Ezek a Coca-Cola hirdetések várják a közlekedőket a Széll Kálmán téren, a metrónál. Szűk két éve foglalkoztunk Svédországgal, ahol metrómegállókban hirdették a homoszexuális közösülés természetességét, és akkor sokan azt gondolhatták, hogy ez a megbolondult svédek baja, minket ez nem érint. Csalódniuk kell azonban azoknak, akik szerint fölösleges foglalkozni a jelenséggel, hiszen hozzánk úgysem jön be olyan mértékben, ahogy Nyugaton már elárasztotta a köztereket. Akik szerint a magyar országhatáron valami megmagyarázhatatlan okból majd megtorpan a homoszexuális lobbi, tévednek, hiszen idehaza is megvan az a jól kivehető, külföldről finanszírozott kör, amely szüntelenül ügyködik a társadalom nemi normáinak felforgatásán.
VÉSEY KOVÁCS LÁSZLÓ, AMBRÓZY ÁRON – PestiSrácok.hu
Dehogyis meggyőzéssel terjed! Csak nézzed az aluljáróban, az utcán, lehetőleg mindenhol, és szokjad a dolgot, hogy amikor a gyerekedet megrontja valami középkorú „cukrosbácsi”, akkor már ne akadj ki rajta.
Annyira természetes, mint a műanyag, ezért reklámozni kell
Itt érdemes felidézni Varnus Xavér felejthetetlen sorait, amelyek pontosan megvilágítják a dolog lényegét.
A kamaszfiúk és -lányok elcsábítása valójában nem is megrontás, hanem teljesen természetes dolog. […] A régi görögök, a zsenik, a szabadabban gondolkodó nyugati társadalmak és a legújabb pszichológiai kutatások is igazolják, hogy természetes, ha egy felnőttben szexuális vágy gerjed egy kamaszfiú vagy egy tinilány iránt.
Ugyanő bölcsen kifejtette a véleményét arról is, hogy a nemzetközi haladás nevében ideje túllépnünk a megrontás fogalmán: előre a nemeken és korosztályokon átívelő szerelemért! A következő szint a családi kapcsolatokon átívelő szerelem lehet, illetve az egészen kicsi gyerekekkel folytatott nemi viszony, amelynek volt már úgyis egy legalizált virágkora a ’70-es és ’80-as években Skandináviában és Hollandiában. Persze sosem árt a közlő személyére fordítani azt a bizonyos lámpát a kihallgatószobában: aki szerint a kiskorúakkal folytatott szexuális viszonyt legalizálni kell a modernitás eszementsége nevében, az valószínűleg már elkövette mindezt, és nem a fejlődés jár a fejében, hanem a megúszás.
A »megrontás« nyakatekert és avas jogi kifejezés, és azokat, a prűdöket kifigurázó komédiákat dicsőíti, amelyek hatására a nyugati világ többségében 14 éves korra vitték le a nemi kapcsolat korhatárát.
Amellett, hogy a nyugati világ országainak többségében igazából 15-16 év a korhatár (Magyarországon valóban 14), egyértelmű állásfoglalás ez a kamaszok elcsábítása mellett; a tudományra hivatkozó bizonygatása annak, hogy ez teljesen helyénvaló.
Nem érzékenyítés, hanem a társadalom ráhangolása
Az ügyben a pszichológus szakmának kell elszámolnia önmagával, hogy 14 éves kamaszok felnőttek általi elcsábítását teljesen természetesnek veszi, miközben – szintén a pszichológusok szerint – a kamaszok testi és lelki érése 16-18 éves korig tart, a fokozódó hormonműködés pedig anélkül is lelki válságokat és ingatagságot okoz náluk, hogy kedvesen mosolygó, középkorú, híres zenészek csókolgatnák a nyakukat a művészöltözőben. Ráadásul ugyancsak a pszichológusok szerint kamaszkorban szilárdul meg a személyiség, beleértve a nemi identitást is, arról viszont nem beszélnek, hogy egy középkorú férfi szexuális közeledése miként hathat egy kamaszfiú éppen kialakulóban levő nemi identitására. Ezek a felnőtt férfiak pedig nem verik nagydobra, hogy így bővítik a homoszexuálisok alapból, meggyőzés nélkül meglehetősen gyér létszámú „húspiacát”.
Egy hölgyismerősöm évekig dolgozott Európa második számú melegfővárosában egy ilyesmi igényekre létrejött bárban, és nagyon szerette. Egyrészt sosem zaklatták a férfiak, másrészt állandó vendégköre volt. Mindig ugyanaz a másfél tucat negyvenes férfiember járt hozzá iszogatni, és mindig reménykedve figyeltek az ajtó neszezésére, hátha jön valaki, akit még nem láttak. Nem véletlenül kell agyonreklámozni a homoszexuális életmódot; még egy nagyvárosban is képesek végtelenül magányosak lenni. (AÁ)
Ezt szolgálja a folyamatos érzékenyítés, amely sokkal inkább a társadalom ráhangolásának nevezhető. Végtelenül visszataszító mind maga a jelenség, mind az, hogy egyesek immár névvel és arccal vállalva, nyilvánosan ki mernek állni a 14. életévüket betöltött, félig még éretlen kamaszfiúk felnőtt férfiak általi megrontása mellett, és sem jogi, sem társadalmi következményektől nem kell tartaniuk.
