kuna tibor
Eddig hetvenezer embernek adott élményt a Futball-sziget! - üzeni Kuna Tibor a bírálóinak
Ha az ember mindig azt tenné, amit a balliberális médiatudósok elvárnak, akkor semmi nem történne ebben az országban - így reagált a PestiSrácok.hu-nak Kuna Tibor, a Young&Trinity kommunikációs vállalatcsoport alapítója arra, hogy a napokban több ellenzéki lap is szemére vetette a Futball-sziget nevű nagyrendezvényükre elköltött, százmilliós nagyságrendű szponzorpénzeket. Hozzátette, hogy nemcsak az MVM Zrt. és a Szerencsejáték Zrt., hanem magáncégek, köztük a Lidl is fantáziát látott abban, hogy velük legyen részese az elmúlt évtizedek legnagyobb hazai élményének, a magyarok EB-s diadalmenetének. - Szerintem fel kell tenni a kérdést annak a több mint 70 ezer embernek, aki eddig a Futball-szigeten szurkolt, hogy jó-e, ha állami vállalatok ilyen rendezvényt támogatnak, vagy szívesebben nézték volna a meccseket a nappaliban? - tette hozzá Kuna Tibor. Ajánljuk még
Nagyszerű gének – szedercsíraszerű agyak
Újhelyi fiatal, sőt, egy tinédzser, sőt, egy idióta
Újhülye… bocsánat, elírtam, Újhelyi mondott megint valamit. És megint egy új hülyeséget. MZP most már az óellenzék szerint is futóbolond
Magyar Péter az új Márki-Zay Péter. Ukrajna több pénzt kapott három év alatt, mint Magyarország húsz év alatt
Az Európai Unió azért is egy különleges hely, mert nemcsak vakcinát lehet rendelni farzsebből, mobilon, hanem egész országokat is.