• Home
  • Ps TV
    • Az Öreg
    • ‎‎ Dezse Vű
    • Mi kérdezünk
    • ‎ GEOrgPOLITIKA
    • Hardcore Hobbista
    • Grund
    • Különvélemény
    • Libz’z of TikTok
    • Karanténvlog
    • Kocsmai igazságok
    • ‎ Parkoló Hobbista
    • ‎ Polbeat
    • ‎ Politikai Pankráció
    • PS Videó
    • ‎ PS Riport
    • ‎ The Fair Right
    • ‎ The Right Brothers
  • Forró drót
  • Magyar ugar
  • Vezércikk
  • ‎ Orosz-ukrán háború
  • Világugar
  • Sport
  • Vesztegzár
PestiSrácok
  • Ps TV
    • Az Öreg
    • ‎‎ Dezse Vű
    • Mi kérdezünk
    • ‎GEOrgPOLITIKA
    • Grund
    • Karanténvlog
    • Kocsmai igazságok
    • Libz’z of TikTok
    • ‎ Parkoló Hobbista
    • ‎ Polbeat
    • ‎ Politikai Pankráció
    • ‎ PS Riport
    • ‎ The Fair Right
    • ‎ The Right Brothers
  • Forró drót
    • Netanjahu elhalasztja az izraeli bírósági reform bevezetését
    • Hat embert lelőtt egy fiatal nő egy nashville-i keresztény iskolában
    • A finn kormányfő köszönetet mondott Magyarországnak
    • Salvini: az emberkereskedő bűnszervezetek támadást indítottak Olaszország ellen
    • Az Európai Tanács elnöke szerint növelné Európa biztonságát, ha Románia már a schengeni övezet része lenne
  • Magyar ugar
    • Egy német Twitter-csoport beazonosította az egyik “angyalarcú” viperás antifa támadót
    • Márki-Zay Péter elmondta, 90 millió forintnyi dollár maradt az elszámolások után az MMM kasszájában
    • Százmillióval emelték a ferencvárosi médiacég költségvetését, de külsős céget pályáztat az önkormányzat a munkára
    • Megszavazta az Országgyűlés Finnország csatlakozását a NATO-hoz – Kövesse velünk élőben az Országgyűlést!
    • A Balaton-gyűlölők szezon előtti csodafegyvere: a magyarok számára megfizethetetlen lángos!
  • ‎Orosz-ukrán háború
  • Vezércikk
    • Gulyás Márton a nézők pénzéért könyörög, de Soros zsoldjában áll
    • Európa háborús pszichózisban szenved, így nehezített pályán kell jól játszani az uniós monopolyt
    • Kommunisták és hasznos hülyéik egykor és most
    • Macronnak igaza van a nyugdíj kérdésében
    • Momentum: a kistérségi Backstreet Boys
  • A Hálózat
  • Sport
    • Az UEFA áprilisban tárgyalja a fehérorosz csapatok kizárását
    • A főpróba sikerült, Marco Rossi győzelemmel jubilált, hétfőn jöhet az előadás Bulgária ellen! – Magyarország–Észtország 1–0 (1–0)
    • Orbán Viktor Brüsszelből gratulált közösségi oldalán Marco Rossinak
    • „Hibázott az MLSZ” – Mégis tiltja az UEFA a Nagy-Magyarország-zászlók használatát
    • Válaszút elé állította Vágó Fannyt a női válogatott kapitánya: vagy az FTC, vagy a nemzeti csapat
  • Világugar
    • Nem bánt az atom, csak megkóstol – Szocreál útmutató a nukleáris holokauszthoz
    • Megkezdődött a ramadán az iszlám országokban
    • Letartóztattak egy nőt egy épülő abortuszklinikán történt gyújtogatás miatt Wyomingban
    • A profi jégkorongból megtudtam, az ősi mexikói és a kanadai indián kultúrában is egy csomó transznemű volt
    • Centiken múlott, de elbukott a francia kormány ellen indított bizalmatlansági indítvány – Következik Le Pen pártjának indítványa
  • Blogok
    • ‎ 061.hu
    • Tutiblog
    • Aristo
    • Az Öreg Blog
    • Erdélyi levelek
    • Ki ette meg a misszionáriust?
  • Ps VIDEO
  • Szerzők
    • Bálint Botond
    • Füssy Angéla
    • Huth Gergely
    • Jurák Kata
    • Susanszky Mátyás
    • Szalai Szilárd
  • Facebook

  • YouTube

  • RSS

Vezércikk

Miért kell ennyire Ukrajna az Egyesült Államoknak?

Miért kell ennyire Ukrajna az Egyesült Államoknak?
Jeszenszky Zsolt
2023-03-07
  
  

Persze, részben ismerjük a választ: be akarják szorítani, le akarják nyomni Oroszországot, örökre megállítani gazdasági közeledését a kontinens nyugatabbi részéhez. Ennek a közeledésnek a kiteljesedése véget vetett volna nemcsak az Egyesült Államok európai gazdasági hegemóniájának, hanem Európai katonai fenyegetettségének is. Ezzel gyakorlatilag okafogyottá téve a NATO-t, így nem csak gazdaságilag, de védelmileg is függetlenné téve Európát az USA-tól.

Még nagyobb távlatokban akár létrehozva egy olyan európai-orosz szövetséget, amely már világhatalmi státuszt jelentett volna, az USA egyértelmű konkurenciájaként. Egy Kína azonban elég volt nekik; még egy hasonló felemelkedést nem nézhettek tétlenül. A saját szempontjukból végül is érthető.

Nagyon sokszor elhangzott már, hogy mindehhez rendkívül aljas módon felhasználták az ukrán népet. Egy végtelenül korrupt ország kiszolgáltatott lakosságát. Hogy az utolsó ukránig harcol az Egyesült Államok Oroszország ellen. Mint ahogy az is sokszor elhangzott már, hogy ebben a háborúban kétségtelenül Oroszország volt a támadó fél, és a katonai agresszió, mint ahogy más esetekben, úgy most is elítélendő.

(Zárójel: elítélendő lett volna Irak vagy Jugoszlávia bombázásánál is, de ugyebár ott az USA támadott, tehát azok jó bombák voltak, „morál” felirattal.)

Ellenben Oroszország nem támadta volna meg Ukrajnát, ha az USA nem lázítja (és szereli) fel az ukrán hadsereget. A terv az volt, hogy nekivezetik Oroszországnak, Oroszország azonban megelőző csapást mért – ahogy az USA is nevezte Irak megtámadását. Persze ezeket a gondolatokat bizony, ma tilos kimondani. Mert aki megkockáztatja, arra lecsap a Nyugat hatalmas morális bárdja, szent inkvizíciója. És rásüti a bélyeget: putyinista! És ezzel a mérhetetlenül primitív, ócska hangulatkeltéssel emberek millióit lehet hergelni. Akár egymás, akár a valóság ellen. Ahogy azt teszi is a nemzetközi globalista hálózat és itthoni kitartottjai; a politikusok és a balos propagandasajtó.Nagy jóindulattal persze feltételezhetjük, hogy akiket ezeket a szlogeneket pufogtatják, naivak és jó szándékúak, jót akarnak az ukrán népnek. De ahogy Bertold Brecht is mondta (bár vannak, akik szerint Kurt Tucholskytól származik eredetileg): „a jó ellentéte a jóságos”. Amikor valakinek nagyon látványosan, a külvilágtól erény-pontokat begyűjtve „segítünk”, az valójában káros számára.

