Társadalmi felmérést készít az Igazságügyi Minisztérium a Facebook-cenzúráról, a közösségi oldalak tiltási, törlési gyakorlatáról – jelentette be Varga Judit igazságügyi miniszter a Pesti TV A Riporter című műsorában. Varga Judit Szarvas Szilveszter kérdésére úgy fogalmazott, az év elején még az eddigi cenzúrájukhoz képest is szintet léptek a közösségi oldalak, amíg eddig protokollok mögé bújtak, most már ott tartanak, hogy ha nem értünk egyet az ideológiájukkal, akkor nemkívánatosak vagyunk az oldalukon. “A leendő lengyel jogszabályt is figyeljük, de a leghasznosabb egy közösségi, uniós fellépés lenne a Facebookkal szemben” – mondta Varga Judit. A tárcavezető A Riporternek úgy nyilatkozott, a Facebook-cenzúra már nemcsak politikai ügy, hanem kőkeményen gazdasági is. “Cégvezetők, gazdasági szereplők keresik meg a bevételeiket a Facebook használatával, jelentős anyagi befektetéssel építik, vagy építették fel saját jól futó oldalukat, amelyet ha csak két napra is lekapcsolnak, akkor az bevételkiesést, gazdasági károkozást jelent. Márpedig egy szolgáltatást, egy gazdasági szereplőt nem lehet csak úgy letiltani” – mondta A Riporternek Varga Judit.
A Riporterben Szarvas Szilveszter arra figyelmeztet, hogy itt az ideje, hogy mi, konzervatívok a közösségi médiumokban és a magukat digitális isteneknek képzelő platformokkal szemben is felvegyük a kesztyűt, mert Donald Trump megbuktatásával ezeken a médiafelületeken is új háború kezdődött. Mi már tavaly februárban is szóltunk, amikor a Google törölte a PestiSrácok.hu hét éve működő, több, mint hétszáz videót tartalmazó Youtube-csatornáját. Akkor tüntettünk is a kibersztálinizmus ellen. Most Donald Trump figyelmezteti a jobboldalt, akit a Twitter törölt egy laza csuklómozdulattal. És persze mi is újra szólunk, hiszen a Google után most a Facebook döntött úgy váratlanul, hogy a PestiSrácok évek óta nagyon sikeres Facebook-oldalát lecsavarja.
A PestiTV és a PestiSrácok szerkesztősége nem hagyja magát, már csak azért sem, mert ha most nem fékezzük meg a Google-t és a Facebookot, ők fogják eldönteni a 2022-es választást.
“Harcolni kell, és sok illuziónk ne legyen, a közösségi médiumok nem csak jobboldali szerkesztőségek működésébe fognak folyamatosan belenyúlni, de a magyar választásokba is beavatkoznak majd. Joe Biden megválasztásával ugyanis az amerikai techguruk is elszabadultak, és éppen Barack Obama üzente meg, hogy Trump megbuktatásával még nincs vége, hiszen vannak még Trumpok a világban, például Orbán Viktor. A liberálisok tehát durvulnak és 2022-ben mindent be fognak vetni az Orbán-kormány ellen. Így tettek 2019-ben is, amikor az önkormányzati választási kampányban jobboldali médiumok hirdetési fiókjait blokkolták, és a politikai cikkeink promótálását sem engedélyezték. Milyen érdekes az is, hogy tavaly szeptemberben, miközben Vera Jourová épp ismertette az Európai Bizottság Soros György által komponált abszurd és valótlan jogállamisági jelentését hazánkkal szemben, aközben a Twitter gyorsan felfüggesztette Magyarország kormányának hivatalos oldalát. Ilyen, de tartunk tőle, hogy ennél durvább machinációk és nyílt politikai beavatkozások várnak ránk 2022-ben” – hangzott el A Riporterben.
A Riporter második részében a Twitter-követőitől megfosztott Kovács Zoltán, a kormány nemzetközi szóvivője adott exkluzív interjút A Riporternek.
