Memorandumot küldött Orbán Viktor az Európai Néppártnak, annak megújítása érdekében – írta Novák Katalin, a Fidesz alelnöke közösségi oldalán. A magyar kormányfő azt javasolja a pártnak, hogy módosítsa irányvonalát és térjen vissza a belga Wilfried Martens örökségéhez, aki konzervatív és keresztény alapokon egységbe tudta forrasztani a keleti, nyugati, déli és északi néppárti tagokat a kétezres évek közepén.
Orbán Viktor az Európai Néppárthoz írt háromoldalas levelét Novák Katalin osztotta meg. A memorandumban a magyar miniszterelnök részletesen leírja, véleménye szerint milyen lépésekre van szükség ahhoz, hogy a pártcsalád meg tudjon újulni, valamint arra is kitér, hogy milyen okokra vezethető vissza a jelenlegi helyzet. Orbán Viktor úgy véli: alig néhány év alatt azért csökkent ilyen látványosan a Néppárt súlya, mert feladta az értékeit, köztük az antimarxizmust, a kereszténységet, illetve a hagyományos családmodellt, amelyek helyébe a gender ideológia és a tömeges migráció lépett. A memorandumban arra is kitért, hogy “ma már csak 9 miniszterelnök és 187 EP-képviselő tagja az európai konzervatív-centrista pártcsaládnak.” Hozzátette: részben az EPP elhibázott politikája miatt, a keleti és a nyugati tagállamok közötti különbségek nem szűkülnek, hanem inkább tágulnak. Orbán Viktor felsorolta az értékvesztés jeleit:
Az Európai Néppárt keresztény, jobboldali pártcsaládból egy baloldal felé nyitott centrista közösség lett, amit alig lehet megkülönböztetni a liberálisoktól, a szocialistáktól és a zöldektől.
A háromoldalas levélben Orbán Viktor arra is kitért, hogy a Néppárt a zágrábi kongresszusuk után sem öntött tiszta vizet a pohárba, hanem egy olyan elnököt választott meg, aki behozta Európába a lengyel belpolitikát. Annak érdekében, hogy a konzervatív-centrista pártcsalád visszataláljon az értékeihez és újra sikeres legyen, a magyar kormányfő azt javasolja, hogy módosítsa a stratégiai irányvonalát és az EPP térjen vissza a belga Wilfried Martens örökségéhez, aki konzervatív és keresztény alapokon egységbe tudta forrasztani a keleti, nyugati, déli és északi néppárti tagokat. A memorandumban egy üzenetet is megfogalmaz: azt javasolja a tagállamok pártjainak, hogy ne csak a baloldallal, hanem a jobboldallal is keressék a szövetségkötés lehetőségét. A magyar miniszterelnök szerint az egység az őszinte belső vitákon keresztül állítható helyre. A memorandumot angol nyelven Novák Katalin közösségi oldalán tudja elolvasni teljes egészében, itt a magyar változat látható:
Vezető kép: Wilfried Martens, az (akkori MTI-tudósítás szövege szerint) “konzervatív” Európai Néppárt elnöke kezet fog Orbán Viktorral, a Fidesz – Magyar Polgári Szövetség elnökével Brüsszelben 2007. május 2-án. Fotó: MTI/EPA/FRANCOIS WALSCHAERTS
Joris
2020-02-18 at 22:32
Megfontolásra ajánlom:
“Íme, én elküldelek titeket, mint juhokat a farkasok közé: legyetek azért okosak, mint a kígyók, és szelídek, mint a galambok!” Máté 10,16.
A sietség hasznos, a kapkodás káros!
bl
2020-02-18 at 20:27
A remény hal meg utoljára. Reménykedjünk. Imádkozzunk. Ránk fér.
Nunaparte Bapóleon
2020-02-19 at 10:47
A remény hal megdöglött. Új kedvencem: szarok rája. :))))))))))))
Greg
2020-02-18 at 19:59
A haladó Nyugat által annyira lenézett, lesajnált népünk őáltaluk semmire sem becsült gyönyörű nyelvének egyik mondása arra tanít, hogy “aki korpa közé keveredik, megeszik a disznók.”
