• Home
  • Ps TV
    • Az Öreg
    • ‎‎ Dezse Vű
    • Mi kérdezünk
    • ‎ GEOrgPOLITIKA
    • Hardcore Hobbista
    • Honi felderítés
    • Grund
    • Különvélemény
    • Libz’z of TikTok
    • Karanténvlog
    • Kocsmai igazságok
    • ‎ Parkoló Hobbista
    • ‎ Polbeat
    • ‎ Politikai Pankráció
    • PS Videó
    • ‎ PS Riport
    • ‎ The Fair Right
    • ‎ The Right Brothers
  • Forró drót
  • Magyar ugar
  • Vezércikk
  • ‎ Orosz-ukrán háború
  • Világugar
  • Sport
  • Vesztegzár
PestiSrácok
  • Ps TV
    • Az Öreg
    • ‎‎ Dezse Vű
    • Mi kérdezünk
    • ‎GEOrgPOLITIKA
    • Grund
    • Hardcore Hobbista
    • Honi felderítés
    • Karanténvlog
    • Kocsmai igazságok
    • Libz’z of TikTok
    • ‎ Parkoló Hobbista
    • ‎ Polbeat
    • ‎ Politikai Pankráció
    • ‎ PS Riport
    • ‎ The Fair Right
    • ‎ The Right Brothers
  • Forró drót
  • Magyar ugar
  • ‎Orosz-ukrán háború
  • Vezércikk
  • A Hálózat
  • Sport
  • Világugar
  • Blogok
    • ‎ 061.hu
    • Tutiblog
    • Aristo
    • Az Öreg Blog
    • Erdélyi levelek
    • Ki ette meg a misszionáriust?
  • Ps VIDEO
  • Szerzők
    • Ambrozy Áron
    • Bálint Botond
    • Borvendég Zsuzsanna
    • Both Hunor
    • Dezse Balázs
    • Füssy Angéla
    • Georg Spöttle
    • Huth Gergely
    • Jeszenszky Zsolt
    • Jurák Kata
    • Kroó Zita
    • Nagy Ervin
    • Neugebauer Viktor
    • Perutek János
    • Stefka István
    • Susánszky Mátyás
    • Szabó Gergő
    • Szalai Szilárd
    • Trombitás Kristóf
    • Vésey Kovács László
    • Zelenka Dóra
  • Facebook

  • Twitter

  • YouTube

  • RSS

Forró drót

A villamosmérnök végzettségű Mr. Bean szerint az elektromos autók gyártása környezetszennyezőbb, mint a hagyományosé

A villamosmérnök végzettségű Mr. Bean szerint az elektromos autók gyártása környezetszennyezőbb, mint a hagyományosé
PestiSrácok.hu
2023-06-03
  
  

Az elektromos autókkal kapcsolatban írt egy véleménycikket  Rowan Atkinson. A híres brit színész itthon leginkább Mr. Beanként ismert, de ahogy a cikkben is siet leszögezni, amúgy végzettségét tekintve diplomás villamosmérnök – jelent meg a Guardian oldalán.

A színész érvelésének legfontosabb eleme, hogy az elektromos autók károsanyag-kibocsátása a működés során valóban nulla, viszont a gyártás során 70 százalékkal nagyobb, mint a nem elektromos autóké, elsősorban a mai modellekben használt lítium-ionos akkumulátorok miatt.

Több barátja is megkérdezte már tőle, hogy érdemes-e autót váltani. Meglátása szerint csak akkor érdemes,

ha az autójuk egy régi dízel, és sokat autóznak a belvárosban.

Rowan Atkinson meglátása szerint az elektromos autózásnak igen komoly környezetvédelmi előnyökkel fog járni, de ez a jövő még nem érkezett el.

Forrás: Mandiner, fotó: borsod 24

Facebook hozzászólás

  
  
Kapcsolódó témákautógyártáselektromos autókárosanyag-kibocsátásRowan Atkinsonvillanyautó
38 hozzászólás

38 Comments

  1. K

    2023-06-04 at 16:07

    Rowan Sebastian Atkinson (Mr. Bean alakítója) nem sokáig volt villamosmérnök, mert már 1979-ben a BBC-nél dolgozott, szinte biztos hogy egy percet sem dolgozott szakmájában, kivéve az egyetemi gyakorlatot.
    Szegény Rowan Sebastian Atkinson , biztosan megrázta az áram , azért ilyen az arca. Minek nyúlt a konnektorba, nem mondták neki hogy az veszélyes, zsizsi???