Ukrajnát fegyverekkel telepakolni látszólag nemes cselekedet, hiszen ezáltal meg tudja védeni magát az orosz invázióval szemben. És ez hihető is – főleg ha valaki a fősodratú nyugati média szalagcímeit nézi, vagy a megfelelő politikai szalonok által kanonizált beszélő fejek papagájkommandót hallgatja. Az általuk vázolt – és lássuk be: meglehetősen hatékonyan, fullba tolt – alternatív valóságban Ukrajna továbbra is a szabadságharcát vívja. És ebben a szabadságharcában – szintén az alternatív valóság szerint – önzetlenül segíti őt az Egyesült Államok (és annak csatlóssá redukált egykori szövetségesei). Az az Egyesült Államok, amely rakétabázisok telepítésével, bástyaként használja Oroszország érdekszférájának szétzilálására, hanem ráadásul amerikai cégek és milliárdos tulajdonosaik felvásárolták Ukrajna termőföldjének nagy részét is. Így aztán végképp érthető a saját szempontjukból, hogy miért ragaszkodnak ennyire Ukrajnához.

De mondom, ezeket már mind sokszor, sok helyütt elmondták jó páran, akik akár a népszerűtlenséget, a megbélyegzést is vállalják, de ragaszkodnak a valósághoz. Nemigen találkoztam még azonban az alábbiakkal, ami szerintem egy harmadik, nagyon fontos ok. Ez pedig Törökország. A NATO-tagállamok közül Törökországnak van (természetesen az Egyesült Államok után) messze a második legnagyobb hadserege. A fegyvereket, harcászati járműveket,stb. (és nem utolsósorban a nukleáris kapacitásokat) tekintve Nagy-Britannia, Franciaország és Olaszország ugyan valamivel erősebb, de a NATO európai haderejének érdemi részét, a katonaság létszámát tekintve, Törökország adja. Majdnem annyi katonája van, mint a másik három országnak összesen. Akár csak az aktívakat nézzük (510 vs. 425 ezer), akár a tartalékosokkal és a paramilitáris egységekkel együtt(950 vs. 780 ezer). A – vélt vagy valós – orosz fenyegetettséggel szemben Németországot, Hollandiát, de Romániát vagy épp minket is, jelentős részben török katonák védik, védenék meg.

Törökország azonban már jó ideje nem tekint érdemi veszélyként Oroszországra. Kifejezetten jó kapcsolatokat ápolnak. És ez az egyre javuló viszony furcsa módon épp egy orosz vadászgép törökök általi lelövése óta datálható; 2015 november 24-én, Szíria fölött. Amiért Erdogan aztán bocsánatot is kért 2016 nyarán. Valószínűsíthető, hogy valamikor leültek Putyinnal, és megbeszélhették, hogy sokkal több közös érdekük van (többek között Szíriában is) egymással, mint ellentétük. Azóta Törökország számtalan alkalommal volt kritikus, akár renitens is a NATO központi döntései kapcsán. Törökország egyre inkább kifelé tekint a NATO-ból; szerintem még annál is sokkal jobban, mint amennyire ez a felszínen látszik. És ha ez valós, azzal nyilvánvalóan az Egyesült Államok is tisztában van. Ha pedig Törökország kilép, akkor a NATO hadba fogható személyeinek száma nagyjából harmadával csökken. Ez bazi sok.

Ehhez képest a svéd és finn NATO-tagság egy fingás a szélben. (Finnországé a nagyobb fingás; bizonyára az Oroszországgal közös hosszú határ miatt egész pofás, 292 ezer fős a seregük – bár a nagy részük, 250 ezer csak tartalékos. A svédeké mindösszesen 50 ezer, a fele hivatásos, fele paramilitáris; tartalékos náluk nincs is.)

És akkor ehhez képest Ukrajnának összesen – tsh-tsh-tsh – 1 millió 200 ezer katonája van (ebből 900 ezer tartalékos). Törökország kiesésével tehát a NATO Ukrajnával tudná pótolni a hiányzó tűzerőt – de legalábbis a létszámot. És valahogy erről a szempontról mintha elfeledkeznénk; legalábbis én nem láttam, hogy bárhol szó esett volna róla.

Miközben tehát az Egyesült Államok európai hegemóniájának megőrzéséért (és Oroszország meggyengítéséért) küzd, addig a NATO kis túlzással a puszta létéért. De legalábbis európai relevanciájáért. Ezért az sem számít, ha Ukrajna, mint ország megszűnik, elpusztul, élhetetlenné válik, lerombolják, a lakossága elmenekül… a katonái ottmaradnak. Egy-két százezer esetleg ugyan meghal közülük, de majd kiképeznek, behívnak újabb tartalékosokat. A NATO számára Ukrajna valóban „befektetés”, ahogy Zelenszkij fogalmazott az amerikai kongresszusban mondott beszédében. Egy „katonakeltető”. Amire elengedhetetlenül szüksége lesz, amint Törökország beint…

Vezető kép: Romok Bahmutban, a távolban harcok füstje gomolyog 2023. január 20-án.  MTI/EPA/Oleh Petraszjuk

Facebook hozzászólás

  
  
Kapcsolódó témákNATOorosz-ukrán háborúUkrajnaUSAVezető
47 hozzászólás

47 Comments

  1. Rakovszky Istvan

    2023-03-16 at 08:35

    As USA egyik Celia, hogy a haborubwn ukrajna lakossaga elfogyjon: sleeve a harcokban vagy elmenekulve!ikaai kezekbe kerult foldeken rabszolgakent robotolva bideneknek bus as hasznot termelnek!
    Igy aztan tele lehet tenni afrikai es egyeb migransokkal, akik majd az amerikai kezekbe kerult termofoldeken rabszolgakent robotolva bideneknek, soroseknak busas hasznot termelnek as europaiak penzen!!

    Válasz
  2. TalEle

    2023-03-10 at 15:40

    Az ukrajnai háborúban Oroszország védelmezi a Föld országainak józanabb és békeszerető, nagyobb részét a nyugati pénzügyi „háttérhatalom” által erőszakosan terjesztett – XXI. századi ordas eszmével – az aljas, „nyílt társadalom” eszméjével szemben!…

    Válasz
  3. Rakovszky Istvan

    2023-03-09 at 08:55

    Az usa-nak elso sorban Europa kell!!!
    Ukrajna csa egy eszkoz Europa lefegyverezesere!!
    W hiszteria keltes celja, hogy az oroszok gyozelme utwn ellenallas nelkul megszalhassa Europat, mondvan, hogy erre “az orosz veszely elleni vedekezes” miatt van szukseg!!
    Hogy ez a veszely nem letezik, azt kimondani sem szabad!!
    Az oroszoknak a beke es a kolcsonosen elonyos kereskedelem hasznosabb mint egy ellenkezo, megszallt Europa!
    Ukrajna nepesseget akarja az usa lemeszarolni, hogy oda telepithesse a migransokat, aki a megszerzett teruleteken gyakorlatilag (bar nevben nem) rabszolgai lennenek!

    Válasz
  4. Papa Lima Papa

    2023-03-08 at 13:37

    Melyik a veszélyesebb? A cárevics vagy az ukrán zongorista? Az fel sem merül, hogy az orosz medve azért rontott be az ukrán dácsába, mert folyamatosan kúrogatták?