A balliberális fordulatot vett EPP egyre inkább egy nagy korpasilóvá válik. Igyekeznünk kell kifelé onnan, már igen hangosan hallik a disznók röfögése…
Ecsedi Imre
2020-02-18 at 19:34
Lehetett volna a címe “UTOLSÓ memorandum”…
Királytigris
2020-02-18 at 18:59
Nagyon pontos, korrekt helyzetelemzés a zsákutcába jutott EPP-ről és a zsákutcából való kijutás módjáról.
Ha röviden kellene kifejezni, amit a Miniszterelnök Úr leírt, az így hangzik:
Az EPP vezetőit, és pártjainak vezetőit Gyuri bácsi zsebre vágta, az EPP-t felszalámizta. Ha vissza akarunk térni az eredeti, helyes útra, akkor az EPP-ben regnáló sorosi sameszeket el kell zavarni. Ha ez nem történik meg, akkor az EPP-nek becsöngettek!
vadmagyar
2020-02-18 at 18:01
Veszett fejsze.
Nem értik ill nem akarják.
Legyen ez búcsúszó, szép üzenet…
Vízöntő
2020-02-18 at 17:58
A talonban a kérdés, miben egyezett meg Orbán Viktor Merkellel, mert ennek a Memorandumnak az elfogadása Tusk, Weber és a ballibes belső vonal bukását is jelentené.
Andromeda
2020-02-18 at 21:58
Jó kérdés, egy biztos, Orbán megmondta Merkelnek ezt a memorandumot, abban biztosak lehetünk.
Andromeda
2020-02-18 at 21:59
Tegnap beszélt Orbán telefonon Trumppal is ……………………
Namond
2020-02-19 at 01:10
Milyen eredménye is volt az Orbán-Merkel találkozónak?
Én nem emlékszem csak Merkel nyitó szavaira:
– Magyarország olyan szépen fejlődik=nincs szüksége kohéziós pénzekre
– a német keleti tartományok elvannak maradva a nyugatiaktól=ott van szükség a kohéziós pénzekre
– Magyarország szinte felszámolta már munkanélküliséget, munkaerőhiánya van=migránsokat kell befogadnia
Nos szerintem, ez a Memorandum az Orbán-Merkel találkozó eredménye.
Sose feledjük, míg Merkel a pályán van, sőt utána se egy darabig:
Kiknek, kinek köszönhetjük az összes Magyarországot ért kellemetlenség elindítását?
A németeknek, CDU/CSU és Merkelnek, aki nem tudott túllépni azon, hogy nem lettünk a kedvéért hotspot.
hozzaszolo
2020-02-18 at 17:18
A lehullott borsóból jó leves lesz.
Erzsó
2020-02-18 at 17:13
Ugye az egész nézeteltérés köztünk és az eu között a migránsok miatt van.Ki magyarázza meg nekem azt hogy ha nekik kellenek a migránsok miért nem küldenek Görögországba v. akár már Törökországba értük vonatokat v. repülőket. Szerintem egy undorító szemfényvesztés az egész. Azon imádkozom, hogy a kormányunk tartson ki az álláspontja mellettA hátam borsózik, hogy mi lenne itt húsz év múlva v. már elöbb is ha engednénk őket.
K
2020-02-18 at 17:18
Pontosan úgy van ahogy gondolod.Még 2015-ben mondták az angolok, hogy ha nekik kell bevándorló, akkor elmennek a törökországi menekülttáborba és kiválasztják azokat akik nekik kell.
Andromeda
2020-02-18 at 20:01
Teljesen igazad van. Mérhetetlenül cinikusan, valójában rasszisták, gyűlölik saját honfitársaikat, de valójában a menekülteket is, kínozzák őket azzal, hogy többezer kilométeres gyaloglásra kényszerítik őket, elvesznek tőlük többezer Eurót, uszítják őket. A ballib
Hesslerezredes
2020-02-19 at 13:19
Szívem szerint én is a kilépést támogatnám, de mivel ez nagyon nehéz játék lenne, én azt javaslom, hogy úgy értelmezzük/úgy tartsuk be (úri kedvünk szerint szemezgetve belőlük) a szabályokat, ahogy az nekünk jó és próbáljuk vissza fele rugdosni az EU-t egy EGK-szerű állapotba. Egyfajta polgári engedetlenségi játékot játszva.