    Válasz
  2. K

    2023-06-04 at 14:55

    Úgy tudom hogy a lítium akkumulátorral kapcsolatos környezetkárosítás a bányászatban felhasznált édesvíz mennyisége.
    Magyarországon nincs bányászat, így ez a környezetkárosítás fel se merülhet.
    Az akkumulátor gyártás vízhasználata pedig elfogadható, mert például Németországban is rengeteg lítium akkumulátor gyár van és az ottani környezetvédők meg vannak velük elégedve. Tehát akkor Magyarországon se gond, csak a kormányellen liberálisok hőzöngenek ok nélkül.
    Aki elhiszi a reggel, éjjel este hazudó és lopó korrupt liberálisok hisztériáját, az vagy buta vagy tetteti magát.
    A liberális kleptokrácia egyik tünete a notórius hazudozás.

    Válasz
  3. Papa Lima Papa

    2023-06-04 at 14:03

    “Ezzel együtt fontosnak tartja rá felhívni a figyelmet, hogy az elektromos autók károsanyag-kibocsátása a működés során ugyan nulla, de a gyártás során 70 százalékkal nagyobb, mint a nem elektromos autóké, elsősorban a mai modellekben használt lítium-ionos akkumulátorok miatt.”

    Ennyi, meg egy bambi. Mókusvakítás. És akkor még nem is beszélt az elektromos energia előállításához felhasznált fosszilis enegriahordozók elégetéséről. Lásd a német zöldnácikat, akik okosan leállították az atomerőműveiket és lignitet égetve ontják a CO2-t a légkörbe. Bravó!

    Válasz
  4. egon samu

    2023-06-04 at 13:54

    Svájc már belengette, hogy a fokozódó energiahiány miatt az elektroautók és höszivattyúk üzemét korlátozni kellene…
    Persze a belvárosi kerthelység elött csak ezzel lehet igazán villogni, amíg a többség meg nem érti mennyira káros a környezetre és a klímára is az “elemes” autó.

    Válasz
  5. t

    2023-06-04 at 12:07

    K
    Attól függ mit írtál be a keresőbe.
    És ha kidobja hogy gömbölyű a föld és te meg vagy győződve hogy lapos akkor azt is beteszed?

    Válasz
  6. Schenkhyalfonz

    2023-06-04 at 11:12

    A jogász szintén jogvégzett, de egy jogvégzett (aki így maradt) még nem vagy sosem lesz jogász (ettől persze még lehet jogalkotó és/vagy jogalkalmazó).

    Válasz
  7. Nézzük_magát_a_dolgot

    2023-06-04 at 10:35

    Azon nevetek, hogy teljesen fogalmatlan humán képzettségű emberek játsszák a műszaki nagyokost. Az eddigi bejegyzéseket olvasva néha nekem kell pirulnom a másodlagos szégyenérzet miatt egyes hozzászólók magabiztos tudatlansága miatt. A villanyautók elterjedése kezdetben nekem se tetszett, mert fájt a szívem azért. hogy a szinte végletekig finomított belső égésű motorok kiszorulnak. Azonban be kell látni, hogy ez most világtendencia, és ha ez a világtendencia, akkor fel kell ülni erre a vonatra, mert aki kimarad, az lemarad. A magyar nemzet belső ellenségei persze azt szeretnék, ha Hazánk kimaradna, és évtizedek múlva már teljesen a margón vegetálna, jöhetnének az új hódítók. Az internacionalistáknak oly mindegy, milyen népség veszi őket körül, nincsenek hazafias érzelmeik, mindenhova be tudnak illeszkedni. Más. Nem vonom kétségbe Bab úr műszaki képzettségét, de látni kell, hogy az új technológia még forradalmi fejlődésben van, nem adok túl sok időt annak, hogy valóban versenyképes legyen árban, töltési időben, súlyban és hatótávolságban a belső égésű járművekhez képest. Ennek árát most fizetik meg azok, akik divatból vásárolnak, megteremtve a pénzügyi alapot a kutatásokhoz és fejlesztésekhez. Hajrá Magyarország, hajrá magyarok, hajrá Szíjjártó úr és csapata! Minél nagyobb szeletet kell kihasítani ebből a tortából.

