Szerdán ismét vitatkoztak Strasbourgban az Európai Parlament képviselői a Magyarország ellen folytatott, 7-es cikkely szerinti eljárásról. A liberális erők ismét azzal álltak “színpadra”, hogy az EU legfontosabb alapértéke a jogállamiság, amelyre hazánk fittyet hány, mivel a magyar hatóságok korlátozzák az oktatást, megtámadták a bíróságokat, a civil szférát és befolyásolni próbálják a médiát. A kormánypárti képviselők megpróbálták elmagyarázni az igazságot, miszerint az egész procedúra egy politikai boszorkányüldözés, és valójában nem a magyar jogállamisággal van problémájuk a vádlóknak, hanem a keresztény-konzervatív Orbán-kormány leváltása a cél. A legelképesztőbb gondolat az volt, hogy Orbán Viktor Magyarországon “a gyűlölet birodalmát és a dezinformáció birodalmát építi ki az európai pénzek felhasználásával”, amiből hazánk az elmúlt években olyan hatékonyan fejlődni tudott. A legdurvábban az internacionalista Momentum támadta Magyarországot.
Nikolina Brnjac azzal indított, hogy szerinte továbbra is aggályos a magyar jogállamiság, mert az az unió meghatározó lényege, a társadalmunk szövete, és természetesen enélkül nem létezhet valódi demokrácia. A horvát képviselő leszögezte: a horvát soros elnökséget arra használják majd, hogy folyamatosan tájékoztassák a parlamentet az eljárással kapcsolatban.
Járóka Lívia fideszes európai képviselő válaszában elmondta: boszorkányüldözés zajlik. Kifejtette:
Őszintén sajnálom, hogy a Magyarországról szóló vita egy állandó napirendi ponttá vált a parlamentben, mert nem valós tényekről, hanem egy politikai boszorkányüldözésről szól.
Járóka arra is kitért, hogy a jól bevált gyakorlathoz hasonlóan a vádakat megfogalmazókat továbbra sem érdeklik a tények, például az, hogy “a Magyar Alaptörvény biztosítja a bírói függetlenséget, hogy a kormány zéró toleranciát hirdetett a korrupció ellen, és hogy ők adták a romastratégiát az uniónak”. Arról is beszélt, hogy azok, akik a vádakat megfogalmazzák, kizárólag a baloldali médiából tájékozódnak.
Momentum erőszakszervezet
A Momentum természetesen a legerőszakosabban támadta hazánkat és a magyar kormányt, és radikális internacionalistához méltó módon elmarasztalta a 7-es cikkely szerinti eljárást, mert az szerintük nem hatékony, vagyis az zavarja őket, hogy nem büntetik elég keményen Magyarországot.
A magyar kormány rombolja az EU egységét, tíz éve lopja az uniós pénzeket és építi le a jogállamiságot. Az EU eddig nem tett valós lépéseket, hogy lebontsa azt, hogy iskolák, kórházak és munkahelyek helyett a forrásokat a saját hatalmuk kiépítésére használják. Az eljárás, amiről beszélünk, egyáltalán nem pacifikálta a magyar kormányt, sőt, az EU minden következmények nélküli lépését bátorításnak tekinti
– fejtette ki Donáth Anna, a Momentum képviselője (a videón 29:10 perctől).
A jó öreg posztkommunista párt, a DK soraiból Molnár Csaba szólalt meg – ő sem dicsérni érkezett Strasbourgba. A politikus felszólalásában arról beszélt, hogy a magyar kormány megtámadta a bíróságokat, sőt, azt is kifejtette: “Orbán Viktor illiberális elefántként tör-zúz, miközben azokkal az európai uniós pénzekkel zsarolja és fenyegeti az embereket, amiket az unió nem neki szánt, hanem a magyar polgároknak”. Beszédét arra hegyezte ki, hogy Orbán Viktor és kormánya nem fognak leállni, amíg nem kerül sor az EU részéről konkrét lépésekre.
Visszaélnek a jogállamiság fogalmával
Hidvéghi Balázs fideszes EP-képviselő a vádakra reagálva elmondta (a videón 59:30 perctől), hogy azért van most vita a 7-es cikkelyről, mert a baloldali frakciók ezt szabták feltételéül annak, hogy a máltai újságíró-gyilkosságról is szó essen a gyűlésen. Hidvéghi elmondta:
Ki kell mondani világosan: Magyarországnak politikai vitája van a balliberális erőkkel. Ez a politikai vita Európa jövőjéről szól, a nemzetállamok szuverenitásáról, a bevándorlásról és a keresztény kultúra védelméről. A baloldal pedig visszaél a jogállamiság fogalmával akkor, amikor egy politikai vitában az eltérő állásponttal rendelkezőket jogi eljárásokkal akarja büntetni.