    Válasz
  5. András

    2023-03-08 at 12:08

    Annak idején az Irak elleni készülődéskor az egyik amerikai főméltóság azt találta mondani,hogy az az ország olajóceánon úszik,tehát egyszerűen nem maradhat semmi úgy,ahogy addig.
    Oroszország a világ legnagyobb területű országa,a létező legtöbb ásványkincs ,a teljes Mengyelejev táblázat megtalálható,ráadásul szinte kimeríthetetlen bőségben.
    Erre fáj a foga az USA-nak,a Szu-t már egy szabotázzsal(Csernobil) egy likvidátor ügynök segítségével szétverte,a saját bábját az elnöki székbe segítette(Borisz Nyikolajevics Jelcin),ez volt az oroszoknak a teljes vereség,az önfeladás időszaka.A nehéz idők azonban erős embereket szülnek,jött a putyini reneszánsz ,és lassanként az amik kezdtek kiszorulni a jóból.
    Ekkor született meg az ami külügy berkeiben a felosztásra és a teljes megsemmisítésre törekvő forgatókönyv.Abházia,Grúzia,Oszétia,Csecsnia,Nagornij Karabah és a legfontosabb állomás Ukrajna.A perifériák felől csipkedve próbálták gyengíteni a már úgyis gyenge oroszokat,Ukrajnával szintet lépve a folyamatban.
    EU csatlakozás,majd NATO tagság,atomfegyverek,ezek a törekvések már túl soknak bizonyultak az oroszok számára,és elinditották a megelőző csapást.A háború megmutatta az oroszok gyengeségét,sem a felderítés,sem a szárazföldi erők,sem a legierő nem áll hivatása magaslatán,egyedül a tüzêrség,a rakétacsapatok teljesítenek jól.
    A hadműveleti és a hadászati vezetés csak árnyéka a szovjet idők szintjének.
    Aki élet-halál harcát vívja ,az tulajdonképpen Oroszország,mely az egyben maradásért,az önálló állami létéért küzd.Sikerül nekik?
    Ha nem,akkor a szomszédban marad egy állig felfegyverzett magyargyűlölő gátlástalan militarista maffiaállam,mely csak rövid idő kérdése,hogy mikor bocsátkozik velünk háborús kalandba.

    Válasz
  6. Európa veszélyben

    2023-03-08 at 02:25

    Hesslerezredes, nagyon jól összefoglalta a lényeget !

    Amúgy, érződik a Nyugat vívódása, vonaglása ebben az orosz -ukràn konfliktusban, amit TELJES MÉRTÉKBEN ŐK TERVELTEK KI MÁR ÉVTIZEDEK ÓTA! Miközben egész Európában üldözték a neo-nácikat, érdekes módon, az ukrán nácizmust táplálták a 2. Világháború óta, és vigyázat, mert ma is táplálják! Nem itélik el se azusában, se az EU parlamentben az ukrán horogkeresztes tetovált nácikat az orosz és a magyar kisebbség, meg minden más, nem ukrán nép ellen elkövetett gaztetteikért! Ukrán és minden EU-s országban a hozzájuk csatlakozó, őket segítő neo-nácik lepték el Európát. Ezt jó lesz átgondolni, mert már most látjuk a kártékony hatásait, amelyek a népek boldogsága ellen irányulnak.

    Válasz
  7. Orientál

    2023-03-07 at 19:20

    Egyik ok ,mert Sorosék rengeteg termőföldet vásároltak vagy bérelnek Ukrajnában ,közel az ország egyharmad termőföld területét.

    Válasz
  8. JG

    2023-03-07 at 19:13

    A KOMPLETT BRÜSSZEL EGY KORRUPCIÓS PÖCEGÖDÖR!

    Ha Qatar és Marokkó felvásárolhatott 60 képviselőt, akkor mennyit vett meg Washington?
    A kérdés nyilván költői, ha látjuk azt, hogy mit művelnek a globalokufárok érdekében Európa kárára például az embargókkal.

    Válasz
  9. kanigunda

    2023-03-07 at 18:28

    János:

    Kanigunda, ha kérhetem 😁😁😁

    “…von Schwarz, ha kérhetem.”

    Válasz
  10. kanigunda

    2023-03-07 at 18:26

    dr. K.G.:

    Nem az akartam sugallni, hogy fölösleges figyelni a világot s a történéseket hanem azon
    filozofálni, hogy ki mit fog lépni egy világméretű katonapolitikai játszmában… hát ahhoz
    nagyon bátornak vagy insider-nak kellene lenni. Hiába hatnak időnként komoly erők
    (pénzháttérhatalom stb.) ők sem egységesek és sok az adhoc döntés. Ordas-aljas eszméket,
    koncepciókat el tudok képzelni de egy, mindenek felett álló rendező erőt vagy elvet aligha.
    Tök mindegy, hogy az a robotfejű vadparaszt Schwab mikent hablattyol. Nem mindig vannak
    duplafenekű trükkök bedobva. Így aztán a szisztéma konzisztenciája nem létezik, pláne
    nem kívülről prognosztizálható módon.

    Ez olyan mint a sportfogadásban a papírforma: értelme nem sok. Konkrét leszek, a törökök
    lepattanása a NATO-ról annyira valószínűtlen, hogy szót sem érdemes pazarolni rá. A törökök
    katonai értékének egyszerű neve van: Boszporusz, oszt’ jóccakát. Ezt az aranytojást tojó
    tyúkot Erdogan sem fogja levágni, bár ő egészségilieg tényleg nincs a toppon. Végülis a kubai
    válság is Törökországban kezdődött.

    Válasz
  11. János

    2023-03-07 at 18:14

    Kedves Genitália contra Kanyigunda!

    Azért azt már biztosan tudjuk, hogy a jövő nem ismert és ez így van jól.
    A múlt történéseiből viszont valamiféle következtetés levonható, – akár gondolkodás által – ami hasznos lehet számunkra rövid és hosszútávú terveink kialakításában.

    Sörrel vagy borral vagy anélkül. Próbálkozom velük, de nem lettem okosabb, hozom nincs, mi lehet e háború kimenete. De azt tudom, mit szeretnék: Takarodjon ki az USA Európából. Hosszútávon csak Eurázsiának van jövője. Persze, ez csak a kívánságom.
    😊😊😊

    Válasz
  12. János

    2023-03-07 at 16:35

    Bàstya elvtàrs
    2023-03-07 at 08:38

    Bàstya et!
    Maga mégis csak számít. A véleménye nagyon is❗❗❗
    Úgy látom, a szocialista szellem vasútjában nem kapott végzetes sokkot.🥴😁😀
    Éltesse még sokáig a párt!!!

