influenszer
Álhírbotrány: Látó János vallomást akar tenni, de mennyire szavahihető? És normális?
A Tiszához is közelkerült Látó Jánosról kiderült, hogy zavaros prédikációkat tart az interneten, eszement szónoklatai pedig kórós elmeállapotra utalnak és kérdésessé teszik beszámíthatóságát.Szőlő utcai botrány: órákon át kérdezték Juhász Péter tanút a nyomozó ügyészek
Vasárnapra tüntetést hirdetnek az ártatlanul meghurcolt Juhász Péter mellett az ultrabaloldaliak, pedig Juhász nem is gyanúsított.Szőlő utcai botrány: elvitték a nyomozó ügyészek Juhász Péter adathordozóit
Juhász Péternél jártak a nyomozó ügyészek.Szemben a baloldali árral: sírva gyászolta Jamie Lee Curtis Charlie Kirköt
"Még mindig hiszem, hogy ő egy apa, egy férj és egy hithű ember" - mondta a hollywoodi színésznő a lelőtt influenszerről.A liberális MSNBC kirúgta elemzőjét, aki szerint Charlie Kirk saját magának köszönheti a kivégzését
A liberális MSNBC-nek nem volt választása, és meg kellett válnia Matthew Dowd politikai elemzőtől, aki szerint a 31 éves Charlie Kirk saját maga felelős a meggyilkolásáért.Legendák halála – Tényleg egy korszak végén vagyunk?
Kilencvenes évekbeli gyerek vagyok, de mindig egy kicsit korábbinak éreztem magam, ezért az a paradigmaváltás, ami most történik számomra egy kissé ismétlés szagú. Legendák haltak meg az ezredfordulón, legendák halnak meg most, és a világ ismét átalakul.Mi lenne a világgal, ha mindenki influenszer akarna lenni és a fogyasztók pénzéből akarna jól élni? - Libz of TikTok Hungary
Idén két influenszer juthatott ki az USA egyik legnagyobb zenei fesztiváljára, egy tartalomgyártó pedig Los Angelesbe repülhetett ki a fogyasztók pénzéből. Ezzel nekünk alapvetően semmi bajunk nincs, egyszerűen csak jó szórakozást kívánnánk nekik, azonban az ő példájukat felhozva egyre több “mikroinfluenszer” bíztatja tartalomgyártásra mindazon fiatal felnőtteket, akik a valóságban egyre nehezebben találják meg a helyüket. A Libz of TikTok legújabb adásában Bálint Botonddal azt beszéltük ki, hogy hova vezet egy olyan világ, amiben a leggyakoribb munka a fogyasztásra buzdítás, avagy az influenszerkedés? A helyüket a világban egyre nehezebben találó Z-generáció ugyanis úgy tűnik egyre inkább a mátrixban próbálja megtalálni a boldogulást és a “karrier” lehetőséget, ami nagyon rossz irány.A valódi szabadság: egy "jó csaj", egy szaftos hamburger és egy autó, ami sokat fogyaszt – Dezse Vű
A Carl’s Jr. Superbowl reklámja az az életérzés, amit a szivárványkommunisták soha nem értettek. És nem is fognak. És igazából nem is Trump megválasztása, hanem ez a reklám a normalitás valódi kezdete, alfája és omegája. Kis túlzással. A reklámban egy direkt túlszexualizált, klasszikus "jó csaj" (egyébként a TikTok-influenszer Alix Earle) egy hamburgert eszik, cowboy csizmában, és egy adott ponton egy menő kocsiba is beül, ami nem elektromos hanem nagyon benzines, és látszik rajta, hogy rengeteget fogyaszt. De a reklám ennél jóval több: gyakorlatilag egy anti-woke műalkotás, ami az igazi amerikai életérzést próbálja meg átadni, ami annak idején a rongyokba bújt hatlövetűs korszak óta magukénak éreznek az amcsik: a szabadság. Mert magam dönthetek arról, hogy szaftos hamburgert eszem-e, sőt azt is, hogy mikor és hányat, sőt azt is megválaszthatom, hogy a nőt akarom, vagy a hamburgert, sőt a nő is dönthet úgy, hogy a hamburgert választja, vagy esetleg egy hamburgerevő csávót a szokásos idős gazdag gyártulajdonos helyett.Ajánljuk még