Lépések a korlátozó intézkedések ellen
Műsorunk megjelenése után Varga Judit közzétett egy nyilatkozatot, melyben közölte: összehívta a Digitális Szabadság Bizottság rendkívüli ülését. Varga Judit hétfőn reggel Facebook-oldalán úgy fogalmazott:
Az “árnyék tiltás” vagy “shadowban” azt jelenti, hogy a social media szolgáltatók titokban, politikai céllal úgy korlátozzák a felhasználói profilunk láthatóságát, elérését, hogy arról mi ne tudjunk. A tech cégek ezzel minden alapvető demokratikus jogi normát megszegnek, amely a nyugati típusú kultúra alapját jelenti. Az árnyék tiltás rendszerszintű gyakorlatáról nemcsak a most kiszivárgott Twitter vezérigazgatóról készült hangfelvételből értesülhettünk. A keresztény, konzervatív, jobboldali véleményeket a Facebook is úgy korlátozza, hogy csökkenti azok elérését. Erről személyes tapasztalatom is van. Az Igazságügyi Minisztérium a Digitális Szabadság Bizottság munkájával járul hozzá az uniós szabályozáshoz a globális tech cégekkel szemben. A rendszerszintű visszaélések miatt viszont elképzelhető, hogy hamarabb is lépnünk kell. Ezért összehívtam a Digitális Szabadság Bizottság rendkívüli ülését (és a héten egyeztetek a Gazdasági Versenyhivatal elnökével a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok szankcionálási lehetőségeiről).
Ki ne hagyja a teljes adást, nézze meg A Riporter nagy Facebook-műsorát!
Clement
2021-01-19 at 00:19
“Ghandi”
Igen, én egyről hallottam. Másnap azt az államot Észak-koreához hasonlítgatták, számold ki, mit jelent az népszerűség vesztésben. Az ismereteimet és az ezek által alkotott véleményemet osztottam meg, mint olyan, aki már írt néhány scriptet. Ennyit tudtam most tenni. Figyelembe vettem, hogy a népszerűség politikailag fontos, emiatt javasoltam azt, hogy csak akkor töröljék magukat, akik fent vannak rajta, mikor már a hazai erős, addig pedig nyissanak felé. Jelenleg nem is nyitnak. Olyanok, mint akiket ostromgyűrűbe zártak, de még mindig csak a front felőli erőket látják, és amit éppen azok csinálnak. Segítő szándék volt. Kicsit már kezdek belefáradni. Szóltam a cigányokkal kapcsolatban, azóta vagy 10 magyar halott, késelés a villamoson, a téren, a megállókban. Szóltam most erről is, a memória szemét dolog, majd emlékezni fogtok rá.
De szóljon nektek legközelebb a radai rosseb, csinálom inkább, amiből pénzem van. Vesztegetem itt az időmet munkaidőben sokkot kapott pánikolókra, akik nem látják át a hejszínt sem.
Ghandi
2021-01-18 at 21:53
Clement! Azt biztosan hallottad, hogy az USA-ban Trump esete óta néhány szolgáltató letiltotta a nagy közösségi platformokat. Pedig csak szolgáltatók, nem országok. Aprók, mint egy cigicsikk. De megtehetik, Zuckerbergnek semmivel nem tartoznak, sőt, igazából neki kellene fizetnie
A Whatsapp esetét olvastad? Naponta 100 ezrek törlik az alkalmazását, mert bejelentette, hogy a felhasználói adatait kiadja a Facebooknak, akár tetszik, akár nem. Nos, nem tetszett, és most a cég magyarázkodik, elnézéseket kér, ígérget… De már nem hisznek neki, hát robog az összeomlás felé.
Nem hiszek sebezhetetlen internetes vállalkozásokban.
De amúgy oda jutottunk, hogy a gonosz Orbán úgyse tesz semmit, de ne is tegyen, mert nem lehet? Ebben az esetben nem értem a több tucat méltatlankodó kommentelőt. Akkor végül is mi a probléma?
Szabó László
2021-01-18 at 20:43
Clement!
Szóval aszondod, ha akarnánk se tudnánk megfingatni egy tech-óriást? Életszerű. Neked hiszek. A többieknek csak küldetésúk van, érve egy se.
Bakonyi Gábor.
2021-01-18 at 19:28
Az önkényes letiltások és törlések ellen csak a monopóliumok megtörésével lehetne védekezni.
