alix earle
A valódi szabadság: egy "jó csaj", egy szaftos hamburger és egy autó, ami sokat fogyaszt – Dezse Vű
A Carl’s Jr. Superbowl reklámja az az életérzés, amit a szivárványkommunisták soha nem értettek. És nem is fognak. És igazából nem is Trump megválasztása, hanem ez a reklám a normalitás valódi kezdete, alfája és omegája. Kis túlzással. A reklámban egy direkt túlszexualizált, klasszikus "jó csaj" (egyébként a TikTok-influenszer Alix Earle) egy hamburgert eszik, cowboy csizmában, és egy adott ponton egy menő kocsiba is beül, ami nem elektromos hanem nagyon benzines, és látszik rajta, hogy rengeteget fogyaszt. De a reklám ennél jóval több: gyakorlatilag egy anti-woke műalkotás, ami az igazi amerikai életérzést próbálja meg átadni, ami annak idején a rongyokba bújt hatlövetűs korszak óta magukénak éreznek az amcsik: a szabadság. Mert magam dönthetek arról, hogy szaftos hamburgert eszem-e, sőt azt is, hogy mikor és hányat, sőt azt is megválaszthatom, hogy a nőt akarom, vagy a hamburgert, sőt a nő is dönthet úgy, hogy a hamburgert választja, vagy esetleg egy hamburgerevő csávót a szokásos idős gazdag gyártulajdonos helyett.