Édesapja rövid SZT-tiszti múltja apropóján kommunistázta le ma Hadházy Ákos Varga Judit igazságügyi minisztert. Az ellenzék mocskos szájú botrányhőse szerint a miniszternek apja miatt nincs joga a posztkommunisták figyelmébe ajánlani az Emmy-díjjal jutalmazott Gulág-filmet, az Örök telet. Csakhogy Varga Judit már jó előre, miniszteri kinevezését megelőzően tisztázta édesapja történetét a PestiSrácok.hu-nak adott interjúban. Hadházynak elég lett volna rákeresnie a témára az interneten, mielőtt újabb gyalázkodásba fog.
Varga Judit miniszternek egy Emmy-díjról az jut eszébe – egyébként jogosan –, hogy a kommunista rendszer örökösei is nézzék meg a filmet és szálljanak magukba. Ezt egy személyeskedő üzenetben közzé is tette. Az más kérdés, hogy ezt egy olyan miniszter mondja, aki ugyanolyan ocsmány propaganda szöveget tol, mint a kommunisták és egy sok tekintetben hasonló hatalom egyik leghűbb kiszolgálója. Úgy tűnik viszont, hogy más párhuzam is van közte és a „kommunista rendszer örökösei” között. Az Emlékpont által közzétett dokumentumok és a nyilvános cégadatbázis alapján ugyanis a miniszter édesapja is beazonosítható, mint a kommunista rendszer kiszolgálója: nem is csak egy kis ügynök, hanem ún. szigorúan titkos tiszt lehetett
– posztolta ki ma Hadházy Ákos.
Túl azon, hogy Varga Judit apja múltjától függetlenül is lehetne jó hazafi és becsületes antikommunista, valójában a családi történet sem tartalmaz olyan elemeket, amelyek Hadházy gyűlölködő kirohanását megindokolhatták volna. A miniszterasszony így beszélt édesapja beszervezéséről és a következményekről:
Vendéglátó ipari végzettségű édesapám, még mielőtt megszülettem volna, szakmai karrierjének egy újabb állomásaként szállodavezetői állást kapott a miskolci Avas Szállóban. Tőle tudom, hogy őt is meglepte, amikor pár hónappal később felszólították, hogy a munka része a titkosszolgálatokkal való együttműködés. Kémelhárító, SZT-tiszti III/2-es besorolást kapott, ez annak idején a hódmezővásárhelyi Emlékpont nyilvános listáján is látható volt. A miskolci médiában 2011-ben ez az ügy nagy nyilvánosságot kapott, a családban és a környezetünkben mi akkor megbeszéltük a dolgot. Édesapám elmondta, hogy amikor rádöbbent, miről szól ez és miért is kapott vezetői megbízást, 1983-ban nemet mondott a szolgálatoknak és a sokak által vágyott szállodavezetői pozíciójából is távozott. Ekkor én hároméves voltam; ki gondolja, hogy nekem mindezért magyarázkodnom kéne?
– mondta idén júniusban Varga Judit a PestiSrácok.hu-nak adott interjúban, amit ITT olvashatnak vissza. A miniszterasszony Facebook-oldalán most így válaszolt Hadházynak:
Hadházy Ákos képviselő szenzációként szeretne feltüntetni velem szemben egy olyan ügyet, amit magam hoztam nyilvánosságra miniszteri kinevezésem előtt. Nekem erkölcsi és jogi értelemben sincs takargatnivalóm. Én is ott álltam az 1956-os forradalom kitörésének 50. évfordulóját ünneplő tömegben, amikor ugyanannak a rendszernek az örökösei lovasrohamot rendeltek el és szemeket lövettek ki. Kezdő jogászként, férjemmel jogi segítséget nyújtottunk a rendőri erőszak áldozatainak. Az általunk létrehozott “Ne Féljetek” Alapítvány anyagi segítséget nyújtott a rendőri túlkapások megalázott áldozatainak. Hol voltak akkor a jogállamiságért aggódó professzorok, EP képviselők és Hadházy Ákosok?
“Mert elfut a víz és csak a kő marad, de a kő marad.”
Hadházy Ákos képviselő szenzációként szeretne feltüntetni velem szemben egy olyan ügyet, amit magam hoztam…
تم النشر بواسطة Varga Judit في الأربعاء، ٢٧ نوفمبر ٢٠١٩
Forrás: Az érintettek Facebook-oldalai, PS; Vezető kép: Horváth Péter Gyula/PS
ria
2019-11-28 at 17:11
A lyukas zoknis orvosi eset. Szél kisasszony már megint kezelésbe vehetné, vagy éppen az ártott neki legtöbbet?
Vízöntő
2019-11-28 at 10:18
Az előttem emlegetett Facebook bejegyzés akaratlanul is rámutat a kezdetekre, miért is ez a szoci próbálkozás (mert Hadházyt irányítják!), miről is kellene elterelni a figyelmet?
A filmről? Arról nem tudják.
Milyen futó ügyek vannak még?
A zuglói, kispesti, győri – amelynek szombathelyi lehetőségeit vázolta a minapi cikk – szoci, ellenzéki botrányok, lenyúlások kazettái és puccs kísérlete, a fővárosi és kerületei pozíció gyártás, pénzeső az előhúzott – 2010 előtti – többszörösen bukott szoci gárdának és SzDSz-es maradéknak (a magas díjazással nemcsak a mostani megélhetésüket, de a későbbi magas nyugdíjukat is biztosítva) , a megbukott stadion stop, és a szuperkórház megépítésének minden áron való megakadályozása, vagy az OGY-ben, mint munkahelyen a fegyelmezett viselkedés és munka elérését célzó szabályok, de köztük lehet az IM tervezete a precedens joghoz való közelítésről, amiről éppen Varga Judit nyilatkozott a napokban, és ami szintén fájni fog, mert kapukat csuk be!
Lehet mazsolázni, melyikről is kellene elterelni a közfigyelmet?
A Gulagról, ahova magyarok tömegei kerültek a szocialista ideológiai ás jogelődök hatalmának gyümölcseként?
Az emberi jóvátétel elhurcolt százezreiről amit a szocialista ideológiai és jogelődök elvtársi ajánlata (?) és szolgálata volt a hatalmuk biztosításáért cserébe?
Tehát miről is?
Mindaz amit a szobafestő-mázoló segédből lett vezető politikus (diktátorok jobbkeze), legidősebb Apró Antal elkövetett történelmi tény! Hogy miért kapta a zsidóktól elvett Apró villát az is tény!
Mi az álprobléma?
Hogy Varga Judit felhívta Dobrev Klára figyelmét a filmre és figyelmébe ajánlotta (nem olvastam mit írt), talán a döbbenetében?
Mi azzal a probléma?
Varga Judit édesapja?
Na ez a legmocskosabb vicc!
Viszont akkor most én hadd hívjam fel valamire mindenki figyelmét, állítólag valamikor Sztálin döntéseként vezették be általános megjelölésként a fasisztázást (a fasizmus Olaszországban volt, semmi köze a náci párthoz), mert kellemetlen volt, hogy a náci megnevezés hordozta a szocialista jelzőt!
A Gulag pedig mi is volt? A Szovjet Szocialista haláltábor, csak más módszerekkel! Itthon viszont volt Recsk, Hortobágy, Kistarcsa stb…
Igaz, Dobrev Klára egyikért sem felelős, de nézze meg a filmet és gondolkozzon el azon, mert teszik vagy sem, az az ő örökségén pecsét, hiszen a villa is az!
Károly
2019-11-28 at 09:03
Tisztelt fiatalok,ideje megismerni, a tényeket, az igazságot, a kommunista időkből.
A kommunista időkben, csak az lehetett vezető, igazgató, aki megbízhatő híthű kommunista volt.
A szakmai felkészültség, rátermettség nem volt szenpont.
Azért találták ki a szakmaihelyettes pozíciót. Akiket, szakmai rátermettségük alapján választottak ki.
Természetesen szoros megfigyelés alatt tartotta őket, – a csak kommunistákból verbúválódott- az üzemi kommunista párt.
Az üzemi párt, az igazgatő főlé volt rendelve.
(Engedélyük, jóváhagyásuk nélkül még levegőt sem mertek venni a vezetők)
Rájuk telepedtek a munkásőrök, az SZT tisztek és a III/III besúgók.