Az ilyesmire vetemedő homoszexuálisok motivációi ugyanakkor világosak, hiszen a köreikben jellemző, gyakori párcserék közepette hamar ráunhatnak a zárt kis világuk által kínált élményekre. Ami sokkal furcsább, az az elvileg profitorientált világcégek felsorakozása ezen célok mögött.
Furcsán mozog a láthatatlan kéz
Business of business is business, vagyis az üzlet az üzlettel törődik – tartja az üzleti mondás. Ezért szoktak sikeres sportolókkal és más, példaképként használható hírességekkel, továbbá a célcsoportjukat leginkább megérintő életérzéssel hirdetni a nagy cégek, hogy minél többet adhassanak el a termékeikből. Aztán a Nike mégis inkább egy közepesen sikertelen amerikaifocistával indít reklámkampányt, aki a sport helyett a részben néger származásából próbál megélni. A több, mint egy évszázada a borotválkozó férfiakból élő Gillette pedig egy férfiakat lealacsonyító reklámot készít, amelyről előre tudhatta, hogy fel fogja háborítani azokat, akiknek el akarja adni a termékeit.
Valamiért ilyenkor egészen furcsa módon nyúl bele a piacba a hírhedt „láthatatlan kéz”, és a cégeket hirtelen mégsem a minél nagyobb profit érdekli, hanem akár a megosztást és a piacvesztést is kockáztatva beleállnak a társadalom érzékenyítésébe, átformálásába. Ennek ékes példája az is, ahogy nagyvállalatok főnöki parancsszóval kivezényelt dolgozói menetelnek évről-évre, céges zászló alatt a Pride-on, és „önkéntesen” megsülnek a nyár közepén a belvárosi aszfalton ahelyett, hogy a családjukkal töltenék a szombat délutánt. Csak azért, hogy a cég elmondhassa magáról: ez egy nyitott, el- és befogadó, haladó, jó vállalat.
Colin Kaepernick, a Gillette és a „minőségi fogyasztó”
Innen nézve a Coca-Cola érzékenyítő plakátja nem más, mint a kórosan fantáziátlan marketinges cég határidős megúszása: ha nincs ötletünk, akkor provokáljunk! Vagyunk mi, a jó emberek, akik inkluzívak, csinosak, toleránsak, és vannak a rossz emberek, a homofóbok, gyűlölködők: azok igyanak csapvizet vagy bodzaszörpöt! Ha nem tetszik a plakátom, akkor ne vegyed a termékemet! – jelentik ki büszkén. Mi, a jó emberek, el se adunk egy bálnagyilkos palackba gyömöszölt cukorcsodát egy akkora homofób féregnek, mint te! – írják ki majdnem ugyanezekkel a szavakkal a választ a Twitterre. Így lesz a politikai identitásból fogyasztói csoport.
A haszonelvű cégek valahogy véletlenül mindig az utópista társadalommérnökök céljai mögé állnak be, akár a saját profitjuk rovására is, de még ebből is képesek profitot gyártani, immár az identitásában zsarolva a fogyasztót. Nem szereted a cukros szódát? Akkor homofób vagy, biztos a plakát miatt hazudsz ilyesmit! – üzeni az értünk dolgozó, emberközeli multi. A haladó média pedig ingyen, lelkesedésből viszi tovább a reklámkampány második, harmadik, sokadik körét, életben tartva a hamis elnyomó–elnyomott világképet. Pedig ha valaki itt áldozat, az a sima, magánéletét a magánélet keretei között tartó átlagfogyasztó, aki egy üveg cukros vizet politikai állásfoglalás nélkül szeretne elfogyasztani.
A Széll Kálmán téri metrómegállóban felbukkant hirdetésekkel kapcsolatban megkérdeztük a BKK-t is; tájékoztatásuk szerint a BKV illetékességébe tartozik az ügy. Amint válaszolt a cég, frissítjük a cikkünket.
Vajda Miklós
2019-08-03 at 11:00
Először azt mondták, hogy tiszteljük a másságot. Aztán a mindenkori hazai látszatkormányok (mert valójában nem ők vannak hatalmon) engedélyezték a meleg büszkeség felvonulásokat. (Figyeljenek kedves olvasók: a másság tiszteletétől a meleg büszkeségig) Most pedig már nyilvánosan megbélyegzik azt, aki nem olyan, mint ők.
A Fővárosi Önkormányzat cége, a BKK pedig a reklámfelületein teret ad e perverz, aberrált mozgalom hirdetéseinek. Budapest Főváros Önkormányzatát pedig a kormánypárti többség vezeti, így tehát a BKK is az ő hatáskörében van.
Mindez gondolom azért történhet meg, mert nekik Magyarország az első – no meg a gyermek. A gyermeknek nem csak a születését kellene dotálni, hanem arra is figyelni kellene, hogy belőle életerős, egészséges hajlamú nemzeti önérzettel rendelkező felnőtt legyen. A nemzeti érdekek pedig – sajnos – szinte egyáltalán nem érvényesülnek.
Ugyanez folyik az oktatásban, az igazságszolgáltatásban, és a közélet szinte minden területén. Erről rengeteg példám lenne, de nincs itt hely azok felsorolására.
Amikor Simicska teleplakátolta a várost az aljasságaival, akkor szinte az egész politikai jobboldal (majdnem nemzetit írtam) fel volt háborodva. Most pedig a PS kivételével hallgatnak.
