Pesti Srácok

Népszerű a munkahelyvédelmi bértámogatási program

Népszerű a munkahelyvédelmi bértámogatási program
Palkovics László 2020.01.16. Fotó: Horváth Péter Gyula

Eddig 140 ezer munkavállaló munkahelyvédelmi bértámogatására adtak be kérelmet a vállalatok, és ebből 94 ezernek már megítélték a támogatást - közölte az innovációs és technológiai miniszter kedden Budapesten. Palkovics László sikeres konstrukciónak nevezte a 80 milliárd forintos keretösszeggel elindított munkahelyteremtő bértámogatási programot, amely 70 ezer ember munkába állását segítheti.

Palkovics László hat cég bértámogatást biztosító okiratának ünnepélyes átadásán hangsúlyozta: a koronavírus-járvány gazdasági hatásainak mérséklése érdekében döntött a kormány a gazdaságvédelmi akcióterv elindítása mellett, amelynek kiemelt célja a munkahelyek védelme, valamint új munkahelyek teremtése.

- emelte ki.

PestiSracok facebook image

A miniszter elmondta, hogy a kutatás-fejlesztési munkakörben dolgozók után járó kedvezményre már több mint 14 ezer kérelem érkezett be. Sikeres konstrukciónak nevezte a 80 milliárd forintos keretösszeggel elindított munkahelyteremtő bértámogatási programot is, amely 70 ezer ember munkába állását segítheti.

Forrás: MTI/Fotó: Horváth Péter Gyula/PS

Ajánljuk még

NoÁr VS Vasvári vita, vagy miért van lincshangulatban az ország? - Libz of TikTok Hungary

Libz'z of TikTok június 5.
Molnár Áron, még mielőtt ismét megszedné magát az RTL embereket kizsákmányoló “tehetségkutatójából” ismét hergelt egyet. Ezúttal az egykori “luxusfeleség”, ma pedig szintén luxusban élő többgyermekes édesanyára/influenszerre, Vasvári Vivienre uszította lincshangulatban lévő követőit. Vivien “bűne” annyi volt ebben az esetben, hogy arra buzdította milliós követőtáborát, vegyenek részt ők is a véleménynyilvánító szavazáson. A műsorunkban ezen eset kapcsán beszéltünk arról, hogy meddig megy még el a magyar társadalom egy része, a jobboldali, vagy jobboldalisággal vádolt gazdagok ellen elkövetett, egyelőre csak verbális erőszakban. Az adásban ennek kapcsán felmerült az is, hogy tapasztalataink szerint a “pusztuljanak a gazdagok” címszavú lincshangulatra azok a Z-generációsok is rendkívül fogékonyak, akik egyébként eltartják az online tartalomgyártó influenszereket.