Pesti Srácok

Agrárminiszter: Tudatos fogyasztói döntések szükségesek a gazdaság erősítéséhez

null

A tudatos fogyasztói döntések, a hazai termékek vásárlása azon túl, hogy a gazdaságot erősítik és védik, sok ezer család megélhetését is biztosítják – mondta Nagy István agrárminiszter sajtótájékoztatón, amelyet a Válaszd a hazait! kampány részeként zajló üzletbejárást megelőzően tartottak csütörtökön, a Corvin áruházi CBA Prímában, Budapesten.

A miniszter elmondta, hogy a koronavírus-járvány tavaszi tanulságait levonták, és a tapasztalatok alapján az ország önellátó képességének nagy szerepe van, ezért fontos annak erősítése.

– tette hozzá.

PestiSracok facebook image
Nagy István agrárminiszter és Szentkirályi Alexandra kormányszóvivő vásárol a hazai előállítású termékek népszerűsítését célzó Válaszd a hazait! kampányról tartott sajtótájékoztatójuk helyszínén, a fővárosi Corvin Plaza bevásárlóközpontban található CBA Príma üzletben, 2020. szeptember 3-án. Fotó: MTI/Máthé Zoltán

Szentkirályi Alexandra kormányszóvivő is a magyar áruk vásárlására ösztönözte a lakosságot, mivel a kormányzati intézkedések mellett az is a munkahelyek megőrzését szolgálja.

– mondta.

– emlékeztetett, és hangsúlyozta, hogy hazait vásárolni egyet jelent a gazdaság újbóli megerősítésével és a munkahelyek megőrzésével. A kormányszóvivő szerint, aki tudatosan választ hazai árut, az nemcsak ebben tud segíteni, hanem biztos lehet abban, hogy minőségi, biztonságos árut fog venni, hiszen Magyarországon európai szinten is kifejezetten szigorúak az élelmiszerbiztonsági szabályok, amely saját magunk és a családunk egészségének az érdekében is egy fontos szempont.

Nagy István agrárminiszter és Szentkirályi Alexandra kormányszóvivő vásárol a hazai előállítású termékek népszerűsítését célzó Válaszd a hazait! kampányról tartott sajtótájékoztatójuk helyszínén, a fővárosi Corvin Plaza bevásárlóközpontban található CBA Príma üzletben, 2020. szeptember 3-án. Fotó: MTI/Máthé Zoltán

Fodor Attila, a CBA kommunikációs igazgatója arról számolt be, hogy az üzletlánc tapasztalatai szerint a fogyasztói tudatosság is egyre erősebb, a vásárlók egyre inkább az ár-érték alapján hozzák meg döntéseiket, emellett sokan és egyre többen a magyar termékeket választják. Ebben fontos szerepe van a magyar üzletláncnak, amelyben egy korábbi független felmérés alapján 80 százalék felett találhatók meg a hazai termékek – mondta.

Forrás: MTI; Kiemelt kép: MTI/Máthé Zoltán