Ez az eset a legjobb példa arra, hogy nem a kormányok, hanem a multi cégek irányítják az országokat.
hivő
2019-08-03 at 11:26
Tudsz ennél jobbat?Élhetnél
Franciaországban is,ott sokkal..jobb a
helyzet?
vg
2019-08-03 at 10:35
[email protected]
vg
2019-08-03 at 10:33
Tarlós úrnak is mehet egy email!
Noel
2019-08-03 at 10:28
Nincs mese! Törvényt kell hozni, hogy homoszexuális tartalmú reklámokat nem lehet megjeleníteni Magyarországon, továbbá ilyen tartalmú filmeket sem.
doug
2019-08-03 at 11:05
én ehhez hozzácsapnám a “ni*ger férfi + fehér nő” tematikájú reklámok számtalan sorának betiltását is. Ez is agymossa a tini lányokat akik azt hiszik, hogy ez a tökéletes kombináció. Nyugati iskolákban még oktatják hogy a keverék gyerekek okosabbak stb, de épp az ellenkezője igaz és a keverékek (legalábbis félni*gerek) pszichés gondokkal küzdő, alacsony IQ-jú beilleszkedni nem tudó, impulzív agresszióra hajlamos nettó társadalmi teherré válnak.
A világ legegészségesebb, leghosszabb életű nemzetei az Izlandi és a Japán. Érdekes módon ők a legkevésbé keveredett genetikájúak.
bl
2019-08-03 at 10:05
Természetes módon nemsokára a pedofília elfogadására fognak érzékenyíteni. Csak még nem találják a módját. A gyereknek nem kell vallás, mert elég ha felnőtt korában dönt,nem kell az agyát átmosni. A gyereket meg kell ismertetni az LMBTQ-val, mert egyrészt fontos, hogy ne gyűlölködjön, másrészt fontos, hogy ő is lehessen ilyen akar. A pedofíliát nem tudom milyen ál-logika mentén fogják legálissá tenni, de az amszterdami pride-on ott volt a gyerekfelszabadítási liga is. A gyerek érdeke, hogy neki is jó legyen, és ez jó, mert azért csinálják a felnőttek. Valami hasonlót tudok elképzelni. Igazi középkori logika (logikátlan logika, hatásmechnaizmusa a félelemkeltés és a kényszerített(érzékenyített) elfogadás).
Macera
2019-08-03 at 09:57
Hihetetlen a nyomulásuk. Es mindig újabb és még és még fiatalabb áldozatokra csorgatják a nyálukat. Pont nem érdekel, hogy 4 fal között FELNŐTT emberek szabad akaratukból milyen perverziókkal jutnak orgazmushoz. De ez a nyomulas, reklámozás és toborzás…ez egyszerűen emberiség elleni bűn.
Benedek Károly
2019-08-03 at 09:53
A Fidesz-jogászainak fel kell jelenteniük őket, mert Alkotmányba ütköző, amit művelnek.
A pedofíliát plakáton hirdetők miatt tettek-e feljelentést?
Vagy csak megy a szöveg széttárt kézzel?
Uborkaszezon?
Magyarországi abszurd, hogy míg az Andrássy úton magukból kivetkőzött gendermutáns állatok őrjöngő felvonulást rendeztek, addig a Maros utcában magát mutogató exhibicionista ellen körözést adott ki!
Benedek Károly
2019-08-03 at 09:55
Jav: addig a rendőrség a Maros utcában magát mutogató exhibicionista ellen körözést adott ki!
Theo
2019-08-04 at 00:52
Mondjuk az nem baj….
Nézzük_magát_a_dolgot
2019-08-03 at 09:21
Ezek a plakátok nyilvánvaló tényállást valósítanak meg: kiskorúak egészséges fejlődést veszélyeztető bűntett. Ha a rendőrség nem tesz ellene, akkor nem tudom, hol itt a jogállam.
Benedek Károly
2019-08-03 at 09:53
Ahogy a Gyárfás ügyének alakulását is elnézi az ember, sehol sem.
Nahát
2019-08-03 at 09:20
Ki lehet mondani, a Coca cola nyíltan felvállalja, hogy a homoszexuálisok itala. Akkor pedig heteró ne igya!
Mekkelek
2019-08-03 at 09:10
Nem veszünk coca cola, nike, apple, disney, ikea, … termékeket.
Kész.
Kriszta
2019-08-03 at 08:49
És a legszomorúbb, hogy nemiben látni tiltakozó cikkeket a jobboldali médiában. Szeri tem csak a PS meg a vadhajtások írt róla.
Kása mása
2019-08-03 at 08:38
Segitsetek ! Össze kellene szedni azokat a multikat akik támogatják a fajtalankodókat.
Tesco, Auchan, Shell stb.
no. liberale
2019-08-03 at 08:05
Én ugy értem hogy aki coca colat iszik az buzi lesz.Vagy nem igy van?
oshon
2019-08-03 at 08:04
Azonnal leszedni !!!
jani
2019-08-03 at 07:32
Ragasztani rá egy sörös plakátot.
olszal
2019-08-03 at 06:43
“Ó, buzogj vér! Csak buzogj!”
A kutya ugat, a karaván halad…sajnos.
Netta
2019-08-03 at 05:37
Btk. kiskorúak veszélyeztetése.
bl
2019-08-03 at 04:03
10-15 éve azzal operáltak a neten a haladók, hogyha sokat beszélsz a buziság ellen, akkor látensen biztosan az vagy.
