A Disney vezetőinek bejelentése (miszerint karaktereik 50 százaléka LMBTQ-figura lesz) és az újonnan megjelent Lightyear című filmjükben szereplő leszbikus csókjelenet megerősítette azt, amit már régóta tudunk: a Disney áldozatául esett az erőszakos LMBTQ-propagandának. Már nem a gyermekek szórakoztatása, hanem az átnevelésük az elsődleges céljuk – olvasható a CitizenGO petíciójában.
Mint minden vállalatnak, a Disney-nek is számít, mennyi a bevétele. A Lightyear film már az első mozihétvégéjén elbukott, és csupán 51,7 millió dollár bevételt számlált az Egyesült Államokban, amely messze elmarad elődjeitől, a Toy Story 3-tól és 4-től, amelyek 110 és 120 milliót hoztak. Bemutatásának második hétvégéjén a bevétele 65 százalékkal esett vissza, amely újabb mélypontot jelent. A szülők tehát nem kérnek gyermekeik erőszakos érzékenyítéséből. A CitizenGO három évvel ezelőtt petíciót indított a Disney ellen, majd egy év leforgása alatt a Disney részvényei közel 50 százalékot zuhantak. Chris Evans, a Lightyear-t alakító színész úgy gondolja, hogy aki nem ért egyet ezzel az ideológiával, az „idióta”. A közelmúltban több ország is kitiltotta a Lightyear-t a mozikból, mert „sérti hazájuk médiatartalmi szabványát” (vagyis az LMBTQ-ideológia megjelenítését gyerekfilmben). A film producere, Galyn Susman így reagált erre:
Nagyszerű, hogy részesei vagyunk valaminek, ami előrelépést tesz a társadalmi befogadás terén, de frusztráló, hogy még mindig vannak olyan helyek, amelyek nem ott vannak, ahol lenniük kellene.
Ezzel a lenéző kijelentéssel nem éri el, amit szeretne – olvasható a CitizenGo oldalán.
Az igazság az, hogy a Walt Disney vállalat, amelyet ismertünk és szerettünk, nincs többé. A Disney már beállt a liberális politikai hatalom mögé. A Disney arra a nemrég elfogadott floridai gyermekvédelmi törvényre válaszul indította el agresszív hadjáratát, amely megvédi a 10 év alatti gyermekeket a propagandától.
-emelik ki a petícióban.
Facebook
Twitter
YouTube
RSS