Pesti Srácok

Időben menjen ki az állomásra, aki vonattal akar utazni: sem online, sem automatából nem lehet jegyet venni

null
Budapest, 2016. december 15. Egy utas a MÁV-Start Zrt. korszerû, számítógépes jegykiadó automatájánál váltja meg menetjegyét a Nyugati pályaudvar csarnokában. Elõtérben a vonatok érkezését és indulási idejét mutató elektronikus tájékoztató tábla. MTVA/Bizományosi: Jászai Csaba *************************** Kedves Felhasználó! Ez a fotó nem a Duna Médiaszolgáltató Zrt./MTI által készített és kiadott fényképfelvétel, így harmadik személy által támasztott bárminemû – különösen szerzõi jogi, szomszédos jogi és személyiségi jogi – igényért a fotó készítõje közvetlenül maga áll helyt, az MTVA felelõssége e körben kizárt.

A Szeretlekmagyarorszag.hu portál munkatársa jelentette reggel a fővárosi Keleti pályaudvarról, hogy hatalmas a káosz, egyetlen pénztár van nyitva, ami előtt hosszú sor kígyózik, ugyanis semmilyen más módon nem lehet vonatjegyet váltani. Sem a MÁV online rendszere, sem a jegykiadó automaták nem működnek.

Mindezt a MÁV is megerősítette a saját közleményében, ahol azt írják:

Ugyanakkor felhívják a figyelmet arra, hogy a mobilapplikációjuk működik, ezen keresztül lehet jegyet venni és azt a telefonon be is tudják mutatni a jegykezelőknek. Közlik, hogy a hiba helyreállításáig az utasok a vonatokon is pótdíjmentesen vehetik meg menetjegyüket.

PestiSracok facebook image

Forrás: szeretlekmagyarorszag.hu; Vezető kép: MTI