    Válasz
  13. Hesslerezredes

    2023-03-07 at 15:26

    Több gondom is van a cikkel:
    1. Az első, hogy a megfogalmazásában egy általános iskola felső tagozatán legfeljebb közepest, ha kaphatna – kapkodva összedobált mondatok/szavak, sok helyen zavaros, be nem fejezett gondolatok: ezek jellemzik ezt a cikket. Sok helyen szinte fizikai fájdalom olvasni.
    2. Másodszor teljes tévedés, hogy Ukrajna lenne/lehetne/kellene legyen az az ország/terület, amely egy Törökországot “kivált” a NATO-n belül (már most is) – persze nyilvánvalóan az “ősellenséggel”, Oroszországgal szemben.
    A “főgonosz” USA-nak nem Ukrajna kell.
    Hanem – most éppen Ukrajna képében – egy háború. Oroszország – és rajta keresztül a valódi ellenség: Kína – ellen.
    És a valódi cél kvintesszenciája nem más, mint az, hogy: annak minden és bármi áron való megakadályozása, hogy Európa és Ázsia összefogjon!!!!
    Ukrajna tehát ebben csakis egy eszköz, az ott elpusztuló ukránok meg “collateral damages”-ek.
    Kedves Jesz! Erről és csakis erről van szó és nem arról, amiről maga itt delirált.
    Próbálja használni azt a kocsonyás-szürkés anyagot, ami a két füle közé szorult.
    Sok sikert hozzá!!

    Válasz
  14. pm

    2023-03-07 at 14:36

    Nem esett szó a Krím félszigetről, pedig hozzá tartozik.
    Amikor a majdan során Janukovicsot megpuccsolták, az oroszok azonnal mozdultak, és “annektálták” a területet. Node miért is?
    Nem csak az ott élő oroszok miatt, hanem a stratégiai fontossága miatt. Ugyanis a Fekete tenger térségébe nincs más kijárata Oroszországnak, és van ott egy komoly hadikikötőjük. Ezt akarta első körben megszerezni az USA a puccsal, saját bázisuknak. Ez az aprócska tény mióta valahogy mindig feledésbe merül amikor találgatják a háború okait.

    Válasz
  15. gyurcsányiviktor

    2023-03-07 at 14:05

    kisebbségi nemiszerv doktor,

    A szárazföldi rakétasilókat a lehető legkönnyebb ki-iktatni, mivel pontosan behatárolt a földi koordinátájuk, vagyis egy kis erejű – pontos – taktikai nukleáris töltettel (rakétával) is üzemképtelenné tehetőek.

    Ha láttál már’ effélét, vagy legalább filmen láttad, akkor láthattad, a silók nem igazán védettek a közvetlen csapás (direct hit – angolul) ellen.

    A silók célja, hogy a vélt ellenséges interkontinentális rakétacsapás észlelésekor, azonnal kilőjék, a silóban már előre felkészített, ugyancsak interkontinentális rakétákat, a nukleáris ellen-csapás részeként.
    Ugyanakkor, egy jól időzített és pontos, ellenséges TAKTIKAI nukleáris csapás ellen, ezek a silók, csaknem védtelenek, így pontos ellenséges csapás esetén, a bennük lévő – még ki nem lőtt – interkontinentális rakták megsemmisülnek, vagy üzemképtelenné válnak.

    A ruszkik szerencséjükre azonban, megteremtették a kerekeken gördülő, nagy mozgékonyságú interkontinentális, valamint a síneken gördülő, vonatszerelvényről indítható interkontinentális kilövő egységeket, így azok – lévén folyamatos mozgásban az ország egész területén -, nehezen észlelhetők és azonosíthatók, ergo nehezen kilőhetők.

    Ugyanakkor – ahogyan azt már korábban többször is említettem -, a ruszkik nagy valószínűséggel, még mindíg rendelkeznek az ún. “dead hand”, vagy “mjortvaya ruka” nevű – anno a szovjetúnióban kifejlesztett – automatikus, számítógép-vezérelt, elvileg emberi beavatkozás nélkül is reagáló ballisztikus rakétaindító rendszer fejlettebb változatával, amely oroszország teljes elpusztítása után is képes ellencsapást indítani a támadó ellen, annak kölcsönös megsemmisítése céljából.

    Tessék utánanézni, utána olvasni !

    Válasz
  16. dr. Kolompár Genitália

    2023-03-07 at 13:57

    kanigunda

    Én sem akarok senkit megsérteni.
    A “kocsmai törzsasztal mellett” már nagyos sok okos ötlet és döntés született a történelem során.
    Találgatni az szokott, akinek gőze sincs semmihez, mások megpróbálnak gondolkodni. Ez utóbbi nem jelenti azt, hogy mindig sikerül helyesen gondolkodni, de jóleső érzés ahhoz képest, mikor bamba képpel sodortatja magát az ember az általa soha meg nem ismert világban.

    Válasz
  17. lyukas zokni

    2023-03-07 at 13:55

    NDK turmixgép, a levehető ajtós..:)

    Válasz
  18. kanigunda

    2023-03-07 at 13:32

    Ez az háború afféle multifunkcionális konyhai robotgépnek tekinthető mint a kivehető ajtós.
    Sok mindenre lehetne használni de egyikre sem igazán. Avagy a vietnámi balzsam: Elvileg
    sokmindenre gyógyír a valóságban messziről érezhetően penetránsan büdös, rohadtul éget de
    még senki nem tudta megmondani, hogy hat-e.

    A mostani helyzetben találgatni… Elnézést, nem akarok senkit megsérteni de a kocsmai
    törzsasztal bölcselkedésnél nem tartalmasabb dolog.

    Max egy dolog biztos, hogy Kína megmozdult és inkább az orosz vonalat tartja jobbnak. Magyarán
    esélyesebbnek. Egy bölcs ország amelyik egy konfliktusban a békében érdekelt mindig az erősebbet,
    az esélyesebbet támogatja.

    Válasz
  19. Budai11

    2023-03-07 at 11:56

    “Ehhez képest a svéd és finn NATO-tagság egy fingás a szélben.” :D:D:D:D Ez hatalmas! És hozzá a slusszpoén: “Finnországé a nagyobb fingás…” :D:D:D Kösszz, Jeszi!

    Válasz
  20. odu

    2023-03-07 at 11:08

    Borzasztó tragédiaként a nyet tele frontra tartó/tartózkodó fiatal nőkkel /gyehenai bűn/, sajna úgy tűnik már nem számít semmi.Ha őket is lemészároltatják, akkor a “keltető” egyre kisebb lesz.

    Válasz
  21. Uncle Ment

    2023-03-07 at 10:21

    Az orosz – európai barátság valóban nem kedvező,

    az USA-nak azonban nem kell ukrajna,

    pláne nem a katonáik, (a keltető egy baromság).

    Az USA a térképet nézi (nem csak egy éve) és kiderült, hogy

    ukrajnából(ban) lehetne egy frankó támaszpontot csinálni.

    Mert minden népben potenciális ellenséget lát.

    Válasz
  22. dr. Kolompár Genitália

    2023-03-07 at 10:21

    lyukas zokni 10:03

    A fülemig hallatszott a tantusz koppanása. 🙂

    Válasz
  23. dr. Kolompár Genitália

    2023-03-07 at 10:15

    gyurcsányiviktor 8:11

    Az általad leírtak azért maradnak ki minden elemzésből, mert a hivatkozottt USA “szimuláció” önmagában alkalmas arra, hogy az oroszok a röhögéstől megpusztuljanak. Az USA fegyverzete ugyanis a mezítlábas buckalakók szárazföldi eltiprására, és a halászhajók óceáni riogatására alkalmas, nem az orosz atom arzenál legyőzésére. Az oroszok új hiperszónikus rakétáinak elfogása csak az amerikai álom kategóriába tartozik, ahogy az is, hogy az oroszok 12 atom robbanófejjel rendelkező atomrakétáit hordozó atom tengeralattjárók útvonalát követni tudják. Az általad említett földi atomsilók pedig tönkretehetetlenek, nem kézzel elkapart törökmézből vannak, így röhej annak csak a felvetése is, hogy azokat bárki meg tudná semmisíteni. Tény, hogy az oroszok egy földi háborút a NATo ellen – NATO területen – elveszítenének, de soha nem fognak ilyet indítani.

