Pesti Srácok

Rengeteg pénzt spóroltak az autósok a benzinárstopnak köszönhetően

Rengeteg pénzt spóroltak az autósok a benzinárstopnak köszönhetően

A benzinár novemberi maximalizálása óta 22,4 milliárd forintot spóroltak az autósok – mondta a Századvég Konjunktúrakutató Zrt. energia- és klímapolitika üzletágának vezetője az M1 aktuális csatornán kedden az intézmény friss kutatására hivatkozva. Hortay Olivér hozzátette, hogy becsléseik szerint május közepéig további 44 milliárd forint megtakarításra számíthatnak a fogyasztók.

Arra a felvetésre, hogy a baloldal inkább adócsökkentéssel mérsékelné a benzinárakat, a szakértő azt mondta: az adócsökkentést a kereskedők gyakran lenyelik, így az a végfogyasztói árakba nem vagy csak korlátozottan épül be, utána pedig már nincs további mozgástere a kormányzatnak. Hortay Olivér szólt arról is, hogy a Századvég március elsején rezsikonferenciát szervez, amelyen közérthető módon mutatják be a rezsicsökkentés magyar modelljét és eredményeit, valamint arról is szó lesz, hogy ezt hogyan lehetne más országok számára is elérhetővé tenni.

Forrás: MTI; Fotó: illusztráció

PestiSracok facebook image

Ajánljuk még

NoÁr VS Vasvári vita, vagy miért van lincshangulatban az ország? - Libz of TikTok Hungary

Libz'z of TikTok június 5.
Molnár Áron, még mielőtt ismét megszedné magát az RTL embereket kizsákmányoló “tehetségkutatójából” ismét hergelt egyet. Ezúttal az egykori “luxusfeleség”, ma pedig szintén luxusban élő többgyermekes édesanyára/influenszerre, Vasvári Vivienre uszította lincshangulatban lévő követőit. Vivien “bűne” annyi volt ebben az esetben, hogy arra buzdította milliós követőtáborát, vegyenek részt ők is a véleménynyilvánító szavazáson. A műsorunkban ezen eset kapcsán beszéltünk arról, hogy meddig megy még el a magyar társadalom egy része, a jobboldali, vagy jobboldalisággal vádolt gazdagok ellen elkövetett, egyelőre csak verbális erőszakban. Az adásban ennek kapcsán felmerült az is, hogy tapasztalataink szerint a “pusztuljanak a gazdagok” címszavú lincshangulatra azok a Z-generációsok is rendkívül fogékonyak, akik egyébként eltartják az online tartalomgyártó influenszereket.