Fekete-Győr András, a válltömések, a zavaros testbeszéd, az eleve, az első pillanattól kezdve elcseszett budai házibulik Fred Astaire, az elsőéves, gyakorlatilag mindenben (értsd: tényleg mindenben) tapasztalatlan és idegesítő szabadbölcsész-csajok européer palotaduce-je, kényszermegoldásként úgy döntött – miután több cég is jelezte a Momentum Mozgalomnak, hogy nem kíván politikai hirdetést kihelyezni –, a serény, de láthatatlan „mikroadományozók” pénzéből a pártocska milkalila padlómatricákat helyez ki a budapesti aluljárókban.
Közösségi finanszírozásból indít kéthetes plakátkampányt a Momentum Mozgalom Budapeste, Pécsen és Szegeden, reagálva a kormányzati Soros-kampányra
– írja a párt sajtóosztálya. A momentumos projekthez állításuk szerint kétmillió forinttal járultak hozzá a támogatóik. Nem hagyományos módszerrel, hanem milkalila padlómatricákkal indítanak totális offenzívát az értelem és érzelem tengelyén. Ennek legfőbb oka (a szokásos startup vállalkozások kezdeti, majd állandósuló gyenge logisztikáján túl) az, hogy több, ellenzéki pártoknak is reklámhelyet bérbeadó cég is jelezte, nem akar politikai plakátokat kitenni a megmaradt üres felületekre. Így végül Budapesten a forgalmas aluljárók padlójára, taposóirányba ragasztották fel matricáikat.
Ilyenekből került a Blaha Lujza tér, a Deák Ferenc tér, a Széll Kálmán tér, a Nyugati pályaudvar, a Keleti pályaudvar és a Batthyány tér földalatti placcaira is.
PS, 24.hu, Mandiner; Fotó: MM
Facebook
Twitter
YouTube
RSS