Clement
2021-01-18 at 19:01
Nehéz bevallani, mert a legkevésbé sem szeretem őket, de a Törökök álltak eddig a legközelebb ahhoz amit el akartok érni. Ahhoz, ugyanis, hogy bizonyíthasd a szolgáltató címének felfüggesztését akár néhány órára, napra, és bírságot sújts ki rá, bizonyíték kell. Nem képernyőképre gondolok, azt itt én a két Workstation -ömön 3 perc alatt megrajzolom. KÉzzel foghatóra, emiatt ők azt is belevették, hogy kötelezik a face-t arra, hogy Török szervereken működhetnek csak. Mert csak így van bizonyíték a szerverekről az illetéktelen cenzúrára, amire egy eljárás épülhet. Csak hogy az lett a válasz, hogy ott van magáncégként a szerverünk, ahol nekünk kedves. A Törökök pedig nem kapcsolták le emiatt őket, mert túl nagy népszerűségtől estek volna el. Így bár ők jártak a megfelelő megoldáshoz a legközelebb, és nem is totojáztak vele sokat, bizony ők sem értek révbe. Ők sem bizonyultak elég független és nagy országnak ahhoz, hogy lekapcsolással fenyegethessék őket, erre csak Kína és Oroszország képes. Ők meg is teszik adott esetben!
Felsőtagéskirályerdő
2021-01-18 at 17:54
Felsőtagéskirályerdő2021-01-18 at 13:41
Szabó Lászlótól is elnézést kérek a durva kijelentésemért.
Azért is...
2021-01-18 at 17:00
@Szabó László2021-01-18 at 16:16
😀
“Asszem a legjobb, ha magam a fentebb említett véleményemhez tartom: igazából a véleménynyilvánítás szabadságát sokallom!”
Szóval cenzúráért kiáltasz, de azért elítéled a tech-cégeket a cenzúra miatt!
Értem én! 😀 😀
Ghandi
2021-01-18 at 16:56
Mi a fene történik itt??? Néhány hét leforgása alatt mintha megőrültek volna a kommentelők! Még ha igaz is, hogy a FIDESZ miatt fordult meg a Jobbik, akkor be kell tagozódni Gyurcsányék mögé, azok mögé, akik fél éve a parlamentben kijelentették, hogy az Európai Egyesült Államok megvalósításán dolgoznak? Mi történik ha nyernek? Ha sikerül szétszakítani a nemzeti oldalt? Olyan folyamatok indulnak el, amik visszafordíthatatlanok lesznek! Európai ügyészség?! Euró, meg alapjövedelem?? Én nem valamely párt nézőpontját veszem fel! De nem támogatok Ciprasz féléket. Vona Ciprasz pontos megfelelője! Szerintem. Én igazán utáltam Orbánt. De köpködhettek akár, ma csak elismerően tudok beszélni róla. Tisztelem igazán. Rafinált? Ez a szerencsénk.
Poroszlai Róbert
2021-01-18 at 16:24
hajrá!
Szabó László
2021-01-18 at 16:18
Persze a tech-cégek megbüntetését elvárom! De nem miattatok!
Szabó László
2021-01-18 at 16:16
Azért is…!
Ez már politikai pornográfia, amit itt Ghandival nyomtok. Ehhez nem tudok arcvesztés nélkül, még következetességért sem kiáltani!
Asszem a legjobb, ha magam a fentebb említett véleményemhez tartom: igazából a véleménynyilvánítás szabadságát sokallom!
Azért is...
2021-01-18 at 16:02
@Szabó László2021-01-18 at 15:32
“merész! Finoman szólva.”
Az előző eseteket vettem alapul, ha nem hiszed jár utána! (pl. színház támogatások, NGO ügynöktörvény, letelepedési kötvény, CEU-s törvény stb.)
Azért is...
2021-01-18 at 15:58
@Ghandi2021-01-18 at 15:2
“a nemzethez mindhalálig hű hazafiak mind beálltak Gyurcsány mögé.”
Ó jaj, ezt csak a kormány propaganda állítja!
A valóság pedig az, hogy ők buktatták meg az áruló lyobbikot és az előző választáson a kormányoldal mellett kampányoltak!
De, most már szerintem nem fognak ismét “muszájból” a két rossz közül választani!
Vagy el sem mennek szavazni vagy marad a 3. út.
