Pesti Srácok

A valódi szabadság: egy "jó csaj", egy szaftos hamburger és egy autó, ami sokat fogyaszt – Dezse Vű

A Carl’s Jr. Superbowl reklámja az az életérzés, amit a szivárványkommunisták soha nem értettek. És nem is fognak. És igazából nem is Trump megválasztása, hanem ez a reklám a normalitás valódi kezdete, alfája és omegája. Kis túlzással. A reklámban egy direkt túlszexualizált, klasszikus "jó csaj" (egyébként a TikTok-influenszer Alix Earle) egy hamburgert eszik, cowboy csizmában, és egy adott ponton egy menő kocsiba is beül, ami nem elektromos hanem nagyon benzines, és látszik rajta, hogy rengeteget fogyaszt. De a reklám ennél jóval több: gyakorlatilag egy anti-woke műalkotás, ami az igazi amerikai életérzést próbálja meg átadni, ami annak idején a rongyokba bújt hatlövetűs korszak óta magukénak éreznek az amcsik: a szabadság. Mert magam dönthetek arról, hogy szaftos hamburgert eszem-e, sőt azt is, hogy mikor és hányat, sőt azt is megválaszthatom, hogy a nőt akarom, vagy a hamburgert, sőt a nő is dönthet úgy, hogy a hamburgert választja, vagy esetleg egy hamburgerevő csávót a szokásos idős gazdag gyártulajdonos helyett.

Ajánljuk még

A walesi labdarúgó-szövetség felszólította a FIFA-t, hogy engedje az LMBTQ-propagandát

NVNeugebauer Viktor Sport 2022 november 25.
A FIFA-világbajnokság első napjaiban – mint várni is lehetett – több szurkolót megszólítottak a biztonsági őrök, akik szivárványszínű vagy szivárvány mintájú ruhákat vagy kiegészítőket viseltek. De ez már nem marad így sokáig: a walesi labdarúgó-szövetség felszólította a FIFA-t, hogy lépjen közbe, és állítsa le az ilyen beavatkozásokat.

Dollárbaloldal – A CIA-ig érnek a szálak

PPestiSrácok.hu Forró drót 2022 november 25.
A baloldal választási kampányát a tengerentúlról milliárdokkal támogató Action for Democracy kapcsolatrendszere egészen az amerikai titkosszolgálatig, a CIA-ig ér – derül ki abból a jelentésből, amelyet a nemzetbiztonsági bizottság szerdán tett közzé. A jelek szerint az amerikaiak által támogatott kör kulcsszereplője a Bajnai Gordon, illetve a Ficsor Ádám nevével fémjelzett DatAdat-csoport, amely gyakorlatilag az ellenzéki kampányt lebonyolította – írja az Origo.