Van ám jó hír is a magyar egészségügyből: az elégedettségi skálán kitűnőre vizsgázott a Budakeszi Egészségügyi Központ

A lehető legjobb eredménnyel értékelték a Budakeszi Egészségügyi Központ szakrendeléseit.
Köszönöm az Intézmény valamennyi dolgozójának a kitűnő munkát, az eredmény magáért beszél, - mondta dr. Pócza Péter, intézményvezető, aki egyúttal megköszöntek a lehetőséget dr. Takács Péter egészségügyi államtitkárnak, hogy kezdetektől részt vehetnek a járóbeteg szakellátás fejlesztésében, a digitális átállásában.

Az egészségügyi központ közleményében megjegyzik: a JIR és az EgészségAblak applikáció hatalmas mérföldkő, közel 750 ember visszajelzését kapták meg és teszik most közzé. Szerintük mindez elengedhetetlen a nagy mintaszámú, megfelelő időpontban, megfelelő szempontok szerint készített visszajelzés (feed-back) a szakrendelő fejlődése szempontjából. Az értékelések a szakrendelések igénybevétele után történtek mely során, kérdések alapján, pillanatok alatt értékelhették a betegek a kapott szolgáltatást 0 és 5 közötti skálán az EgészségAblak applikáción keresztül.
(Facebook / Kiemelt kép: Facebook)