Namond
2020-02-20 at 14:34
Az egész nézeteltérés köztünk és az eu között NEM a migránsok miatt van.
kgl33
2020-02-18 at 16:35
Ez egy majdnem biztos, hogy kedvező fogadtatásra nem találó úriemberi gesztus, ami meg kellett, hogy előzze az egyenes gerincű kilépést. A gesztus az ősöknek szól, a Néppárt mai meghatározói nem érdemlik meg.
Erzsó
2020-02-18 at 17:12
Ugye az egész nézeteltérés köztünk és az eu között a migránsok miatt van.Ki magyarázza meg nekem azt hogy ha nekik kellenek a migránsok miért nem küldenek Görögországba v. akár már Törökországba értük vonatokat v. repülőket. Szerintem egy undorító szemfényvesztés az egész. Azon imádkozom, hogy a kormányunk tartson ki az álláspontja mellettA hátam borsózik, hogy mi lenne itt húsz év múlva v. már elöbb is ha engednénk őket.
Királytigris
2020-02-18 at 19:23
Azért nem küldenek értük vonatokat, meg repülőket, mert a migráltatással járó összes költséget a tagállamok adófizetőinek a nyakába akarják sózni!
A repülőtéren érvényes dokumentumok nélkül a légitársaságok nem adnak ki repülőjegyet a terrorista fenyegetés miatt. A vonaton is ez lehet a helyzet, mert ha felrobbantják a vonatot azzal is tömegszerencsétlenséget lehet előidézni.
Egyszóval teljesen szürreális az egész helyzet.
Andromeda
2020-02-18 at 21:56
Egyetéretk, Orbán odacsapott az asztalra. A Néppárt előtt 2 út áll: beolvad a szoci-komcsi-zöld náci bandába, vagy visszafordul. Persze, nyilván Orbán meg akarja előzni a kizárását. Ha a memoranduma miatt kizárják, akkor mondhatja, hogy a kizárók a hibásak, és igaza is van.
Namond
2020-02-19 at 01:06
Ugyan. Politika.
Kiknek, kinek köszönhetjük az összes Magyarországot ért kellemetlenség elindítását?
A németeknek, CDU/CSU és Merkelnek, aki nem tudott túllépni azon, hogy nem lettünk a kedvéért hotspot.
Milyen eredménye is volt az Orbán-Merkel találkozónak?
Én nem emlékszem csak Merkel nyitó szavaira:
– Magyarország olyan szépen fejlődik=nincs szüksége kohéziós pénzekre
– a német keleti tartományok elvannak maradva a nyugatiaktól=ott van szükség a kohéziós pénzekre
– Magyarország szinte felszámolta már munkanélküliséget, munkaerőhiánya van=migránsokat kell befogadnia
Nos szerintem, ez a Memorandum az Orbán-Merkel találkozó eredménye.
Klárika
2020-02-19 at 11:10
A kilépés az nem egyszerü, söt, szinte lehetetlen.
Erröl van egy cikk is, azt hiszem a Forró Drótnál. Emellet tény és való, hogy Magyarország, nem népének, hanem a lakósságának döntöen nagy része nem is akar kilépni a zunióból!! Államkrízis meg kinek kell.
Legfeljebb átváltani lehetne egy más pártközösségbe, vagy újat alakítani, de kivel? A V4-ek biztos nem tennék A kozmopolita lakósságnak és az ellenzékségnek ma is A Nagy Nyugat kell most is.
Poppy
2020-02-18 at 16:28
Köszönet a Miniszterelnök úrnak a bátorságáért. Nem kell törödni azzal, hogy a nyilas/bolsik mit mondanak, mit írnak. Menni kell a saját, magyaroknak kijelölt úton. Emeljük már fel a fejünket!
K
2020-02-18 at 16:37
???? Egyet értek.
K
2020-02-18 at 16:26
Nemcsak Magyarországnak, hanem Európának is létfeltétele és létszükséglete a fenti Memorandum támogatása.
A törvénytelen bevándorlás és embercsempészet aláássa egész Európa biztonságát.
A liberalizmus kártékonysága felülmúlja a nácik és kommunisták kártékonyságát.
Csiga 7236
2020-02-18 at 16:22
Na lesz mindjárt jaj és veszék, fogaknak csikorgatasa
Namond
2020-02-18 at 16:22
Nagy botrány lesz.
Ez memorandum, az EPP majd összes jelenlegi vezetőjének lemondását, leváltását kívánja.