Ez jól mutatja haladók középkori logikáját. Mert azt állítják ezzel, “azért vagy nempiros mert piros vagy”.
Ez eleve nonszensz, de még társult hozzá egy kis szintén középkori félelemkeltés(az vagy) és bűntudatkeltés(ha nem vagy az, de amúgy az vagy, akkor gyűlölködsz).
Szigorúan a felvilágosodás, a tiszta ész logikája mentén.
Ja nem, ez se nem logika, se nem felvilágosodás.
apro_marosan_petergabor
2019-08-03 at 01:35
Sajnos jól megfigyelhető a trend.
Először a homoszexualitás kellett normalizálni, természetesnek elfogadtatni, megtörtént – most a pedofilia elfogadtatásáért megy a játszma.
Mindez teljes társadalmi zsákutca – s maximálisan családellenes.
A projekt eredményét, a demográfiai katasztrófát pedig “megoldja” az erőltetett bevándolás.
Ez a liberová átnevelt európaiak önmegsemmisítő projektje. Ideje lenne ezt megállítani, ehhez a Pesti Srácok kevés…
dillon
2019-08-03 at 01:28
a rohadt büdös k… any..at tetves meleg lobbi!!!!! hihetetlen, hogy a retekbe nem lehet ezt betiltani?!?!? na elég legyen már!!! tolerancia a lónak kolbásázt azt!!! köszi a cikket de szóljatok a kormánynak is ilyen nincs, hogy minden csak a b@zulásról szól…a kóla meg menjen a tetves [email protected] egy idióta világ ez..benne minden olyannal aki szerint ez rendben van..
kex&sex
2019-08-03 at 01:05
Szemét, tolakodó buzik. Ennyi.
Jozsika
2019-08-03 at 00:40
Hol van ilyenkor a Fidelitasz meg a Kdnp??Mert a cikk megirodott de a plakát az marad.
Ujsag
2019-08-03 at 04:29
Így van. Sajnos nem tesznek meg feleannyit se, mint amennyit a jobboldali szavazó joggal elvárna tölük. Ugyanez volt Úzvölgy esetében is. Egyszerüen szégyen.
Naprózsa
2019-08-02 at 23:23
Akinek a 14 vagy az alatti gyerek szexuálisan kívánatos, azok nem épelméjűek. Ideje rendre kimondani, és ebből a szempontból is megvetni, társadalmilag kiközösíteni.
Miért is?
Mert aki éretlen, tapasztalatlan gyereket akar partnernek, az egyrészt szellemileg megmaradt ezen gyerekszinten, merthogy idősebb partner igényének már képtelen megfelelni.
Másrészt gyáva is, mert nem is vállalja fel a megmérettetést, nem harcol az érett partner szerelméért és nem mer versenybe szállni igazi felnőtt azonos nemű vetélytársakkal, ő már eleve egy könnyebben megszerezhető áldozati csoportból halászik.
Harmadrészt egy jellemtelen mocsok, mert visszaél a fiatal tapasztalatlanságával, bizalmával, szeretetéhségével.
Negyedrészt ha ezt még ráadásul homoszexuálisként teszi, akkor egy végtelenül selejtes senki, nemhogy tiszteletet, figyelmet, ismertséget nem érdemel, de genetikailag is egy idióta, mert a majdnem minden élőlény alapprogramjában benne van kódolva a gének továbbításának kötelessége, ezek a hülyék meg nem is akarják hibás génjeiket továbbörökítve, lényegében átvitt, szimbolikus értelemben biológiailag örökéletűek lenni
Ötödrészt társadalmi élősködök, mert nem vesznek részt a következő nemzedék megszületésében, felnevelésének munkájában, de bezzeg nekik már a legfiatalabb generáció egyszerűen használati tárgyként kell, és ugyanezek fognak hörögni, ha mások által megszült, felnevelt népesség nem eteti és pelenkázza őket vénségükben.
S ebből a szempontból nem számít, ha verik a tamtamot, hogy ők is akarnak gyereket nevelni, mert nem hiszünk nekik. Mások szenvedésével megszült gyerek nekik igazából legjobb esetben is alibinek kell, de inkább kinevelni a következő szexpartner áldozatukat, s az egész társadalmat bemocskolni.
Galamb
2019-08-02 at 23:10
Kóla szrtájk!
hozzaszolo
2019-08-03 at 08:55
Hogy is? Szrájk, vagy hogy kell írni? Ez se jó? Láttam olyat is hogy SZTRÁJK. Ezt még használyuk(?)
Hogy PÍCÍ legyek.
László Ferenc
2019-08-02 at 23:10
A Főpolgármester úrnak kellene a közgyűlés elé terjeszteni egy javaslatot, az ilyen destruktív “reklámok” betiltására. Annak elfogadása után már nem lenne rá módjuk kitenni!
Ha arra a közgyűlésben nem lenne lehetőség, akkor országgyűlési határozat kell – hiszen ezeket a plakátokat kisgyerekek is láthatják – ami károsan befolyásolja a fejlődésüket.