    Válasz
  8. K

    2023-06-04 at 10:05

    t
    2023-06-04 at 09:39
    A kereső ezt a linket adta ki, ezért szúrtam be.
    A mellékelt “link” nem etalon és mérvadó , csak több információt ad a témáról.
    Antalóczy Tibor, a villanyautosok.hu portál főszerkesztője nem vegyészmérnök, nem ezen a területen dolgozik, és ő sem ért a problémához, ő is csak innen-onnan ollózik és úgy próbál tájékozódni.

    Válasz
  9. t

    2023-06-04 at 09:39

    K
    A mellékelt linkkel meg már megint tökön bökted az általad képviselt szemléletet miszerint a viz mennyiség nem probléma.

    Válasz
  10. t

    2023-06-04 at 09:35

    K
    Eddig úgy gondoltam hogy csak játszod a hülyét de be kell látnom hogy tévedtem.

    Válasz
  11. K

    2023-06-04 at 09:32

    Az akkumulátorokhoz szükséges litium egyik legfontosabb tulajdonsága a vízzel való reakciója, így az elektromos autókhoz szükséges litium akkumulátorok problémája nem elektromérnöki terület, hanem vegyészmérnöki terület.
    Az elektromérnök eleve nem ért az ilyen problémákhoz.

    Válasz
  12. K

    2023-06-04 at 09:12

    t
    2023-06-04 at 08:20
    Nem kell a porhintés, a ködösítés, tehát képtelen vagy világosan fogalmazni, így totálisan érthetetlen vagy.

    Válasz
  13. K

    2023-06-04 at 09:10

    Magyarországon egy akkumulátor gyár vízigénye 3378 köbméter naponta.
    https://infostart.hu/belfold/2023/02/07/akkumulatorgyartas-a-felhasznalt-viz-mennyisegen-kivul-mas-szempontok-is-kulcsfontossaguak

    Válasz
  14. t

    2023-06-04 at 08:20

    K
    Hány jogász végzettségű van köztük?
    Ha netán több akkor erőltessd meg az agyadadat.

    Válasz
  15. Nahát

    2023-06-04 at 07:58

    Előbb minden gyárat átállíttatnak elektromos autók gyártására, aztán bezáratják a fenti okok miatt az őrültek.

    Válasz
  16. K

    2023-06-04 at 07:50

    t
    2023-06-04 at 07:19
    Kedves “t”…:
    Légyszíves fogalmazz már egy kicsit világosan, mert nem tudom hogy kiről beszélsz, amikor az ” általam mélyen tisztelt kedves vezetőről” beszélsz.
    Nekem több kedves vezetőm van, több kedves főnököm van, és mindet mélyen tisztelem, és most tanácstalan vagyok miattad, mert nem tudom kiről beszélsz.

    Válasz
  17. t

    2023-06-04 at 07:19

    K
    Már megint beleszaladtál egy “nadrágos” történetbe a vaskalapos gondolkodásod miatt. Egyébként ha már a pálya elhagyók szakértelmét emlegeted akkor felhívnám a figyelmedet át általad mélyen tisztelt kedves vezetőre aki szinten egy percet se dolgozott jogászként.

    Válasz
  18. K

    2023-06-04 at 07:17

    Szegény Rowan Sebastian Atkinson , biztosan megrázta az áram , azért ilyen az arca. Minek nyúlt a konnektorba, nem mondták neki hogy az veszélyes, zsizsi???

    Válasz
  19. K

    2023-06-04 at 07:14

    Cuki
    2023-06-03 at 23:03
    Ha valaki elhagyta a pályáját szakterületét , az nem ok nélkül van , valami nagyon nem sikerült neki .
    A szoftver terület pedig olyan, hogy azt akár végzettség nélkül is sokan jobban végzik mint más szakvégzettséggel, ugyanúgy mint Rowan Sebastian Atkinson a kabarét és a színészi munkát.
    Rowan Sebastian Atkinson (Mr. Bean alakítója) nem sokáig volt villamosmérnök, mert már 1979-ben a BBC-nél dolgozott, szinte biztos hogy egy percet sem dolgozott szakmájában, kivéve az egyetemi gyakorlatot.
    Rowan Sebastian Atkinson semmit sem tud a mai korszerű akkumulátor gyártásról , minek szól bele olyanba amihez nem ért.

