Pesti Srácok

Mától újra üzemel a Déli pályaudvar

Mától újra üzemel a Déli pályaudvar

Ma hajnalban újraindul a menetrend szerinti vonatközlekedés a budapesti Déli pályaudvaron, miután a kivitelező a héten végzett az alagutat övező támfal és rézsű ideiglenes helyreállításával.

A vonatok a pályaudvar lezárása előtt érvényes menetrend szerint közlekednek, ismét jár minden martonvásári és százhalombattai elővárosi vonat is. Kelenföld helyett újra a Déli pályaudvarról indulnak és oda érkeznek a szerelvények, valamint az ideiglenesen a Keleti pályaudvarra átterelt vonatok is visszatérnek a Déli pályaudvarra. Húsvét vasárnap az ünnepnapi, hétfőn a vasárnapi menetrend szerint közlekednek a vonatok. Az ünnepre való tekintettel a márciusra szóló vasúti dolgozói és diákbérletek április 5-e éjfél helyett április 7-én 24 óráig érvényesek a GYSEV és a MÁV-Start járatain.

Január 25-én támfalkövek hullottak a sínekre a Déli pályaudvari vasúti alagút kelenföldi oldalán, másnap pedig a támfal is megcsúszott. A MÁV Zrt. a támfal első megcsúszásakor lezárta az alagútnál lévő egyik vágányt és átszervezte a közlekedést, január 31-én pedig teljesen lezárta a pályaudvart.

PestiSracok facebook image

A péntek hajnali Budapest-Pécs vasútvonalon, a Déli pályaudvarra közlekedő személyvonat Dombóvár és Döbrököz közötti gázolása miatt előfordulhat késés a vonalon.

Forrás: MTI

Ajánljuk még

Milliárdos ingatlanvagyonnal gyarapodik tovább tatabányai családok nyomorán a „Szeviép-család” – Csinos céghálót találtunk az egykori vezér fia körül

Exkluzív 2022 május 25.
A Pesti TV Az Ügy című riportműsorában mutattuk be a tatabányai szellemtársasházat, amely tizenöt éve áll befejezetlenül. A huszonegy lakásos, a földszinten nagy irodaépületet is magába foglaló ingatlant sajátos konstrukcióban kezdték építeni 2004 után. A telektulajdonos, első számú építtető, a Környe és Vidéke Takarékszövetkezet ingatlanhasznosító cége, a Tak-Ing végelszámolás alatt áll; az építő Pólus Kft. 2007 óta felszámolás alatt; a lakásaikat előre kifizető tatabányai családok, összesen tizenöt károsult család a mai napig nem kapott vissza egy fillért sem. Közben tavaly év végén a félkész épület az egyik szeviépes érdekeltség kezébe került. A Szeviép-üggyel a PestiSrácok.hu az elmúlt években kiemelten foglalkozott; követjük a több száz kisvállalkozó csődjéért felelős, csődbűncselekménnyel vádolt milliárdosok ma is tartó büntetőperét. Megmutattuk, hogy a mai napig milyen luxusban élnek, és egy tényfeltáró cikksorozatban azt is, hogy a Szeviép csődeljárása előtt milyen elképesztő céghálót építettek fel a Szeviép-vezérek, amely cégekben immár egy-egy családtagjuk a tulajdonos. Ebben a tényfeltáró riportban azt mutatjuk meg, hogyan kerül a Szeviép-vezér B. Sándor fia Tatabányára, miként jutottak hozzá a tizenöt család anyagi megnyomorítását jelentő, milliárdos értékű ingatlanvagyonhoz, és azt is, hogy a tatabányai botrányban szereplő cég csak egy az újabb céghálóban. Körülbelül tíz milliárdos vagyont találtunk éppen csak, hogy „muzsikáló” cégekben, és mindez az egyik B.-fiú kezében fut össze.

A Mezey-válogatott egyik legnagyobb rejtélye a Nyilasi-ügy lett – Ma sem egyértelmű, hogy miért maradt itthon a csapatkapitány

Exkluzív 2021 június 2.
A Mezey-válogatott történetében három különlegesség, ha úgy tetszik, nagy rejtély, „titok” van. Az egyik az, hogy miként tudott szinte a semmiből kinőni egy világverő gárda? A másik, hogy miért ért véget ez a csodálatos menetelés úgy, ahogyan véget ért? A harmadik pedig az, hogy a csapat szellemi vezére és csapatkapitánya, Nyilasi Tibor vajon miért nem utazott ki a mexikói világbajnokságra? Visszaemlékező sorozatunk mai részében a Nyilasi-ügy hátterét igyekszünk feltárni.