Vajon ai 1989 előtti időben mi történt volna hadházy féle emberekkel???
Fiatalok, ideje megkérdezni a szüleiteket, nagyszüleiteket.
(PL a barikád melyik oldalán voltak és miért???)
Válaszukból, ismeretet szeresztek arról, hogy a barikád melyik oldalán élték életüket, és embernek milyenek voltak.
Úgy, ahogy Tisztel Igazságügyi Miniszter Asszony már megtette.
Tisztelt Igazságügyi Miniszter Asszony !
Le akalappal Ön előtt, csak továbbra is tegye a dolgát.
Büszkék vagyunk kiállására, tudására, munkájára
Ezek után jöhet a mérleg két serpenyője.
László Ferenc
2019-11-28 at 08:21
Fentebbi, Facebook bejegyzés:
Varga Péter
Csak azt felejtitek leírni, ti média söpredéke, hogy az ősökre való mutogatást VJ kezdte a Twitteren Dobrev Klárát célozva a nagyapja múltja miatt. Minimális korrektség mellett ezt is leírtátok volna.
Csak annyit, hogy akinek Tóta W. Árpád az “etalon”, az menjen a pokolba az SZDSZ után! Nagyon szép véleménnyel vannak Veresegyházon…
László Ferenc
2019-11-28 at 08:28
Fentebbi, Facebook bejegyzés:
Varga Péter
“Csak azt felejtitek leírni, ti média söpredéke, hogy az ősökre való mutogatást VJ kezdte a Twitteren Dobrev Klárát célozva a nagyapja múltja miatt. Minimális korrektség mellett ezt is leírtátok volna.” – írja Varga Péter
Erre válasz Varga Péternek: (a fenti javítása, mert az félreérthető volt)
Csak annyit, hogy akinek Tóta W. Árpád az “etalon”, az menjen a pokolba az SZDSZ után! Különben nagyon szép véleménnyel vannak Veresegyházon…
odu
2019-11-27 at 23:37
Ne lepődjünk már meg mert ilyen a””fosbuk” mindenki kibeszél, lejárat, beszól,ármánykodik stb.Valószínűleg tudatosan ezért hozták létre. Kezeljük helyén a “fosbukut” és hadházit is Mindennek a legalja.
aladin
2019-11-27 at 21:35
Kedves Varga Judit, ne törödjön ezzel a Hadházi fehérje jöttmenttel, mert maga a magyarok között a királynö. Ennyi.
TS
2019-11-27 at 21:12
Hadházy a mérce? A faxom kivan, hogy milyen háttérrel lehet valaki az ország egyik vezetője! Nincs más?! Hornról, Dobrevről kár is beszélni, szemét alakok.
De! Kiderült, hogy Megyó III./III-as volt, erre kidobták bosszúból, hogy Pokorni apja ügynök volt, oké, kényszerítették állítólag, de a nagypapa meg nyilas volt! Bazze, tényleg nincsenek mások? Tényleg ez a magyar establishment? Tényleg nem lehetne valaki mást találni?! Tényleg ezek ültek le a kerekasztalhoz, ahová senki nem küldte őket?
Tényleg abban kell bízni egyedül, hogy valóban hazafiak lettek, akiknek a rokonsága Erdős meg nyilas meg ügynök volt?! Valóban ez a reményünk? És! Valóban ennyire tragikus volt az életünk? És ennek így is kell maradnia?
Nonvideor
2019-11-28 at 05:08
Kinek a rokona a liberális Erdős Péter?Miért? Erdős kinekna rokona?
TS
2019-11-28 at 09:15
Erdős lánya Orbán Győző sógornője.
Dr. Béres-Deák Attila
2019-11-27 at 21:12
Nézzük, milyen igazságügyi minisztere volt Gyurcsánynak: “Petrétei Józsefnek igazságügyi és rendészeti miniszterként fogalma sem volt arról, mit kell tenni a Szabadság téri téveszékház 2006. szeptemberi ostromának óráiban. Ez derült ki a volt miniszter tanúvallomásából, amit a rendőri vezetők elleni büntetőper keddi tárgyalásán tett a Fővárosi Törvényszéken.
A Gyurcsány-kormány egykori tárcavezetője úgy fogalmazott: sokkolták az események, nem véletlenül ajánlotta fel másnap a lemondását.” Index
Veritas Samu
2019-11-27 at 20:49
Hadházy egy aljas gazember-anno valakik a hálozatból beépítették a Fideszbe.A helyében kussolnék-de ő egy mentálisan magából kifordult ember.A szegedi látogatása során a korszülött babákat-akikért a szülők és egeszségügyi ellátóhálózat óriási energiákat fektet abba a munkába-hogy később ezek egészséges felnőtté váljanak-nos ezeket a kis apróságokat egyszerűen tejeszacskóknak nevezte.Azaz nem élő emberkéknek!Hát mit mondhatunk ennek az embernek a megnyilvánulásairól?Ha azt mondjuk rá-hogy egy állat-finomak vagyunk.Azonosul a pácienseivel.
aladin
2019-11-27 at 20:47
Hadházi inkább vidd el anyádat a lokorházba mutazsd be neki egy lovat, hogy csinálj anyádnak egy kis örömet.
csakafidesz
2019-11-27 at 19:57
Drezdában tüdőgyulladással feküdtem a szállodai szobámban. A szobalány nagyon készséges volt, felhozta tálcán az ebédemet és mellette egy Neues Deutschland újságot.
– Elnézést kérek, de szeretnék valami rendes ujságot, egy FAZ, NNZ vagy Der Spiegel, ha lehetséges.
– Nézze, én is pontosan tudom, hogy Ön mindezeket a lapokat az amerikai újságokkal együtt megkapja a munkahelyén, de nálunk ezek a lapok be vannak tiltva.
Ühümm. A szobalány ki, én pedig elgondolkodtam, hogy az NDK-ban hányan olvashatták a nyugatnémet lapokat hivatalból. Ha annyi egyforintosom lenne, most jobb laptoppal írkálnám ezeket.
Vagyis:
Mindegyik “szocialista” országban volt egy még kiváltságosnak sem nevezhető réteg aki hozzáfért a nyugati dolgokhoz, de jelenteni kellett, ha Jóska vagy Pista ettől szándékosan el voltak választva hallgatni merészelték a Szabad Európa rádiót..
Vízöntő
2019-11-27 at 20:41
1974-ben két baráttal Drezdába utaztunk vonattal. A fülkébe ketten jöttek még be, az egyik egy 35 körüli választékosan, de nem feltűnően öltözött nő, meg egy idősebb férfi. Már cseh területen a nő (én ültem szemben vele egy halom hazai sajtóval, amit felraktam a felettem levő polcra) megkért, NDK-s újságírónő (!) volt, hogy néhány nála levő, Bp.-n beszerzett divatlapot vigyek már át neki az NDK-s vámon, mert tőle elvennék!
Természetesen rábólintottam és átvettem (4-5 db. volt) és feltettem a polcra azzal, hogy később a bőröndbe elteszem, közben azért vigyorogtunk, pár divatlapot hogy elvennének? Túlzásként kezeltük.
Német határ, német vámosok, kivágódik az ajtó, megjelent egy kb. 165 cm-es egyenruhás nő, mögötte a biztosítója, egy tőle legalább két fejjel magasabb egyenruhás férfi állt. Akkor vágott belém, hogy a dumapartink közben a divatlapokról elfelejtkeztem.
A nő azonnal kiszúrta és lecsapott, az összes újságot kérte, a divatlapokat kiemelte, a többit ledobta az üres ülésre és közölte, azok nem vihetők be DDR-be, ezért azokat elkobozza!
Mint törvénytisztelő magyar fiatal azonnal reagálva elnézést kértem amiért nem tudtam, és kértem akkor azonnal vegyünk fel egy jkv.-t, megjelölve a lapok azonosítóit (név, szám, dátum), mert 3 nap múlva jövök vissza akkor visszakérem, mert viszem haza! Meglepődve nézett, már 3 nap múlva? Igen, nyomtam neki a sódert, mert csak rövid látogatásra jövök, mennem kell vissza egy barátom esküvőjére, és a lapok a lányoknak kellenek, úgyhogy írjuk a nyugtát!