Cseh Katalin reagált (a videón 1:00:53 perctől) Hidvéghi felszólalására, és örömét fejezte ki, hogy “végre egy kormánypárti politikus vállalja a vitát”. Cseh legkomolyabb érve az volt, hogy elmondta: “ha ennyire rendben van minden Magyarországon, miért tiltakoznak az ellen, hogy jogállamisági garanciához kössék az EU-s pénzeket?” A balliberális felszólalók nagy része egyébként jól érezhetően ugyanabból a tankönyvből olvasta a beszédét: szerintük Magyarország elnyomja az állampolgárait, miközben irányítja a médiát, támadja az igazságszolgáltatást. Többen kifejtették: azért kell minél előbb állást foglalnia az EU-nak, mert ez csak arra bíztatja a többi tagállamot, hogy következmények nélkül megtehetnek bármit.
Vörös palástú őr
A vitában az Európai Konzervatívok és Reformerek frakció képviselője megvédte hazánkat.
Volt egyszer egy legitim kormány, amit demokratikusan választottak meg. Egyszer volt, hol nem volt az önrendelkezés szabadsága, az a szabadság, hogy egy ország megvédje a saját határait és szeresse a saját kulturális és vallási gyökereit. De a szerződések vörös palástú őre, aki a maga arroganciájával lépett fel, elindította a 7-es cikk szerinti eljárást
– mondta. Szerinte ez bármilyen országgal megtörténhet, a 7-es cikk felhasználásával egy népet akarnak megbüntetni, “hogy százat neveljenek ezzel”, így voltaképpen ki akarják oktatni a magyar népet, illetve “jobban akarják tudni a valóságot”. Úgy véli, Olaszország ellen is akarnak ilyet indítani. A hazánkat megvédő képviselők egyetértettek abban, hogy nem a sajtóról és az igazságszolgáltatásról szólnak ezek a vádak; a hazánkhoz hasonló országok csak szuverének akarnak maradni és irányítani a saját hazájukat. Egy hazánkat támogató képviselő például azt vetette fel, hogy az EU még mindig nem reagált érdemben a migrációs és az egyéb válságokra, miközben kiépült egy szuperállam, ami nem hagyja büntetés nélkül, ha valaki nem engedelmeskedik neki.
Politikailag motivált vita
Politikailag motivált vita zajlik a jogállamiság kérdésében Brüsszelben
– mondta az Alapjogokért Központ kutatási igazgatója, Törcsi Péter szerda reggel az M1 aktuális csatorna műsorában, hozzátéve: az elmúlt tíz évben nagyon hasonló támadásokat kapott Magyarország az Európai Parlamentben. Az igazgató azt mondta: amióta a Fidesz-KDNP kormányozza Magyarországot, folyamatosan vitanapokat szerveznek az Európai Parlament liberálisai és szocialistái, ugyanakkor még nem sikerült bebizonyítaniuk azt, hogy rendszerszintű probléma lenne a magyarországi jogállamisággal vagy demokráciával.
Ez nem egy összeesküvés-elmélet, hanem inkább egy összeesküvés-gyakorlat, hogy amikor nem a liberálisok és a baloldaliak vannak egy adott európai uniós tagállamban kormányon, akkor a demokrácia és a jogállam sérül, amikor pedig ők vannak kormányon, akkor ez az aggodalom nem merül fel Brüsszel részéről
– fogalmazott. Hozzátette: ahhoz, hogy a kohéziós alapokhoz való hozzáférést összekössék különböző jogállami garanciákkal, alapszerződéseket kellene módosítani.
Egyébként sincs semmilyen összefüggés a kohéziós alapokhoz való hozzáférés és a demokrácia helyzete között. Ráadásul az, hogy világnézeti különbségek vannak a közép-európai kormányok és Brüsszel között, még nem jelenti azt, hogy másképpen működik itt a demokrácia
– mondta Törcsi Péter.
Forrás: PS/MTI; Fotó: MTI/EPA/Patrick Seeger
K
2020-01-16 at 10:13
Magyarországon a baloldalnak az a baja, hogy nincs hatalmon és nem lophat mint régebben amikor hatalomban voltak. Ezért rágalmaznak lopással.
K
2020-01-16 at 09:46
Megnéztem az 1 óra 19 perces EU parlamenti vitát,elolvastam a fenti cikket, és a hozzászólásokat. Egyetértek a magyar ellenzéket elítélő hozzászólásokkal. Különösen felháborítónak tartom hogy az ellenzéki hozzászólók élvezettel rágalmazták Magyarországot, különösen a két hölgy aki még mosolygott is hozzá örömében.
Úgy vettem észre hogy az EU parlament egyes liberális képviselői viszont nem mosolyogtak olyan nagyon, és értelmesen nem tudtak mit kezdeni az őket ért bírálattal.
Az EU parlament egyértelműen Soros irányítása alatt van, illetve az olyan szocialista pártok irányítása alatt akiknek párt-nevében a “szocialista” jelző ugyanúgy benne van mint egykor a német náci pártnak.
Az Európai unió ennek megfelelően jogsértő,jogállamiságot sértő autoriter zsarnok és ez a fenti vita alatt is világosan látható.
Megérett a helyzet az EU-ból való magyar kilépéshez, a hungexit-hez, mert egy ilyen beteg államszövetséghez nem lehet tartozni mint az EU.
Kbandi1
2020-01-16 at 09:45
A kretén baloldaliak EU küldöttei megint hazabeszéltek, azaz óriásit hazudtak Magyarországról. Az EU hibbantjai természetesen megtapsolták őket.
apro_marosan_petergabor
2020-01-16 at 09:38
A baloldal DK-Momentum-MSZP bolsevista módszerekkel lép fel, támad.