Királytigris
2020-02-18 at 19:12
Másképpen nem tud megújulni az EPP. A sorosi sameszeknek takarodniuk kell! Különbem az EPP megy a levesbe.
Namond
2020-02-18 at 20:49
Mit csinálhat most a diktatorin kanclerin?
Konrad tizedes
2020-02-19 at 14:23
Kereszténység vagy Iszlám ?
Nincs harmadik út!
Hesslerezredes
2020-02-18 at 16:16
Tudomásul kell venni, hogy a kereszténység hanyatló fázisába jutott – mint minden vallás eddig az emberi történelemben (megszületik, kiteljesedik, majd szektákra/felekezetekre bomlik, végül az emberek beleunnak és elfelejtik/illetve új vallásban kezdenek hinni és kezdődik minden elölről). Menthetetlenül süllyedő hajó. Képzavarral: béke poraira. Valójában ami megőrzendő belőle az egyáltalán nem az ún “zsidó-keresztény” hagyomány (nem tudom elmondani, hogy mennyire undorító ez a kifejezés!), hanem a görög-római kultúrák teljesítménye és a rabszolgaságot eltörlő hun szabadságeszmény!!!! Bizony, bizony a hunok hozták be a rothadó Európába a rabszolgaság eltörlését és a Jézus-i emberi egyenlőség-eszményt (ez is megőrzendő a kereszténységből, az oka pedig az, hogy Jézus nem volt zsidó, hanem valójában egy hun-előd szkíta-párthus herceg). Szóval, amit meg kellene őrizni az a görög-római-hun kulturális, társadalmi, jogi teljesítmény.
K
2020-02-18 at 16:35
“Hesslerezredes”-nek : hozzászólásodnak semmi köze a fenti témához, de amit leírtál abból semmi sem igaz.
A kereszténység az elmúlt 2 Ezer évben folytonosan válságban volt, és üldözés alatt állt, és most is így van.Ha úgy tetszik hiába volt hanyatlóban ,mindig emelkedett és gyarapodott.
Hesslerezredes
2020-02-18 at 16:52
Kedves “K”! A statisztika ugyan a matematikai tudományok utcalánya, de még egy prostinak is lehet igaza! Nézd már meg, hogy Európában mennyi ember jár templomba, de elég, ha csak itt nálunk körülnézel! A népesség kevesebb, mint 10 %-a!!! A Biblia (mind az Ó, és az Új Testamentum) egyetlen hatalmas mesekönyv, néhol horrorisztikus, néhol kilóg a lóláb (Ezékiel könyve!!! – hogy semmiféle istenség nem volt, aki leíratta az emberekkel azt, amit most szent könyvként egyesek még mindig tisztelnek). Szegény jó Jézus feltámadásánál pedig annyira zavaros a történet, hogy én szégyellem magam azok helyett, akik azt elhiszik. Nem barátom, Orbán téved: nem a kereszténység a lényeg, hanem az a kulturális, társadalmi teljesítmény, amit ugyan itt-ott fémjelez a kereszténység is, de ami most iszonyatos veszélyben van: a szólásszabadság, a család, a nemzeti identitás, a normális nemi identitás (amit éppen a papi cölibátus a katolikusoknál maga is veszélyeztet!!!), soroljam? Ezek valóban értékek, de biztos vagyok benne, hogy ezek védelmében egy porladó kereszténységre hivatkozni: kontraproduktív. Hát így kapcsolódik a témához, amit írtam.
Neaddfel
2020-02-18 at 18:03
“K” azt állítod, hogy:
“A kereszténység ..(végül)…mindig emelkedett és gyarapodott.”
A tény, hogy ma már a leg vallásosabb régióban -Latin Amerikában- is csökken.
A muszlim viszont MEGÁLLÍTHATATLANUL növekszik !!!
Tehát Orbán joggal várja hogy az EU-ban végre tisztázódjon a helyzet.
Sajnos nem mellesleg a nyugatnak már így is úgy is vége. Ámen.
Konrad tizedes
2020-02-18 at 18:12
Ezredes úr!
Ezt kár volt…
Ennyi sületlenséget amit most itt összehordott…
Teljesen le rombolta eddigi hozzászólásait. Megjegyzem azokban is, itt ott akadt némi zavar,de az belefért.
Csak zanzásítva: a Zsidó – Keresztény ” ahogyan ön írja “hagyomány” -ról.