Ujsag
2019-08-03 at 04:25
“Akik szerint a magyar országhatáron valami megmagyarázhatatlan okból majd megtorpan a homoszexuális lobbi”
Naiv, aki ezt komolyan gondolja. Budapest az Budapest, szinte “kár” már a magyar kultúra részének tekinteni, ahogyan bármely nagyváros nen tekinthetö igazán az adott ország hagyományos kulturáját képviselö helynek (föleg európai vonatkozásban.) A nagyvárosok az ostoba, burokban élö romkocsmás-drogos libsik melegágya, ilyen mocsárból pedig jó nem születhet. Vidéken van a magyar kultúra, ott érdemes keresni. Budapest ilyen értelemben már “veszett ügy”. A történelme érdekes, vannak szép, régi épületek, de épelméjü embereknek nem éri meg itt élni.
Ujsag
2019-08-03 at 04:27
A BKK-tól se várjatok öszinte választ, ök is valószínüleg behódolnak a “PC”-nek, mert tartanak az agresszív libsik támadásitól.
Vízöntő
2019-08-02 at 23:05
Mivel többen még a városvezetés felelősségét is emlegették a plakátokkal kapcsolatban, hadd jegyezzem meg, én valószínűnek tartom, hogy az üzemeltető bérbe adott hirdető felületeket (nem tudom szakzsargonban hogy nevezik) reklámcégnek/cégeknek és a bérlő helyezte ki jó pénzért a plakátokat.
Őszintén, én nem haragszok érte, mert az jön le – és így megtudtam -, hogy a Coca-Cola kiknek a kedvenc itala!
Én meg a nőket szeretem és mint már fentebb jeleztem, soha többet Coca-Cola!
Mária néni
2019-08-02 at 22:40
Aranyoskáim!
Inkább bodza szörp sima vizzel, mint fajtalankodókat támogató colát !
Theo
2019-08-02 at 22:28
Ki engedelyezte a plakatokat? Nev szerint.
Mi is listazzunk!
havaseső
2019-08-02 at 22:27
Annyi pénzt szartunk el a 90 éves vén buz*ra éveken keresztül.
Nem lehetne átcsoportosítani ezt a pénzeket ideális mintacsaládokat (férfi+nő+gyerekek) népszerűsítő plakátok gyártására és kihelyezésére? A mintacsaládok népszerűsítése hasznos a magyar gazdaságnak, fékezi az országba beáramló globális perverzitást, ráadásként pedig hatalmas gyomros lenne az összes balliberális, globalista szörnyetegnek.
Ha nem állítjuk meg, akkor ez csak rosszabb lesz.
Nahát
2019-08-02 at 22:18
Telenyomják Budapestet ezekkel a plakátokkal. Lehet, hogy a 7-én induló Szigetfesztivál tiszteletére? Akartam mondani, hogy többet nem iszom kólát, de rájöttem, hogy sosem iszom kólát, mert méreg. Az összetétele valószínűleg épp ezért titkos. A rozsdás vasszöget is feloldja, kiváló rozsdátlanító, de a kalciumfelszívódást is akadályozza az emberi szervezetben, ezért árt a csontozatnak. Telenyomják cukorral és koffeinnel, hogy mitől barna, azt nem tudni. Ami a képeken szereplő álhomoszexuális női fotomodelleket illeti: látszik rajtuk, hogy heterók, ebből a szempontból IS hazug a reklám. Ha igazi homokosakat ábrázolnának, az már nem lenne ennyire esztétikus. Ez ellen csak egyféleképpen lehetne védekezni: a kormány legyen szíves heterópárokról és családokról nyomassa a reklámot az utcákon, de ezerrel, ha már nem tiltja be a homokos propagandát! Talán nem kellene Magyarországnak hagynia, hogy a globalisták a fejére sz@rjanak!
Nahát
2019-08-02 at 22:27
Ja, és köszönjük a Pesti Srácok kutakodását, érdeklődéssel várjuk a BKK válaszát, hogy miért éppen pont ezzel a fajta reklámmal árasztotta el Budapestet, és SZEMÉLY SZERINT ki engedélyezte?
Netta
2019-08-03 at 05:40
A kóla kilincsmosó.
Kristóf
2019-08-02 at 21:55
A ’90-es évekből ugrik be két óriásplakát, amikor kezdődött a kapitalizmus és a marketing.
Az egyiken egy piros Seat volt, és egy piros miniszoknyás női fenék kissé libbenő szoknyával. De tényleg nem látszott semmi. A furfangos “reklámszakember” pedig álmodott alá egy feliratot: “Micsoda faros-széria”.
A másikon egy teljesen felöltözőtt nő ült egy kanapén, és jó vékony, cirádás írott hatású betűkkel odabiggyesztették: “Fektessen be.” Természetesen a vékonyka kis b elsőre L-nek látszott.
Ezeket igen hamar leszedték, mert zavarta a közerkölcsöt. Nem a XIX. században, hanem kb. 25 éve.
Na most akkor: törvény – leszedetni – súlyos bírság. A b.zifelvonulásra kollégáikat kirendelő cégeknek szintén súlyos büntetés. A b.zifelvonulás politikai rendezvény. Vagy betiltani: takogo kak Putyin.
Lúdtipró
2019-08-02 at 21:38
Lám így lett Budapestből buzypest. Szánalmas egy hely, szánalmas városi vezetőkkel, akiknél lassan még a Stadinger eftás is többet ért. Nem csodálom, hogy sok vidéki undorodik tőle. Magyarországhoz nem hozzáad valamit, hanem inkább elvesz belőle. Az idő múltával sajnos egyre többet.
Alma
2019-08-02 at 21:49
Budapest nem buzy.
