A normálisan gondolkozó emberek egy ideje próbálják figyelmeztetni az abberrált kisebbségeket, hogy nem, lesz jó vége annak, ha kizárólag bőrszín, vélt, vagy valós nemi identitás, vagy más mentális betegség alapján osztogatnak komoly pozíciókat embereknek, ahelyett, hogy a tényleges képzettség és gyakorlat lenne a mérvadó. Bármennyire is próbálja titkolni a világ WOKE médiája, eljött az idő, amikor sajnos azt kell mondanunk: igazunk lett, a neokommunista őrület már áldozatokat is szed és embereket veszélyeztet napi szinten. És ezt most tényleg nem esik jó leírni, de mi megmondtuk.
Tavaly augusztusban a United Airlines egyik járata több mint 1000 láb magasságból zuhant eszméletlen sebességgel az óceán felé nem sokkal a Hawaiiról való felszállás után, a pilóták közötti kommunikációs hiba miatt. Szerencsére a katasztrófa bekövetkezte előtt néhány másodperccel rájöttek a pilóták, hogy fel kell húzniuk a gép orrát és ezt végül meg is tették, így az ijedtségen kívül semmi baj nem történt. A megfelelő amerikai hatóságok (National Transportation Safety Board) kivizsgálták az esetet és megállapították, hogy semmiféle műszaki hiba nem volt, a kellemetlen eset a pilóták figyelmetlensége és hozzá nem értése miatt következett be, erről azonban nem igazán számoltak be nyilvánosan a sajtónak, mert volt valami, ami nem lett volna jó, ha kiszivárog. Ezért kitalálták a már előbb említett „kommunikációs hiba” szöveget.
A légitársaság is megpróbálta eltitkolni… de vajon miért?
De ez még nem minden. A repülési hivatal, az NTSB csak körülbelül két hónappal azután hallott az incidensről, hogy az megtörtént. Ekkorra a pilótafülke hang- és repülési adatrögzítő információi már nem voltak elérhetőek, eltűntek. A nyomozók a vizsgálat során helyette kénytelenek voltak a repülőszemélyzet nyilatkozatait és egyéb feljegyzéseket felhasználni, hogy kiderítsék, mi történt, hogy aztán ne legyenek ők sem teljesen őszinték, ami a teljes valóságot illeti. Közben az is kiderült, hogy a kommunikációs hiba valójában a teljes tudatlanság miatt történt, és remekül bizonyítja, hogy aki a pilótafülkében ült, annak gőze sincs a repülő irányításáról, hiszen a hivatalos magyarázat szerint a következő történt:
A Kahuluiból San Franciscóba tartó gép decemberben heves esőzésben szállt fel. 18 fedélzetén 271 utassal és 10 fős személyzettel. Normál felszállás volt, de a kapitány a légsebesség ingadozásait és turbulenciáját észlelve megkérte a másodpilótát, hogy állítsa vissza a szárny beállításait 5-re. A másodpilóta ehelyett 15-öt hallott
– ezt már a CBS News írta meg jóval később az NTSB-re hivatkozva.
És akkor elmondjuk végre, mi történt valójában…
Először is az első pilótának nem voltak meg a szükséges repülési órái ahhoz, hogy biztonsággal fel lehessen engedni egy ilyen géppel ennyi utassal. Ez azonban mégis megtörténhetett, mivel a pilótát a United Airlines új toborzási programjának keretein belül vették fel állományba gyorsított eljárással, ennek a programnak pedig az a lényege, hogy a légitársaságnál fehér heteroszexuális férfiak helyett főleg színesbőrű, és valamelyik szexuális kisebbséghez (aberrációhoz) tartozókat alkalmazzon pilótáknak és/vagy légi kísérőknek.
A szóban forgó balesetnél hibázó pilótákról egyébként soha nem derült ki, hogy ezek közül melyik kisebbségbe tartoznak, mert sem a légitársaság, sem pedig a repülési hivatal nem számolt be erről, mert állítólag nem lényeges. Azt viszont nem lehet eltüntetni, hogy a United Airlines ilyen álláshirdetésekkel pakolta tele az elmúlt időszakban az internetet, és akinek egy kis esze van, az látja a kapcsolatot dolgok és dolgok között. Sőt, erről a törekvésről még egy dokumentumfilmet is csinált a Vice, íme:
Aztán kiderült az is, hogy a United Airlines majdnem lezuhant repülőjének másodpilótája szintén egy ilyen programon keresztül került a céghez, annyi variációval, hogy korábban megbukott, de aztán visszavették, annak ellenére, hogy jogilag nem lett volna szabad, de épp nagy szükség volt a cégnél a „színes munkaközösségre”.
Nemcsak másokat, magukat is veszélyeztetik
Az, hogy a különböző szivárványos közösségek saját magukat is tönkreteszik, nem meglepő, láttunk már ilyesmit, most viszont már odáig fajul a dolog, hogy a közösség elvárásai miatt nemcsak ártatlanokat vezetnek bele az óceánba, hanem a saját életüket is kockára teszik.
A Daily Caller írta meg, hogy az ausztrál The Age című kiadvány arról számolt be, hogy egy 120 egészségügyi szakemberből álló csoport levelet küldött a Nemzeti Egészségügyi és Orvostudományi Kutatási Tanácsnak (NHMRC), amelyben arra figyelmeztettek, hogy „az egészségügyben használt kérdőívek miatt elmosódtak a határvonalak a biológiai nem és a nemi identitás között”, így nem képesek már pontos adatokat gyűjteni, és „súlyos orvosi hibákhoz vezethet mindez”. Amikor a transznemű embereket érintő „orvosi hibákra” gondolunk, általában a nemátalakító műtétekkel kapcsolatos problémák jutnak először eszünkbe, mert tudjuk, hogy a műtét veszélyes játék. De aligha gondolt bele bárki, hogy mi történik, ha az emberek úgy jelölik meg egy kérdőíven a nemüket, hogy az orvosok azt hiszik, hogy ők az ellenkező nemhez tartoznak, és eszerint kezdik el kezelni őket.
🚨 Bad ideas lead to bad outcomes:
❗️“Their records said they were male but they were in labour. They had a prolapsed umbilical cord, but there was a delay while doctors worked out what was going on, and by the time they found it, the baby had died,” Gribble said.”
❗️“In… pic.twitter.com/knxwtNBzbX
— Stephanie Bastiaan (@stephbastiaan) January 1, 2024
Egy ijesztő, és sajnos megtörtént példa: egy michigani nő csecsemője méhen belül meghalt, pedig nem kellett volna, hogy így történjen. A helyzet azért eszkalálódott idáig, mert az említett nő a baloldal elvárásai szerint férfiként jelent meg a sürgősségi osztályon, és hasi fájdalomra, illetve magas vérnyomásra panaszkodott. A kórház ápolónője úgy kezelte ezt a nőt, mintha férfinak született volna, hiszen ez állt a kórlapon, így az orvosok megvizsgálták, és egy férfi hasi fájdalmaival és magas vérnyomásával kapcsolatos okokat kerestek, és ennek alapján is kezdtek bele a kezelésébe.
Facebook
Twitter
YouTube
RSS