hamburger
A valódi szabadság: egy "jó csaj", egy szaftos hamburger és egy autó, ami sokat fogyaszt – Dezse Vű
A Carl’s Jr. Superbowl reklámja az az életérzés, amit a szivárványkommunisták soha nem értettek. És nem is fognak. És igazából nem is Trump megválasztása, hanem ez a reklám a normalitás valódi kezdete, alfája és omegája. Kis túlzással. A reklámban egy direkt túlszexualizált, klasszikus "jó csaj" (egyébként a TikTok-influenszer Alix Earle) egy hamburgert eszik, cowboy csizmában, és egy adott ponton egy menő kocsiba is beül, ami nem elektromos hanem nagyon benzines, és látszik rajta, hogy rengeteget fogyaszt. De a reklám ennél jóval több: gyakorlatilag egy anti-woke műalkotás, ami az igazi amerikai életérzést próbálja meg átadni, ami annak idején a rongyokba bújt hatlövetűs korszak óta magukénak éreznek az amcsik: a szabadság. Mert magam dönthetek arról, hogy szaftos hamburgert eszem-e, sőt azt is, hogy mikor és hányat, sőt azt is megválaszthatom, hogy a nőt akarom, vagy a hamburgert, sőt a nő is dönthet úgy, hogy a hamburgert választja, vagy esetleg egy hamburgerevő csávót a szokásos idős gazdag gyártulajdonos helyett. Ezek után kétszer gondold meg, hol eszel! Cipőtalpon ízesített sajt és padlóra dobott hús jár az egyik magyar McDonald's-ben
Néha jó tudni, mennyi tápanyagot viszünk be egy étkezés során, vagy hány kalória, esetleg az összetevőket is szeretjük elolvasni a címke hátulján. Hála az internetnek pedig megtudhatjuk, hogy készül egy mekis hamburger egy magyar étteremben. Két fiatal konyhai dolgozó valószínűleg megunta az éjszakai műszakot, és a hajnali hamburgerezésre vágyó vendégeket, ezért felvették videóra, hogyan "sütik" a menüt. Egy szóval, nem egy fine dining, hacsak valaki nem szereti a cipőtalp aromáját a sajtban.