A nagypofájú, önimádó homoszexuálisok a buzy-k…
Alma
2019-08-02 at 21:52
Nem kell troll-kodni, nem erről van szó.
Alma
2019-08-02 at 21:09
Az államnak, a társadalomnak ki kell mernie mondani, hogy a homoszexuális nemi irányultság és kapcsolat biológiailag nem produktív, ezért nem azonos értékű a heteroszexuális kapcsolattal.
Ebből következően minden homoszexuális propaganda korlátozandó.
A homoszexuális propaganda (a felvilágosításnak álcázott fajtája pedig különösen) ne jelenhessen meg olyan médiumban, amit 18 éven aluliak is láthatnak!
Török
2019-08-02 at 21:12
Így van, erről van szó!!! Nem szavakban kell harcolni a Fidesznek hanem tettekben. A buzylobbi éppen annyira veszélyes mint a migráns invázió. Mindkettő életellenes!
gyozo2018
2019-08-03 at 01:24
A buzilobbiknak is vannak ngo-ik.
hivő
2019-08-03 at 11:18
És mindkettő ugyanazt a végcélt
szolgálja.
Török
2019-08-02 at 21:00
Tarlós tudott erről????? Érdekes a csávó se a Pride-ot, se ezt a buzyreklámot nem tiltotta be, nekem gyanús ez a Pityu :-(((((
hivő
2019-08-03 at 11:16
Probálta volna,lett volna őrjöngés.
Ne tegyünk ugy mintha ebben az országban
a kétharmados többség ellenére nem
nagy ellenszéllel,a politikai korrektség ellenszelével
kéne a kormánynak és Tarlosnak müködni.
Ma még választhatunk,
NE VEGYÜNK COCA COLÁT.Ha nem lesz készpénz többé
még az is szabályozva lesz hogy mire költheted a pénzed.
Ilona
2019-08-02 at 20:49
Könnyen lehetne, illetve kellene más plakátokat is kitenni, hogy ezek a gusztustalan plakátok eltűnjenek, illetve legyen ellenpólus.
Szép, mosolygó fiatal pár, természetesen férfi és nő magyar terméket népszerűsít. Pl. egy tálból esznek cseresznyét, vagy finom őszibarack levet isznak…vagy gyertyafényes ünnepi asztal, mellett ülnek és tokaji borral koccintanak az eljegyzésükre, vagy éppen egy sikeres vállalkozásra….
Az sem mutatna rosszul, ha egy magyar felkapott, vagy kevésbé ismert szép üdülőhelyet, vagy egy várost reklámoznának….
A lehetőség végtelen…lehetne valamelyik sikeres sportágat is reklámozni….vagy éppen egy munkahelyet…
Alma
2019-08-02 at 21:12
Közmunkában és a Cocakola pénzén …
Kinga
2019-08-04 at 19:51
Elég szomorú ennyi homofób embert látni egy helyen… Szerintem nincs gond ezekkel a képekkel, mivel barátok is csinálnak ilyet és nem a beleegyezési korhatárról volt szó, hanem egy reklámról, amit valószínűleg jól megfontoltak és a fogyasztói közönségre is alapoztak… Gyerekeket szinte biztos vagyok, hogy nem foglalkoztat egy ilyen plakát, ha a szülő se foglalkozik vele… Aki meg nem veszi meg ezután a terméket szíve joga pont, mint az embereké, hogy kit szeretnek. És nem vagyok meleg nem azért írtam.
rekszem
2019-08-04 at 20:41
A probléma ott van, hogy a cégek elkezdtek társadalmi dolgokban állást foglalni, sőt, az általuk helyesnek (vagy kifizetődőnek) vélt irányt a tömeg médiában nyomni. A túlzott cukor fogyasztás káros hatásairól miért nem készít kampányt? Az nem lenne fontos társadalmilag?
Benedek Károly
2019-08-02 at 20:47
Alaptörvénybe ütközik a hirdetés, valamint számos btk törvénybe.
Toth Ildiko
2019-08-03 at 18:18
Melyikbe? Megkerek vkit hogy tegyen feljelentest! Koszonom.
ed4go
2019-08-02 at 20:42
Na ez már sok. Köcsögpestre soha be se teszem a lábam. Képesek ezt a borzalmat megtűrni. PFÚJ ! Nem szeretnék erőszakra buzdítani.
Nesze neked baba program.
Mátyás
2019-08-02 at 20:28
A liberalizmus alapelve, hogy mindent szabad, amíg mást nem zavar. Ez elég sok embert zavar, tehát a liberalizmus szerint sem lenne szabad.
Vízöntő
2019-08-02 at 20:36
Igen, és a Coca-Cola is nagyon zavar, az életben nem fogok többé venni, de az enyémek se!
Átgondolhatnák mások is!
Kata
2019-08-02 at 20:54
Csatlakozom! Ezek a multik annyira félnek a meleglobbi reakciójától, hogy eszükbe sem jut, hogy éppen fogyasztóikat veszítik el. Van Coca-Cola nélkül is élet, és más multikat is ki lehet küszöbölni. Az lesz a vége, hogy két szék között a pad alá esnek. Nem vagyok hajlandó egyetlen forintot sem áldozni arra a pénzemből,hogy a perverzek nézeteit népszerűsítő, azt rám erőszakolni akarók termékeit vásároljam.
bl
2019-08-02 at 21:43
Coca-Cola terméket azért sem szabad venni, mert édesítőszer keveréke kukoricasziruppal. Talán még a piros kóla készül az eredeti recept szerint, a többinek már “haladófejlettobjektív” receptje van.