Mit is jelent ez?
“A Biblia azoknak a könyveknek a gyűjteménye, amelyeket a zsidóság és a kereszténység Istentől sugalmazottnak és ennek okán szentnek fogad el, tehát a hit és az erkölcs területén általános mércének tekint. A teljes Bibliát szent jellegéből adódóan keresztény Szentírásnak is nevezik.
A Biblia két fő részből áll: Ószövetségből és Újszövetségből (más néven: Ótestamentumból és Újtestamentumból). Az Ó- és Újszövetség megjelölés Isten Izraellel (Mózes második könyve 24,8 alapján) és a keresztény egyházzal kötött szövetségére utal (Máté 26,28 szerint), a latin „testamentum” (azaz „végrendelet”) szó pedig azt fejezi ki, hogy ezek az írások szent hagyatékok, amiket a keresztények hite szerint Isten Izraelre és az őskeresztény egyházra hagyott.
A Biblia írói több mint egy évezreden át írták meg a Biblia könyveit. Néhány könyv egy író munkája, és az összes könyv különféle szerkesztéseken ment át, hogy a ma ismert formájában létrejöjjön.”
Azt pedig csak sajnálni tudom milyen sivár lehet az Ön, örök életbe vetett hit nélküli élete.
Egy gondolat Jézusról és erről az orbitális butaságról (elnézést)amit megosztott velünk.
Ezt irja:
“…Jézus nem volt zsidó, hanem valójában egy hun-előd szkíta-párthus herceg)… ”
“Két evangéliumban is olvasható Jézus családfája. A családfák kétféle származási vonalat írnak le. Mindkettő egyezést mutat az Ábrahám és Dávid király közti ősöket illetően, azután viszont nagy fokú eltérés tapasztalható. Egyik Máté evangélista családfája József, Jézus nevelőapjának leszármazását, míg a másik Lukács evangélista családfája Máriának, Jézus anyjának leszármazását tartalmazza. Eszerint Jézus nevelőapja és édesanyja is Dávid király leszármazói voltak, ezért Jézus elméletileg jogot formálhatott Júdea trónjára is.”
“A Biblia szerint Jézus Júdea déli részén, a júdeai Betlehemben született. Mikeás próféta úgy említi Bethlehemet, hogy bár a legkisebb Júdea városai között, ott születik az, aki uralkodik majd Izraelen. A település egyes kutatások szerint éppen abban az időszakban nem volt lakott hely, Iosephus Flavius sem említi, a legújabb kutatások azonban cáfolják ezt. Názáretben, Izrael északi részén lévő Galileában nevelkedett fel, Kafarnaumban is élt, itt háza is volt.Jézus arámi nyelven beszélt.”
Arámi és nem Szkíta nyelven!
A szkíta nyelvet, pontosabban a szkíta népek nyelvét az indoeurópai nyelvcsalád indoiráni ágán belül az iráni nyelvek keleti csoportjába osztják be.
Semmi köze az Arámihoz.
Ezredes úr, próbáljon megbarátkozni a gondolattal :
A JÖVŐ EUROPÁLYA VAGY KERESZTÉNY LESZ, VAGY NEM LESZ !
Felhasznált irodalom : Internet
K
2020-02-18 at 19:27
https://hu.wikipedia.org/wiki/Magyarorsz%C3%A1g_n%C3%A9pess%C3%A9g%C3%A9nek_vall%C3%A1si_megoszl%C3%A1sa
Királytigris
2020-02-18 at 19:09
Jézus se nem zsidó, se nem egy hun-előd szkíta-párthus herceg!
Jézus Isten fia, így Ő is Isten! Édesanyja Szűz Mária, aki Őt kihordta, és megszülte. Nevelőapja József.
A kereszténységnek két alapvető tétele van:
1. Jézus fogantatása
2. Jézus feltámadása
Aki ezt vitatja, az nem keresztény!
Ecsedi Imre
2020-02-18 at 20:23
Tisztelt Hesslerezredes!
