Fogyasztóvédelmi vizsgálatot indított az Innovációs és Technológiai Minisztérium infokommunikációért és fogyasztóvédelemért felelős államtitkára a Wizz Air földi kiszolgáló partnerének, a Malév GH Földi Kiszolgáló Zrt. reptéri gyakorlata miatt.
A vizsgálat egyik oka, hogy a napokban jelent meg a hír: egy magyar pár csak azután szállhatott fel a fapados légitársaság berlini járatára, hogy kifizették a repülőtéri utasfelvételi díj kétszeresét – írta az Index. A hatósági eljárásban Budapest Főváros Kormányhivatala azt vizsgálja, hogy a földi kiszolgáló reptéri utasfelvétele során megvalósul-e tisztességtelen vagy megtévesztő gyakorlat. Az ellenőrzés arra is kiterjed, hogy a társaság a díjakat és az igénybe vehető szolgáltatásokat érintően az utasoknak szóló előzetes információknak megfelelően jár-e el – olvasható a minisztérium közleményében.
A Wizz Air az Index korábbi cikkének megjelenése után közölte, hogy a cég üzletpolitikájával nem összeegyeztethető, ha utasaiknak a feltüntetettől eltérő összeget számolnak fel, vagy a meghirdetettől eltérő szolgáltatást értékesítenek. Arra azonban nem tértek ki, hogy számíthat-e bármilyen büntetésre a Malév GH, és arról sem írtak, hogy az eddig megkárosított utasokat hogyan kívánják kompenzálni.
Forrás/fotó: Index
Fat Mo
2019-07-31 at 09:46
Az elsőbbségi beszállást vásárolt utasokat évek óta elsőnek szállítják fel a buszra, majd a gépre így utoljára szállhatnak fel. Az elsőbbségi beszállás fenn áll ugyan, csak nem a repülőgépre, hanem a reptéri buszra. Szerintem így nem sokan kapják azt amit megvettek.
Tillinger
2019-07-31 at 07:10
A múlt nyáron a barátnőmtől + 8 eFt-ot elkértek a “méreten felüli” csomagjáért. Visszafelé a görögök rá sem hederítettek a bőröndre. Így is lehet
Királytigris
2019-07-31 at 09:34
Szarrágó társaság!