Láttuk, annak idején hová vezetett a bolsevista puccs Oroszországban. A a szovjet kommunista diktatúrához, milliók halálához.
Anno a jobboldal liberális része nem ismerte fel a helyzetet, s ez a normalitás bukásához vezetett.
Ebből tanulni kell, s kompromisszum nélkül, keményen kell felvenni minden fronton az újbolsevikekkel a harcot-így az EU-ban is.
Lenin, a vén gazember ezt helyesen mondta, apolitika az erő alkalmazásának a tudománya, hát alkalmazni kell. A politikában nincsen helye a gyengeségnek.
Kbandi1
2020-01-16 at 09:50
A leninista gazemberekkel szemben csak erővel lehet fellépni, mert szellemileg olyan alacsony szinten állnak, hogy még mindig nem tudták felfogni, hogy a bitang eszme megbukott.
Atosz
2020-01-16 at 09:24
Diktaturazik ez a 2 rohadek hazaarulo ribbanc az araboknal mar lefejeztek volna ezeket a mocskokat !!!
Egy Baranyai
2020-01-16 at 09:24
Ez amit ezek odakint művelnek nekem is sok, mint egyszerű kis állampolgárnak.
Kedves honfitársaim legalább mi ne legyünk véleményeinkkel ilyen alpáriak.
Tiltakozzunk és követeljük a 2/3 al megválasztott vezetőinktől, hogy hozzanak olyan törvényeket,hogy ezek a lehetőségeik megszűnjenek.
Uzsorakamat
2020-01-16 at 09:11
A két Halálbarbi fejenként 8-10 millió keres HAVONTA, ha a lobbipenzeket is beleszámoljuk.
5 év alatt majdnem 1 milliárd forintot fognak zsebbe kapni az Európai Uniótól.
Ha két ciklusra választják meg őket, akkor fejenként is megkeresik majd az 1 milliárd forintot.
Biztos nagyon átérzik a magyar fiatalok problémáit, hiszen Magyarország legnagyobb multicégeinek vezérigazgató nem keresnek havonta 8-10milliót.
kivagyok!
2020-01-16 at 10:46
Igen és nézzük csk meg, hogy Cseh Katalin művésznő mennyi adót is fizetett be ennek az országnak? Vagy a leszbikus Donáth, de a főnökükről a kis langyi Fekete-Gyűr vagy Győr Andriskáról is beszélhetnénk. Szerintem egy napot sem dolgoztak Magyarországon, ehhez képest ők akarják fújni a Passzát szelet. No-no, ott édeseim ahol letettetek már valamit az asztalra.
Csehnek kik a szülei, hogy és mikor kerültek Kanadába? Ők is gazdasági bevándorlók voltak ott? Magyarország melyik tájékáról vándoroltak ki?
kivagyok!
2020-01-16 at 08:57
Az EU majd akkor döntsön Mo-ról, ha az összes többi tagállamot is górcső alá vette. Miért nem teszik meg? Félnek, hogy a többi országban sokkal nagyobb jogsértéseket találnak? Lejáratja magát a brüsszeli törvényhozás, ha besúgókra, ócska vádaskodókra alapítja a szankcióit.
Egyenlő bánásmódot követelünk vagy tényleg ki kell lépni ebből az ócska tákolmányból.
Követeljük, hogy bánjanak felnőtt módra az EU-s polgárokkal és ha nekünk megfelelő a kormányunk és az általa kiépített rendszer, akkor ne akarjanak a fejünk fölött dönteni.
horváth margitka
2020-01-16 at 08:47
Nem szégyelli magát ez a két leszbikus vásott lány /anna,kata, szándékosan írva/,ha azt gondolják ,hogy a hülye beszédükkel csak Orbán V-t becsmérlik/Őt is/nagyon tévednek! Leginkább Magyarország teljes lakosságát járatják le ! Kb 3 millió magyar ember szavazott a fideszre és ott vannak még a családtagok is /a még nem szavazók/ akiket ugyan úgy megsértették ,így összesen 5-6 millió embert ?!Normálisak maguk , azt gondolják ,hogy jó szemmel /nézik/ nézzük ,ezt a gyalázatot ! Majd ha az értelmük is felnő és megvilágosodnak ,rájönnek ,hogy a kerék amennyit felfelé fordul ,annyit lefelé is ! Önök most éppen fent vannak ,ezután már csak lefelé fognak robogni…Még annyit szeretnék üzenni ,nem csodálkozom az apján sem ,mert az a “lelkész” aki az MSZP-ben trónolt és emberekkel úgy bánt ,mint egy állat ,annak csak ilyen gyereke lehet??? Össze -vissza hazudoznak ,korrupciót emlegetnek ,közben meg gyönyörűen fejlődik az ország!!!!A Donáth paplánynak különösen van szégyenkezni valója ,mert családi fertőből ment az EU-ba .Ha a “lelkész” apja ilyen perverz állat ,legalább Ő mutatna példát ,hogy van aki messze esett a fájától és nem hord össze minden hazugságot és mocskot !De ebben legalább annyira hibás a Püspök úr is ..”mert vétkesek közt cinkos ,aki hallgat”..Nem csoda hisz abban a hibrid vallásban ilyenek a papok is a példamutatást csak hírből ismerik…..