A nő szája nyitva maradt, kikerekedett szemekkel nézett, mögötte a kollégája meg hangos röhögésbe tört ki! Arra a nő a kezembe vágta az lapokat, és kilépve úgy vágta be az ajtót, hogy majdnem kihullott az üveg.
Megmentettem a lapokat a lenyúlástól, a hölgy nagyon örült ás hálás volt.
És ez így ment nagyban is!
csakafidesz
2019-11-28 at 09:32
Az NDK egy külön világ volt, és a Stasinak több volt a besúgója a 15 milliós NDK-ban, mint a Gestaponak a III. Birodalomban. Ez nem vicc, ki is derült az NDK összeomlása után.
Dobi56
2019-11-27 at 19:52
Anno mikor apám ’49-ben leszállt a vonatról Szibériából jövet már várta az illetékes hatóság. Mivel a kiképzése nem az átlagos volt (ejtőernyős,diverzáns,erődharc stb) az ÁVH “felajánlott” neki egy posztot a szervezetben, opcióként azt, hogy mehet vissza a SZU-ba fenyőfát kapálni. De én máig sem hiszem,hogy hithű kommunista volt. Ahogy lehetett ott hagyta a céget.Arra emlékszem mesélte amikor ott hagyta a szervezetet a parancsnokság épületétől az utcán végig attól félt hátba lövik.Akkoriban ez az “autóbaleset” nem volt publikus.
Átsferi
2019-11-27 at 19:16
Ha tetszik, ha nem, bizony a az “Átkosban” osztályvezető kizárólag párttag lehetett. Amúgy pedig ma már az utódok csak saját tetteikért felelősek, lám, Gyurcsányné éppen üres brüsszeli képviselőház előtt köpködi hazánkat. Na ez a színtiszta hazaárulás! Vaga Juditot pedig tessék szívesek lenni békén hagyni dolgozni!
csakafidesz
2019-11-27 at 19:59
Osztályvezető még nem, csak a főosztályvezető.
Vízöntő
2019-11-27 at 19:11
Én korábbra vártam a piszkoskodók ismétlését, mostanra időzítették, sejtem is hogy miért, de nem az az érdekes.
Az előző cikkben Varga Judit azt is mesélte, hogy az édesapja, amikor azt mondta hogy nem és kiszállt, egy kis tejbárt nyitott. A cikkhez akkor az alábbiakat írtam az Ő vonatkozásában:
“Az édesapját nem zsarolták, csak naivan elfogadott egy helyzetet, amikor azonban annak a súlya megjelent felszámolta és tisztességesen lelépett. Gondolom azért sem gördítettek akadályt az útjába mert voltak tolongó, megbízható elvtársak a helyére, de őt törölték a körből, legfeljebb egy ideig még figyelték hivatalból, mert nem hiszem hogy a kémelhárításról bármilyen érdemi információi lettek volna, de feltételezem azért az kijárt biztonsági okból.
A 3 éves Varga Judit hogy élvezett-e bármilyen előnyt azt nem hiszem, ha mégis az legfeljebb a szállodavezetőnek szólt (az apa nem előbb lett T tiszt, az a beosztásához “járt”!).
Azt követően pedig 3 éves korától az óvodások vagy az iskolatársak között előnyt legfeljebb annyit, hogy ő az a lány akinek a tejbárban protekciója van!”
A véleményem az édesapjáról és róla változatlan!
Hadházyról meg?
Nem kívánok neki semmi rosszat (a szmogos pesti levegő rossz?), még a tábláján mutogatottat se, de ha valaki belenyomná a képét egy adag, még gőzölgő lócitromba, azt nem tudnám elítélni, mert elég volt belőle és a többi mínuszos IQ bajnokból!
Elég volt abból, hogy az országért, a nemzetért hosszú-hosszú évek óta keményen dolgozókat támadja aljas módon a tehetségtelen, alkalmatlan, gúnyolódó megélhetési tömeg vagy valamelyik tagja!
Elég volt a rendőröket támadók aljasságából és azok tűrésre kényszerítéséből!
Elég volt a kenyérrel visszadobjuk óvatoskodásból!
Csak nekem?
Csámpás Marcsa
2019-11-28 at 00:38
Nem csak neked.
CsZ
2019-11-27 at 19:03
Isten segitse a munkáját drága Varga Judit miniszter asszony.
Öröm rá nézni, egy okos, szép, három gyerekes magyar anyuka.
Úgyhogy ezuton is gratulálok a szüleinek
Ilyen emberi példákat kell a fiataljainknak.
Ez a legnagyobb csapás ennek az életellenes liberál-náci csürhének.
Ezzel együtt felmerül bennem egy másik kérdés is.
Van olyan ember, aki a szomszéd gyilkos hadházyra nyugodt szivvel rábizná az tengeri malaca életét ha az rászorulna? Habár ő lószexologus
Nahát
2019-11-27 at 18:55
Érdekes módon mindig csak azok az SZT-tisztek zavarják a liberálbolsevikokat, akik nem nekik dolgoznak.
zizu
2019-11-27 at 18:22
Ekkora mocsok a lukas zokni. Mindig van lejjebb.
Ezen nincsen is mit rágódni.
Bár a miniszterasszonynak sok bánatot fog okozni még mindig – attól tartok.
Megtörtént a szégyenletes dolog a beszervezés kísérlete, és az édesapa elmondta mi is történt, és le is mondott a pozíciójáról. Varga Juditnak természetesen nincsen miért magyarázkodni.
Szomorú hogy az ilyen kínai zoknis, mocskos beszédű alakok benn ülhetnek a parlamentben. Vagy is ez nem is ül benn, ha jól emlékszem. Akkor a fizetését vajon miért veheti fel?
Szabó Márta
2019-11-27 at 18:10
És Hadházy gyerekei, ha felnőnek, milyen APÁRA LEHETNEK büszkék? Vajon nem inkább letagadnák majd, kinek a gyerekei? Hadházy név nem lenne rossz hangzású,de a tartalommal baj van.Szegény HADHÁZY GYEREKEK. És mit tanulnak szegény gyerekek a diplomás, de ordenáré apjuktól? Nehogy az apjuk stílusában írják meg fogalmazásukat az iskolában…
Benedek Károly
2019-11-27 at 18:26
Kiderül, amikor felnőttek, hogy követik-e az apjukat, vagy
inkább EMBER lesz-e belőlük.
Vinczer Péter
2019-11-27 at 17:39
Aki nem ismeri az állampolgári kötelezettségre alapuló besúgó hálózat szabályait, az ne pofázzon. Édesanyámhoz -Magyarkanizsán- elment egy ember, aki magyar kémnek adta ki magát. Édesanyám arra hivatkozott, hogy három gyereket nevel, és nem politizál, elutasította az ajánlatot, hogy együtt működjön. Provokatór volt az illető. Másnap beidézte a rendürfőnök, és besúgónak akarta beszervezni, hogy jelentse mit besyélenek a magyarok, akik megsyólítják. (Édesapám Szegeden élt a háboró után) Természetesen ezt is elutasította, a többszöri kihallgatáson már pisztollyal hadonászott a feje körül a főnök, és akkor sem vállalta. Ideg alapon asztmát kapott. Hosszú lenne leírni a hátrányokat, amit elszenvedtünk. Én aranymves lettem, és Opatijaban ékszer üzletem volt , a házunknál műhely a megengett öt alkalmazottal. A titkos rendőrök csapdát akartak állítani egy akkor 72 éves embernek, aki a fekete piacon arannyal, óraalkatrészekkel, és féldrágakövekkel látta el a szakmát, mivel hivatalos ellátás nem létezett. A feladatom az lett volna, hogy bemutassak egy detektívet, aki ékszer üzletet akar nyitni, és vásárolna aranyat, karórákat. Elutasítani nem volt tanácsos, tehát vállaltam, hogy megkérdezem, de másnap üzentem neki, hogy felém ne jöjjön, mert a rendőrség le akarja buktatni.
Inkább felszámoltam az “aranybányámat”, és kivándoroltam Kanadába.
