lounge group
Fókuszban a minőség: újabb nemzetközi elismerésben részesült a magyar ügynökség
A 2023-as esztendőben Dubajban, a Burdzs Kalifa szomszédságában található Dusit Thani szállodában rendezte meg szokásos díjátadó gáláját az ESQR (European Society for Quality Research). A Quality Achievements Awards névre keresztelt, a fókuszba a minőséget helyező eseményen a legkülönbözőbb szektorokat képviselő, munkájukkal és eredményeikkel kitűnő vállalatok, szervezetek és egyének részesültek elismerésben, akik kivételes elkötelezettségről és erőfeszítésről tettek tanúbizonyságot. Negyvenegy ország képviselte magát a világ minden tájáról, és a díj történetében először magyar céget is jutalmaztak. A Lounge Group „Arany kategóriában” vehetett át elismerést.Egy lépéssel közelebb
Az már régi lemez, hogy a reklámok és a divat világa kéz a kézben jár, hiszen mindkettőnek a kreativitás a mozgatója. Az viszont meglepő, hogy egy reklámügynökség egy nagyszabású cipővásáron indítson kreatívokat toborzó kampányt. Márpedig az idén először megrendezésre kerülő Sneakerness fesztiválon erre is számíthatnak az odalátogatók.Egy év alatt akár egy hónapnyi munkát is megspórolhat nekünk az AI – és mi lesz pár hónap múlva?
A Lounge Group vendégeként vett részt a 2023-as Marketing Summiton dr. Tilesch György, a Szilícium-völgyben dolgozó mesterséges intelligencia-szakértő és tanácsadó, aki a PHI Institute alapító elnökeként nagyvállalatok és kormányzatok AI stratégiájával és annak bevezetésével foglalkozik a világ összes kontinensén. A budapesti Várkertbazárban rendezett eseményen többek között megtudtuk tőle, mi történik globálisan az AI térnyerésével, mennyire változtatja meg az életünket, a mindennapjainkat, és nem utolsó sorban a marketingszakmát, munkafolyamatokat.Ázsiát is meghódította a magyar közlekedésbiztonsági kampány
Kristály díjjal jutalmazták a Lounge Group HUMDA számára készített “Nem vagy egyedül az utakon!” közlekedésbiztonsági kampányát Ázsia egyik legrangosabb nemzetközi versenyén, a Mad Stars awards-on.Dubajban is elismerték a kampányt, amelyben a főhőst a csillagokig repítették
Júniusban ezüstöt nyert a Lounge Group a Szerencsejáték Zrt.-nek készített Eurojackpot kampánya a nemzetközi WINA Awardson.A világ legjobb eseményei között a Lounge Group – Visual Europe rendezvényei
Öt dobogós díjat nyertek el a világ legsikeresebb kommunikációs ügynökségeit és rendezvényszervező, illetve rendezvénytechnikai cégeit rangsoroló Eventex Awards döntőjében a Lounge Group – Visual Europe eseményei.Kollégramm: fordítóeszköz segít megérteni munkatársai gondolatait
„Ő miért ilyen? Most miért viselkedik így? Soha nem fogom megérteni ezt az embert!” Tegye a szívére a kezét: a munkahelyén Ön is jó párszor feltette már ezeket a kérdéseket. A barátait maga választja az ember, a kollégáit azonban sokszor „készen” kapja. Jó lenne megérteni a személyiségétől messze állókat is? Pláne megtudni azt, hogyan kezelhetők ezek a kapcsolatok? Egy friss kutatás ebben segít majd – előtte azonban még az Ön segítségére is szükség van.A világ legjobb eseményeire lehet szavazni, köztük több olyanra is, amit Magyarországon rendeztek meg
Idén 13. alkalommal szervezték meg a Global Eventex Awards-ot, ahol a világ legjobb rendezvényeit díjazzák. A közönség számos magyar eseményre is leadhatja a voksát, szavazz te is a legjobbakra!Felrobbantotta a TikTokot a VALMAR duó
A nemrégiben megjelent, Színvak című VALMAR-sláger egyik napról a másikra berobbant a köztudatba, alig 5 nap leforgása alatt 1 milliós nézettséget ért el a legnépszerűbb videómegosztó portálon, és jelenleg is a második legfelkapottabb zeneszám, 4,7 milliós megtekintéssel. Emellett a #stabiloszinesszavak challenge közel 900 ezer embert ért el, és 600 videót töltöttek fel a felhasználók.Ajánljuk még