    Válasz
  20. pm

    2023-06-04 at 04:55

    A hulladékkal soha senki nem akar foglalkozni, és ez nem csak az elektromos autókra igaz, hanem bármilyen hulladékra úgy általában. A vastag haszon az új cuccokban van, az újrahasznosítás egy autógyártónak nem elég.
    Ha nukleáris meghajtású autók lennének napirenden , a gyártók akkor is az mondanák , hogy a hulladék legyen a vevő gondja..

    Válasz
  21. András

    2023-06-03 at 23:28

    Azért vesznek sokan elektromos autót,mert környezettudatosak,nem akarnak adózni a kocsi után,olcsón akarnak tölteni,divatosak akarnak maradni.
    Eközül lehet választani.Atomenergia-ellenes a legtöbb zöld,viszont szélmalmokkal,napelemmel nem lehet elég áramot termelni.A hőerőmű pedig ugyanúgy szennyez,mint a belső egésű autók.
    Mit lehet tenni az elhasznált litiumos akkumulátorokkal?Eddig még erre nem nagyon született megoldás.
    A hatótáv rövidsége is a villanyautók ellen szól,bár a tulajok (szinte mind!)azt mondják erre,hogy a töltés idejére beülnek kávézni,az őszintébbek pedig ebédelni.
    Nos,kétszáz kilométerenként ebédelni a biztos elhízás receptje,a mértéktelen kávézás veszélyeiről nem is szólva.
    Tehát nem véletlenül volt egyeduralkodó a belső égésű motor száz éven keresztül.

    Válasz
  22. babos

    2023-06-03 at 23:19

    A cél az, hogy ne autózzunk, ne repüljünk szinte egyáltalán! Hogy kontrollálhatók legyünk. Agenda 2030 = világkommunizmus.

    Válasz
  23. Cuki

    2023-06-03 at 23:16

    ja, amúgy nyugi, nem is a volt/jelenlegi/leendő mérnökök fognak dönteni a témában, hanem a villanyrollert lezuhanyozó politikusok
    ??‍♂️?‍♂️

    Válasz
  24. Theo

    2023-06-03 at 23:12

    A villany autó is tipikus gyarmatosító termék. A gazdag (európai) varosiaknak előnyös, itt csendesebb tisztább, mindenhol máshol szennyezőbb. De azt letojjuk, nem nálunk van. Ez a ződ politika.
    Ha bárki komolyan gondolná a környezetvédelmet, akkor kisPolskit gyartatnanak olcsón , nem teherautónyi személy autókat, illetve pl.nem dobnank el az olcsó orosz gázt.

    Válasz
  25. Netta

    2023-06-03 at 23:11

    ” amúgy végzettségét tekintve diplomás villamosmérnök”
    .
    Dédnagyapa a dédunokák között, 1948-ban.
    -Hová mentek, fiam?
    -A Balatonra.
    -Mit csináltok abban a mocsárban?
    -Papa, mikor tetszett a Balatonnál járni?
    -50 éve, kisunokám.

    Válasz
  26. Cuki

    2023-06-03 at 23:03

    K 2023-06-03 at 20:26

    te honnan tudod, hogy milyen tudással rendelkezik a témában?
    attól még, hogy nem a szakmájában dolgozik, attól még az érdeklődése megmaradhat, és – mint 21 éve végzett villamosmérnök mondom – nagyon sok minden megmarad ám.

    én pl az egyetem óta szoftveres vagyok, de a mai napig figyelemmel kisérem a félvezetők fejlődését és a villamos gépiparban a változásokat.

    Válasz
  27. Királytigris

    2023-06-03 at 22:12

    Árpi2023-06-03 at 21:53!

    A 100 LE-rős motornak meg kicsi a nyomatéka, nagyon lassan gyorsul. Kell a több teljesítmény! A villanyautó az aksi miatt nehezebb, mint a belsőégésű autó.