    Válasz
  24. Gijutsushi

    2023-03-07 at 10:11

    Amerika “vezetői” (valójában a finánc-terrorista bankár családok és első vonalbeli szolgáik kitartottjai) a mai napig a vadnyugat erkölcsi szintjén állnak. Csak erőszakkal tudnak érvényesülni, és csak erőszakból értenek. Ez utóbbi lehet, sajnos az atombomba. Nem ledobni kell, hanem egy orosz-kínai-indiai fenyegetést kellene küldeni, hogy ha nem takarodnak ki Ukrajnából, valamint Európából, akkor megy az atombomba. Talán ebből értenének.

    Válasz
  25. lyukas zokni

    2023-03-07 at 10:03

    és mi van akkor, ha ez az ukrajnai háború valójában az eu ellen irányul? az usa diktálta szankciókkal európa fejbe lövi saját magát gazdaságilag. így aztán olcsón megvehető gyarmata leszünk az usa-nak. ehhez kellett a jóemberkedés, és egy ügy (ukrajna) ami mellé ki kellett állni a brüsszeli liberáltaknak.

    Válasz
  26. Bàstya elvtàrs

    2023-03-07 at 09:47

    K

    Hitler is csak egy A-Z-ig kidolgozott karakter volt az akkori Rothschild-stb. bankàrdinasztiàk àltal lett installàlva, a többi nyugat balek meg ugyan ugy jàtszotta a szerepét mint ma.
    Tény, hogy Amerika (és a bankàr dinasztiàk) a màsodik vilàghàborubol nagyon jol jöttek ki, söt nyugat-Europànak odadobtàk a Marshall-tervet.
    Jol hangzott, de a lényeg az az volt, hogy amerikai cégeket, amerikai termékeket exportàltak Europàba. Mind a mai napig ez megy (Coca-Cola, McDonald’s, Ford, Phillips, bla, bla, bla….)
    Ugyanakkor Europa egyre szorosabban kötödött Oroszorszàghoz, egyre jobb gazdasàgi kapcsolatokat épitett ki MINDKÉT fél. Ezt az amerikai (és a bankàrdinasztiàk sem) nézhették tétlenül. Làsd hàboru, làsd gàzvezeték felrobbantàsa.

    Oroszorszàgot szinte lehetetlen lesz szétbarmolni, mert hatalmas területe van, hatalmas nyersanyagkészletekkel. Még ha az USA “hàtba” is tàmadnà Oroszorszàgot, mit érne el vele – semmit!
    Több ezer kilométereket kéne vonulni Szibériàban és alig talàlnànak valakit.
    És ezt egyedül logisztikailag se nagyon lehet megvalositani.
    Talàn az egyetlen esély az a gyurcsànyiviktor nevü kommentelö àltal felvàzolt esetben lenne (valamilyen szinten) lehetséges.

    Válasz
  27. rokeferi

    2023-03-07 at 09:38

    A globalista deep state-nek kell Ukrajna, nem a kontinentális USA-nak.

    És részben a a digitális világ-gyarmatosítás miatt, csak erről SENKI nem beszél — talán azért, mert itthon is beindult a “digitális állampolgárság” program. (Digitális rabszolgaság).

    Ukraine’s digital transformation program [NWO pilot project]:

    youtube.com/watch?v=rBkxoKdSWww

    A valódi háborút a globalista világelit vívja a nemzetek és a közemberek ellen.

    Válasz
  28. Izidor

    2023-03-07 at 09:35

    Az Egyesült Államok nem folytathatja tovább ezt az agresszív randalírozást és sunyi áskálódást a világban a saját érdekei szerint. Ideje megkapniuk az első nagy pofont. Kína, Irán, Törökország, India nyíltan szembe fordul velük ez csak Idő kérdése. Még próbálkoznak it-ott a CIA irányítású színes forradalmakkal de a világ már átlát rajtuk. Csak olcsó munkaerőt, nyersanyagokat pénzt hatalmat akarnak basznak ők a szabadságjogokra.

    Válasz
  29. csakafidesz

    2023-03-07 at 09:33

    Anno rádöbbentem, hogy az ország, Az USA túlságosan nagy ahhoz, hogy tönkremenjen. Nos Oroszország is túlságosan nagy ahhoz, hogy tönkremenjen, de még ahhoz is, hogy bármilyen katonai eszközzel tönkre lehessen tenni.

    Válasz
  30. chatillon r

    2023-03-07 at 09:32

    az oroszbarát török fordulat a pancserpuccs óta érzékelhető. valószínű akkor az orosz besegített erdogannak és az usa hoppon maradt. Magyarországon is várhatóak kísérletek, amik remélhetőleg a pancser kategóriában maradnak. a médiapásztorok által felügyelt elbutított népeknél ez könnyebben megy (ukránok, vagy a nyugaton). nálunk ahol szabadság van és jól ismertek a szélsőbal fortélyok ez nehezebb. ezért próbálják meg a gazdasági tönkretételt.

    Válasz
  31. Cuki

    2023-03-07 at 09:30

    csóró nyugatot már kibaszták mindenhonnan:
    – az ázsiai volt gyarmatok eltanulták és jobban csinálják a kapitalizmust, mint a volt mesterük, akik nem restek Afrikába menni és onnan is kitessékelni a “civilizátorokat”. A közel kelet is csatlakozni látszik és nem elfordul a nyugattól, hanem nyitnak a lázadók felé.
    Ezért a nyugat elővette Mackinder, földszív elméletét: Mackinder úgy gondolta, hogy aki Kelet-Európát – a Heartlandot – irányítja, az irányítani fogja a világot. (The Geographical Pivot of History)

    Válasz
  32. K

    2023-03-07 at 09:25

    Miért kell ennyire Ukrajna az USA-nak?
    -Csak……mondaná Joe Biden.
    Már a II. Világháború befejezése óta 78 éve az USA minden háborúban benne van, és ezekben az egyik lefőbb támogató cinkos az ENSZ , ami az összes USA ideológia legfőbb pártfogója, mint például a gender, liberalizmus stb.
    Lefőbb cél a világuralom megtartása és biztosítása az USA számára.
    Ez a világuralom volt Hitlernek is a legfőbb célja, de ő azt elszúrta, nem úgy mint az USA.
    Ezért is támogatja USA Ukrajnában a nácizmust.

    Válasz
  33. csakafidesz

    2023-03-07 at 09:23

    kisdobos 2023-03-07 at 09:15
    Ha ez a véleményed akkor menjél és alakítsad át a NATO-t!

