egyébként többször megjelenik egy szereplő, aki se fiú se lány, tehát nembináris nemű. A “mű” végén az összes karakter kézen fogva felvonul egy szivárvány alatt. A képhez azt a mondatot fűzték hozzá: …és minden szín mindenkié.
Forrás: Origo ; Fotó: V4NA
Facebook
Twitter
YouTube
RSS