rekettye
2020-01-16 at 08:31
Két büdös retkes repedt sarku lotyó. A disznó ólamat sem biznám rájuk. Ha félnek a diktatúrától miert nem takarodnak innen el ? Mondjuk Dél Afrikába vagy Francia vagy Svédországba ? A kormany-ķülügyminiszterünk – a néhány év alatt 100 szor annyi munkahelyett teremtett az embereknek mint a redvás szocik és ellenzék 60 év alatt. Hazaáruló az összes ellenzék mind
Nézzük_magát_a_dolgot
2020-01-16 at 08:08
Egyre erősebb a gyanúm, hogy a cikkeknek nem a szerzők, hanem valaki más ad címeket. Többször említettem hsz-aimban ezt a gyanúmat, amikor általam nagyrabecsült szerzők cikkeinek hibás vagy félrevezető vagy szenzációhajhász vagy értelemzavaró vagy bugyuta címeit olvastam. Jószándékú hsz-aim eredménye azonosan egyenlő nullával. Egy rosszindulatú idegen ügynököt becézve említeni a címben a hazafias emberek érzéseit sérti, és én nem ezt várom a PS-tól.
Benedek Károly
2020-01-16 at 09:37
Közel állsz az igazsághoz.
A címeket a lap szerkesztője adja.
Ez az egyik feladata.
Fehér Anna
2020-01-16 at 07:58
Miért kell ezt a gonosz dögöt becézgetni? Ez a neve, hogy Katka?
Hosszú Katinkát Katkázzuk, mert szeretjük, de ezt a hazaáruló magzatgyilkost ezt miért?
Meg áll az ember esze!
Katka, Geri, stb, mintha legalább is haverok, kedves cimbik lennének!
imi 56
2020-01-16 at 07:35
tetvek
reménytelenség
2020-01-16 at 07:30
botmixeres és a MINDENKINÉK aljasabb donáth-család már nem éri el az ingerküszöbömet.
Csak az bánt, hogy ezek a férgek rengeteg pénzt vesznek fel munka nélkül, hazánkat gyalázva.
kamcsatka
2020-01-16 at 07:08
naivitas azt hinni hogy ezek le fognak allni. cselekvést követelünk a kormanytol, mert megedzik őket reggelire.
Greg
2020-01-16 at 01:46
Nem tudom, miért kell “katkázni” ezt a lotyót. Azt a Katalint szoktuk így becézni, aki kedves nekünk. Ez nem az. Jó lenne abbahagyni a katkát. Ez egy ócska luvnya, egy igazi zombi. Nincs olyan név, ami ráillene. Esetleg egy igazi nagy büdös fing.
gyozo2018
2020-01-16 at 01:25
A két abCÉDA r.iban.ciális elvtársnőnek:
https://demokrata.hu/magyarorszag/varga-judit-nincs-itt-kerem-semmi-latnivalo-196085/?fbclid=IwAR00MPVCjYSoenCWsQ891coxVhlkcwc3GVxYGi6GVMNysTMSBCcNONMMmOU
“Vita” Magyarországról: Nincs itt kérem semmi látnivaló. A szinte teljesen üres plenáris ülésterem is bizonyítja: minden híreszteléssel ellentétben a magyar jogállam él és virul. Erről még vitatkozni sem érdemes. Így gondolja ezt az európai parlamenti képviselők több, mint kétharmada is. Most kéne abbahagyni…
“Debate” about Hungary: nothing new to see here. The almost empty plenary is proof for the fact that instead of any speculations Hungarian rule of law is still alive and kicking. There is no point to arrange a debate about that. This opinion is shared by more than two thirds of MEPs as well. High time we closed this topic…”
gyozo2018
2020-01-16 at 00:53
https://www.youtube.com/watch?v=Y0xPCAO1aMo&feature=share&fbclid=IwAR14mFhoDyhX_oI6Rbv6sifIXfpjxFvEEN_WGRqEpla9XQtDXybqRmx2fzw
Nonvideor
2020-01-16 at 00:50
“amikor nem a liberálisok és a baloldaliak vannak egy adott európai uniós tagállamban kormányon, akkor a demokrácia és a jogállam sérül, amikor pedig ők vannak kormányon, akkor ez az aggodalom nem merül fel Brüsszel részéről”
16 éve ez a lemez.
vélemény
2020-01-16 at 00:22
Ezek az antimagyarok és választóik a Magyar Haza tönkretételére szövetkeztek.
Velük és szervezeteikkel a lehető legnagyobb szigorral, meglévő jogszabályaink értelmében
EL KELL járniuk a magyar hatóságoknak, mert hazugságaik tömegével, az eu szervezetének tudatos megtévesztésével
a Hazát, egyben Európát árulják el, teszik tönkre.
Az eu-s képviselők részére minden eszköz – megalapozatlan vádaskodás, mocskolódás, kultúrálatlan magatartás, s t b. –
az engedélyezett munkamódszerek részét képezi?
