Pesti Srácok

Hetedik alkalommal adták át a Marketing Diamond Awards gyémántokat és a Lounge Group különdíját

null

Az „év ügynöksége” és az „év megbízója” cím megszerzéséért összesen 137 darab pályázat érkezett, amelyből 104 darab gyémánt díjat adott át a Magyar Marketing Szövetség zsűrije a 2022. március 3-án megrendezett díjátadón - tudatta szerkesztőségünkkel a Lounge Group.

Számos olyan nevezőt köszönthetett a szakmai zsűri az újonnan érkezők mellett, akik újbóli elismerésként szerettek volna gyémántot nyerni pályázataikkal az idei díjátadón. A Lounge Group az MMSZ partnereként fontosnak tartja, hogy támogassa a kiváló szakmai projekteket, cégeket és kezdeményezéseket. Hidvégi Krisztina, a Lounge Group médiaigazgatója személyesen adta át cégük különdíját a Pentacomnak, amely az oklevél mellett egy média szakmai előadással is gazdagítja a nyertes pályázót. Elmondása szerint ebben az évben is kiváló pályázatokkal találkozott és örömmel tette le a voksát a különdíjra ügynökségi igazgatóként.

-fogalmazott Hidvégi Krisztina.

PestiSracok facebook image
Fotó: Lounge Group

A díjátadást egy szakmai program is kísérte, a kerekasztal-beszélgetés ezúttal a marketinget meghatározó tendenciákról és trendekről beszélgetett Katona Norbert, a Marketing Döntéshozók Klubjának elnöke a Magyar Marketing Szövetség operatív igazgatójával, Csanak Gabriellával, valamint a Microsoft Magyarország marketing- és operatív igazgatójával, Van Der Wild Nikolettel. A fórumon részt vett továbbá a Szentkirályi marketing igazgatója, Horváth-Magyary Voljc Nóra, a K&H csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója, Jákó Eszter Júlia, az MVM Zrt. kommunikációs igazgatója és Mérő Ádám, a Coca-Cola Company fogyasztói és vásárlói kapcsolatok igazgatója is. A gyémánt-díjasok listája az alábbi oldalon található.