Mivel a kormány gyakorlatilag nem a “Nemzeti oldalnak” akar megfelelni, hanem betegesen a bal-liberós fősodor kegyeit keresi..
Szerintem a Hazafiaknak már eléggé tele van a csukájuk azzal, hogy a “Nemzeti” kormány ellenségként kezeli őket, de viszont a bal-liberálisokat pátyolgatja és támogatja akár anyagilag is, valamint “félrenéz” ha törvénysértést követnek el!
Ma Magyarországon a bal-liberális oldal szinte bármit megtehet!
Kérlek világosíts fel, hogy miért is támogassanak egy olyan “Nemzeti” pártot amelyik üldözi őket?
-/véleményem szerint/-
Clement
2021-01-18 at 15:51
Napokat lehetne erről folyamatosan beszélni. De valahol aztán a beszélgetés végén minden kör bezárulna. Ezt követően világosodhatnának meg a válaszok. Elektrotechnikailag az van, hogy ibm és egyéb szolgáltatók által működtetett szerverparkokról megy az internet. A tengerek óceánok alatt kábeleken megy át az adat. Ezek az északi áramlathoz hasonlóan épültek ki, csak olcsóbbak és kisebbek annak keresztmetszeténél. Ez tehát a ház alapja. Szerverparkok, melyek kapcsolatban állnak egymással fizikailag, és ezekkel áll kapcsolatban a sok szolgáltató, akikkel a sok felhasználó. Erre épül rá a tartalom, amit megint más szerverparkok, és saját szerverek tárolnak, és oldalaikon keresztül jelenítenek meg. Ezek a szerverek több programnyelv segítségével fájlokban tárolják internetes oldalak tartalmait. JS -ben xhtml -ben, php -ban, css -ben megírt dolgokról van szó. Sokkal könnyebb programnyelvek ezek, mint egy C+, de sokkal nehezebbek mint egy Dos. Közepes szintűek. Könnyen elsajátíthatóak. Fejlesztésük, kiegészítésük folyamatos.
Na és mi, most, magán szociális hálók tartalmainak elfajzott cenzúrázásáról, és az ottani jelenlétünkről beszélünk. Innen jön a lényeg. Az igazán lényeg, ami nem kedves válaszokat fog tartalmazni. Nem azért mert bunkó vagyok. Hanem mert így van, sokszor a valóság miatt haragudnak én rám. Te, regisztrálsz ingyen a face nevű oldalra, mint tag, ott elfogadod a regisztráció szerződési feltételeit. Egyéni szerződés jön létre közötted és az oldal között. Nekik kötelességük a szabályzatukban lehetőséget biztosítani neked, ezt eldugva biztosítják. Például a google személyre szabott feltételeit 15 elrejtett gomb segítségével tudod kikapcsolni, átlagos felhasználók által érthetetlen framework módokon (ablak és gomb rendszer). Akkor te jössz a jogszabályiddal, mert te vagy Lengyelország, és akkor fél óra alatt a több hónapos jogalkotásodat kidobhatod a kukába, mert módosítják a szabályzatot és a szerződést, arról értesítenek téged és az alapján a módosítás alapján te már a regisztrációddal elfogadtad azt is, hogy a nemzeti jogalkotási rendszernek nem kell megfelelnie az oldal szabályrendszerének, amit te saját felelősségre elfogadsz és tudomásul veszel. Lehúznak a klotyón pillanatok alatt. Aztán mi a helyzet a tiltásokkal, és forgalom korlátozásokkal? Mi lenne? Semmi! A szervereiken olyan parancssort írnak be scriptbe, amilyet akarnak, te nem tudsz tenni semmit. Mégis eléred a célod, mert ügyesen harcolsz a facebook -on, hogy ne veszítsd el a népszerűségedet. Na és? 1,5 napig nem tudsz majd belépni, majd közlik, szerverhiba történt, adatok vesztek el, de nem tudják pontosan kiknek és milyen adatai, sűrűn elnézést kérnek. Egészen véletlenül azt tapasztalod, mindegyik jobboldalinak tűntek el adatai, másoknak meg “véletlenül” nem! Mit csinálsz? Odamész, és lellenőrzöd a szerverhibát, 14000 kilóméterre innen? Meg hogy melyik IT-s hogyan javította? Nem tudsz tenni semmit! Az égvilágon semmit! Megb@szhatod magad! Kétszer!
