Egy hét alatt több mint 14 millió forintot, három hónap alatt több mint negyvenmillió forintot, azaz nagyjából egy vidéki családi ház árát hirdette el Karácsony a Facebookon – derül ki a Facebook-hirdetéstárban elérhető nyilvános információkból. Ez azért is érdekes, mert a főpolgármester a napokban azt hangoztatta: neki nem kell népszerűsítés.
A Facebook hirdetéstára szerint Karácsony Gergely közösségi oldala már 40,6 millió forintot költött Facebook-hirdetésekre 2021. június 8. és 2021. szeptember 5-e között. A közösségi oldalakon közel sem szokatlan a fizetett hirdetések feladása, Karácsony Gergely esetében ugyanakkor azért meglepő a fent említett összeg nagysága, mert a főpolgármester épp a napokban hangoztatta, hogy nem szorul népszerűsítésre. Közösségi oldalán megosztott videójában Karácsony Gergely leszögezte:
a főpolgármester köszöni szépen, nem szorul népszerűsítésre, a budapesti közösségi közlekedés azonban igen
– mondta.
Forrás: Mandiner; Fotó: Horváth Péter Gyula/PestiSrácok.hu
Facebook hozzászólás
Facebook
Twitter
YouTube
RSS