Véleményem szerint, bizonyos pozíciókat valakinek be kellett tölteni. A kérdés az, hogy akit beszerveztek hogyan látta el a feladatát. Jelentett-e, és hogyan. Ártott-e valakinek, esetleg nem-e túllicitálta magát, és másokat bemártott, hogy megfeleljen és neki jó legyen.
Hadházy meg nézzen a tükörbe, függetlenül attól, hogy a szüleinek milyen a múltja, és köpje le magát! Rászolgált a viselkedésével, volna mit szégyelnie, ha volna szégyenérzete!
TS
2019-11-27 at 21:09
Nem rossz történet. Na de ki volt a frankóbb gyerek a kommunizmusban, a házi ellenzéket és nagyszájúskodó, de teljesen veszélytelen népieket figyelő III./III-as, vagy a profikkal szembeszálló III./II-es? Na, ennyi. A faxom kivan, hogy ilyen háttérrel lehet valaki az ország vezetője! Nincs más?! Kiderült, hogy Megyó III./III-as volt, erre kidobták bosszúból, hogy Pokorni apja ügynök volt, oké, kényszerítették, de a nagypapa meg nyilas volt! Bazze, tényleg nincsenek mások? Tényleg ez a magyar establishment? Tényleg nem lehetne valaki mást találni?! Tényleg ezek ültek le a kerekasztalhoz, ahová senki nem küldte őket?
Tényleg abban kell bízni egyedül, hogy valóban hazafiak lettek, akiknek a rokonsága Erdős meg nyilas meg ügynök?!
Nonvideor
2019-11-28 at 04:57
Kinek a rokona a liberális Erdős Péter?
TS
2019-11-28 at 09:13
Tisztelt nonvideor!
Hankiss Ágnesnek, aki szegről végről a miniszterelnök úr családjába került… O. Győző sógornője. Hogy ezt az oldalági kapcsolatot hogyan nevezik/nevezték, azt nem tudom.
Itt nem arról beszélek, hogy milyen képességűek a hálózat egyes tagjai (pl. Varga Judit vagy a miniszterelnökünk), hanem arról, hogy van ez a hálózat…
Benedek Károly
2019-11-27 at 17:36
Van!
Van, mert azoknak ajánlotta, akik követték és követik a felmenőiket
az aljasságban.
Varja Judit apját kényszer-beszervezték, s amikor világossá vált,
hogy mi a feladat, kiszállt.
Na, most akkor nem véletlen, hogy Boross Péter nevét a közbeszédben általában összekötik a szolgálatokkal. Mert ahogy Varga Judit leírta, bizonyos vezetői szinttől ez kötelesség volt, a szállodaiparnak együtt kellett működnie a szolgálatokkal. Ebben nyilván volt hírszerzés és honvédelmi, elhárító motívum is, melyek össze is függhetnek. Nem értek hozzá. De nem csak a szállodaiparnak, hanem minden stratégiai ágazatnak, például a bankoknak és egyéb stratégiai vállalatok vezetőinek is közre kellett működniük. Ipari kémkedés és egyéb elhárítások céljából.
dr. Corpus Cavernosum Penis Equus, alias Perforált Likas LóF(a)szekli szándékosan keveri össze a III./-es, belső politikai okokból beszervezettek eseteit és a per II-es eseteket.
Tudok másról is, aki ugyanott, de másik szállodában dolgozott. Másodkézből volt ismerősöm, 1986-tól. Többször beszélgettünk, ő is utálta a kommunistákat. 1987 Szilveszterén befizette a családját egy bécsi szilveszteri útra és nem jött vissza többet. 1988 november 7-én, ha jól emlékszem, vasárnap, amikor elindult a fél ország Bécsbe hűtőgépet meg videolejátszót vásárolni (ez külön fejezete volt az ország valutakészlete kifosztásának), akkor találkoztunk a Mária H. Str.-szén, egy sörözőben. Akkor még a táborban vártak a sorsukra, Ausztráliába készültek, ahova, mint később kiderült, el is jutottak.
Véletlenül szembesültem a nevével a közreadott névsorban, mivel egészen más valakinek a nevét kerestem, akiről lehetett sejteni, hogy az, de azt nem, hogy még megvan-e a kartonja, szerepel-e a neve.
Ebből a közreadott kartonból megtudtam azt is, hogy szándékosan dekonspirálta magát, amiért 176-ban megfenyítették. Aztán kilépett, majd lelépett. Megrázó volt szembesülni a tényekkel annak alapján, amilyennek a néhány beszélgetésünk során megismertem.
Tudatosan, évekig készülhetett, gondosan megtervezhetett minden lépést. Régóta készülhetett arra, hogy lelép, mert noha neki szép, ősi magyar neve volt, a fiának és a lányának nem magyar nevet adott, a feleségének is angol becenevet. Talán a könnyebb beilleszkedés céljából.
Utólag úgy látom, hogy azért dobbantott, mert már tudta, hogy rendszerváltás jön, s tarthatott attól, hogy ha lesz valami zavargás, akkor először a kisembereket veszik elő. A fejesek mindig megússzák.
Féltette a családját. Súlyos családi tragédiák érték, már ő is meghalt.
http://szigoruantitkos.hu/szt-tisztek/torjai-levente-331.html
Na, hát egy büdös fuszekli inkább nézzen körül a saját háza táján: Gyurcsány, Mounika, Lendvai, Bauer, Pető, Demszky, Fekete Győr, Vona, Havas, a balliberális oldalon hosszú, kanyargós, tekervényes, kígyózó a sor…
Atosz
2019-11-27 at 17:28
Nem lehetne kiiktatni ezt az elmebeteg lodoktor hadhazy(szarhazit) ha mar az ugyeszseg,birosag nem inezi el fegyhazban vagy dilihazban ezt a gazembert !!!!
Konzulens
2019-11-27 at 17:27
El kellene mar takaritani ezt a szemetet. Erre nezve 1000 eves modszereinket javasolnam.
Dino Rino
2019-11-27 at 17:05
Erdekes hogy Szarhazy Akos okadik a komonistakra es kozbe a legaljasabb kommunista csalad Apro-Dobrev-Gyurcsany csalad hereit nyalogatja. Ez akkora barom hogy meg azt sem tudja hogy mit beszel.
András
2019-11-27 at 17:00
Gondolom ez a gyalázkodó figura azzal egyenlő, aki a névjegyével hívta föl a figyelmet a parlamentben. Ha olyan lényről lenne szó, aki kezdetleges szinten gondolkodásra lenne képes, akkor a következőket javasolnám neki. Ha ő egy a bolsevik, komcsi nézetekkel ellentétes nézeteket valló felmenőkkel rendelkezne, akkor, hogy kerülhetett be egyetemre ? Nem hiszem, hogy ő lett volna a kivétel, mely szabályt erősített anno. Másrészt a parlamentben is közkincsé tett névjegye alapján, inkább az egyszerűbb kvalitású közegből került elő. E véleményt látszik erősíteni az, hogy amióta a közvélemény megismerte, csak úgy lehetett rá hatni igaz vajmi keveset, hogy egy széket is megrongált annak érdekében, hogy értse meg azt, hogy hozzá szólak. A magam részéről nem kedvelem a kommunistákat, ezért viszonylag sokat veszítettem az életem során. Ugyanakkor az tapasztalható, hogy manapság amikor normális ember ( még ha volt párttag hozzátatozója is )nem igen áll szóba vele. Beszélgető, azonos elvi síkon lévő társai pedig láthatóan az 1919-es p. forradalom eszmei leszármazottai.
A Miniszter asszonynak pedig hajrá MAGYARORSZÁG HAJRÁ MAGYAROK
Namond
2019-11-27 at 16:56
Hadházy Ákos helye egy állatmenhelyen van, nem a parlamentben.