Mátyás
2019-08-03 at 09:13
A coca cola és Varánusz Xerxész is zavar. Zavar, hogy ilyen, hogy létezik. 🙂
Vízöntő
2019-08-02 at 20:13
Mázlim van (de a metrósoknak is), mert nem élek vele, csak a felszínen közlekedek. A langyos hapsik (?) képei ugyanis könyörtelen hányingert váltanak ki nálam. Varnusé egyedül is! Nem érdekel a tehetsége, neki áldozatai vannak, 14-15 évesek! Ha vén szivaroknak pelenkázgatná magát az az ő dolga lenne, de ez a társadalomé! A mienké!
Egyébként meg Varnus is járt a vaginában, legalább kétszer! Nem volt jó?
Szilva
2019-08-02 at 22:41
Sajnos a felszinen is vannak ilyen plakátok
Nézzük_magát_a_dolgot
2019-08-02 at 20:08
Na kérem. Mint elmaradott vidéki, kezdem érteni a BKV üzleti modelljét. Azon már rég nem csodálkozom, hogy a hatalmas forgalmú BKV hogyan tud veszteséges lenni, míg “vidéken” a városi járatok eltartják magukat. A magas BKV-nál, amely alulnézetben kifizető helyként funkcionál, a sok léhűtő, szóvivő, szakértő, kommunkikációs és HR-es bárisnya főosztályvezetők, osztályvezetők, csoportvezetők, és más hátramozdítók hatalmasra duzzasztott siserehada viszi a pénzt, világos. De ez a sok rátermett ember ránk zúdítja az ilyen tömény mocskot, egyetemi tanárokét meghaladó fizetésért (pontosabban jelenléti díjért), ez már mégis csak túlzás. És ha valaki pofán vágná azt az illetékest, aki abból él fejedelmien, hogy nagy kegyesen alákanyarítja a nevét egy-egy hirdetés kihelyezésére, azt a jószándékú embert marasztalná el a jog(ász)állam.
bl
2019-08-02 at 21:40
Ahogy szokták volt régen mondani, amíg többet keres a “taxisofőr” az “egyetemi tanárnál”, addig ez az ország mindig Balkán lesz (azt tolnak le a torkunkon amit akarnak).
Kása mása
2019-08-02 at 20:02
A multik nagy része támogatta a Pride-t, dolgozóikat kivezényelték
bizonyitván támogatásukat. .Ezért is irtóznak sokan náluk vásárolni.
Kólát meg igyon az, akinek két anyja van.
Polgár
2019-08-02 at 19:57
Stop melegek! – no ezt tessenek már kitenni!
Fehér Anna
2019-08-03 at 10:05
Melegek? Na ne!
Homoszexuálisok! Még ön is ügyel a píszíre, ezért tartunk ott, ahol.
MJF
2019-08-03 at 13:56
Csak egyszerűen b.zik!!! Miért kell szepiteni azt ami természet ellenes?
bl
2019-08-02 at 19:45
A médiáknak óriási szerepe van abban, hogy mivé válik a társadalom. Szabadságnak álcázva. Az egyház valamikor még a színházba járást se ajánlotta a híveknek, mert érezte a benne rejlő veszélyt. A teljesen szabadon előadott, valójában nem is olyan szabad reklámok, filmek, darabok, divatok, marketingek tulajdonképpen az egyház módszerét az analógiás logikát használják. Ismételgetés, példabeszéd(narratíva), összekapcsolás(analógia) a JÓ, vagy a “SZABADSÁG MINT ABSZOLÚT JÓ” nevében.
Közben elég sajátos szabadság az, amikor valamit az akaratom ellenére a képembe tolnak.
Janos Szabo
2019-08-02 at 19:37
De az se tiszta, aki ezt az ismert pasast beengedi a templomba orgonálni !Pont !
gyozo2018
2019-08-03 at 01:22
Az semmi! Az aberrált gendermutáns a temetőben is koncertezett.
bl
2019-08-02 at 19:26
A haladók univerzális elmebaja azért haladó, hogy haladjon. Le kell tolni a torkunkon, érzékenyíteni kell rá. A vele járó ellentmondások, amik minden normalitást felborítanak, a haladás részei.
csakafidesz
2019-08-02 at 19:16
Engem sokáig nem érdekelt, hogy kik ezek és hol üzekednek. De amióta ilyen agresszívek azóta masszívan homofób vagyok és gyűlölöm ezt a perverz bandát!
A mi gyerekeinket ne rontsák meg! Ehhez senkinek nincsen joga!
Kriszta
2019-08-02 at 19:19
Így van! Évente egyszer vonulgatnak, épeszű ember nem viszi arra gyerekét.
De most kötelező lesz mindenkinek buzikat nézni iskokába menet?
zolatiguszti
2019-08-03 at 00:32
Azt szeretném tudni ilyenkor mi van a híres 90-es évekbeli nagy önkormányzati rendelet csatával a Türelmi zónákkal? Ugyanis annak részeként anno volt egy szabály hogy szaxuális termékek-pl pornó ujság- hol és milyen módon árusítható pl templom, iskola etc közelében?
