A fenti videót állítólag a napokban rögzítették egy nagykátai oktatási intézményben. Az új információk szerint a Ceglédi Szakképzési Centrum Nagykátai Ipari Szakgimnáziuma és Szakközépiskolája lehet az érintett intézmény. Van, amikor egy videó többet mond bármilyen szónál; attól tartunk, hogy ez is egy ilyen helyzet. A részleteket még nem ismerjük, de talán még a jogvédelemre érzékeny polgártársaink is egyetértenek velünk abban, hogy ezt a helyzetet kezelni kell és fel kell számolni.
Facebook hozzászólás
Veritas Samu
2020-02-02 at 19:28
Az a szörnyű,hogy a Momentum az ilyen fiatalokban látja a támogatóit,a jövő fiataljait,mint a nagykátai,tanárt megtámadó szörnyedvényeket.Óvakodjunk a Momentumtól-nyissuk fel az emberek szemét,ezek a senki agresszív diákok a Momentum rohamcsapatai!
ómió
2020-02-02 at 14:45
“Alakul” az anarcholiberális “oktatás”!
Fehérbölény
2020-02-02 at 13:37
Kössetek belém rohadt cigányok, meglátjuk ki megy utána haza!
Rizikó
2020-02-02 at 13:56
Megette az @llamhatalmat a fene ha magára hagyja a polgárát évtizedekig a roma terrorral szemben.
Osvát Barna
2020-02-02 at 12:09
Azért vannak példásabb iskolák is mint pl. a dabasi Gyóni Géza iskola.Ott pont fordítva működik a dolog. A tanárok bántalmazták már az elsős diákokat és folyamatos a lelki terror.De mivel a kedves igazgató felesége is érintett a bántalmazásokban ezért senki nem tesz semmit.
K
2020-02-02 at 13:22
A bántalmazást én sem tartom helyesnek, de van olyan ritka eset amikor nincs más mint egy pofon.
Az igazi pedagógus pofon nélkül nevel, csak az nagyon nehéz. Nekem könnyű beszélnem mert nem vagyok tanár.
rúzsa bandi
2020-02-02 at 11:42
1978-ig tanultam a Szegedi Móra Ferenc általános iskolában. Az igazgatót Takó Ferencnek hívták, ének órán vagy bármelyik órán ha panasz volt ránk a tanárnő szaladt az igazgatóiba. Ezután sorba állítottak bennünket a folyosón és az igazgató úrtól akkora pofont kaptam hogy velem együtt még hárman elborultunk. Volt aki bepisilt félelmében, ennyit szigorról és tiszteletről!! Egyikünknek sem jutott eszébe visszaütni, meg sem fordult a fejünkben, pedig voltak köztünk cigányok is nem is kevés. Ugyan ilyen verőlegény volt az ig. helyettes is és a torna tanár aki Kiss Antal névre hallgatott. Egyikre sem haragszom mert ember lett belőlem, Isten nyugtassa Őket bárhol is vannak eltemetve!!
Logikus
2020-02-02 at 12:09
erről beszélek én is. Most kiherélték a tanárokat a szar oktatási törvénnyel. Akkoriban sokkal jobb volt mint manapság.
K
2020-02-02 at 13:16
Én elhánytam magamat azoktól a kommunista műveletlen barbár tanároktól az 1978-as évekből, én nem voltam annyira elragadtatva tőlük.
Nekik is köszönhető hogy ma ez a helyzet, mint ami a fenti videón volt.
Karesz
2020-02-02 at 16:24
Ottó igazad van megszüntetni az elitiskolákat az értelmiségi szülők gyerekeit cigánytöbségű osztålyokba berakni a külömböző celebek által lakott lakóparkokba beilleszkedni képtelen cigánycsaládokat telepíteni mégha állami pénzen is.
K
2020-02-02 at 19:31
“Karesz”-nek:
A liberálisok elitiskolái, és a liberálisok lakóparkjai ezt megérdemelnék.
rúzsa bandi
2020-02-02 at 20:55
Tévedsz nem a régi vágású tanárok hibája, inkább ez a kibaszott nagy demokráciának nevezett szar ahol mindent szabad, ölhetsz 2ezerért, rabolhatsz büntetlenül, ha össze esel az utcán mindenki átlép rajtad minthogy segíteni merészelne,, Én sem vagyok híve a verésnek de ha kell oda lehessen baszni a kibaszott cigánynak és nehogy már a tanárnak keljen félnie mert ez a beilleszkedésre képtelen csürhe megfélemlíti őket!!