Ez a történet nem hitről, filozofálgatásról és nem kiforratlan, képlékeny állapotú történelmi elméletekről szól, hanem politikáról és társadalmi kultúrák harcáról. Arról, hogy a rohamléptekkel előretörő neoliberalizmussal, globalizmussal és anarchizmussal hogyan vegyük fel a harcot MOST, AZONNAL, KÉSEDELEM NÉLKÜL ÉS EURÓPAI LÉPTÉKBEN. Erre jelenleg Hazánkban és Európában is kizárólag a keresztény kultúra alkalmas. Előbb le kell győzni az ellenséget, rendet kell teremteni itthon – és amennyire érdekeink megkívánják és erőnk lehetővé teszi, Európában -, helyre kell állítani a Tízparancsolaton alapuló erkölcsi rendet, utána lehet békességben polemizálni a magyar Jézusról, a Magyarok Nagyasszonyáról, a Seregek Istenéről, Hunorról és Magorról és egyebekről.
Logikus
2020-02-18 at 22:10
Ezredeském, te egyre több kreténséget írsz le. Eddig becsültem minden hozzászólásodat, mert nemzeti volt, de amikor vallás és keresztyénség ellenes áltudományos fejtegetéseidet olvasom, akkor nem tudok veled egyet érteni. Javasolnám, hogy a témában merülj el jobban mielőtt írsz avgy beszélsz róla.
Joris
2020-02-18 at 22:15
Kedves Hesslerezredes, kivételesen nem értek egyet véleményével. A kereszténység elpaposodott, czerimóniákban tapicskoló változata tényleg bukásra van ítélve, azonban a kereszténység nem ez, hanem Krisztus követése. Ez, úgy tűnik, háttérbe szorul, azonban, ahogy a Szentírás írja: mindig van egy szent maradék. És itt nem a tömeg számít, hanem a minőség. Már indulásánál is ez volt a helyzet. Továbbá itt Istenről beszélünk, aki nem olyan gyenge legényke! Legyen nyugodt, totális ellenőrzés alatt tartja a folyamatokat. Továbbá, akik örök törvényét tudatosan áthágják és beleülnek a csúfolódók székébe, fizetni fognak. Nos, nem irigylem őket. Továbbá, Isten nem ígért a benne hívőknek gondtalan életet.
Egyvalamit hiányoltam M.elnökünk memorandumából. Bátran kellett volna hivatkozni a férfi-nő, házasság témájánál a Bibliára. Ez a kapcsolat ui. Isten törvényének rendelése. Hadakozzanak a Szentírással a libsik. Annál mélyebbre fogják magukat elásni…
Joris
2020-02-18 at 22:41
Egyébként a házasság, férfi-nő témában bátran ajánlom Derek Prince magyar fordításban is elérhető – felekezeteskiedéstől mentes igehirdetéseit a YouTube csatornán. Ami ott elhangzik, azzal szemben csak egy libsi válasz lehet: a teljes tagadás, a nihil 🙁
Hesslerezredes
2020-02-19 at 11:03
A kereszténység ma az, amit a niceai zsinaton kanonizáltak. Senki nem tudja, hogy a kanonizált szövegek igazak-e, és senki nem tudja, hogy a nem kanonizált szövegek miért nem igazak. Tetszés szerint válogattak és szelektáltak a szövegekből alapvetően aktuálpolitikai/hatalomtechnikai szempontból (megjegyzem az iszlám és a Korán sem jobb keletkezéstörténeti szempontból). Én Jézust tisztelem, amit a tanításaiból meg lehetett ismerni, sok szempontból elfogadhatónak tartom, persze van benne jó adag anarchizmus és – mai szóval – hippi-zmus (hülye kifejezés, de nem tudok jobbat). Tartom továbbra is, hogy amiből a mai európa táplálkozik, az elsősorban a görög és római kultúra, a kereszténységnek a minden emberre kiterjedő egyenlőségeszménye, a hunok/népvándorlás kori népek által behozott szabadság-eszmény. Nekem a ‘kereszténység’-re hivatkozni en bloc kicsit olyan, mint amikor az EU velünk szemben az ‘európai értékek’-re hivatkozik. Nagyon ködös, túl általános fogalmak.
Klárika
2020-02-19 at 10:56
Hesslerezredes! egyetértek az Ön 2020-02-18 at 16:16 hozzászólásával.
Orbán Viktor miniszterelnök úr, ha jól emlékszem, az illiberális demokráciával kezdte, az nem bizonyult tarthatónak, majd átváltott a keresztény demokráciára; mit tehetett volna. Egyben hivatalos vonatkoztatás a CDU/CSU “hivatalos” voltára, akikkel számolni kell.