Annak idején gyávák voltak az önkormik és elszabotálták a rendeletet.Azóza a leproblémásabb rész már megoldódott ma a prostik nagy része már a neten hirdet nem az utcán falngál ergo újra kijelölni nem lenne akkora kriminalsztikai vagy erkölcsi gond.De jól jöhetne a kultúrális termékekre vonatkozó rész most.
fóka
2019-08-03 at 07:01
Nagyon sokan így voltunk ezzel, de az idén szintet léptek és ez már tűrhetetlen.Nincs olyan fesztivál ahol ne nyomulnának ezerrel.A tiniket is célbavették egy rendezvényükön.(antigender.com)
Kriszta
2019-08-02 at 19:00
A Blahán is láttam ma, a buszmegállóban. Ezt most, csírájában kéne elfojtanunk valahogy!
Z-KOM
2019-08-02 at 19:37
Mikor felvonulnak ezek a gusztustalan lények és még virtuskodnak is , ez nem a család centrikus családnak találták ki .Ekkor mondják hogy forró vizet a kopaszra .
Henye Marietta
2019-08-02 at 18:59
90-es évek elején egy szippantós kocsi sofőrjével szemétkedett egy “úriember”. Feltöltötte a tartályát és a kocsi teljes tartalmát kiürítetté az illető kertjébe. Szart a szarnak! Szeretném már megélni, hogy lesz olyan politikusunk aki nyíltan kimeri majd jelenteni, hogy a rózsaszínű maszlag propagálása és hirdetésé nem arra szolgál, hogy egy társadalmi kisebbséget elfogadjon a többség, hanem az, hogy lassú halálra ítélik az emberisége egy részét akik nem analfabéták és nem handzsárral osztanak igazságot maguknak. Azok akik ezt a sokszínű maszlagot hirdetik azok ugyan olyan tömeggyilkosok, mint azok akiknek ezek az elitek fegyvert adtak a kezükbe.
csakafidesz
2019-08-02 at 19:18
Semmi kifogásom az ellen, ha valaki jól pofáncsap egy byzit. Tanúskodni ezesetben a normális ember mellett fogok!
Margó
2019-08-02 at 20:46
Egyetértek. Sajnos még a mostani kormány sem tesz ez ellen. Fél,hogy vesziti a szavazatokat. Szerintem pedig ugyanennyit nyerhetne is, ha meg merné tenni.
Török
2019-08-02 at 21:09
Így van,a Fidesz ezzel a buzylobbi engedésével nagyon sok szavazót fog veszíteni ha ez így megy tovább, súlyos milliárdokkal kell büntetni az ilyen cégeket akik az alaptörvény ellenes propagandát nyomnak, ha nem tudják kifizetni a büntetést, akkor szépen el lehet menni az országból. De az is jó lenne ha a kormány megemeli az adóját ezen cégek termékeinek, mondjuk egy üveg kóla nem 399 Ft-ba kerülne, hanem mondjuk 3999 Ft-ba, az adó miatt.
gyozo2018
2019-08-03 at 01:20
Ezzel több szavazatot vetíthet.
khm
2019-08-02 at 18:58
Rossz ember vagyok,meg homofób.
A csapvíz,meg a bodzaszörp nincs ellenemre,de azt a kólát igya meg amelyik beletette!
Ja? A sört eleve jobban szeretem. S ha már pénzt kell kiadni,azt pláne nem kólára fogok.
'*'
2019-08-02 at 19:56
Kedves khm!
Itt nem a kólával van a baj, hanem a dzsek-dugóval.
Ed4Go
2019-08-03 at 09:33
Gyerekprogram kell, jöjjön az utánpótlás a homokozó bá.
Szégyene az országnak. ??
khm
2019-08-03 at 10:33
Tisztelt kiolvashatatlan nevű (‘*’ 2019-08-02 at 19:56) hozzászólótársam.
A kólát úgy a 80-s évek óta kerülöm,pedig akkor még Nálunk nem is volt NET,hogy láthassam a rozsdaoldó tulajdonságait. Azt nem tudom,hogy akkoriban jött-e meg az eszem,de valamiért éreztem,hogy ez nem az Én stílusom.
Egy idő óta a zsilett termékeket is kerülöm,hisz ott szintén burnyákokkal reklámoznak. A végén szakállam lesz. (Már volt,de nem szép. Ma már mindegy,hisz eleget voltam szép.)
A kólát,nem a reklám miatt nem vagyok hajlandó inni. Azért,mert csak! A reklámjuk,csak súlyosbított ezen a fóbiámon.
Ágnes
2019-08-03 at 05:56
AZONNAL LESZEDETNI EZEKET A PLAKÁTOKAT—
A GYEREKEINKNEK NEM EZEN A FERDE BETEGEKEN KELLENE FELNŐNI–HA MÁR ŐK HÁLA EGÉSZSÉGES GENOMMAL SZÜLETTEK!!!!!!!
ova
2019-08-02 at 18:41
Le kell festeni mindet.
Galamb
2019-08-02 at 23:07
Van két ötletem, hogyan.
Korhatár nélküli verzió, mondhatnám tudományos: nyilacskás-körös-keresztes piktogramok, szigorúan inhomogén párosításban.
Másik, khmm: A jól ismert rombusz – banános-mogyoró felállás.
zolatiguszti
2019-08-03 at 00:21
Vagy egy “Akkó’ tartsdmegakólád'” Matrica keresztben.