influenszer
A valódi szabadság: egy "jó csaj", egy szaftos hamburger és egy autó, ami sokat fogyaszt – Dezse Vű
A Carl’s Jr. Superbowl reklámja az az életérzés, amit a szivárványkommunisták soha nem értettek. És nem is fognak. És igazából nem is Trump megválasztása, hanem ez a reklám a normalitás valódi kezdete, alfája és omegája. Kis túlzással. A reklámban egy direkt túlszexualizált, klasszikus "jó csaj" (egyébként a TikTok-influenszer Alix Earle) egy hamburgert eszik, cowboy csizmában, és egy adott ponton egy menő kocsiba is beül, ami nem elektromos hanem nagyon benzines, és látszik rajta, hogy rengeteget fogyaszt. De a reklám ennél jóval több: gyakorlatilag egy anti-woke műalkotás, ami az igazi amerikai életérzést próbálja meg átadni, ami annak idején a rongyokba bújt hatlövetűs korszak óta magukénak éreznek az amcsik: a szabadság. Mert magam dönthetek arról, hogy szaftos hamburgert eszem-e, sőt azt is, hogy mikor és hányat, sőt azt is megválaszthatom, hogy a nőt akarom, vagy a hamburgert, sőt a nő is dönthet úgy, hogy a hamburgert választja, vagy esetleg egy hamburgerevő csávót a szokásos idős gazdag gyártulajdonos helyett. Magyar Péter annyira elszállt magától, hogy lassan a Jóisten helyét is átvenné a mennyekben – Karanténvlog
Lezajlottak az EP- és önkormányzati választások, a politikusok pedig magyarázzák az eredményeket. Van ugyan olyasmi is, amit nem lehet kidumálni, de Gyurcsányék például ezt is megpróbálják. A Demokratikus Koalíció és töketlen nehezékei, az MSZP és a Párbeszéd ugyanis közösen egészen 8, azaz nyolc százalékot értek el, azonban a Gyurcsány-klán szerint ez a baloldali centrum, sőt, azt mondták magukról, hogy ők az ellenzék vezető ereje. Tudjuk, hogy a bolsevik hazugságoknál a határ a csillagos ég, ám a Dobrev-féle árnyékpolitizálás új univerzumokat is elért. Természetesen minden magyar ember örül annak, hogy a Momentum 3.6 százalékkal kizúgott az EP-ből, ugyanis a hazaárulás bérét előbb-utóbb meg kell fizetni. A folyamatosan saját hazájuk ellen kereplő Donáth Anna és Cseh Katalin szembesült azzal, hogy a magyar embereknek nem ajándékként, hanem alanyi jogon járó uniós források blokkolása olyan fekete öves hazaárulás, amit nem lehet csak úgy lenyomni a torkokon. Végül Magyar Péterék 30 százalékos eredménye is fontos szegmense a választásoknak, hiszen ez intő jel kell, hogy legyen mindenki számára. Az, hogy a Tisza párt önjelölt megváltója szinte azt se tudja, hogy kik jutottak ki pártjából az EP-be, nem zavarja ezt a csodaváró tömeget. Az sem érdekli őket, hogy Magyar annyira elszállt magától, hogy amikor az ATV-ben szembesítették a hazugságaival, akkor élő adásban sértődötten kirohant, mert egy dolog fontos: bármi is hangzik el, azt Magyar Péter mondja. Az se baj, ha egymással ellentmondó gondolatok ezek, csak ő mondja ki és már el is hitték. Hatalmas kihívások előtt a magyar politika, a Tisza pártnak pedig a duma mellett most meg kell mutatni, hogy kivel tartanak és mit akarnak csinálni, mert a csodák gyorsan elillannak a szürke hétköznapokban, főleg, ha csupán illúzióról van szó. Ajánljuk még
Szivárványos madáremberek, és “büszke” céltalan nullák akarják megmondani, hogyan éljünk, vagy inkább dögöljünk-e meg egy háborúban
Valójában az a lényeg, hogy megmutatták magukat teljes valóságukban, a természetes közegükben azok, akik meg akarják mondani a gyerekes, családos, dolgozó, adófizető, a nemzetért aggódó többségnek, hogy hogyan kellene élnie, miben kellene hinnie és mit kellene tolerálnia. És akkor utolsó beszédében kazánb@szóknak nevezte párttársait Annalena Baerbock
Nem ez volt az első nyelvbotlása a leköszönő német külügyminiszternek. Belső lázadás Ukrajnában, begőzölt Zelenszkij
Az ukrán kormány folyamatosan botrányokba keveredik, lassan minden miniszterről kiderül, hogy sáros. Patyomkin Petike