    Válasz
  34. dr. Kolompár Genitália

    2023-03-07 at 09:23

    Jeszenszky tényállításainak legnagyobb része valós. Azonban a Törökországgal és Ukrajnával kapcsolatos, NATO létszám tekintetében előadott felvetésben szerintem logikai bukfenc van. Ugyanis az USA szempontjából nem a NATo katonák létszáma, hanem a NATO országok létszáma volt mindig is fontos, ahogy ma is. Ugyanis soha nem volt valós alapja az oroszoktól való félelemnek, így egy oroszok által kezdeményezett, NATO elleni háborúnak sem.
    Ugyanakkor a Jeszenszky érvelése által is felhozott azon narratíva, hogy az USA-nak az oroszok tönkretétele az elsődleges célja, – szerintem téves, és ez egyre jobban meg is mutatkozik. Ahogy már többször arra hivatkoztam, az USA nem versenyezni akar, hanem uralkodni. Márpedig nem a gazdaságának súlyával, hanem a fegyvereivel. Fegyverkezni pedig csak akkor tud – ahogy a NATO -t fenntartani is – ha Oroszországot mind az USA-ban, mind a NATO tagok számára veszélyforrásként tudja bemutatni. Egy tönkrevert Oroszországot nem lehet potenciális ellenségként elhitetni a fél világgal.
    Az USA gazdasága bármikor padlót foghat. Ezért elsődlegesen a NATO-ba beterelt “USA jugendjeit” akarja fenntartani és gazdaságilag meggyengíteni azért, hogy arra rátelepedhessen. Élek a gyanúval, hogy az UNIÓ létrehozása is ezzel a hosszútávú céllal történt, mivel nemzetállamok gazdaságainak egyenkénti levadászását nem tudta volna végrehajtani, az unióét pedig – ahogy látjuk – simán.
    A fentiekből következik, hogy az USA életbemaradásának a kovásza a NATO. Szinte mindenki figyelmét elékerülte az a tény, hogy nem csak Orbán Viktor szájából hangzott el már évekkel ezelőtt, hanem konkrét uniós célként volt kitűzve az önálló uniós hadsereg megalkotása. Na ez volt szerintem a valódi olaj a tűzre. Ezért kellett feléleszteni az oroszok elleni félelmet és gyűlöletet. ezért kellett az európai országokkal a fegyvereiket Ukrajnának adatni, ezzel a NATO-n belüli kohéziót és az USA felé való katonai kitettséget erősíteni. Ezt a látszólag sokismeretlenes egyenletet az USA nem egy perc alatt építette fel. Évtizedek óta készül erre – vészhelyzet esetére. Az emberei már tizen éve ott ülnek az unióban, és az európai országok vezetésében és arra várnak, hogy a borítékban érkező pénz mellé mikor érkezik meg az adakozó követelése..

    Válasz
  35. csakafidesz

    2023-03-07 at 09:21

    Zelma 2023-03-07 at 08:16
    Miért van szükség a NATO-ra? Nos kicsit durván megfogalmazva a NATO a mi térségünkben az Egyesült Államok [email protected] Tudom nem szalonképes így, de ez a valóság.

    Válasz
  36. kisdobos

    2023-03-07 at 09:15

    Át kell alakítani a Nato-t úgy, hogy csak Európai Uniós országok lehessenek a tagjai.

    Az összes tengerentúli haderőt ki kell vonni Európából.

    Az átalakítás után Finnország és Svédország felvehető az Európai védelmi szövetségbe.

    Válasz
  37. Netta

    2023-03-07 at 09:15

    Az alpáriság persze nem maradhatott ki. De most legalább elemi logika alapján felvázolta a lényeget.
    És akkor hol vagyunk ebben mi?

    Válasz
  38. Alfonzó

    2023-03-07 at 09:11

    Azért legyünk már legalább egymás között egy kicsit őszinték.
    Jugoszlávia NATO bombázását annak idején igazából talán csak Thürmerék ellenezték.
    Tény az is, hogy az akkori Orbán-kormány megtagadta Jugoszlávia megtámadását a Délvidék felöl.
    Viszont a magyar közvélemény döntő többsége nem ellenezte Belgrád bombázását.

    Válasz
  39. hufi

    2023-03-07 at 09:10

    Tisztelt Jeszenszky úr!

    Ezek gondolatok/tények, már nekem is eszembe jutottak jóval régebben.
    Már bocsánat, de ez a [email protected] zongorista azt mondja, U-Krajina területéből semmit nem engedünk. Ez most megnyugtatás az Óperenciás tengeren túliaknak, vegyétek és vigyétek, amíg nem késő?

    Realistán nézve, ki az a hülye aki hatalmas emberi, anyagi áldozatokat belefektetve, Zselé két gülü szeméért lemondana az elfoglalt területekről?

    Ukrajna léte a Diktátor megbuktatásán múlik.

    Válasz
  40. Mekkelek

    2023-03-07 at 08:51

    Erdogannak nem sok van hátra, úgyhogy Törökországból hamarosan csatlós állam lesz.
    Ukrajna csak egy eszköz, az usa háttérhatalmának célja Oroszország gazdasági meggyengítése, belpolitikai destabilizálása, és a befolyás megszerzése egy jelcin- vagy navalnij-szerű usa csicska ügynök hatalomba juttatásával.
    Trump az USA-t, mint nemzetállamot akarta naggyá tenni (MAGA…) és nem akart asszisztálni a deep state globalodiktatúrájának nyomulásához, és háborúzni…ezért is utálták annyira. Bezzeg Obama, az elnöksége alatti iraki, szíriai agresszióval, népirtással és guantánamói kínzásokkal kiérdemelte a béke nóbel díjat.

    Válasz
  41. Bàstya elvtàrs

    2023-03-07 at 08:38

    Nagyon röviden én ugy fogalmaznék, hogy a soros birodalom le akar szàmolni Oroszorszàggal.

    Ezt ök màr jo néhàny éve tervezgetik, nem volt ez uj keletü. A kérdés csak az volt, hogy hogyan lehetne öket ugy egy kiprovokàlt hàboruba belehuzni, beleràngatni, hogy ök legyenek a rosszfiuk!
    Nos ehhez kellett ukrajna.

    Egyébként, ha Magyarorszàg tényleg a béke pàrtjàn àll, akkor a kormàny, és a Parlament SEMMILYEN KÖRÜLMÉNYEK KÖZÖTT sem szabadna Finnorszàg és Svédorszàg Nato tagsàgàt megszavazni!
    Az ugyanis Pont ugyanaz, (söt még rosszabb), mintha ukrajna lenne Nato tag.
    Belegondolt màr Novàk Katalin, Szijjàrto Péter és a többi hintapolitikus, hogy milyen jelentösége lenne, ha Finnorszàg Nato taggà vàlna?!
    Nem a haderö, hanem az atomrakétàk/dronok, stb. telepitése jelentene oriàsi veszélyt nemcsak Oroszorszàgra nézve, hanem a vilàg békére nézve is.
    És ne feledjük, a soros birodalom NEM BÉKÉT AKAR, HANEM HÀBORUT!
    EZT JO LENNE BEVÉSNI A KOBAKOKBA!

    Válasz
  42. Piroska

    2023-03-07 at 08:26

    Katonakeltető lenne Ukrajna? Szerintem a katonatemető kifejezés sokkal reálisabb.

    Válasz
  43. Zelma

    2023-03-07 at 08:16

    Hát ha nincs szükség a NATO-ra, miért nem szüntetik meg inkább? Minek küzd annyira a létéért?
    Tudom, naiv kérdés, de attól még feltettem. Nincs még mindenkinek elege az USA-ból, amely évtizedek óta mások megnyomorítása és vére árán tartja fenn magát? És főleg nem is a lakosai, hanem a milliárdosai jólétét.