A hamis vádaskodók ellen élnek -e / éltek-e / határozott panasszal az eu szervezeteinél a tagállamok, így Magyarország is,
követelve a szégyenteljes aknamunkát, dezinformációt folytató parlamenti képviselők ellen fegyelmi eljárás megindítását és
a szükséges retorziók életbe léptetését?
Ilona
2020-01-16 at 00:06
Milyen magyar az, aki magyarellenes? Magyar nem lehet magyarellenes. A kettő kizárja egymást normális esetben.
Aki magyarellenes, aki a magyar haza ellen beszél Brüsszelben az nem magyar, csak álmagyar. Annak ellenére, hogy sajnos magyar képviselőknek számítanak Brüsszelben, mégsem a magyarok érdekét képviselik, hiszen a hazánknak ott ártanak, ahol tudnak hazugságaikkal.
A hazaellenességük, a magyartalanságuk, hazaárulásuk bizonyítja viszont a legjobban, hogy hazánkban igazi demokrácia van, hiszen, ha diktatúra lenne, ezek nem Brüsszelben ülnének az EP-ben, hanem a börtönben életük végéig.
Viszont tényleg volt valós diktatúra a baloldali kormány, Gyurcsány idején, mely több mint 13 éve 2006 október 23-án érte el tetőpontját, amikor a békés felvonulóktól félve Gyurcsány az 1956-os forradalom 50. évfordulójának emlékezetét vérbe fojtotta.
Az 1956-os történelmi eseményre emlékezőket Gyurcsány rendőrei lovasrohammal támadták, kardlapoztak, emberek szemét lötték ki.
Ettől kezdve lett a nép körében Gyurcsány előneve: A szemkilövető.
Ezért érthetetlen a baloldali pártok részéről, hogy a diktatúrát, mely 2010-től megszünt – Gyurcsány bukásával, – Magyarországon aljas, hazug módon az Orbán kormánynál emlegetni, azért, hogy a gyurcsányi diktatúra felejtve legyen.
Nem lesz! Cseh és Donáth, akkor még 2006-ban, gyerekek voltak, mással foglalkoztak nem politikával, valószínű most sem tudják mi történt 2006 október 23-án Budapesten, lehet ez irányú hatalmas tudatlanságuk miatt szajkózzák a diktatúrát ostoba, felháborító módon.
Ezért kell az iskolákban, beszélni a 2006-os gyurcsányi diktatúráról, hogy az igazság ne rejtve legyen és ne elhallgatva.
A történelemkönyvekben szerepeltetni kell a mai napjaink történetét is bemutatva, de a 2006-t a gyurcsányi véres terrort nem kihagyva.
Ha pl. Cseh olvasna róla, vagy olvasott, hallott volna róla, talán elgondolkozna, legalábbis tükörbe nézne. Bár egy igazi politikusnak ismerni illik a közelmúlt eseményeit is, ez a minimum.
Fanfan
2020-01-16 at 12:05
Hova lettek a 2006-os tüntetők és azok gyerekei, unokai? Lehet, hogy a mégis a Fleto győzött és kaddari módon idegeneket bérelt fel és hozott be a hatalma biztosítasara és ez a brüsszeli baloldali csürhe is ide tartozik. Mar tényleg itt az ideje , hogy a kormany megvédje az orszagot az idegen NGO-ktol!
Dr Tothpálf
2020-01-15 at 23:49
Egyértelmű, hogy a balliberális oldal műveletlen idióták
gyülekezete…Egyetlen értelmes mondatot sem tudnak megfogalmazni.Nincs közöttük egy akadémiai tudományos fokozattal rendelkező képviselő sem…
Dr Tothpál
2020-01-15 at 23:42
Egyértelmű, hogy a balliberális oldal műveletlen idióták
gyülekezete…Egyetlen értelmes mondatot sem tudnak megfogalmazni.Nincs közöttük egy akadémiai tudományos fokozattal rendelkező képviselő sem…
Miki
2020-01-15 at 23:12
A mai magyar ellenzék: HAZUGSÀG-GYÀR! Ez mindenkire vonatkozik, aki ebben a klitcsben politizál.
Tordai Béla
2020-01-15 at 22:52
Cseh Katka, Katka…még becézi bmg! Hallod Dezse, belezúgtál, vagy néha rárántasz, vagy Stockholm-szindrómában szenvedsz? Katka bmg!
Dr Tothpálf
2020-01-15 at 23:53
Egyértelmű, hogy a balliberális oldal műveletlen idióták
gyülekezete…Egyetlen értelmes mondatot sem tudnak megfogalmazni.Nincs közöttük egy akadémiai tudományos fokozattal rendelkező képviselő sem…
Gabi
2020-01-15 at 22:46
Azért a törvényeinket úgy kellene módosítani,hogy a nemzetközi porondon elkövetett ilyen és hasonló magyarellenes kirohanásokért e két liberálnáci patkányt hazaárulásért felelősségre lehessen vonni!