Etel
2019-11-27 at 18:25
Gondolja,hogy az állatoknak az jó lenne? Mi legalább megprobalhatunk védekezni,az állatokat kiszolgáltatja neki? Remélem, hogy a menhelyen nem ilyenek vannak.
marton
2019-11-27 at 16:54
Óriási tisztelet azoknak, akik kommunista környezetből indulva is eljutottak az igazság felismerésére, és vállalták is az igazság útján járók életét. (Orbán Viktor, Kövér László..stb)
Az őket kommunistasággal vádoló Hadházy félék azonban a kommunista utódpártokból kiabálnak azokkal, akik soha nem bántak meg semmit. Akik az helyett, hogy hazaellenes, a Szovjet hatalmat nagy igyekezettel kiszolgáló politikai múltjukkal együtt szép csendesen kivonultak volna a közéletből, az igaz embereket gyalázzák.
csakafidesz
2019-11-27 at 20:12
Nézzünk a fenekére a dolognak. Nyugaton is minden szállodai vendéget nyilvántartanak, sőt van egy lista a portásoknál, hogy kiknek az érkezését kell azonnal jelenteni. Anno még nem volt minden szoba bepoloskázva, vagy csak a legdrágább helyeken.
Párizsban voltam, egy tetves kis udvari szobában, de mint keletről jött valószínűleg kaptam egy strigulát a nevemhez. Egyszer jött egy fekete aktatáskás a szállásadónőhöz. Bájolgó vicsorral köszöntek el egymástól. Kérdeztem a hölgyet ez a monsieur a deuxieme bureautól jött? Rámnézett és finoman bólintott.
cnc73
2019-11-27 at 16:50
Kedves hozzászólók! (kommenetlők)
Kit is képvisel Hadházy Ákos?
Várom a válaszokat!
Királytigris
2019-11-27 at 16:53
Gyuri bácsit.
Pandora
2019-11-27 at 17:12
A saját pénztárcáját.
pa
2019-11-27 at 18:51
A lóf@szt.
hüfi
2019-11-27 at 16:37
Ákoska kezdi túllihegni magát, nem kéne. Mint lódoktor, jobban tenné, ha a felmutatott táblájához ragaszkodna.
Most én is besúgó voltam, mert a legnépibb demokráciában külföldön javítottam szerszámgépeket, és kötelező volt politikai jelentést írni amikor visszajöttem.
Ákoska, te nagyon butuska vagy, vagy ez kötelező ha “haladó” akarsz lenni?
Tudod Ákoska, nem kötelező a családi hagyományokat folytatni, ki így ki úgy. Te most folytatod?
Tudod, nem kellesz már senkinek, te már csak örök “független” maradsz, a tábláddal együtt.
A ló egy okos állat, mégsem akar képviselő lenni.
Ha így folytatod, még egy utcaseprő se fog a lapátjára ráseperni.
Hajrá Varga Judit, hajrá Magyarország!
Fanfan
2019-11-27 at 17:26
Minden szavaddal egyetértek! Csak annyit tennék hozza, hogy ez a szemét a lódoktorok szégyene! Ez az ember még a tragyahordasra is méltatlan! Magan kívül kit is képvisel ez az egysejtü?
aladin
2019-11-27 at 16:37
Hadházi te köcsög, anyáddal meg apáddal egy korrupt csaló szemét gazemberek vagytok. Te probálod mosni a korrupt családodat és ezért probálsz másokat befeketiteni. Ennek a Varga Juditnak több esze van a kisujában mint az egész retyeputty korrupt maffia családodban veled együtt. Mig ti otthol a lofaszokrol beszéltek, ez a nö egy ország vezetésében vesz részt, ti hol vagytok a disznoolban. Te is megértél arra, hogy szétverjék a pofádat. De még nem késö.
Gáspár A
2019-11-27 at 16:30
dr. Perforált Fuszekli pontosan tisztában van a történettel.
Mivel aljas, figyelmen kívül hagyja.
Varga Judit nemzetbiztonsági átvilágítása alapján tiszta. Meg amúgy is.
Karcsi bácsi.
2019-11-27 at 16:26
Ideje lenne már ezeket a hazaárulókat elszámoltatni és a Bíróságok pedig dolgozzanak !
Netta
2019-11-27 at 18:21
Dolgoznak. Ellenünk.
Benedek Károly
2019-11-27 at 16:19
Az 1918/19-esek anarchista örököse, aki kommunistázik.
Mint amikor a liberálújnyilas kék-vörös ateista bolsi internácik oktatják ki a keresztényeket keresztény erkölcsiségből.
Hadházy hogy áll a tömeggyilkos Apró Antal feleségével, unokájával és annak tömegbe lövető férgével, a kommunista tanácselnök momentumos unokájával, az ávós Körmös Bauer fiával, s az egész bűzlő, rothadt maffia dzsungellakóval, akikhez ő is tartozik?!?
Varga Judit önálló személyiség, aki, ha valóban kommunista volt az apja, őt nem követi.
Nem úgy, mint az ávós kölykök és az Apró pereputtyok.
ILONA
2019-11-27 at 16:16
JUDIT!
SEGÍTSEN AZ JÓISTEN A TOVÁBBI ÉVEIDBEN. MOST TE IS ÁTÉLED AZT AMI MINEKÜNK JUTOTT A KOMMUNIZMUS 50 ÉVÉBEN EZEKETŐL A SÁTÁNFAJZATOKTÓL.
TE FOGSZ GYŐZNI! LEGYÉL ERŐS!
Polgar
2019-11-27 at 16:14
A kamaranak nincs egy halk megmegyzese sem ezzel a barommal kapcsolatban?
Gáspár Anette
2019-11-27 at 18:20
Ezt komolyan kérdezted?
Most, amikor Varga Judit kéri a sajátos bírói döntések részletes,
kimerítő indoklását, és máris felhördült az egész hálózat?!
(Szögi tanár úr másik gyilkosát is kiengedétk, amúgy.)
csakafidesz
2019-11-28 at 09:26
Persze, hogy a másik gyilkost is kiengedték. Nálunk a gyilkosok szép apanázzsal jönnek ki a sittről, mert ugye pók is volt a cellában, meg hideg volt reggel a kávé. Még a putris-cigány is panaszkodik a cellájára, pedig az palota a putrijához képest. Ezért megdobják néhány millióval az adót fizető, becsületes emberek pénzéből.
Királytigris
2019-11-27 at 16:08
A Miniszterasszony édesapja becsületes ember, mert amikor szembesült, hogy mire akarják felhasználni, lemondott. Tehát távozott a vezetői állásból, vállalva annak minden hátrányát. Az ilyen ember előtt csak meg lehet emelni a kalapot.
Ellenben Hadházy egy becstelen gyökér, aki politikai haszonszerzés céljából próbál bemocskolni egy becsületes embert és lányát, aki a magyar kormány igazságügyi minisztere.
Hesslerezredes
2019-11-27 at 16:04
Varga Judit – azaz: Varga Judit – a magyar hazát szolgálja. Dobrev, meg az apja, meg a nagyapja (Apró Antal), meg hadházy – a magyar haza ellenségeit. Hogy stílszerű legyek (nekik): ” Kell még mondanom valamit, Ildikó?”….
TS
2019-11-27 at 15:58
Nna, látom, nem árt előkelő származásúnak lenni a politikában. Csak régen báró, gróf volt a papa, most esztétiszt.
Valahogy kevés proli fia mocorog a miniszteri bársonyszékekben… Biztos nem elég tehetségesek. Dobrev-boszorkány nem érv ez ellen. Az már a legalja, bolgár bérgyilkos.
Kovács Zsuzsa
2019-11-27 at 17:32
Varga Judit rövid időn belül a màsodik (Pokorny), akinek a családjáról kiderül egy hasonlóan negatív info. (Pokornynak ezúttal a nagyapjára gondolok, az apjáról már eddig is tudtuk, amit tudtunk.) Nagyon szimpatikus nekem Varga Judit, nagyon rátermettnek is tartom, és mindennel teljesen egyetértek, amit a mellette kiálló hozzászólok írtak.
Ennek ellenére, van abban valami megfejthetetlen törvényszerűség, ahogy egyes családok minden rendszerben a “nyertesek” közé tartoznak és legfelülre törekednek.
Még két megjegyzés: egyrészt, a kommunizmusban a szálloda-igazgatóság nagyon hasonlított a külkereskedelem felsőbb pozícióihoz, nagyon “megbízhatónak” kellett lenni ilyen poszton. Azt egyszerűen nem hiszem el, hogy egy jól pozicionált szakembert akkoriban meglepetésként ért volna, amit kértek tőle. Másodszor: vannak a megalkuvásnak és az erkölcsi tartásnak fokozatai. Az én apám pl. annak ellenére nem lépett be a pártba, amikor megtehette volna, hogy azt mondták neki, ezzel el lesz törölve a káderlapjáról az 56-os incidense. Inkább – szakértelme ellenére – megmaradt a rendszerváltozásig osztályvezetőnek (utána szinte azonnal főmèrnökké léptették elő). Amikor lehetett, kikérte a káderlapját, amin szerepelt, hogy „Vezető pozíciót nem tölthet be.” Ez is egy életút.