    Válasz
  44. gyurcsányiviktor

    2023-03-07 at 08:11

    Egy dologról nagyon megfeledkeztél Jeszi,

    Amennyiben a jenki söpredék (nem a nato), tartósan be tudja tenni a mocskos lábát a NÁCI hoholiába, akkor a jenki taktikai nukleáris rakéták olyan közel kerülnének a ruszkik állami és katonai vezetési pontjaihoz, valamint a ruszki stratégiai atomütő erő egy részéhez, amelyek váratlan – sikeres – elpusztítása, szétzilálná a ruszki védelmet és az államigazgatást egyaránt.

    A jenki söpredék – és ezt már évekkel korábban nyíltan elmondták, valamint le is szimulálták -, lehetségesnek tartja egy RÉSZLEGES atomháború győztes megvívását a ruszkikkal, amely során, már a földön – silók – kiiktatják a ruszki stratégiai atomütő erő egy részét, a többit pedig az Oroszország körül, csaknem minden oldalról szárazföldre telepített, valamint ezeken kívül, mozgó rakétaelhárító rendszerek bevetésével (hajókra telepített, gépesített, stb.) megpróbálják megsemmisíteni, a ruszki válaszcsapás megindítása után.

    A jenki remények szerint, az így le nem küzdött célokat (ruszki interkontinentális ballisztikus rakétákat) pedig, az amerikai kontinens elérése előtt próbálják meg levadászni.

    Ennek a folyamatnak pedig az a célja, hogy a ruszki erőforrások a lehető leg-minimálisabban sérüljenek, vagyis a győzelmük után elfoglalhassák azokat, a lehető legkisebb sugárfertőzés kockázatával.

    Érdekes, ez valahogy minden elemzésből kimarad …

    Válasz
  45. kisdobos

    2023-03-07 at 08:10

    Az ország katonakeltetőből katonatemetővé vált.

    Válasz
  46. Long Confidence Game

    2023-03-07 at 08:02

    Ahogy az amerikai mondja: “Never let a good crisis go to waste.” Nem az ukránok kellenek, csak egy jó kifogás, amivel ijesztegethetik a gyanútlan adófizetőket, akiktől a politikai-gazdasági elit elvonja az erőforrásokat, hogy azzal a saját jólétét fokozza.

    Válasz
  47. Egon samu

    2023-03-07 at 07:48

    Nagyon jó analízis…

    Válasz

Szóljon hozzá!

Kilépés a válaszból

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Vezércikk
2023-03-07
Jeszenszky Zsolt

Konzervatív-liberális vagyok. Imádom a jó sci-fit, és a szép női cipőket.

Kapcsolódó témákNATOorosz-ukrán háborúUkrajnaUSAVezető

Több Vezércikk

Gulyás Márton a nézők pénzéért könyörög, de Soros zsoldjában áll

PestiSrácok.hu2023-03-27
Több

Európa háborús pszichózisban szenved, így nehezített pályán kell jól játszani az uniós monopolyt

Nagy Ervin2023-03-24
Több

Kommunisták és hasznos hülyéik egykor és most

Vésey Kovács László2023-03-24
Több

Macronnak igaza van a nyugdíj kérdésében

Trombitás Kristóf2023-03-23
Több

Momentum: a kistérségi Backstreet Boys

Jeszenszky Zsolt2023-03-21
Több

Soros György a jegesmedvékért aggódik, miközben a véres háborún nyerészkedik

PestiSrácok.hu2023-03-20
Több

Lehet-e gyermekmesékkel küzdeni a gonosz ellen? – Putyin vs. Hága

Ambrózy Áron2023-03-19
Több

Amerikai és globalista forgatókönyvek – Veszélyben a magyar médiaszuverenitás!

Nagy Ervin2023-03-18
Több

Uniót a történelmünkkel!

Vésey Kovács László2023-03-17
Több

A DK talán nem tudja, hogy mindig van 134. nap?

Trombitás Kristóf2023-03-16
Több

Huth Gergely a Magyar Nemzetnek: a médiaügyeinket autonóm és a nemzet iránt elkötelezett újságírókra kell alapozni

PestiSrácok.hu2023-03-15
Több

Magyarország történelme a szabadságharcok története – II. rész

Stefka István2023-03-15
Több

Magyarország történelme a szabadságharcok története – I. rész

Stefka István2023-03-14
Több

Jamie Lee Curtis magyarul vette át az Oscar-díját?

Jeszenszky Zsolt2023-03-14
Több

Köszönjük szépen, Vásárhelyi Mária!

PestiSrácok.hu2023-03-13
Több

A senkiföldjén kóborló pancser konzervatívok felé tart a Jobbik

Nagy Ervin2023-03-10
Több

Ne tehessék a garázdálkodó pedofilok és efebofilok!

Vésey Kovács László2023-03-10
Több

Fogy a levegő Zelenszkij körül és ezt az amerikai sajtó is mutatja

Trombitás Kristóf2023-03-09
Több

Milyen lenne Magyarország, ha az ellenzék lett volna hatalmon az elmúlt 12 évben?

Bálint Botond2023-03-08
Több

Ezt a harcot a gyermekeinkért fogjuk vívni!

PestiSrácok.hu2023-03-06
Több

Akkumulátorgyártás és a perioikoszok indulatai 

Ambrózy Áron2023-03-06
Több

A baloldal szerint csak a háborúban magyarok a kárpátaljaiak, egyébként választási csalást elkövető ukránok

Nagy Ervin2023-03-04
Több

Kedves putyinista szomszédom és bolygótársam!

Ambrózy Áron2023-03-03
Több

Hodász atya miért hazudik?

Trombitás Kristóf2023-03-02
Több

Huth Gergely a Magyar Nemzetnek: Ehhez már pofa kell

PestiSrácok.hu2023-03-01
Több

Valódi problémák megoldásához valódi politikusokra lenne szükség az Európai Unióban

PestiSrácok.hu2023-03-01
Több

Megdicsérjük a Telexet?

Jeszenszky Zsolt2023-02-28
Több

Törvény születhet a baloldali erőszak megakadályozására

Trombitás Kristóf2023-02-27
Több

„Nyugaton szobrot állítanak Marxnak és Leninnek, eltörlik a polgárosodás történelmét és értékeit”

PestiSrácok.hu2023-02-25
Több

Ezek? Azok! – Emlékezés a kommunizmus áldozataira – II. rész

Stefka István2023-02-25
Több

Tankerhajók úsznak a bárdolatlan belga mögött, Kurázsi mama pedig Ukrajnába tolja szekerét  

Nagy Ervin2023-02-24
Több

Ezek? Azok! – Emlékezés a kommunizmus áldozataira – I. rész

Stefka István2023-02-24
Több

Meloni már nem posztfasiszta

Trombitás Kristóf2023-02-23
Több

Cigányt verni kisebb bűn a Győri Ítélőtábla érvelése szerint – A bíróságok morális állapotáról

Huth Gergely2023-02-22
Több

Bajban a Pfizer? Vagy a globálcégek mindent megúsznak?

Jeszenszky Zsolt2023-02-21
Több

Orbán Viktor a béke, Soros György a háború mellett foglalt állást a hétvégén

PestiSrácok.hu2023-02-20
Több

Orbán Viktor erős és hiteles politikus, nyugodtan kimondhatjuk: nekünk van miniszterelnökünk!

