Pesti Srácok

Szivárványos "Barbie-mobilt" dob piacra a Jaguar, amit genderfluid arcokkal reklámoz

null

Mióta kijött a Jaguar gyomorforgató új reklámja (erről mi is írtunk), amelyben egy csapat céltalan, genderfluid, nem-bináris, szivárványos modell szerepel, azóta találgatja az internet, hogy vajon milyen autót vagy milyen új irányt próbál transznemű zászlós bakanccsal letuszkolni a világ torkán az ikonikus autómárka. Nos, kiszivárgott – vagy kiszivárogtatták – az új modellt, hogy megnézzék a reakciókat, és még visszavonulót fújhassanak. Ha ön szereti a szép autókat, talán jobb, ha citromot cseppent a szemébe, hogy pár másodpercig ne tudjon idenézni.

Az új dizájnban nyilvánvalóan helyet kellett, hogy kapjanak bizonyos szivárványszínű LED-ek, meg erőltetetten futurisztikus formák, amelyek egy normális ember számára azonnal kérdésessé teszik, hogy ki lesz ennek a koncepciónak a célközönsége. Mondjuk, sejtjük.

Amit még fontos itt megemlíteni, hogy a Jaguar nem csupán egy autót próbál piacra dobni, hanem alapjaiban próbálja újrapozicionálni magát. Az ikonikus ugró jaguár-logót is lecserélték egy „funkybb” verzióra, amely állítólag az új irányvonalat szimbolizálja.

PestiSracok facebook image

Ismerjük ezt: nem egy terméket, hanem egy életérzést, egyfajta szabadságot akarnak eladni, ugyebár.

A Jaguar ügyvezető igazgatója egy interjúban kijelentette, hogy a márkának nem szabad úgy játszania, ahogy mindenki más teszi, különben elvész a zajban. És a megmaradást éppen egy egyre jobban elutasított woke őrületben látták meg, amellyel az emberek egy láthatatlanul apró százaléka tud csak valamilyen szinten azonosulni, az emberek többsége pedig csak simán egy szép, jól működő autót akar vezetni.

Hogy a piac mit szól majd ehhez az átalakuláshoz, az a következő hónapokban derül ki. Egy biztos: a márka beszédtémát generált – ami a mai marketingkorszakban már önmagában is sikernek számít.

Mert manapság nem kell jót csinálni semmiben, elég, ha beszélnek róla. Lásd: Magyar Péter.

Ajánljuk még

A walesi labdarúgó-szövetség felszólította a FIFA-t, hogy engedje az LMBTQ-propagandát

NVNeugebauer Viktor Sport 2022 november 25.
A FIFA-világbajnokság első napjaiban – mint várni is lehetett – több szurkolót megszólítottak a biztonsági őrök, akik szivárványszínű vagy szivárvány mintájú ruhákat vagy kiegészítőket viseltek. De ez már nem marad így sokáig: a walesi labdarúgó-szövetség felszólította a FIFA-t, hogy lépjen közbe, és állítsa le az ilyen beavatkozásokat.

Dollárbaloldal – A CIA-ig érnek a szálak

PPestiSrácok.hu Forró drót 2022 november 25.
A baloldal választási kampányát a tengerentúlról milliárdokkal támogató Action for Democracy kapcsolatrendszere egészen az amerikai titkosszolgálatig, a CIA-ig ér – derül ki abból a jelentésből, amelyet a nemzetbiztonsági bizottság szerdán tett közzé. A jelek szerint az amerikaiak által támogatott kör kulcsszereplője a Bajnai Gordon, illetve a Ficsor Ádám nevével fémjelzett DatAdat-csoport, amely gyakorlatilag az ellenzéki kampányt lebonyolította – írja az Origo.