Dr. Béres-Deák Attila
2019-11-27 at 17:43
III/II-es volt Varga Judit apja. Ez a külső kémelhárítás volt. A belső III/III.-elhárításhoz kellettek megbízható káderek. Egyébként minden szállodavezetőből SZT tisztet csináltak.
Benedek Károly
2019-11-27 at 17:51
Osztályvezetői posztot sem lehetett csak úgy, lojalitás nélkül megkapni, kedvesem. Vagyunk egy páran, akik nem a 80-as években voltunk tinédzserek. Minket, 70-eseket nem lehet megetetni, hogy “az én apukám olyan híres” legény volt.
Itt a lényeg: bárhogy és bármi volt az apjával, nem követte.
Kovács Zsuzsa
2019-11-27 at 18:34
Benedek Kàroly: Ad 1: Nyugodtan elhiheti, hogy úgy volt, ahogy írtam, különben nem is szóltam volna hozzá. Ön vagy tudatlan, vagy hazudik, ha azt állítja, hogy egy sima vállalati osztályvezetőnek a 70-es – 80-as években abban az értelemben “lojálisnak” kellett lennie, mint ahogy egy SzT tisztnek! (Mindenekelőtt, nem kellett senkiről jelentenie! Óriási különbség! Azon túlmenően, hogy megtűrték párttagság nélkül is.) Ad 2: A hozzászólásom középpontjában az a jelenség állt, amit én “örök túlélésnek” nevezek. Van, hogy egy ember személyében megvalósítja (pl. Martonyi), van hogy egy családon belül több generáció. Ez talán tetszik önnek??? NEM ELFELEJTVE, hogy amint írtam is, Varga Juditot minden tekintetben nagyon elismerésre méltó szemének találom, és egy szóval sem mondtam, hogy bármilyen tekintetben felelne az apjáért, akár tett az apja valamit, akár nem. Ad 3: Ahogy dr Béres-Deák Attila hozzászóló is írta, minden szállodavezetőből SzT tisztet csináltak. Én is ezt mondtam. Ha Varga Juditnak az apja azt mondta, hogy nem tudott erről az elvárásról, mikor elfogadta a csábító kinevezést, akkor hazudott neki. Ön egyébként hogyhogy nem tudott erről, ha ilyen nagyokos? Önt csak egy volt SzT tiszt “tudja megetetni”? Ad 4: Miféle stílus ez? NEM VAGYOK A KEDVESKÉJE! Mi az, h ha valakivel nem értünk egyet, azt egyből alázzuk?? Azt hittem, itt “magunk között” vagyunk, egy jószándékú hozzászólót nem kezdünk el sértegetni, csak mert részben más a véleménye. Pocsék modor. Ne vegye el a kedvemet a Pesti Srácoktól, kérem! A Mandinert és azért hagytam ott, mert ilyen mocskos stílusban dorongoltak le egy teljesen ártatlan hozzászólás miatt.
Döme
2019-11-27 at 19:09
Kedves Kovács Zsuzsa!
Ne mondjon ilyet, hogy nem kellett lojálisnak lenni!
A férjemet a 80-as évek elején felszólították, hogy adjon “hangulatjelentést”. Nem vállalta,érdekes módon megfúrták a tartós kiküldetését Bulgáriába.
Sőt egy londoni út után a személyzetis döbbenten kérdezte: hogy-hogy kiengedték?
Kovács Zsuzsa
2019-11-27 at 20:25
Kedves Döme! Mit ért lojalitáson? Ha azt, hogy nem szólalhatott fel a rendszer ellen, akkor egyetértek. Ahogy senki sem. A száj befogása nemcsak vállalati osztályvezetők számára volt a túlélés alapja, hanem géplakatosok számára is. Erre épült a rendszer.
Egyébként kicsit elkanyarodtunk a lényegtől. NEM!!!! az én apám meg nem alkuvása miatti méltatlan sorsa a tárgy. Hanem Varga Judit apjának megalkuvó karrierdöntése, aminek erkölcsi súlyát utóbb a lánya előtt nyilvánvalóan igyekezett csökkenteni azzal, hogy azt mondta neki, nem tudta, h majd ezt fogják kérni tőle (pár évig azért elvolt ezzel). Holott tudnia kellett, ahogy mindenki tudta egy szállodaigazgatói pozícióról.
Még csak nem is minősítettem ezt a dolgot eddig. De ha már megtámadtak, most akkor megteszem: én szigorúbb erkölcsi mércével mérek ennél. Én magam is megtagadtam 1982-ben, hogy belépjek a pártba egy évfolyamtársam felkérésére. Nem is vettek fel a budapesti ügyvédi kamarába, pedig a 220 fős évfolyamunk 8. legjobb tanulója voltam. Később kiküzdöttem magamnak a saját erőmből az ügyvédi státuszt. Így nincs bennem elnézés azok iránt, akik a könnyebb utat választják, majd utólag arra hivatkoznak, hogy “megtévesztették”, vagy “rájött, h nem becsületes dolog”.
Kovács Zsuzsa
2019-11-27 at 22:21
Kedves Zsanett! Valóban úgy tűnik. Nem akarom túldimenzionálni, de ez a fajta ellenséges, nem túl okos, viszont annál agresszívabb magatartás nagyobb – nemzeti léptékű – bajainknak is az oka.
pt
2019-11-28 at 07:28
Kovács Zsuzsa
Kedves Zsuzsa, nem értem ezt a kettős mércét, illetve értem az érintettségét…
És érzek némi előítéletes hangot is a soraiból. Ahogy az egyik elismerőnek tűnő mondattal bevezeti, hogy a következővel beleszúrhasson…
Ha Varga Judit mondja, hogy az apja amikor szembesült mit várnak el tőle a beosztásért cserébe az micsoda álszentség, hogy-hogy nem tudta mivel jár ez…
Ha valaki az ön felmenőjével kapcsolatban írja, hogy nem lehetett vezetői posztot betölteni “büntetlenűl” az pedig micsoda egy modortalan hazudozó…
A hosszan ecsetelt önéletrajzról mint önigazolásról, amivel igyekszik a másikat hülyének beállítani holott nem tudhatja, hogy mitől is lehetne értelmes ember valaki egyetemi végzettség nélkül is…hmm…
Erre csak finoman ennyi jutna eszembe, hogy ejnye-bejnye kedves Zsuzsa…
Csak remélni tudom, hogy nem ilyen kis sértettségek és némi önnek nem tetsző hozzászólások miatt képes egy teljes honlapra és az oda cikkeket író emberekre is haragudni és őket is el-, illetve megítélni.
Kovács Zsuzsa
2019-12-02 at 12:52
Tisztelt PT! Most láttam, hogy mit üzent. Nem tekintem önigazolásnak, hogy kifejezetten a tárgyba vágó személyes tapasztalatot hozok föl annak alátámasztására, hogy nem volt kötelező kompromisszumokat kötni akkor sem. (Nem kellett mindenkinek SzT tisztnek lennie, sőt, még párttagnak sem. Legfeljebb viselnie kellett mindezek következményeit, kinek-kinek erkölcsi alapállása szerint.)
Az a komment, egyébként, amihez ezt hozzáfűztem, teljesen logikátlan volt: a hölgy avval támasztotta alá, hogy “lojalitást vártak”, hogy leírta a férje történetét, akitől kértek valamit, amit ő nem tett meg, ergo nem volt lojális, hiába is kérték, aminek, ha jól értem nem lett következménye azon kívül, hogy nem mehetett tartós kiküldetésbe, de meghagyták a pozíciójában. Ehhez képest miért igyekszik itt több ember is bizonyítani, hogy az önök által egyáltalán nem ismert apám ezzel szemben “lojális” volt, azaz “ megtette, amit kértek tőle” (?? ), bármi lett legyen is az. Ön szerint ez logikus gondolkodás? Én ráadásul az első válaszomban nem azt írtam, hogy semmiféle lojalitást nem vártak el, hanem szó szerint azt, hogy nem követeltek „olyan szintű lojalitást egy vállalati osztályvezetőtől, mint egy szt tiszttől”. Ezt az állítást aligha lehet kétségbe vonni, nem is értem, hogy jutott el idáig a vita.
