
Gyorsabb és kiszámíthatóbb lett a buszközlekedés a dugó nélküli Lánchídon; a mostani tesztidőszak eddigi eredményei azt igazolják, hogy jól működik az új forgalmi rend – írta Karácsony Gergely főpolgármester csütörtökön, a Facebook-oldalán, annak ellenére, hogy nem tud vezetni és nem ismeri a forgalmi helyzeteket. Karácsony Gergely bejegyzése szerint “a lánchídi buszokon utazó napi több mint 12 ezer ember egy nap alatt összesen 368 órával kevesebb időt kell, hogy eltöltsön utazással”.
Példaként említette, hogy a Krisztina térről a József nádor térig a felújítás kezdete előtt átlagosan több mint 8 percig tartott az út, ma pedig ugyanezt az utat három perccel gyorsabban, alig több mint 5 perc alatt teszik meg a buszok. A főpolgármester azt írta: a közlekedés nemcsak gyorsabb, hanem kiszámíthatóbb is lett.
A buszok korábban rendszeresen dugóban araszoltak a hídon és környezetében, ez pedig mindenkinek rossz volt, függetlenül attól, hogy éppen autóban vagy buszban ülve ragadt be a két part közé
– fogalmazott. Karácsony Gergely közölte: a Lánchíd forgalmát a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) a továbbiakban is vizsgálni fogja, hogy a budapestiek megalapozottan formálhassanak véleményt a híd végleges forgalmi rendjéről.
A Lánchidat 2022. december 16-án helyezték ideiglenes forgalomba, azóta használhatják a BKK járatai, a taxik, valamint a kerékpárral, a motorkerékpárral és a segédmotoros kerékpárral közlekedők. Az egyéni gépjárművel közlekedők az ideiglenes forgalmi rend értelmében nem mehetnek a hídra. Gyalog a felújítás végleges szakaszának lezárta után lehet használni a hidat. A BKK korábban azt közölte, hogy a kivitelezés az eredeti tervek szerint – többek között a járdák és a hídfőkben lévő aluljárók befejezésével, valamint a műemléki elemek rekonstrukciójával – folytatódik, vagyis a híd a teljes átadásig munkaterület. A híd végleges forgalmi rendjéről 2023 nyarán születik döntés, a budapestiek véleményének kikérésével.
Forrás: MTI; Fotó: MTI/Máthé Zoltán
Sanyáta
2023-02-02 at 20:57
Aki erre a hülyére szavazott az b….meg.További szavazatot nem várunk.El kell zavarni az ilyen sztk szemüveges majmot…Ez nem ért semmihez.Áramot vezessen, ne a fővárost!Viszont látásra.Gyurcsány mondta…El lehet menni……Csá…
Orientál
2023-02-02 at 18:36
Karácsonyék amit elszarnak na az szerintük jó a budapestieknek. Mint a Blahán csak néhány fa van.
Döme
2023-02-02 at 16:23
Esetleg törődhetne Bp. tisztaságával is.
A 10 éves unokám állandóan morog, hogy milyen koszos a város, annyira,hogy a napokban el kezdte szedni a földről a szemetet és a csikkeket.
Uncle Ment
2023-02-02 at 15:21
Budapest 1 darab 400 m-es szakaszán megvalósult az álma.
Az ebből adódó problémák nem létezhetnek, hiszen kiszámolták.
khm
2023-02-02 at 14:30
Zárjunk le minden utat az autók elől és megszűnnek a dugók.
Tamasco
2023-02-02 at 13:30
Szóval: 368 óra (22 080 perc)/12 000 utas = 1,84 perc,
azaz 1 perc 54 másodperc. Ha ez egy oda-vissza utat jelent, akkor ez egy úton 107 másodperc
ÓÓÓriási!!!
Ungarn über alles !
2023-02-02 at 13:09
“12 ezer ember egy nap alatt összesen 368 órával…”
te félkegyelműnek sem mondható állati korcs !
és a sokszor 12 ezer ember aki +20Km-t köteles elpöfögni-zötyögni-dugózni a városban, azokkal mi van ??? a csatolt állatfalkád csak ezen számok kiokádására volt képes, de mi van a sok tízezer ember ellopott munkaidejével-ellopott családi életével-a plusz kilóméterek által ellopott benzinpénzével ? stb-stb
takarodj vissza tirpákiába kistesót csinálni, te féreg !
FCK OSCE!
2023-02-02 at 12:37
Kár, hogy azzal a 12 ezerrel szemben, akinek könnyebb lett az élete van másfél millió, aki folyamatosan szív a mindenki városában a változtatások miatt.
Megérte! Éljen a tüdőrák!
Sas
2023-02-02 at 12:08
Ez a faszi tudatos életművész.Ezt kellene nyomni róla.
Sas
2023-02-02 at 12:07
Egyébként zseniális, ahogy a retardált szavazóit megvezeti-pl., hogy A pontból áttereli a forgalmat B pontba-és ezáltal semmit sem old meg-ezt zseniálisan eladja eredményként.Azt , hogy üzletileg amortizálja a belvárost-ezt eladja zöldítésként.Mesteri.
Senki sem ért hozzá
2023-02-02 at 11:42
Nem a hidakon kellene vitatkozni, hanem a Dunát elterelni öntöző csatornákba Vácnál délkeleti irányba legyezőszerűen szétterítve az Alföldön. Egycsapásra megoldódna a vízhiány a földeken, és felszabadulna egy jókora építési terület Budapest közepén. Lehetne oda akármit is csinálni: erdőt, mezőt, autópályát, átmenő vasúti pályaudvart, stb.