Azt gondolná az ember, hogy manapság már semmin nem lepődik meg. De mégis. A Dove legújabb marketingfogása az, hogy szerintük a videójátékokban a nők 74 százaléka alul van reprezentálva, ami azt jelenti WOKE-nyelven, hogy szerintük túl sok szép női karakter van a videójátékokban és ezekbe a szerepekbe játék közben a nők nem tudják beleképzelni magukat. Nagyon nehéz eldönteni első körben, hogy felháborító, szánalmas vagy erőltetett, de lehet, hogy mind a három egyszerre. De az is megfordult a fejemben, hogy egy brutálisan fondorlatos és rafinált zsenialitás is. Ami még ebben az egészben furcsa, az a kettős mérce. Mert amikor Thor levetkőzik a Marvel-filmekben, az szexi, az menő, semmi baj nincs vele póló nélkül. De amikor Lara Croft megjelenik forrónaciban, kirakott mellekkel, akkor az rosszul esik másoknak, azzal nem lehet azonosulni.
Facebook hozzászólás
Facebook
Twitter
YouTube
RSS