Pesti Srácok

Halálos vonatbaleset történt a Kőér utcai vasúti átjárónál

Halálos vonatbaleset történt a Kőér utcai vasúti átjárónál

A Mávinform közleménye szerint halálra gázolt egy embert vasárnap délelőtt a Nyíregyházáról a Nyugati pályaudvarra tartó sebesvonat Kőbányán, a Kőér utcai vasúti átjárónál.

A helyszínelés ideje alatt – várhatóan délig – a Nyugati pályaudvar és Kőbánya-Kispest között a vonatok csak egy vágányon közlekednek, ezért a ceglédi vonalon húsz-negyvenperccel megnőhet a menetidő. A késések csökkentése érdekében a monori S50-es és a lajosmizsei/dabasi S21-es vonatok a Nyugati pályaudvar helyett csak Kőbánya-Kispestig közlekednek és onnan indulnak vissza. Az InterCity-k Kőbánya alsón is megállnak. A Szegedről Budapestre tartó Kodály IC csak Monorig közlekedik, utasai a következő nyíregyházi sebesvonattal utazhatnak tovább a főváros felé. A Nyugati pályaudvarról tizenegy óra ötvenhárom perckor Szegedre induló Kodály IC csak Monortól közlekedik. Zugló megállóhelyen a vonatok mindkét irányban az A vágányon, Kőbánya alsón mindkét irányban a B vágányon állnak meg.

Forrás: MTI; Fotó: Horváth Péter Gyula/PestiSrácok (illusztráció)

PestiSracok facebook image

Ajánljuk még

A Mezey-válogatott egyik legnagyobb rejtélye a Nyilasi-ügy lett – Ma sem egyértelmű, hogy miért maradt itthon a csapatkapitány

Exkluzív 2021 június 2.
A Mezey-válogatott történetében három különlegesség, ha úgy tetszik, nagy rejtély, „titok” van. Az egyik az, hogy miként tudott szinte a semmiből kinőni egy világverő gárda? A másik, hogy miért ért véget ez a csodálatos menetelés úgy, ahogyan véget ért? A harmadik pedig az, hogy a csapat szellemi vezére és csapatkapitánya, Nyilasi Tibor vajon miért nem utazott ki a mexikói világbajnokságra? Visszaemlékező sorozatunk mai részében a Nyilasi-ügy hátterét igyekszünk feltárni.