    Válasz
  28. Árpi

    2023-06-03 at 21:53

    Ha azt szeretnék hogy az elektromos autózás környezetbarát legyen, akkor 100 lóerős villany autók lennének. Nem több száz lovas csoda masinák…

    Válasz
  29. K

    2023-06-03 at 20:26

    A villamosmérnök végzettségű Mr. Bean gondolom azért hagyta el a villamosipart, és lett színész , mert “lehetséges” amikor véletlenül belenyúlt a konnektorba és megrázta az áram, azonnal menekült a pályáról , attól lett ilyen az arca.
    Rowan Sebastian Atkinson (Mr. Bean alakítója) nem sokáig volt villamosmérnök, mert már 1979-ben a BBC-nél dolgozott a Not the Nine O’Clock News című komikus műsorban .
    https://hu.wikipedia.org/wiki/Rowan_Atkinson
    A villamosmérnöki tudása a jelenlegi ismeretekhez viszonyítva nulla.
    A jelenlegi modern autó akkumulátorokról semmit sem tud , a véleménye nem hiteles, nem elfogadható.

    Válasz
  30. Tudományos libsizmus

    2023-06-03 at 20:11

    Ezt mindenki tudja.

    De legalább gyerekmunkával ki lehet bányászni a lítiumot Kongóban 50 cent órabérrel.

    Válasz
  31. Orientál

    2023-06-03 at 20:10

    Miki Azért ezekhez szükséges akkumulátorok nem veszélyesebbek és felhasználhatatlanabbak később mint a jelenlegi akkumulátorok.

    Válasz
  32. Orientál

    2023-06-03 at 20:07

    Hát sokkal kevesebb alkatrészből áll egy elektromos autó Mr. Beam.

    Válasz
  33. Miki

    2023-06-03 at 19:25

    Azért ehhez nem kell villamosmérnöknek lenni,az aksik nem újrahasználhatók és 3000 fok celsiuson olvadnak csak meg.
    Ergo,mint a nukleáris temetők,ennek is kell egy ipari szintű megoldás,mármint a hulladéknak….drága green elvtársak,várjuk a tudományos felvetéseket,hiszen politikai lózungokkal már tele a padlás.

    Válasz
  34. sorry

    2023-06-03 at 19:05

    El tudjuk képzelni mi lenne velünk, magyarokkal, ha nem engednénk be a villanyautókat az országba? Mi pusztítanánk el a Földet védő ózonréteget.

    Válasz
  35. Cuki

    2023-06-03 at 18:56

    villanytanon megtanultam, hogy: ki, hogy ha nem a villamosmérnök??? ??

    Válasz
  36. bl

    2023-06-03 at 18:52

    Hát igen, az elektromos autókkal még sok gebasz lesz. Például a kénhexafluorid ami szinte minden nagyáramú kapcsolóba kell, mert különben a kikapcsoláskor keletkező villamos ívet nincs ami kioltsa. Na most ez az SF6 óhatatlanul kikerül a légkörbe és üvegházhatású. Nem akármennyire. A setétződek (azaz a kommunisták) mindig annyira sietnek előre (hiszen ők akarnak lenni az élcsapat), hogy közben elérhetetlenné válnak a célok (megsülnek a saját zsírjukban).

    Válasz
  37. Mirti

    2023-06-03 at 18:24

    aki egy kicsit is konyít a dolgokhoz és nem valamilyen ideológus, az tudja ,látja ,érti mint a tisztelt úriember is, hogy nem is olyan nagyon “zöld” ez a “környezetbarát” technológia. Például az akumlátorok további sorsa nagy kérdőjel , a villanymotorok működése során sem minden kerek…..erre vonatkozólag vannak elfogulatlan mérések amit az ideológusok nem igazán fogadnak el….Mi lesz ennek a vége ? nem vagyok nyugodt!

    Válasz
  38. Királytigris

    2023-06-03 at 17:49

    Így igaz, a villanyautó csak városi közlekedésre alkalmas igazán, de oda is nagyon drága.

    Válasz

Szóljon hozzá!

Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Forró drót
2023-06-03
PestiSrácok.hu

Kapcsolódó témákautógyártáselektromos autókárosanyag-kibocsátásRowan Atkinsonvillanyautó

Több Forró drót

Rengeteg a covidos, újabb járványra készülhetünk?

