Sajnos úgy fest, az LMP tudatosan választja azt a káros, a magyarországi baloldalra jellemző politikai utat, amely riogatásra és a tények elferdítésére épít, most éppen az akkumulátorgyárak tekintetében –reagált Ferencz Orsolya Ungár Péter kongresszusi beszédére. A kormánypárti politikus szerint a baloldali párt a beruházások és magas hozzáadott értéket előállító ipar nélkül elvenné a fejlődés és a jólét lehetőségét magyarok millióitól, családok tízezreinek munkahelyeit sodorná veszélybe pusztán önös, rövid távú politikai érdekei miatt.
Az űrkutatásért felelős miniszteri biztos szerint az LMP kihagyná Magyarországot a világban lezajló ipari forradalomból, ezzel súlyos károkat okozna a magyar embereknek. Ferencz Orsolya emlékeztetett arra, hogy a magyarországi baloldal miképpen terjesztett valótlanságokat a koronavírus-járvány alatt a Covid-vakcinákról. A baloldali politikusok részéről szégyenteljes tett volt becsapni a járványtól és vírustól az egészségüket féltő magyar embereket. Most ugyanilyen felelőtlenség riogatni és álhíreket terjeszteni a hazai ipari beruházások vonatkozásában az LMP részéről – hangsúlyozta a kormánypárti politikus.
Ferencz Orsolya az ellenzék akkumulátorgyártás-ellenessége kapcsán emlékeztetett: Németország tudatosan törekszik arra, hogy Európa elsőszámú akkumulátorgyártó nagyhatalma legyen. Ráadásul mindezt a német zöldek erőteljes támogatása mellett teszi.
Jó esélyünk van rá, hogy a hazai akkumulátorgyártó kapacitás kiépülésének köszönhetően Magyarország is meghatározó szereplője lesz a jövő autóiparának. A korszerű technológiára épülő beruházásokat nem megakadályozni kell, hanem támogatni
-jegyezte meg.
Forrás: Magyar Nemzet, fotó: MTI
Judit
2023-09-11 at 10:38
Igen, pontosan így van ahogy Ferenczy Orsolya Úrhölgy leírta.!!!
Arról is beszéljünk melyik országokban van már akkumulátorgyár, és még kik szeretnének akkumulátorgyárat az országaikba.!!!
Hajózni muszáj
2023-09-11 at 00:05
László, ezt hozzáértők megvitatták. Sőt folyamatosan megvitatják. Az sem akárki, akinek a cikke alatt kommentelsz. Na bumm, neked nem szóltak.
lászló54
2023-09-10 at 16:20
Természetesen nehéz okosnak lenni ebben a kérdésben, úgy gazdasági mint politikai értelemben!! Hogy mit hoz a jövő senki nem tudhatja, már eddig is kiderült az elektromos gk.sem a legtisztább környezet kímélő megoldás bizonyítják az akkumulátorokhoz kitermelt ritka földfémek ill.magas energia költségek (külföldi munkaerő bevonása stb.)A gyors ütemű fejlesztések helyett, ezt a kérdést politikusok és szakemberek bevonásával kellene megvitatni, nehogy 1oo-év múlva Európa szemétdombjává váljunk!!!
Solaris
2023-09-10 at 15:10
Orsika,
Tegnap kicsit le voltál
eresztve.
Délután.
Kötcsén…
Bejla
2023-09-10 at 13:02
én mondjuk boldog lennék, ha ez CSAK a zelempére lenne igaz…
Nézzük_magát_a_dolgot
2023-09-10 at 11:47
Ganglion tudós elme. Bővebben kifejtve brit tudós elme. Ők 1860-ban tudományosan bizonyították, hogyha Londonban az addigi ütemben szaporodnak a magánhintók és bérkocsik, akkor London utcáit 2060-ban fél méter vastagságban fogja borítani a lóxar. (Azazhogy másfél láb két hüvelyk vastagon).
Hans Landa
2023-09-10 at 11:22
ungár petike és az ő “kongresszusi” beszéde……..Kimehetne brüsszelbe (direkt kis betű)a hasonszőrűek közé….Szegény Schiffer,hogy kiket szedett össze anno………
Béla
2023-09-10 at 10:58
Az ügyben nyilatkozott a Levegő Munkacsoport elnöke, Lukács András is, aki szerint ez az egész hazai akkumulátorgyár-építés katasztrófa.
Ezekről a “civil szervezetekről” Amikor még pozícióban volt, Szanyi Tibor (MSZP) festett képet a Részvételi Demokrácia Hálózat Blogja-n 2010.02.08.-án, az alábbiak szerint:
„Ma Magyarországon a civil kezdeményezések alapvetően három csoportra oszlanak.
A legnépesebb csoport a piócáké,
amelyek azért alakulnak, mert az a hangadó, aki a szerveződés elején kikiáltja magát elnöknek, az ismer valakit a kormányban, az önkormányzatokban, akit jól le lehet szívni. Becslésem szerint ez a civil szervezetek durván 60 %-át teszi ki.
A második csoport, durván 30 %-os részaránnyal a zsarolóké.
