Rendkívüli sajtótájékoztató keretében hívta fel ismét a figyelmet arra a Fidesz–KDNP, hogy romokban a miskolci tömegközlekedés és a ritka járatszámok miatt élhetetlenné vált az észak-magyarországi nagyváros. Hollósy András, a kormánypártok helyi szóvivője hangsúlyozta, hogy negyvenkétezer kilométerrel fognak jövőre kevesebbet futni a miskolci buszok és villamosok.
A szóvivő a miskolci Villanyrendőrnél rámutatott, hogy a buszmegálló a baloldali városvezetés szakmai csődjének szimbóluma. Az utóbbi két évben rendkívül balesetveszélyessé vált a belváros legforgalmasabb megállója.
Amíg a szintén ellenzéki Egerben, a szintén ellenzéki polgármester ingyenessé teszi a tömegközlekedést, addig a miskolci baloldal január 1-jétől újabb negyvenkétezer kilométert von el a miskolciaktól, jövőre ennyivel kevesebbet fognak futni a buszok és villamosok
– részletezte a problémát csütörtök reggel a borsodi megyeszékhelyen a kormánypártok szóvivője.
Nagyjából ennyi az egyenlítő hossza, ennyivel csökkentik tovább a már most is siralmas és káoszos tömegközlekedés színvonalát. A buszok kétezerhétszáz a villamosok pedig tizenötezer kilométerrel mennek majd kevesebbet mint az előző években.
– ecsetelte a költségvetési előterjesztésre hivatkozó Hollósy András, aki kiemelte, hogy a miskolci Fidesz–KDNP frakciója nem támogatja a megszorítást.
A baloldal tönkretette a tömegközlekedést Miskolcon. Bevezette az óránkénti buszjáratokat, bevezette az ország legdrágább vonaljegyét
– tette hozzá.
Követeljük, hogy állítsák helyre a miskolci tömegközlekedés színvonalát, politikusok helyett tegyenek végre szakembereket a felügyelőbizottsági helyekre! Ne olyan budapesti cégek „szakemberei” kapjanak sokmilliós megbízásokat a miskolci menetrend összeállítására, akik helyismerettel sem rendelkeznek, hanem a miskolciak! Tervezhető, kiszámítható és biztonságos városi tömegközlekedésre van szükség
– szögezte le a szóvivő.
Fotó: MTI/Vajda János
Facebook
Twitter
YouTube
RSS