Vagyis értem: sok ember lehetett itt érintett a hozzászólok között, akik maguk is megkötötték a maguk kompromisszumait, kellemetlen lehet azzal szembesülni, hogy voltak olyanok, akik pedig nem, és ezek szigorú erkölcsi mércével nem tartják ezt bocsánatos bűnnek – azon a szinten, amit Varga Judit apja vállalt, biztosan nem. A másik motiváció még ellenszenvesebb: egyesek olyan szinten stréberek (kinél akarnak bevágódni? Varga Judit biztos nem olvasta mindezeket ), olyan szinten igyekeztek tisztára mosni Varga Judit apját, ami már-már felért egy mennybevitellel. Ennek érdekében egy embert, akiről semmit nem tudnak, lerángattak egy volt SzT tiszt szintjére, abbéli igyekezetükben, hogy RELATIVIZÁLJÁK a bevallottan három évig besúgóként tevékenykedő személy bűnét, csak mert egy mai miniszter apja, csak mert „megtért”. Nem olvasta el figyelmesen az első cikket, amiben Varga Judit tisztázta a dolgokat? Volt ott, ha jól emlékszem, három év, amit az apja igazgatói pozícióban töltött el. Csak nem hiszi el, hogy a „kéréssel“ ekkor álltak elő, Nem akkor, amikor kinevezték? Csak nem hiszi el, hogy egy korábban is a szállodaiparban dolgozó, és valószínűleg már eleve magas beosztásban dolgozó személy nem tudta, hogy ez is dolga lesz? Nem hallotta, mit mondott Gulyás Gergely az utolsó kormányinfón? Tényként említette, hogy Varga Judit apja jelentett. Utálatos dolog a szerecsenmosdatás.
A CV-m további ismertetésére azért bátorkodtam, mert “lekételemiseztek”. Ha van amire büszke vagyok így 60 évesen, akkor az a szakmai teljesítményem, és nem türöm el, hogy vadidegenek “lekételemisezzenek”, csak mert nem értenek egyet velem. Ráadásul olyan stílusban, mintha én holmi sunyi vagy ostoba „mucika” lennék.Ráadásul olyan motiváció alapján, amit érteni vélek és mélységesen megvetek.
Amit a kommentembe beleolvasni vélt, azt már csak a puszta rosszindulat diktálhatta, ugyanis még csak eszembe se jutott utalni olyasmire, hogy csak egyetemi diplomával lehet valaki értelmes.
Az eredeti meglátásomat pedig még erősebben fenntartom mint korábban: nem Varga Judit hibája, hogy az apja mit követett el, viszont a kiválasztási rendszer hibája, hogy sorra-rendre derül ki vezető jobboldali személyekről, hogy ők maguk vagy a családjuk hogyan működtek együtt, akár magas szinten is, a rendszerrel. Ugyanis bármi is az önök véleménye, akik nekem estek, nem ugyanolyan erkölcsi megítélés alá esik, aki pusztán befogta a száját, mint az, aki belépett a pártba, párttitkárnak állt, magas pozíciót vitt a politikában vagy a gazdaságban vagy a kultúrában, vagy besúgó szerepet vállalt (az erkölcstelenség foka növekvő sorrendben ). Igenis meggyőződéssel vallom, hogy vannak ebben az országban olyanok, nem kevésbé rátermettek, akik alkalmasak magas pozíciókra, és mind ők mind a családjuk „tiszta” maradt . És véletlenül se jusson eszébe arra gondolni, hogy sértődöttségből mondom ezt, olvashatta az ön által lecikizett CV-ben, hogy kifejezetten sikeres jogászi karrier van mögöttem, és 60 éves vagyok. Nem aspirálok senkinek a pozíciójára. Ezek morális kérdések.
Fanfan
2019-11-27 at 17:34
Volt idő amikor bizony a prolik koptattak a barsonyszéket, meg is ittuk a levét.
Nem tudom milyen korú vagy, de mielőtt ilyeneket írsz tajékozódj elöbb, hogy ne égesd magad.
Benedek Károly
2019-11-27 at 18:18
Két elemivel.
Kovács Zsuzsa
2019-11-27 at 20:02
Ön láthatóan egyetlen szót sem értett meg abból, amit írtam, erre több szót nem is vesztegetek.
Egyébként az ELTE Jogi Karán summa cum laude (magyarul: “minden/összes dicsérettel”) eredménnyel végzett jogász vagyok (nyilván nem tudja, ez mit jelent: Az kap ilyen minősítésű diplomát, aki 4 1/2 tanulmányi év alatt államvizsgástól-szakdolgozatostól 4,75 %-os tanulmányi átlag eredmény fölött van), majd 25 évet dolgoztam két nemzetközi ügyvédi irodánál, főleg angol nyelven, jelentős részben a magyar államot képviselve, olyan nemzetgazdaságilag jelentős ügyeken, amiknek maga, és cimborája, Benedek Károly még az elnevezését sem értené meg.
TS
2019-11-27 at 21:01
Nem arról van szó, hogy Marosán Bucik legyenek az ország vezetői, de úgy látszik, minimum valamiféle kisgazemberek családaiból kell származni, hogy feljusson egy tehetséges, nem középosztálybeli ember az “elitbe”. Az igazi nagy gazemberek, Rajk, körmös Bauer, Apró Antal fiai, unokái a hazaáruló pártokban csináltak karriert. Egy nyilas unokája egyben egy besúgó fia; párttitkár leszármazottja, Erdős Péter rokonsága az kóser, az lehet vezető. A társadalmi mobilitás megszűnt! Nem zavaró? A harmincas években sokkal jobb volt a helyzet, a politikában egy Kovács Imre, egy Kovács Béla, az irodalomban egy József Attila, egy Móricz lehetett tényező, nagy tényező! Azért, mert prolik voltak, még nem voltak suttyók!
Kovács Zsuzsa
2019-11-27 at 21:49
TS: Pontosan igy van, ahogy írja, legalábbis a besározódott családokat illetően tökéletesen egyetértek. És ez hihetetlenül furcsa. Mikor nyilván rengeteg rátermett, lojális, elkötelezett jobboldali ember van az országban, aki sem személyében nincs kompromittálva, sem a családja.
Mondom ezt úgy egyébként, hogy Hankiss Ágnesnek is nagy híve vagyok, mikor még voltak a Hír tévén műsorai, ki nem hagytam volna, nagyon csodáltam az esze és a kommunista-ellenessége miatt. Dehát ő is volt sznagovban, a többi komcsi-sarjjal együtt. Meg persze Hankiss Elemér elvált felesége…
Ütősen foglalta össze a Pokorny-család útját is a különböző rendszereken át máig.
EZT nevezem én örök túlélésnek. Akik minden rendszerben az aktuális hatalom kiszolgálói, aztán a következő rendszerben is el tudják magyarázni, hogy mért nem volt más választásuk. Vagy mért volt bocsánatos a bűnük. És hogy, hogy nem, a következő generáció a következő rendszerben megint a hatalom közelében van.
Bár láthatólag ez az álláspontom itt nem népszerű, de SOKKAL JOBBAN ÖRÜLTEM VOLNA, ha Varga Juditról nem derül ki, hogy az apja mit művelt, és csodálhattam volna fenntartás nélkül a tehetségéért, stb. Ahogy Pokornyra is jobb szívvel szavaznék ciklusok óta xii kerületi lakosként, ha nem tudtuk volna meg, amit meg kellett tudnunk. (Egyébként minden komcsi-ellenességem dacára az apja ügyére sok mentséget kerestem és találtam már csak a magam lelkének megnyugtatására is. De a nagyapja ügye – hát erre nincs mentség.)
Ez szerintem NEM! társadalmi mobilitás kérdése. Hanem van valami olyan “dinamikája” ezeknek a családoknak, ami miatt minden generációjuk a kivételezettek közé akar és tud emelkedni. A férjem ezt úgy fogalmazta meg, hogy “nem bírnak magukkal, mindig ugrálniuk kell”. Miközben millió más, valószínűleg semmivel nem kevésbé alkalmas ember egész életén át láthatatlan marad és húzza az igát.