Dr Tothpálf
2020-01-15 at 23:49
Egyértelmű, hogy a balliberális oldal műveletlen idióták
gyülekezete…Egyetlen értelmes mondatot sem tudnak megfogalmazni.Nincs közöttük egy akadémiai tudományos fokozattal rendelkező képviselő sem…
Miki
2020-01-15 at 22:42
Szabad ezt a két hülye pi..t szembeköpni ha netán szembejön velem valamelyik az utcán?
csakafidesz
2020-01-16 at 01:19
Felőlem, de ne tévesszed össze őket valamelyik bokszoló menyasszonyával. 🙂
bl
2020-01-15 at 22:39
Jó a cikkhez tartozó kép a PS főoldalán. Elmond mindent a haladó, fejlett és objektív eljárásról.
Torockó
2020-01-15 at 22:19
A botmixeresek mellett egy moldvai libsi gyűlölködő volt a legszemetebb. Strugariu Ramona a neve, szégyellje magát!
Borsmenta
2020-01-15 at 22:08
Annuska, apukád az a fèreg vezetett be diktatúràt a szociàlis
otthonba ahol dolgozott ès zaklatta a női dolgozókat.
Hitvàny alja népség vagytok az biztos,hogy nem magyarok.
Karácsony..sk
2020-01-15 at 22:08
Kolaboráns ügynökök! Kilövés engedélyezve, hisz háború van!
Isten védelmeze Orbán Viktort és oltalmazza Magyarországot!
(Megjegyzés: Mindenkinek ajánlom a most megjelent Földi László – HÁBORÚ című könyvét és Horváth József – A HÁBORÚ TITKOS CSATÁI című könyvét! Egyik a tikosszolgálatok szemén keresztül tökéletesen és érthetően elemzi az aktuálpolitikai helyzetet Magyarországon, Európában és az egész világon a másik ugyanígy az elhárítás szemén keresztül!)
Szlovákiából…..
csakafidesz
2020-01-16 at 01:17
Felvidékről.
rekettye
2020-01-16 at 08:39
Idiota, karrier és hataloméhes botmixeresek. Gyilkos hazaárulók!
odu
2020-01-15 at 21:58
Ha tényleg olyan borzasztó itt a helyzet akkor miért jönnek vissza a szörnyű zorbáni diktatúrába és miért nem disszidálnak a jó genderes Kanadába ezek a jól összemelegedett leányzók. Amikor itt igazi diktatúra volt innét menekülni szoktak az emberek egyesek simán mehetett, ketteseket sikertelenség esetén félhótra vertek a határőrök a Drávánál stb.
A júniós pénzeket pedig nagyrészt azért adják, hogy szép haszonnal megfialva guruljanak vissza a jórészt nyugati multik pénztárába.
csakafidesz
2020-01-16 at 01:16
“A júniós pénzeket pedig nagyrészt azért adják, hogy szép haszonnal megfialva guruljanak vissza a jórészt nyugati multik pénztárába.”
Ha csak ez lenne a baj. Emlékeznek a cukorkvótára? Bezárták a cukorgyárakat, a kabait fel is robbantották. Nos megtudtam, hogy Angliában a halászok jártak így a halkvótákkal és többszáz halászbárkát vertek szét, amit az uniós kompenzációval érdemes volt nekik szétverni. Most kezdik újra felépíteni a halászatukat.
Csoda hogy a végén kiléptek az EU-ból?
Sáfár István
2020-01-15 at 21:56
Felelősségre kelle vonni a kettősállampolgárokat akiket betelepítettek megbízással.
Meg kell vonni tőlük az állampolgárságot.
utálat
2020-01-15 at 21:41
Igaz nem r.bancok . Mocsok k.rvák.
Kallotomcat
2020-02-15 at 21:11
Kérem ne sértegessék a sexipar ezekhez képest tisztességes dolgozóit!Ezeknek a momentumos férgeknek az aljasságára(nem kivéve a szőrös pofájú elvtársaikat, ügynök kollégáikat sem) nincs eléggé becsmérlő szó!
Tényleg ezeknek a múltját a magyar t.szolgálatok nem tudnák egy kicsit megpiszkálni?!
utálat
2020-01-15 at 21:40
Igaz nem ribancok . Mocsok k.urvák.
utálat
2020-01-15 at 21:39
Két hülye rosszindulatú ostoba ribanc.
Gullwing
2020-01-15 at 21:35
A nőket zaklató békepap apjáról ugasson a némber.
Kása mása
2020-01-15 at 22:41
A szeretetotthon egy része volt a “tanya”.
Vízöntő
2020-01-15 at 21:34
Valójában mindkettőjüknek van oka megpróbálni hitelteleníteni Magyarországot, beállítani mindent kézvezérlésnek a bíróságok függetlenségének elhazudásáig, a diktatúráig. Van okuk, hiszen itthon már terítve lett a botmixeres Cseh múltja, mint az Ukrajnában tevékenykedett aktivisták kiképzője, a Momentumos pénzek körüli szerep (csakugyan, azoknak a pénzeknek a vizsgálata hol tart most?), a magzatokat gyilkoló amerikai szervezetnek való adománygyűjtése, a csomagja Berg homályos, tisztázatlan múltja, Donáth Annának meg a papa elleni gyanú mocskának nyilvánossága.
Nos, ezek a szerencsétlen köpködők tényleg számítanak?
Hány képviselő is volt a teremben?