Ez a zsidó-keresztény maszlag, úgy látom, politikai meggondoltságból került elö, meg a szünni nem akaró, gyilkos antiszemitázás miatt.
A kultúránk ön általi megnevezése a helyes, szerintem, de azt a zunióban szintén nem mondhatja el. Ugyanígy azt sem, hogy az agressziv, hódító, a mindennapi életet zsarnokian szabályozó, az egymás között is háborúzó iszlám életfelfogása, térhódítása ellen vagyunk, amelyet egy mérték után, amelyhez nagyon is közel van a földrész, már nem lehetne ellensúlyozni. Akkor meg ott van a rasszista, náci és a vallási megkülönböztetést nem türö vád, hiszen a hivatalos nyilvánosság csakis vallást akar látni az iszlámban!
Hiaba világos az iszlám természete nagyon sokak elött, érdekes módon, ezt a legmerészebbek sem mondják ki. Hiába mond ellent pontról pontra a ballibsi! ideológiának IS. Csakis a terrorral érvelnek, ami csak egy része a bajnak. Márpedig ez a beszédmód, akármilyen furcsa, de nem lehet véletlen! Ha csak az ENSZ-re gondolok, ahol már rég többségben vannak.
Úgy néz ki, hogy nem lehet egyenesben sem beszélni, sem gondolkodni, hiszen a bevándoroltatás maga is fedett hódítás.
(ugyanez “a játék a cigánysággal”, aminek a problematikájával teljesen tisztában vannak az emberi “méltóságot” védö ngo-k: különben nem törödnének velük; egyszer igen, máskor nem)
Hogyan lehetne lemondani a katolikus egyház támogatásáról, annak szövetségéröl, a magyar lakósság döntö része öszinte katolikus hívö, akkor is ha nem jár, ha nem tölti meg a templomokat.
Hesslerezredes
2020-02-19 at 11:20
Klárika! Köszönöm a hozzászólását. Orbán sok tekintetben kreatív és innovatív, ezért is tartom jó államférfinak, de a kereszténységre hivatkozása szerintem most konformizmus a részéről. Ezért próbáltam mást javasolni, semmi több.
Konrad tizedes
2020-02-19 at 14:18
Kedves Felebarátaim!
Akkor még egyszer: A keresztény eszmeiség az ahogyan mi itt euroapában ma élünk ,ahogy viselkedünk , ahogyan kommunikálunk,a nőkkel viselkedünk, a férfi és nő alkotta család modell ami,az elmúlt 2000 évben Európát összetartotta. stb.stb…
Ha ehhez nem fogunk foggal körömmel ragaszkodni , persze lehet itt maszlagolni pártus hercegről meg szertartásokról, stb. nem erről van szó!
Akkor a kereszténység helyét a keresztény kultúra, az európai fehér keresztény kultúra helyét át veszi az Iszlám !
Bemutatót, “kóstolót” már kaptunk belőle, jelenleg is ízlelgethetjük.
Egyszóval :
EURÓPA VAGY KERESZTÉNY LESZ és megtér régi hagyományaihoz és szokásaihoz vagy NEM LESZ!
LESZ HELYETTE ISZLÁM !
EURÓPAI TÖRVÉNYEK HELYETT SARIA!
Ennyi !
Klárika
2020-02-20 at 15:18
Hesslerezredes! A továbbiakban is egyetértek Önnel, a “konformizmust” illetöen is. Úgy gondolom, de nem tudhatom, hogy Orbán miniszterelnök az általános európai közeggel számol. Hiszen ott is csatát kell vívnia nem csak itthon. Amint látjuk a csaták átkerültek a diplomáciai térre. Az meg nem egy világos ütközet.
Mindig elolvasom amit ír, sokat tud és mindig vitát keltö, a -kérem,vegye jónéven- már nem divatos, egyenes, nem köntörfalazó megoldás. Valahogy így, most sietek, nem találtam megfelelöbbet.
Az olvtársak sem köntörfalaznak, de a politika! Úristen.
Zebulon
2020-02-22 at 19:40
Szegény ember!
Molnár József
2020-02-18 at 16:12
Gondolom már írják a magyarországi baleklibbant “független újságírók” angolul a valamelyik vadliberáis nyugati újságban megjelenítendő hőbörgést, amiből azután szemlézni fognak, hogy már a … is megírta!