kuna tibor
Eddig hetvenezer embernek adott élményt a Futball-sziget! - üzeni Kuna Tibor a bírálóinak
Ha az ember mindig azt tenné, amit a balliberális médiatudósok elvárnak, akkor semmi nem történne ebben az országban - így reagált a PestiSrácok.hu-nak Kuna Tibor, a Young&Trinity kommunikációs vállalatcsoport alapítója arra, hogy a napokban több ellenzéki lap is szemére vetette a Futball-sziget nevű nagyrendezvényükre elköltött, százmilliós nagyságrendű szponzorpénzeket. Hozzátette, hogy nemcsak az MVM Zrt. és a Szerencsejáték Zrt., hanem magáncégek, köztük a Lidl is fantáziát látott abban, hogy velük legyen részese az elmúlt évtizedek legnagyobb hazai élményének, a magyarok EB-s diadalmenetének. - Szerintem fel kell tenni a kérdést annak a több mint 70 ezer embernek, aki eddig a Futball-szigeten szurkolt, hogy jó-e, ha állami vállalatok ilyen rendezvényt támogatnak, vagy szívesebben nézték volna a meccseket a nappaliban? - tette hozzá Kuna Tibor.