Logikus
2020-01-15 at 21:33
Istenem, ilyenkor kívánom, azt hogy egy víznyelő nyelje a föld mélyére Brüsszelt meg Strasbourgot is. Főleg amikor te le vannak BALLIBERÁLT hazug, ármánykodó, lázító tudatlan képviselőkkel.
bl
2020-01-15 at 21:31
Az jó ahogy visszapattant a labda, ahogy egy hölgy azt mondta a baloldalnak, hogy önök illiberális módon elfojtanak őszinte véleményeket.
Benedek Károly
2020-01-15 at 21:17
Gombos Péter(fb)!
Menj a brüsszeli Vonás és MiHaMos nénikédhez a süket dumáddal.
Nem képzeled, hogy hogy a jobboldaliak ilyen primitíven gondolkodnak, mint te?
Te most azt hiszed, “hogyafideszszavazókcsalódtak majdátszevaznak rátok”.
Hát egy nagy faust Hadházyval spékelve.
gyozo2018
2020-01-15 at 21:14
Beperelni, a gatyájukat is le róluk.
csakafidesz
2020-01-16 at 01:10
csak bugyijuk van, de azt se hordják. Ők szeretik a meztelen igazságot. 🙂
Nahát
2020-01-15 at 21:09
Be vannak sz..va, mert lehet, hogy meg fog szűnni Magyarországon a bírósági maffia. Igaz, hogy még csak a folyamat legelején járunk, de ők már három lépéssel megint előttünk vannak. Mire a jobboldal elkezdené megtisztítani az ítélkezést a korrupt, bűnöző maffiózóktól (ld. dr. Nóvé Ágnes), addigra a világot ők már telekürtölték az orbáni diktatúra újabb “aljas” húzásával. Nincs mit tenni, Miniszterelnök Úr, nem szabad feladni a küzdelmet. Ki kell takarítani az országból az “érzékenyített” = beszervezett ügynököket. Ez a harc lesz a végső! Ők tudják. Mi tudomásul vesszük-e?
Benedek Károly
2020-01-15 at 21:20
“Be vannak sz..va, mert lehet, hogy meg fog szűnni Magyarországon a bírósági maffia.”
AS maffia nem szűnik meg, csak átalakul.
De reménykedjünk.
Az ügyvédi kamarából( állítólag ingatlanügyletek miatt) kizárt Varga-Damm hidegrázással élvezett el a nagyságától. Nem győzött laudálni neki.
csakafidesz
2020-01-16 at 01:08
Nyilván ezen keresnek most a legtöbbet az ügyvédek. Nem mindegyik, csak amelyik tudja hol kell kopogtatni és milyen ajándékot illik vinni. Jobb helyen a nokiás doboz ciki, oda japán váza kell.
aladin
2020-01-15 at 21:08
Donáth Anna inkább hivd el a barátnödet Cseh Katalint, hogy szopjátok le apádat, Donáth Lacibácsit a papot. Hogy Magyarország ellen tevékenykedtek ennek nem lesz jó vége. Még könnyen kikozmetikázhassák ezeknek a pofájukat, hogy többet nem lesz szükkségük kozmetikusra, az utca ezeknek nagyon veszélyes lehet. A nagy röhögésnek sirás lesz a vége, amennyi ellenséget szereztek eddig már maguknak.
csakafidesz
2020-01-16 at 01:06
Jesszus! Én a féltett f.szomat nem adnám ezek szájába..
Királytigris
2020-01-17 at 21:36
Pedig csak arra valók!
Magd@
2020-01-16 at 12:50
Az utca veszélyes?
Hiszen szakterületük, azok népét védik vehemensen, nem vemhessen.
Bakonyi Gábor.
2020-01-15 at 20:54
Ha mondjuk a miniszterelnök utasításba adná, hogy akasszák föl Cseh Katalint és Donáth Annát, az despotizmus lenne. Ha viszont a parlament törvényt hozna, hogy akasszanak föl minden Cseh Katalin és Donáth Anna nevű bolsevikot, az jogállami megoldás lenne…
Csak azért mondom így tréfásan, mert a bal-liberráltak, valamiféle fétisként kezelik pl. a jogállam fogalmát, így a második lehetőséget teljesen rendbenlévőnek találnák. Vagy mégsem?
csakafidesz
2020-01-16 at 01:04
” akasszák föl Cseh Katalint és Donáth Annát”
Milyen jó ötleteid vannak! Én nem gördítek akadályt a dolog elé. Felőlem minden azt akaszt fel amit akar. Van aki kabátot, van aki donáthannát.
Szőnyi LASZLÓ
2020-01-15 at 20:49
Az ilyeneket a baromfi tenyésztésbe úgy hívják:brojler az az végtermék.
Kása mása
2020-01-15 at 22:39
Nagyon joooóóó ! D: )
Királytigris
2020-01-15 at 20:48
“A magyar kormány megtámadta a bíróságokat.”
A vén szatír lánya, ez a b… Liba a szegedi törvényszéken történt korrupciót kivizsgálásáról beszél, amit nem kormány vizsgál ki, hanem a OBH, ami teljesen független a kormánytól?
