orwelli világ
Sokkal több, mint cenzúra
Legyünk megengedők és jóhiszeműek... Tételezzük fel jóhiszeműen, hogy a közösségimédia-oldalak anno hasonlóan jóhiszeműen, tényleg olyan céllal jöttek létre, hogy megkönnyítsék a kapcsolatteremtést és -tartást emberek között, hogy távolságokat legyőzve, szabadon lehessen egymással kommunikálni, véleményt cserélni, élményeket megosztani. És hogy egyszer csak kiderült: ebből még pénzt is lehet csinálni.Jön az Igazság-minisztérium: Bidenék "dezinformáció" elleni bizottságot hoznak létre
Sztálin a pokolból rátekint az Egyesült Államokra és elégedetten csettint egyet: a Biden-Harris adminisztráció tovább korlátozza a szólásszabadságot, és az általuk nem preferált hírekkel szemben úgynevezett dezinformáció elleni hivatalt hoznak létre. Az intézet kísértetiesen emlékeztet az Orwell regényében megjelenő Igazság-minisztériumra, amelynek feladata a hazugságok terjesztése volt. Az is sokat elárul arról, hogy mit gondolnak a demokraták szavazóikról, hogy a bizottság leendő vezetője egy gyerekdal dallamára énekelte el, hogy miért fontos a nekik nem tetsző hírek törlése.Schmidt Mária: a kommunizmus hazát váltott, és a Szovjetunió helyett Amerikába költözött
Schmidt Mária a Látószög blogon közzétett cikkében arról írt, hogy Orwell 1984 című művéről ma már a mai nyugati haladók által szorgalmazott szép új világra asszociál, mert a kommunizmus hazát váltott, és a Szovjetunió helyett Amerikába költözött.Félelmetes fehérgyűlölet az "elfogadó" Coca-Cola berkein belül: "mindenki törekedjen kevésbé fehér lenni"
Tudjuk, hogy a Coca-Cola nem csak kátrányos italát, hanem a liberális színek kavalkádját is elénk tárja, így a szivárvány fel sem mer jönni az égre szégyenében, ha az italgyártóra gondol, mert ilyen elfogadó, melegpropagandát és egyéb devianciát szívén viselő konglomerátum ellen esélytelen lenne a harca. A liberális egymásra találás és őrület közepette egy komoly veszélybe azért belefut a Coca-Cola minden érzékenyített munkatársa, ez pedig nem más, mint a FEHÉRSÉG. Erre pedig azok a nem kellően agymosott dolgozók hívják fel a figyelmet, akik kiszivárogtattak egy belső levelezést, ahol a Coca-Cola egy olyan, egyébként 40 ezer dollárba kerülő tréninget népszerűsít, melynek célja, hogy "legyenek kevésbé fehérek" azok, akik ott dolgoznak, hiszen a fehérség önmagában arroganciát, elnyomást, műveletlenséget, egyszerűséget jelent, aki pedig nem fehér, az jobban figyel a másikra, kitör a közönyből és az érzéketlenség fehér világából, hisz a világ szépségében, és persze szakít a fehér szolidaritás aljas intézményével. Sajnos ez nem sci-fi, nem egy paródia, hanem a 21. század egyik legótvarosabb pestise: a zsigeri fehérgyűlölet, amely mára a mainstream fősodrává vált a liberális világban.Ajánljuk még