Ezek többnyire zöld köpönyeg-ben sétálnak fel-s-alá, s ahol valamilyen jelentősebb építkezést észlelnek, keresztbeállnak valamilyen gyom, vagy madár nevében, és addig akadékoskodnak, amíg a beruházó nem fizet nekik valamilyen tetemesebb summát, és akkor elhallgatnak, általában nagyhirtelen.
ViAM
2023-09-10 at 10:43
A mama Kötcsén, a gyerek LMP kongresszuson. Ügyes…
Patriot
2023-09-10 at 10:43
Okuljunk a német példából,hogy milyen pusztításra képesek a tudjuk kik által hatalomba került zöld, klímanácik! Avagy a brüsszeli klíma rém, timmermans népírtó és tömeggyilkos! Klímarettegő zöld politikust látunk a közelünkbe, készítsük elő a szívlapátot!
Királytigris
2023-09-10 at 09:59
Az LMP azt az utasítást kapta Szaros Gyurkáéktól, hogy minden beruházást próbáljanak ellehetetleníteni, mert ha nincsenek beruházások, akkor nem növekednek az adóbevételek, a munkahelyek. Ezenfelül a többi sorosi sameszes párttal együtt blokkolják az EU-s pénzeket Brüsszelben.
Minden területen ahol itthon nehézségek vannak, azonnal ráugranak, és megpróbálnak bomlasztani, elégedetlenséget szítani,(Lásd: Koravírus elleni védekezésnek a megkísérelt blokkolása!) ezzel kapcsolatban tüntetéseket szervezni, azzal a lázálmas reménnyel, hogy az általuk szított feszültség akkora elégedetlenségbe csap át, hogy a Fidesz kormány megbukik.
Ezek az ellenzéknek titulált pártok Magyország ellenségei. Külföldröl pénzelik őket, külföldi megbízóik parancsait hajtják végre, Magyarország tönkretételén munkálkodnak.
Ganglion
2023-09-10 at 09:41
Az akkumulátorgyárak felfuttatása a rossz befektetés tipikus példája, amiből a következő gazdasági válság lesz. Már most sokkal több villanyautó vár vevőre, mint ahány vevő vár villanyautóra. Ennek egyszerűen az a magyarázata, hogy a legtöbb ember számára az akkumulátoros autó nem jó vétel, de még csak nem is praktikus. Ha pedig egycsapásra minden autót lecserélnének hálózatról tölthető akkumulátorosra, akkor a villamosenergia-hálózat nem volna képes ellátni az igényeket, és jegyre kellene osztani a kilowattórákat. Nincs is remény arra, hogy 2030-2040 körül elláthatnák az összes autót villanyárammal. Egyszerűen nem lehet akkorát fejleszteni a hálózaton.
Dióhéjban jobb volna az üzemanyagcellás gépek fejlesztése, mert az egyesíti az üzemanyagok és a villanymotorok előnyeit.
Nahát
2023-09-10 at 09:31
Csak egyszer hallanék olyasmiről, hogy az ellenzék valamit építeni szeretne, és nem megakadályozni, lerombolni, eladni, kiárusítani! Ferencz Orsolya igen jól teszi, hogy felszólal ez ellen a káros magatartás ellen.
Girolámo
2023-09-10 at 09:25
Én azt javaslom,szálljunk csak vissza a földre.
Ha Magyarország az ukkumlátorgyártásba ilyen nagy volumenben kíván bekapcsolódni,akkor nem kell ütközőzónába vinni az ügyet.
Mert:
1.Ha valaki meg tudja oldani az összes termeléssel összefüggő rizikót,akkor Mo meg tudja oldani.
A részletekben nem szabad hibát elkövetni,ez viszont miért kérdés?
2.Az akku gyárakat meg fogják építeni.
Ez az ország nem tud 2 nap alatt a fogyasztáspártiságról más irányba haladni.Mert bármi téma van,azt valaki első lépcsőben kihasználja,rátelwpszik,az övé,és csók.
Ugyanez a baj a magyar családok felemlegetésével.Annyi munkahelyet senki nem tud teremteni,hogy a dolgozó arany gyermek a milliós fizetésével el tudja tartani az összes parazitát,+még lakása,háza is legyen.
Eddíg a választási viták is elviszik majd a kérdést.
Kizárt,hogy ne jutnának a lényegi kérdésekhez.
Ugye,mi is azokat keressük?
Theo
2023-09-10 at 09:23
Ők akarják az elektromos autót tudtommal.
Ahhoz ilyen aksi kell.
Honnan teremjen bele, ha nem gyártja senki?
Ha ne mi gyartsuk, akkor pontosan ki és hol és az miért jobb?
Erre várom a válaszukat, a többi rizsa nem érdekel.
Pista bácsi
2023-09-10 at 09:20
Amikor bejelentenek egy elektromos autókhoz kapcsolódó
beruházást Magyarországon,Smuck Bözsi azonnal összesz.rja magát és kiáll rikácsolni ellene.
Sarolta
2023-09-10 at 09:02
Az LMP és a többi ellenzéki párt nagyon
jól élnek az állami pénzből , adó pénzből.
De egy munkahalyet nem
hoztak össze és azt sem tudják mi fán terem csak eladni tudnak de azt nagyon
tudják. Amit már eladtak ott soha többé nem pofáznak.