PestiSrácok.hu2023-09-30
Több

Nem meglepő: nem tartja be választási ígéretét Józsefváros polgármestere

PestiSrácok.hu2023-09-30
Több

A leállás határán az amerikai kormányzat

PestiSrácok.hu2023-09-30
Több

Gulyás Gergely: az új kongresszusi központ Balaton fővárosává teszi Balatonfüredet

PestiSrácok.hu2023-09-30
Több

Teljes útvonalon haladnak a Railjet vonatok Magyarország felé, Bécsben nem kell átszállni

PestiSrácok.hu2023-09-30
Több

Fejlesztette a külügyminisztérium a konzuli elektronikus szolgáltatásokat

PestiSrácok.hu2023-09-30
Több

Komoly funkcióval bővült az árfigyelő rendszer

PestiSrácok.hu2023-09-30
Több

Káosz Örményországban, az EU-tól kérnek segítséget

PestiSrácok.hu2023-09-30
Több

Bezzeg-Németország: sokan tőlük hazánkba menekülnek

PestiSrácok.hu2023-09-30
Több

Megkezdődött a 16. Nemzeti Vágta Szilvásváradon, itt vannak a programok!

PestiSrácok.hu2023-09-30
Több

Bűncselekménybe keveredett Európa leggazdagabb embere

PestiSrácok.hu2023-09-30
Több

Ferenc pápa: a hitet egyszerű nyelven és egyszerű gesztusokkal kell terjeszteni

PestiSrácok.hu2023-09-30
Több

Pintér Sándor azonnali hatállyal, indoklás nélkül vonta vissza az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság főigazgatójának vezetői kinevezését

PestiSrácok.hu2023-09-30
Több

Magyar külügyi szóvivő: lényegi változás nem történt az OTP háborús szponzori státuszának ideiglenes felfüggesztésével

PestiSrácok.hu2023-09-30
Több

Párizsnak elege lett Ukrajnából

PestiSrácok.hu2023-09-30
Több

Korányi Dávid, MSZP-s parlamenti gyakornokból a Soros-hálózat bizalmi embere

PestiSrácok.hu2023-09-30
Több

Egyszerre két körözött bűnözőt is elfogtak a rendőrök

PestiSrácok.hu2023-09-30
Több

Kocsis Máté: meg kell akadályozni a külföldről jövő nyomásgyakorlást!

PestiSrácok.hu2023-09-30
Több

Ifj. Lomnici Zoltán a szlovákiai választásokról: “Senki ne dőljön be az előzetes közvélemény-kutatásoknak”

PestiSrácok.hu2023-09-30
Több

Amerika figyelmeztetést küldött Szerbiának

PestiSrácok.hu2023-09-30
Több

Lehetséges légtérsértést észleltek a román radarok (Videó!)

PestiSrácok.hu2023-09-30
Több

Ennyit a “demokratikus” Kanadáról: a fehér gyakornokokat foglakoztatók kevesebb támogatást kapnak

PestiSrácok.hu2023-09-30
Több

Leszakadt körfolyosó, lyukas tető – Életveszélyes állapotok uralkodnak a Baranyi Krisztina vezette Ferencvárosban

PestiSrácok.hu2023-09-30
Több

Határsértőket támogató NGO-kat pénzel az amerikai kormányzat

PestiSrácok.hu2023-09-30
Több

Lekerült Ukrajna listájáról az OTP

PestiSrácok.hu2023-09-30
Több

Jelentősen megemelik a katonák lakhatási támogatását

PestiSrácok.hu2023-09-30
Több

Továbbra is több mint tízezren érkeznek Ukrajnából

PestiSrácok.hu2023-09-30
Több

Bűnözők, ostromlók a határnál – Őket akarja Európába beengedni Brüsszel

PestiSrácok.hu2023-09-30
Több

Koszovói szerb politikus szervezte meg a múlt vasárnapi fegyveres támadást

PestiSrácok.hu2023-09-29
Több

A hadsereget is be kell vonni, olyan méreteket öltött a bűnözés Svédországban

PestiSrácok.hu2023-09-29
Több

Orbán Balázs: a Lampedusáról érkező hírek is bizonyítják, hogy az uniós migrációs paktum megbukott

