Alissa Heinerscheidet, az (eddig) népszerű sör marketingért felelős alelnökét Todd Allen, a Budweiser globális marketing alelnöke váltja – jelentette az AdAge pénteken.
A New York Post azt írja: Heinerscheid tavaly június óta vezeti a márkát. Nem világos, hogy a helyettesítése végleges lesz-e. A lépés azért történt, mert a Bud Light és anyavállalata, az Anheuser-Busch óriási visszhangot kapott a Dylan Mulvaney transznemű influenszerrel készített reklám miatt. A vitatott reklámról a PS TV-n is készítettünk már műsort. A „szabadságra küldött” marketingvezető elárulta, hogy a fiatalok bevonzása miatt választották a transznemű infauenszert reklámarcnak.
Üzletasszony vagyok, nagyon egyértelmű feladatom volt, amikor átvettem a Bud Lightot, és ez volt: „Ez a márka hanyatlóban van, nagyon régóta hanyatlóban van, és ha nem vonzzuk a fiatalokat, nem jönnek a fogyasztók, akkor nem lesz jövője a Bud Lightnak”
– mondta Heinerscheid. Elmondta: „meggyőzte” a márkát, hogy olyan módon fejlődjön, amivel vonzóbb lesz a férfiak és a nők számára is.
5 milliárdos bukás egy transznemű miatt
A Mulvaney-vel kötött partnerség azonnali visszahatása ellenére a Bud Light kezdetben megvédte a lépést, majd később a múlt héten nagy nehezen bocsánatot kért hűséges ügyfeleitől.
Bud Light’s Vice President of Marketing, Alissa Heinerscheid, will be taking a leave of absence following the controversy surrounding the company’s endorsement of Dylan Mulvaney. pic.twitter.com/woWXRga0PT
— Clown World ™ ? (@ClownWorld_) April 22, 2023
Soha nem szándékoztunk olyan vitában részt venni, amely megosztja az embereket
– mondta az Anheuser-Busch InBev vezérigazgatója, Brendan Whitworth egy sajtóközleményben, hozzátéve:
Azon dolgozunk, hogy összehozzuk az embereket egy sör mellett.
A Bud Light Mulvaney-vel való együttműködését követő hetekben az Anheuser-Busch értéke több mint 5 milliárd dollárral zuhant.
Forrás: New York Post; Fotó: Twitter
Facebook
Twitter
YouTube
RSS