Ez pedig nem fog jobb lenni, mert Magyarország kis ország, kis ország nem tehet olyat külpolitikai okok miatt (függ a nagyoktól, és elnyomható, mint egy cigicsikk), mint amilyet Kína és Oroszország megengedhet magának. Hogy konkrétan az internet szervereihez kivonul a rendőrség, és bár nem talál semmit, kellemetlenségek sorát okozzák nekik. Vagy konkrétan az oldal blokkolásával fenyegetnek, és aszerint tiltanak, szankcionálnak. Ilyen lépéseket Magyarország külön, nem fog merni megtenni, tegnap a Hollandoknak sem mertünk keményen beszólni! Pedig akkora ziccerünk volt, mint a roh@dás!
Ezért van az, hogy párhuzamos jelenlétre bíztatok, és miután megerősödik a hazai, és meghozza a népszerűséget számokban, a másikról való profiltörlést. Mert nálam már ezek ak örök végig mentek, én már körbe értem rajtuk. Ti meg vagy nem értitek, mármint a PS, vagy félreértitek, vagy nem tudjátok, nem ismeritek a részleteket. Elég megnézni a mac -as laptop képernyőjét az itunes ikonjával, mintha egy kiskamasz laptopját látnám. Nem látjátok a fától az erdőt sajnos.
Ghandi
2021-01-18 at 15:42
Szabó László! Mi bajod van velem, az, hogy nem vagyok se balos, se liberális, de még toroczkaista sem? De mindegy is, Istennek hála, nem vagyok akkora bajban, hogy magadfajták velős gondolatain kelljen töprengenem.
Azért a fanyalgóktól megkérdezném, ha már ennyire zavarja őket Orbán alkalmatlansága, tudnak-e jobbat, vagy csak olyat, aki többet igér, mint amennyit Orbán tesz?
Szabó László
2021-01-18 at 15:39
Mindent egybevetve: Úgy tűnik, Gyurcsányista trollok érkeztek ide rettegni, hogy a kormány a szócsövüket készül domesztikálni!
Szabó László
2021-01-18 at 15:32
Azt előre tudni, hogy biztos nem lesz semmi, hogy “feszkó levezetés, altatás történik”, merész! Finoman szólva.
Szabó László
2021-01-18 at 15:24
Azért is…!
Ilyen Ghandi-félékkel engem ne emlegess lécci egy kommentben! Köszi!
Zé!
Akár hogy is, én nem bízom benned!
Ghandi
2021-01-18 at 15:21
Azért is! Az a baj, hogy a nemzethez mindhalálig hű hazafiak mind beálltak Gyurcsány mögé.
Azért is...
2021-01-18 at 15:19
@Felsőtagéskirályerdő2021-01-18 at 14:27
Nem történt semmi. 🙂
Bárkivel előfordul ez, ezért is kérdeztem vissza, mert sejtettem, hogy félreértés áll mögötte.
Azért is...
2021-01-18 at 15:15
@ Ghandi2021-01-18 at 14:32
@ Szabó László2021-01-18 at 14:36
Szerintem keveritek a dolgokat!
Ismét csak a feszkó levezetés, altatás történik, de nem lesz semmilyen kézzelfogható eredménye a vajjúdásnak!
Gondolom nem kell elmagyarázzam, hogy mi a különbség az “úgy tesz mintha” és a “valóban tesz” között!
Külső szemlélők nem igazán látnak különbséget a két folyamat között, de ha mélyebbre ás a szemlélődő, szembesülhet a valódi végkifejlettel. 🙂
Ghandi
2021-01-18 at 14:57
Szabó László! Kiegészíteném: Nobel-díjat is kapna érte! De mert valóban megérdemelné, tuti nem kap! Degenerált világ ez a liberális!
Szabó László
2021-01-18 at 14:36
Ha nem törődne a polgáraival, nem lenne ilyen törvénytervezet! Sőt, kerítés se! Mi több: Times magazinban az év embere lenne!
Ghandi
2021-01-18 at 14:32
Csak jó hír lehet ez, ha az ellenzék kommentelői ilyen aktívak lettek tőle. Orbán nem törődik a polgáraival… De bezzeg az ellenzék!