PestiSrácok.hu2023-09-29
Több

Elhunyt az amerikai szenátus legidősebb női tagja, a 90 éves Dianne Feinstein

PestiSrácok.hu2023-09-29
Több

MÁV: folyamatos az egyeztetés az osztrák vasúttársasággal a Railjet-vonatok ügyében

PestiSrácok.hu2023-09-29
Több

A NATO további védelmi erőket küld Koszovóba

PestiSrácok.hu2023-09-29
Több

Előrehozott parlamenti választást tartanak szombaton Szlovákiában

PestiSrácok.hu2023-09-29
Több

Orbán Viktor: szoros, sikeres a szerb–magyar együttműködés

PestiSrácok.hu2023-09-29
Több

Szijjártó: ez a stratégiai összekapcsolódások időszaka Magyarország és Szerbia között

PestiSrácok.hu2023-09-29
Több

Beszámoló egy megkésett munkásőrgyűlésről – A Gyurcsány-szekta újra támad (Videó)

Kertész Dávid2023-09-29
Több

A mentősöknek köszönheti életét a 12 éves diák, aki holtan esett össze tornaóra végén

PestiSrácok.hu2023-09-29
Több

Egy év alatt megháromszorozódott a Földközi-tengeren eltűnt vagy meghalt migránsok száma

PestiSrácok.hu2023-09-29
Több

Januártól újra visszavesznek egyes üzletek bizonyos fém, műanyag és üveg palackokat

PestiSrácok.hu2023-09-29
Több

Menczer Tamás szerint fájdalmas lehetett leírnia a FOS-nak, hogy Svédországgal kapcsolatban neki volt igaza

PestiSrácok.hu2023-09-29
Több

Hollik István: a Gyurcsány-korszak Dobrev-kormány néven akar visszatérni

PestiSrácok.hu2023-09-29
Több

Orbán Viktor Szerbiában tárgyal

PestiSrácok.hu2023-09-29
Több

Nagyszombat megyében erős a magyar érdekképviselet, ezért a településneveket ott már magyarul is kiteszik az útjelző táblákra

PestiSrácok.hu2023-09-29
Több
Gördítsen többért
Blogok
.
  • Ps TV

  • Az állásvesztés következménye az értelem megjelenése – Hardcore Hobbista
    Hardcore Hobbista2023-09-30
  • A londoni káoszkirály, a fehérgyűlölő Sadiq Khan polgármester a magyar baloldal példaképe (Karanténvlog)
    Karanténvlog2023-09-30
  • Dübörög az üzletszerű eutanázia a Nyugaton – The Right Brothers
    ‎ The Right Brothers2023-09-30
  • “Horthy Miklós nélkül lehet, hogy nem lenne Magyarország” (Videóriporttal)
    ‎ PS Riport2023-09-04
  • Lázár János a PS-nek: “Horthy Miklós kivételes államférfi, hős katona és igaz hazafi volt”
    ‎ PS Riport2023-09-04
  • Forró drót

  • Rengeteg a covidos, újabb járványra készülhetünk?
    Forró drót2023-09-30
  • Nem meglepő: nem tartja be választási ígéretét Józsefváros polgármestere
    Forró drót2023-09-30
  • A leállás határán az amerikai kormányzat
    Forró drót2023-09-30
  • A francia példa meggyőzte Gyurcsányékat: évi 70 ezer migránst fogadnának be hazánkba
    Forró drót2023-07-04
  • A ringben csodákra volt képes, de a késsel már nem bírt Szabó Sándor kickboxedző, a békéscsabai gyilkosság áldozata
    Forró drót2023-08-16
  • Exkluzív

  • Szlovákiai választás 2023 – Tétek, esélyek, részvételi adatok a PestiSrácok.hu oldalán! (Frissítve)
    Világugar2023-09-30
  • Nem működik a Budapest-modell, Perjés Gábor vezéráldozat lesz, de vajon Karácsony megússza?
    Vezércikk2023-09-30
  • Görög egyetemi tanár a PS-nek a Háború és béke című konferencián: Görögország megbukott a migráció kezelésében, cselekedni kell a megoldás érdekében!
    Világugar2023-09-29
  • „Béla, Béla, Béluska, úgy lő, mint a géppuska!” – Hetvenéves lenne a Vasas legendája, Várady Béla
    Exkluzív2023-04-12
  • Kiszabadult Budaházy György és öt harcostársa a börtönből – Nézze meg a PestiSrácok.hu közvetítését! (videó)
    Exkluzív2023-04-28
  • Vesztegzár