Az Ön által felsoroltak közül azt hiszem egyébként csak József Attila volt klasszikus proli család sarja. Pokorny rettenetes nagyapja is egyébként kétkezi munkás volt (ami persze NEM!!!! egyenlő a prolival.)
Nonvideor
2019-11-28 at 04:41
TS!
Ezt írod:
“József Attila, egy Móricz lehetett tényező, nagy tényező! Azért, mert prolik voltak, még nem voltak suttyók!”
Nem voltak prolik.
A proliság életminőség, szemlélet, viselkedés, mentalitás. Alemberi minőség.
Nem érdekel, hogy a kommunisták József Attilát “proletár költőnek” bélyegezve akarták kisajátítani, szemezgetve az életművében, hamisítva az életrajzát.
Móricz meg végképp nem volt proli.
Például Esterházy a proli, az ő “így gondozd a magyarodat” c. rasszista pamfletjével, és a belpesti, újproli híveivel együtt.
Itt valaki megjegyezte, hogy Varga Juditot biztos az apja miatt vették föl az egyetemre. Ha a 10 évvel előbb születik, lenne is
realitása, de 1980-ban született. 1998-ban már nem játszott a szülők kitüntetése. Más szempontok igen, de azt most ne keverjk ide
Varga már számtalanszor bizonyította a rátermettségét, tehetségét, szakmai tudását.
Nyilván nem véletlen, hogy ott volt gyakornok, ahol volt. Talán Trócsányi is a professzora lehetett a tehetséges jelöltnek. Nincs kedves utána kapirgálni. De hogy az apja nem játszott embben szerepet, az biztos.
TS
2019-11-28 at 09:08
Tisztelt nonvideor! Én a társadalmi eredetre utaltam a “proli” szóval. Vagyis alacsony státuszú családokra.
Kovács Zsuzsa
2019-12-02 at 12:58
PT: Egyébként miért is kéne nekem “önigazolni”?????? Ki volt itt, vagy kinek az apja elismerten – Gulyás Gergely által is megerősítetten – besúgó?? Hogy jutott ide ez az eszmecsere? Maguk itt sokan semmivel nem különbek, sem erkölcsileg, sem agyilag, mint balos ellenségeink.
Varga Zoltán János
2019-11-27 at 15:58
Üzenem ennek a “dr”” szarházynak. Hogy kuss. Sehol nem voltak amikir az emberek közé lövetett a fleto. Meg az nagy EU sem. Egy szavuk nem volt. Tisztelt Varga Judit. Mindent bele ne hagyja magát.!!!!!
ZOLIMAAR
2019-11-27 at 15:54
És ez a lóHADHÁZY hadházy őszintén dicsekszik a saját hazaárulásával. Golyóérett!
Benedek Károly
2019-11-27 at 17:46
Hadházy számoljon el a felmenőinek a földmutyijaival, meg a bácsival, akit ki akart túrni az otthonából, eladósította, levonatta a kis nyugdíjából.
securi
2019-11-27 at 15:53
hadházy ákos épp műtött, a megemlékezés napján, így őt nem láthatta a miniszterasszony, bár megsérült mikor párttársa lelökte a székről és kissé nehezen mozgott a keze, ha odakötözte volna magát a székre, ez akkor nem fordulhatott volna elő, de tényleg
üdv. zoltán
gyozo2018
2019-11-27 at 18:16
Saját agyát is megműthetné.
csakafidesz
2019-11-28 at 09:19
Azt nem lehet műteni, mert nincsen.
Andromeda
2019-11-27 at 22:07
Rohadt kisnyilas-ÁVHs-munkásőr terrorista Hadházi, ezt minden nap bizonyítja magáról. Azt viszont nem tudtam, hogy Varga Judit és férje már a 2006-os nyilas-ÁVHs rendőrterror után is az áldozatokat segítette. Köszönöm a PSnek a tudósítást!!!!! Aki még a jobboldalon azt mondja, hogy Varga Judit nem alkalmas az apja miatt, az maga is ÁVHssá vált, húzzon el Észak-Koreába.
Kisné Kati
2019-11-27 at 15:52
Mielőtt áki majom pocskondiázna bárkit is, előbb kezdje dobrev klárával. Remélem az élet majd megfizet ennek a genetikai hulladéknak.
Neaddfel
2019-11-27 at 16:05
“a kommunista rendszer kiszolgálója: nem is csak egy kis ügynök, hanem ún. szigorúan titkos tiszt lehetett”
ELŐSTZÖR IS: egy gyerek miért is lenne felelős a szülei tetteiért ?
MÁSODSZOR: épp most látható itt egy Földi Lászlóval kapcsolatos cikk, aki szintén “SZT” tiszt -V O L T -!!!
-CSAK HOGY:
Wikipédia.
1998 után, a Fidesz-kormány idején Földi László a Defend őrző-védő biztonsági vállalat élére került.
A 2002-es újabb kormányváltás után Földi László távozott a vállalat éléről, mivel arra számított, hogy az ő személye miatt az új kormány azt úgyis bedarálja, és meg akarta védeni a 2400 dolgozójuk munkahelyét.
-CSAK HOGY, mint látható a leg karakánabb, leg tisztességesebb ember aki párját ritkítja a mai közéletben, és különösen nem látok ilyent a Hadházy féle senkiháziak között.
Benedek Károly
2019-11-27 at 17:43
Szakember. Honvédő szakember.
Rizikó
2019-11-27 at 21:04
Azért kár Fóldi Lászlót szt tisztnek nevezni, mivel ő nem a diktaturában volt szt tiszt hanem Nbhnál és pont Horn pufajkásék tették ki Kuncze hentesaruval!Alapjáraton a Hadházy aljasssaga bunko trógersaga igaz.SZavai mocskos cinikus probokáció.Egy xar ember.DE.
DE én nem tudom nem akadt volna egy kitűnő nemzeti konzervativ értzelmű ember igazságügy miniszternek, akinek az apja nem volt egy percig sem szt tiszt???
PONT az ilyen támadások miatt.Magas labda ez megint a hadházy féle libsiknek.
Varga Judit lehetne bármi allamtikár helyettes bármilyen más beosztásban.Nem értem.Ez olyan minthogy Bayer káromkodasa Borkai valaga és videoja és az Lsimon kulturreformja ahol tehetseget emleget ami nincs a magyarokbanSzt tisz múlt a ballibsiknél lehet dicsőség meg ávos ösök pláne vagy verbiró unoka a toroczkai, de taszitó a nemzeti értékőrzö oldalon.Ahogy a Bangone trágársaga meg Hadházy ocsmány felirata siker a libsiknél lumpen proliknal a mi oldalunkon nem produktiv Bayer bazmegolása.Erkõlcsi fólényünket erodálja! AHOGY BOrkai video nyilvános prostira mászása., mig Wittinghoff büsszke tulajdonosa lankadt pócsének a a videoján.
Szóval Varga judit fogja megoldani az ezer sebból vérző igazságügyúnket!? Nem hiszem.MINT ahogy nem tudom ki keszitette ezt a választási törvényt ami lehetőve tette Eu kúlföldi polgárok szavazàsat!
Benedek Károly
2019-11-27 at 17:44
Nem most lépett ki vele, emlékeztetett arra, hogy ő erről már nyilatkozott.
Benedek Károly
2019-11-27 at 22:56
Könyörgöm!
Csak nem képzeled, hogy nem vizsgálta a Nemzetbiztonsági Bizottság?!
Hogy képzeled, hogy anélkül kormánytag lehet valaki, hogy totálisan átvilágítanák?!
Az egész csak szájtépés.
dr. Corpus Cavernosum Penis Equus, alias Perforált Likas LóF(a)szekli csak szerepelni akart.
Farkas Tamás
2019-11-28 at 14:01
Valóban, haladjunk kronológiai sorrendben. Dobrev felmenői aljas gazemberek voltak és elévülhetetlenek a bűneik. Gyurcsányné méltó szellemi örököse az anyjának és nagyapjának, a szemkilövetős férjéről pedig ne is beszéljünk.