orwelli világ
A baloldal már a beszélgetés előtt kijelentette, hogy aki egyáltalán meg meri nézni Tucker Carlson Putyin-interjúját, az csak putyinista lehet – Karanténvlog
Több fajsúlyos témát is kibeszélt a Karanténvlog legutóbbi adásában Szabó Gergő, Szalai Szilárd és Dezse Balázs, a múlt pénteki felvételen szóba került Novák Katalin kegyelmi ügye, ebben az időpontban még nem lehetett tudni, hogy a köztársasági elnök lemond, a felelősségvállalásról azonban természetesen szó esett. Ezen kívül Tucker Carlson nagyinterjúját vesézték ki a srácok, hiszen Vlagyimir Putyinnal mintegy két órát beszélgetett a Fox News korábbi sztárműsorvezetője. A nemzetközi baloldal már az interjú előtt tudni vélte, hogy elfogadhatatlan a beszélgetés hangneme és tartalma, sőt Tucker Carlsont szankciókkal fenyegették, amiért meg merte kérdezni Putyint és kíváncsi volt az ő véleményére is. Tehát, aki egyáltalán meg merte nézni a beszélgetést, biztos, hogy a béke ellensége és putyinista barbár a baloldal szerint. A véleményszabadság, sőt, már a gondolkodás szabadsága is büntetendő a woke-őrület jegyében. Végül Gyöngyösi Márton, a Jobbik antiszemita kijelentéseket tevő elnöke is terítékre került, aki a csillagot is letagadja az égről, de közben nem sül le a képéről a bőr akkor, amikor a nagy beismerést és megtérést követően is cionista bérencnek nevezte Orbán Viktort. Félelmetes fehérgyűlölet az "elfogadó" Coca-Cola berkein belül: "mindenki törekedjen kevésbé fehér lenni"
Tudjuk, hogy a Coca-Cola nem csak kátrányos italát, hanem a liberális színek kavalkádját is elénk tárja, így a szivárvány fel sem mer jönni az égre szégyenében, ha az italgyártóra gondol, mert ilyen elfogadó, melegpropagandát és egyéb devianciát szívén viselő konglomerátum ellen esélytelen lenne a harca. A liberális egymásra találás és őrület közepette egy komoly veszélybe azért belefut a Coca-Cola minden érzékenyített munkatársa, ez pedig nem más, mint a FEHÉRSÉG. Erre pedig azok a nem kellően agymosott dolgozók hívják fel a figyelmet, akik kiszivárogtattak egy belső levelezést, ahol a Coca-Cola egy olyan, egyébként 40 ezer dollárba kerülő tréninget népszerűsít, melynek célja, hogy "legyenek kevésbé fehérek" azok, akik ott dolgoznak, hiszen a fehérség önmagában arroganciát, elnyomást, műveletlenséget, egyszerűséget jelent, aki pedig nem fehér, az jobban figyel a másikra, kitör a közönyből és az érzéketlenség fehér világából, hisz a világ szépségében, és persze szakít a fehér szolidaritás aljas intézményével. Sajnos ez nem sci-fi, nem egy paródia, hanem a 21. század egyik legótvarosabb pestise: a zsigeri fehérgyűlölet, amely mára a mainstream fősodrává vált a liberális világban.