  • Borvendég Zsuzsanna sorozata: 1989-ben egy új, magyarellenes, kommunista “kisantant” létrejötte is reális lehetőség volt
    A Hálózat2023-09-22
  • Az emberi pokol legmélye, irodalmi stílusban – Különleges olvasmány Illés György új kötete a GULAG-ról
    Exkluzív2023-09-19
  • „Béla, Béla, Béluska, úgy lő, mint a géppuska!” – Hetvenéves lenne a Vasas legendája, Várady Béla
    Exkluzív2023-04-12
  • Az Állami-lakótelepről indulva lett a világ legdrágább játékosa és az utolsó magyar vb-gól szerzője – Détári Lajos hatvanéves!
    Exkluzív2023-04-24

(x) PestiSrácok.hu Filmklub

  • A hálózat

  • Borvendég Zsuzsanna sorozata: 1989-ben egy új, magyarellenes, kommunista “kisantant” létrejötte is reális lehetőség volt
    A Hálózat2023-09-22
  • Borvendég Zsuzsanna sorozata: A kommunisták áldozataik újbóli megalázásával mentették át magukat – Csurka István értette meg ezt először
    A Hálózat2023-08-27
  • Borvendég Zsuzsanna sorozata: Az amerikaiak tömegesen adták az ÁVO kezébe a kommunisták ellenségeit
    A Hálózat2023-07-09
  • Sport

  • Engedélyezik az oroszok indulását a 2024-es paralimpián
    Sport2023-09-29
  • NÁNDORFEHÉRVÁRI DIADAL, AVAGY KARNYÚJTÁSNYIRA AZ EB-RÉSZVÉTEL!!! – Labdarúgó Eb-selejtező: Szerbia–Magyarország 1–2 (1–2)
    Exkluzív2023-09-07
  • Stadion és pénz van, humán tőke és tudás nincs a magyar fociban
    Sport2023-09-19
  • Blogok

  • Földes András, a megadásszakértő
    Ki ette meg a misszionáriust?2023-09-26
  • A székely autonómiával, mondjátok, mi lesz?
    Erdélyi levelek2022-10-31
  • Kinek higgyünk?
    Erdélyi levelek2022-11-07
  • ECO

  • Komoly funkcióval bővült az árfigyelő rendszer
    Eco2023-09-30
  • Elképesztő szintre emelkedett az USA államadóssága
    Eco2023-09-14
  • Rendkívüli bejelentést tett Szijjártó Péter (Videó!)
    Eco2023-09-19
PestiSrácok
I M P R E S S Z U M
A PestiSrácok.hu kiadója a Media Vivantis Műsorszolgáltató Zrt.
A lap NMHH nyilvántartásba vételének száma: CE/29743-2/2014
A kiadó székhelye: 1036 Budapest, Lajos u. 126-130.
A kiadásért felelős személy neve : Kovács Gergely Csaba
A szerkesztésért felelős személy neve : Huth Gergely főszerkesztő
Szenvedi Zoltán lapigazgató

Munkatársaink

Kapcsolat

PestiSrácok.hu

Ahol alacsonyan szállnak a sallerek. És ahol nincs íróasztalfiók. Mert ami odakerülne, az itt megjelenik.

Írásaink a közmegegyezéses hazai sajtóetika és a Médiaalkotmány szellemisége szerint készülnek. Forrásainkat minden körülmények között megóvjuk, szivárogtasson bátran! Szerzőink neve olykor "írói név".

Adatkezelési Tájékoztató

*Kell még valamit mondanom Ildikó? - Az őszödi beszéd utolsó mondata.

Médiaajánlat

A PestiSrácok.hu multiszájton és társoldalain, a 061.hu, AzÖreg.hu, az Aristo blogol, a Ki ette meg a misszionáriust? és az Erdélyi Levelek blogokon exkluzív hirdetési felületeket kínálunk.

Oldalunk ügynökségi értékesítését az Atmedia végzi

Copyright © 2015-2022 PestiSrácok.hu

Ma tette le az államfői esküt a török elnök (VIDEÓ!)
Ferenc pápa a nyár végén Mongóliában tesz apostoli látogatást