Márkabiztonság az online világbanPPestiSrácok.hu Eco 2021 február 21. A márkabiztonság talán soha korábban nem kapott akkora hangsúlyt, mint manapság. Az online térben számos, előre nem is látható veszély leselkedik cégek és a brandek megítélésére, ami közvetlenül is befolyásolhatja az üzleti eredményeket. A terület legfontosabb trendjeit vitatták meg a DOT Creative szakértői az L20-ban, a Lounge Group marketingkommunikációs műsorblokkjában, a 90.9 Jazzy Rádió Márkamonitor című adásában, ahol arról is szó esett, hogy egy magyar brand safety fejlesztés már 18 nyelven érti az iróniát, a szarkazmust és listát készít a biztonságos és nem biztonságos tartalmakról egyaránt.
Elkezdődött az Unió széthullása, az EU a visegrádi hármak nélkül vesz fel hitelt Ukrajnának Vezércikk december 19.
Az EU vezetői azt adják meg az oroszoknak, ami azoknak most a legjobban kell Vezércikk december 20. Az orosz haditechnika, hadvezetés és hadtudomány és legfőképpen persze az orosz hadigazdaság az elmúlt négy évben évtizedeket lépett előre, csak időre van szükségük a győzelemhez, semmi másra.
Mi minden tőlünk telhetőt megtettünk Vezércikk december 20. Lehet, hogy nem is a hülye ötleteikkel szembeni ellenállásunk, az ismétlődő vétók zavarják uniós partnereinket, hanem csak némi udvariasságra, jó modorra vágynak. Némi kegyes hazugságra.