Nagy Ervin2023-02-18
Több

Jámbor Andrásék nemzetközi terroristákkal is kapcsolatban állhatnak

Trombitás Kristóf2023-02-16
Több

A gátlástalanság ellen

Bálint Botond2023-02-15
Több

Az eltérített szerelem

Vésey Kovács László2023-02-14
Több

A „liberálisok” szégyellhetik magukat

Jeszenszky Zsolt2023-02-14
Több

Az újrakezdések népe és a tökéletes verőlegény

Vésey Kovács László2023-02-13
Több

A dollárbaloldal új csodafegyvere: az “Akadémia”

PestiSrácok.hu2023-02-13
Több

Ursula szerint meg kell erősíteni az unió külső határait – Jó reggelt, Európa!

Nagy Ervin2023-02-11
Több

Az akkugyár megépül és örülni fogsz neki

Trombitás Kristóf2023-02-09
Több
Gördítsen többért
Blogok
.
  • Ps TV

  • GEOrgPOLITIKA: Orosz mini tengeralattjáró és újabb sztorik a robbantásról
    ‎ GEOrgPOLITIKA2023-03-27
  • Hét éven át tűrte a szexuális bántalmazást az akkor fiatalkorú fiú, mert úgy érezte, nincs kihez fordulnia
    ‎ PS Riport2023-03-27
  • Dübörög a nyugati demokrácia, csak épp beszélni nem szabad róla – Különvélemény
    Különvélemény2023-03-26
  • Hunnia-portrék: katonából lett gazdálkodó, egy Bibliába rejtett ultrahangfelvétel és a megtartó elfogadás
    ‎ PS Riport2023-02-26
  • Éles lőszerek és beütött, csuklyás alakok a tévészékház ostrománál – Császár Attila volt a Polbeat vendége
    ‎ Polbeat2023-03-11
  • Forró drót

  • Netanjahu elhalasztja az izraeli bírósági reform bevezetését
    Forró drót2023-03-27
  • Hat embert lelőtt egy fiatal nő egy nashville-i keresztény iskolában
    Forró drót2023-03-27
  • A finn kormányfő köszönetet mondott Magyarországnak
    Forró drót2023-03-27
  • Durva magyartalanítás Kárpátalján – magyar zászlókat, magyar feliratokat és intézményvezetőket távolítottak el a munkácsi járásban
    Exkluzív2023-01-17
  • Újbudai rendőrgyilkosság – Hősi halottá nyilvánította és főhadnaggyá nevezte ki a néhai Baumann Pétert a belügyminiszter (Videó és fotók!)
    Forró drót2023-01-13
  • Exkluzív

  • Egy német Twitter-csoport beazonosította az egyik “angyalarcú” viperás antifa támadót
    Magyar ugar2023-03-27
  • Márki-Zay Péter elmondta, 90 millió forintnyi dollár maradt az elszámolások után az MMM kasszájában
    Forró drót2023-03-27
  • Százmillióval emelték a ferencvárosi médiacég költségvetését, de külsős céget pályáztat az önkormányzat a munkára
    Magyar ugar2023-03-27
  • Rengeteg, ukránoknak adott fegyver kerülhet a feketepiacra – Kövesse velünk az orosz–ukrán háború legfontosabb eseményeit!
    Világugar2022-10-21
  • A Telex lincshangulatot kelt az ATV körül, amiért meg merészelték hívni Szalai Szilárdot kérdezőnek
    Magyar ugar2022-11-04
  • Vesztegzár

  • Mégis, mit figyel a Nagy Testvér? – Tiltakozik a Nemzeti Médiaszövetség a YouTube-cenzúra ellen
    Magyar ugar2023-03-25
  • Schmidt Mária a PS-nek: Drámaian megváltozott a világ az elmúlt napokban (exkluzív videointerjú)
    ‎ Orosz-ukrán háború2023-03-25
  • A Liu fivérek országváltásának margójára
    Magyar ugar2022-11-10
  • Nem hiszünk a szemünknek – A YouTube valósággal a keblére ölelt bennünket
    Forró drót2022-11-11

(x) PestiSrácok.hu Filmklub

  • A hálózat

  • Borvendég Zsuzsanna sorozata: Nehéz a sorsa a nyugdíjas hazaárulónak
    A Hálózat2023-03-26
  • Borvendég Zsuzsanna sorozata: Nem véletlen a szállóigévé vált mondás, hogy „nekünk kommunistából is a legrosszabb jutott”
    A Hálózat2023-01-22
  • Borvendég Zsuzsanna sorozata: Rablóvezérek voltak egytől egyig a rendszerváltás vezető kommunistái
    A Hálózat2023-02-26
  • Sport

  • Az UEFA áprilisban tárgyalja a fehérorosz csapatok kizárását
    Forró drót2023-03-24
  • A tisztes helytállás megvolt, így még fájóbb a hajrában kapott második gól – Labdarúgó Európa Liga-nyolcaddöntő: Bayer Leverkusen–Ferencváros 2–0 (1–0)
    Exkluzív2023-03-09
  • Már majdnem hivatalos, hogy Hosszú Katinka gyermeket vár
    Forró drót2023-03-09
  • Blogok

  • Atomcsapás, üdv újra a hatvanas években!
    Ki ette meg a misszionáriust?2023-03-26
  • A székely autonómiával, mondjátok, mi lesz?
    Erdélyi levelek2022-10-31
  • Kinek higgyünk?
    Erdélyi levelek2022-11-07
  • ECO

  • Újabb 26 ezer fővel nőtt a foglalkoztatottság
    Eco2023-03-24
  • Azt tudta, hogy a napelemek is újrahasznosítatlan szemétté válnak végül?
    Eco2023-03-12
  • Új gázmezőket talált a Mol Magyarországon
    Eco2023-02-27
PestiSrácok
I M P R E S S Z U M
A PestiSrácok.hu kiadója a Media Vivantis Műsorszolgáltató Zrt.
A lap NMHH nyilvántartásba vételének száma: CE/29743-2/2014
A kiadó székhelye: 1036 Budapest, Lajos u. 126-130.
A kiadásért felelős személy neve : Kovács Gergely Csaba
A szerkesztésért felelős személy neve : Huth Gergely főszerkesztő
Szenvedi Zoltán lapigazgató

Munkatársaink

Kapcsolat

PestiSrácok.hu

Ahol alacsonyan szállnak a sallerek. És ahol nincs íróasztalfiók. Mert ami odakerülne, az itt megjelenik.

Írásaink a közmegegyezéses hazai sajtóetika és a Médiaalkotmány szellemisége szerint készülnek. Forrásainkat minden körülmények között megóvjuk, szivárogtasson bátran! Szerzőink neve olykor "írói név".

Adatkezelési Tájékoztató

*Kell még valamit mondanom Ildikó? - Az őszödi beszéd utolsó mondata.

Médiaajánlat

A PestiSrácok.hu multiszájton és társoldalain, a 061.hu, AzÖreg.hu, az Aristo blogol, a Ki ette meg a misszionáriust? és az Erdélyi Levelek blogokon exkluzív hirdetési felületeket kínálunk.

Oldalunk ügynökségi értékesítését az Atmedia végzi

Copyright © 2015-2022 PestiSrácok.hu

Ezt a harcot a gyermekeinkért fogjuk vívni!
Milyen lenne Magyarország, ha az ellenzék lett volna hatalmon az elmúlt 12 évben?
pixel