“Cseh legkomolyabb érve az volt, hogy elmondta, “ha ennyire rendben van minden Magyarországon, miért tiltakoznak az ellen, hogy jogállamisági garanciához kössék az EU-s pénzeket?”.”
És ki állapítaná meg azokat a “jogállamisági garanciákat” és azok betartását?
Csak nem a sorosi sameszképzőn idomított sorosi sameszek?
mérleg
2020-01-16 at 22:06
Teljesen egyetértek! Meg sem tudják határozni, mit értenek jogállamon.Ugyanilyen szemenszedett hazugságokkal ítélnék el a jogállamuságot (szerintük) nem betartó államokat, és vonnák meg a pénzeket.Gyomorforgató csürhe!
ralu
2020-01-15 at 20:40
R-K-k! Csaladi orokseg, genetikai problema.
Nem tudom mit lehetne csinalni ezekel a R-K-al. Mindennek van egy hatara!
dùli dúli a réten
2020-01-16 at 18:16
az öreg Sztalin elintézte volna őket rövid úton..
nene
2020-01-15 at 20:39
A SZUTYOK ALJA EZ A KÉT NÉMBER.
smarton
2020-01-16 at 07:25
És miért kell becézni a küldött-megvett NEM MAGYAR tyúkot???
Valamelyik nap a tv-ben láttam egy híradót a rugdosódó cigány fiúról. Végig “tini”-nem nevezte a kommentátor, miközben azt láttuk, hogy rugdos, üt. Kínos volt, amikor ötödször tinizett már (tv2). A bántalmazott fiút egyszer sem nevezte tininek.
Miért kell ez a szervilizmus? Főleg hazaárulókkal, bár ez a nő nem magyar, mi nem vagyunk a hazája, csak a karrierje, amit az élet vicce és sok elhülyült magyar ember miatt megkapott.
smarton
2020-01-16 at 07:50
Megnéztem a két luvnya szereplését.
Undorítóak, de tényleg. A viselkedésük, a lapátfülű és kacsaszájú Donáth-lány mimikája, a botmixeres lárvaarcú önmagának tetszése kifejezetten gusztustalan.
És ezeket derék szavazóik nem tudják megítélni, mert máshol ugatják a hazugságaikat.
rekettye
2020-01-16 at 08:47
A társadalom szégyenei és pöcegödrei ezek, akik egy nemzet halálát akarják. Ez a baloldal.!
Magd@
2020-01-16 at 09:50
Osztom a véleményét elég lenne csak a vezetéknév csupa kisbetűvel.
Sargentinit sem becézgettük!!!
Magd@
2020-01-16 at 12:46
Osztom a véleményét elég lenne csak a vezetéknév csupa kisbetűvel.
Sargentinit sem becézgettük!!!
Becézés csa
Beszédes
2020-01-15 at 20:32
Talán eszükbe sem jutott az ifjú hölgyeknek, hogy ha diktatúra lenne, akkor ők ott sem lennének és nem beszélhetnének hülyeségeket.
Rendszeres
2020-01-15 at 22:36
Morvai Krisztinát vissza az EU parlamentbe MOST!!!
– mi ez a kutyako”média”???? már megint –
sanyi
2020-01-16 at 16:13
Donáth apja szexuális ragadozó, bűnöző. Nagyapja kommunista tolvaj pribék, bűnöző. A pszichopátia végig fut a család génvonalán, igazi DK-s anyag. Ki a fene sszavazott egy ilyenre?
Dániel Irén Viola
2020-01-17 at 05:15
A Donath Anna nevű némbert valószínüleg a pedofil es szexualis zaklató apja zaklatta kislánykorában így az alma nem esik messze a fájától es ő is a magyar embereket zaklatja. Úgy néz ki mint egy vámpír. Hasonló vámpír kinézetű a Cseh Katalin nevű némber aki a Schwarz/fekete györ andriska( szegény kisfiú) fekete seggét próbálja fehérre nyalni. Ezeket a pojácákat külföldön nevelték magyargyűlőletre. Csak kerülnenek a kezem közé majd megmutatnám nekik azt a foghagyma fűzért amivel ki lehet őket üldözni a kulturált világból.
Etel
2020-02-20 at 19:49
De azonnal, ha jót akarnak nekünk, magyaroknak, de ha nem, csak hallgassák tovább Csehatkat, majd mondanak rá valami szellemes valaszt, mi majd jót nevetünk.
Elbert
2020-01-16 at 02:46
o dehogynem, ne legy naiv ok lennenek a legvergozosebb AVOs tetvek. Ezek mondanak meg kinek verjek le a vesejet, kit vegezzenek ki.
Mondjuk egeszen dobenetes amikor valaki ilyen szemrebbenes nelkul hazudik, de ezeknek ez a leteleme ilyen az apjuk az anyjuk ilyen volt az oregapjuk.
Magd@
2020-01-16 at 09:47
Ha már ennyire vágynak a kirakat csillogására inkább Amszterdamba tegyék át a székhelyüket.
varga eszter
2020-01-16 at 12:10
sajnálom, de az ilyen fehérjehalmazokat mindennek lehet nevezni, de hölgynek semmiképp.
Klárika
2020-02-08 at 11:13
Ezek nem hölgyek, ezek piaci kofák.