Szabó László
2021-01-18 at 14:29
Azért is…!
Értem én, ez a törvény alapja! Ezt kell megtölteni a kor kihívásainak sarkalataival, amilyen a tech-cégek agressziója! Én csak azt nehezményezem, hogy történelmi mulasztásról visítoznak itten a népek, holott maga az alaptörvény is, mindössze pár éves!
Én örülök Varga Judit miniszterasszony bejelentésének!
Felsőtagéskirályerdő
2021-01-18 at 14:27
Azért is…2021-01-18 at 14:08
Valóban, kissé elcsúsztak a gondolatok.
Elnézését kérem a nem helyénvaló vehemenciámért.
Tisztelettel…..
Szabó László
2021-01-18 at 14:25
Felébredtél? Zé! Nem Kárpát Dániel a leánykori neved?
Azért is...
2021-01-18 at 14:19
@Szabó László2021-01-18 at 14:08
Kedves Láaszló,
Szeretnék egy rövid szösszenet idézni a Magyar alkotmányból:
Az Alkotmány 61. §-a (1) bekezdése „A Magyar Köztársaságban mindenkinek joga van a szabad véleménynyilvánításra, továbbá arra, hogy a közérdekű adatokat megismerje, illetőleg terjessze.”
A véleményszabadság több szabadságjogot foglal magába:[1]
– szólás- és sajtószabadság
– informáltsághoz való jog
– információszerzés szabadsága
– művészi alkotás szabadsága és az alkotások szabad terjesztése
– tudomány szabadsága és tudományos ismeretek szabad terjesztése
– lelkiismereti és vallásszabadság
– gyülekezési jog
A sajtószabadság nem csak az írott sajtóra vonatkozik, hanem felöleli a rádió, tévé és más elektronikus hírközlési eszköz szabadságát, így az internetét is.
“Az Alaptörvény deklarálja, hogy Magyarország elismeri és védi a sajtó szabadságát és sokszínűségét. A sajtószabadság is a véleményszabadság körében kap alkotmányos védelmet. Ugyanakkor részben speciális is a véleménynyilvánítás szabadságának a sajtó útján történő gyakorlása, mivel a sajtónak alkotmányos feladata van: a közérdekű információk és eszmék terjesztése. A sajtószabadság így más alapjogok érvényesítésének előfeltétele is (közérdekű adatok megismerése, választójog stb.). A sajtószabadság nem csak az írott sajtóra vonatkozik, hanem felöleli a rádió, tévé és más elektronikus hírközlési eszköz szabadságát, így az internetét is. A sajtószabadság korlátozhatóságának sajátosságainál figyelemmel kell arra lenni, hogy nagyobb fokú védettséget kap, ha politikai eszmét, információt szállít, s szűkebb a védelme, ha más becsülete, jó hírneve, a gyermekek védelme vagy – az Emberi Jogok Európai Egyezménye szerint is – az igazságszolgáltatás tekintélyének fenntartása konkurál a sajtószabadsággal. A sajtószabadságot korlátozó szankciók cenzúrának minősülnek. Ezek irányulhatnak a véleményt nyilvánító személy ellen (így elrettentheti az újságírókat a közléstől), vagy a közlés fizikai hordozója ellen (sajtótermék, tévé műsor betiltása). Mivel „a hír romlandó áru”, azért a közlés időbeli korlátozása is szankciónak minősül. A közlés – akár csak időleges – megtiltása a sajtó tekintetében helyrehozhatatlan károkat okoz. Összességében azt mondhatjuk, hogy a sajtószabadság érvényesülése az államtól elsősorban tartózkodást követel meg. Ennek két vetülete van, a cenzúra tilalma és a szabad lapalapítás lehetősége.”
Szabó László
2021-01-18 at 14:14
A fő probléma szerintem a szabad véleménynyilvánítás joga maga! Csak a ti véleményeitekből kiindulva! Igazából én azt kötném cenzushoz!
Azért is...
2021-01-18 at 14:08
@Felsőtagéskirályerdő2021-01-18 at 13:59
Kérem értelmezze ismét a fenti hozzászólásom.
Vagy segítsen értelmezni, hogy mit is vár tőlem?
Szabó László
2021-01-18 at 14:08
Azért is…!
A szólásszabadság újkori vívmány! Nálunk pár évtizedes! A szosöl média a legújabb generációk élettere! Ahhoz, hogy törvénnyel szankcionálja bárki is, precedensnek kellett történnie! Mint az USA elnökének likvidálása! A proli agymosása azért nem precedens, mert a tech-cégek komoly lobbival rendelkező gazdasági szereplők! Vagyis világ életükben fenntartották a jogot a véleményformálatra!
Ezek belátásához szerinted kell történelmi és/vagy gazdasági ismeret? Szerintem érzék sem! Csak jóindulatú realitás.
Felsőtagéskirályerdő
2021-01-18 at 14:08
Felsőtagéskirályerdő2021-01-18 at 13:59
Azért is…2021-01-18 at 13:44
Nem kell szétfeszülni, ne vegye támadásként.
Legyen úgymond vitaalap.
Felsőtagéskirályerdő
2021-01-18 at 13:59
Azért is…2021-01-18 at 13:44
Hány “Nemzeti” kormány veszi komolyan az adott állam törvényeit?
Ön szerint az 20-21. században “adott állam törvényeit és polgárainak biztosított szólásszabadságot!” Ki nem veszi komolyan?
Név cím irànyítószám… Hajrá..
Kérem ne tartsa vissza önnön igazságát.
Horthy nem játszik ezen gémben.
Azért is...
2021-01-18 at 13:44
@Szabó László2021-01-18 at 13:26
“mintha született volna bárhol is a világon tech-cégeket szankcionáló törvénytervezet! “
Nos, ebből is látszik, hogy hány “Nemzeti” kormány veszi komolyan az adott állam törvényeit és polgárainak biztosított szólásszabadságot!
Namond
2021-01-18 at 13:42
Orbán egyhülye, vissza vonulhatna köztársasági elnöknek.
Simicska nélkül nincs stratégiája és taktikája, kizárólag látomása.
Felsőtagéskirályerdő
2021-01-18 at 13:41
Szabó László2021-01-18 at 13:26
Szar lehet ottan neked az 50 négyzetméteres kutyaóladban.
Az egészségügyi séta tán segít.
Szabó László
2021-01-18 at 13:26
Minden agyoniskolázott főokos úgy kommentel itten, mintha született volna bárhol is a világon tech-cégeket szankcionáló törvénytervezet! “Mer’ tíz éve volt rá a Orbánnak”, hogy ebben is világelsők legyünk!
Elkeserítőek vagytok!
Benedek Károly
2021-01-18 at 13:14
Teszem hozzá, a Magyar Nemzeti Színház főrendezője az a Szász, aki aljas performanszot akart forgatni Hunyady Jánosról, potom 7 milliárdért. Ifj. Vidnyánszky meg a liberálbolsik egyik kedvenc rendezője.
Amit az öreg Vidnyánszky a Csíksomlyói Passióból összegányolt, az a magyar színháztörténet egyik szégyene. Mindig arra apellálnak, hogy vannak “hívószavak” ,és akkor a magyar elnéző, mert a témát figyeli és nem a minőséget. Holott a minősíthetetlen gányolással még jobban beletiporják vasalt sarokkal a földbe.
Benedek Károly
2021-01-18 at 13:10
Egyébként ne álmodozzunk, az SZFE -cirkusz is csak a kaffogó, fogatlan hiénák óbégatása a generációváltással szemben.
Színjáték a köbön. Olyan “magyar” színjátszás lesz az, mint ahány magyar történelmi filmet Vajna alatt rendeztek és bemutattak. Semmilyen.
Csak generációváltás, formaváltás, struktúraváltás. Magyar színjátszás ott a kulisszák mögötti legsötétebb sarokban sem lesz.
Benedek Károly
2021-01-18 at 13:07
A minap az Öreg megjelentette a média-történetének egy újabb fejezetét.
A nemzeti oldalhoz tartozó újságíró “hóhérokat”, akik kirúgták a lap újságróinak a 2/3-át, megnevezte.
A balliberális újságírók nevét nem írta le, mert “nem akarta őket megsérteni”.
Miről is van itten nagyba szó?!