K
2020-02-02 at 11:11
Hát igen , ez van.
Megnéztem a fenti videót, és megvártam hogy sok hozzászóló leírja véleményét, köztük olyanok akik tanárnak mondják magukat, és valószínűleg azok is.
Továbbá én is voltam diák, az igaz hogy csak az l960-as 1970-es években.
Az én tapasztalatom a tanárokról: Akkoriban a tanárok elsősorban maximálisan kommunista párthűek voltak, tanulatlan és képzetlenek voltak, és maximálisan igazságtalanok. Elsőfokú eszközei voltak a kommunista kontraszelekciónak, ahol minden elvtárs diplomát kapott, a később majd csak ragad rá valami jelszóval. Az oktatásban és a diákok elbírálásban igazságtalanok és hanyagok voltak.
A tanári főiskolák és egyetemek és a hozzájuk tartozó kollégiumok kuplerájok voltak, ahol nyilvánosan szexeltek és italoztak, sokszor a professzorok vezetésével.
Gondolom a kommunista időkből hagyományozódott a fentebb is említett jelenlegi oktatásban jelenlévő egyes tanárok “liberalizmusa”.
::::::::::::::
Örülök hogy nem vagyok tanár, és nem vagyok tanuló.
::::::::::::::
Megoldásnak gondolom a fentebb más hozzászólók által is említett kamera sűrűbb alkalmazását, és személyi és vagyonőri rendfenntartás bevezetését az iskolákban, ahol a folyosókról is tökéletes rálátás van a tantermekre ablakokon keresztül.Mindezek jogi biztosítását akár törvénymódosításokkal.
::::::::::
Örülök hogy nem vagyok tanár, és nem vagyok tanuló.
K
2020-02-02 at 13:34
A vizsgákon is kamerákat kellene használni.
Benedek Károly
2020-02-02 at 10:45
https://www.origo.hu/itthon/20200201-bayer-zsolt-dokumentumfilmje-gyongyospatarol.html
Bayer Zsolt 2011 után újabb dokumentumfilmet forgatott a gyöngyöspatai helyzetről. A Heves megyei kisváros kilenc év után újra a politika és a média érdeklődésének középpontjába került, miután a bíróság a szegregációs perben 100 milliós kártérítést ítélt meg több cigány tanulónak. A HírTV műsorvezetőjének filmje azokra a nem roma szülőkre koncentrál, hanem akik az állandósult iskolai erőszak miatt nem tudják a helyi iskolába járatni gyermekeiket.
Bayer Zsolt A másik Gyöngyöspata című filmje február 2-án 23:05-kor látható a HírTV műsorán.
Jóska
2020-02-02 at 10:39
A HVG is mutatja a videót, a hozzászólások száma 0 ! Megértem.
Vak Pali
2020-02-02 at 10:21
Ahogy én látom:
“Bayer Zsolt “”A másik Gyöngyöspata”” című filmje február 2-án 23:05-kor látható a HírTV műsorán.”
Milyen bátor ez a HIR TV !!! Varnap éjjel 11 kor vetítik Bayer filmjét! Eltársak! Nem inkább éjjel kettőkor kellene? Akkor még kevesebben látnák.
Beszéltünk a problémárol, meg nem is, akárcsak a mesebeli leány.
A HÍR TV liberális vonalvezetését kritizálókat maga a HÍR TV gyakorlata igazolja. Vak Pali
Pantha rei
2020-02-02 at 10:24
Lovas István megmondta. Szakács Árpád most is mondja: működik az exkomcsi/liberális gőzhenger a kultúra és propaganda terén is.
Benedek Károly
2020-02-02 at 10:48
Beleolvasztották az ECHO-t, s a Simicska által beállított liberálbolsevik
vezetés maradt, néhány, szinte egyforma beszélgetős műsorral.
Hogy engedhette meg M. Lőrinc, amikor végre megvásárolták
az ECHO-t és profi adóvá fejlesztették?!
Megint ott tartunk, hogy nincs saját médiánk.
Egy csomagba tolták az összeset, és már csak egy-két tollvonás,
és volt, nincs.
Benedek Károly
2020-02-02 at 09:47
Remélem, a megyei ügyészség hivatalból lép, vagy legalább a KLIKK hivatalból tesz feljelentést.
Az igazgató mit lépett?
magyar
2020-02-02 at 09:17
Azok voltak a boldog diákidők amikor a tanító a napló mellett pálcát is
hozott. Esetleg kokit is adott. Vagy pajeszt húzott.Sarokba térdepeltetett.
Igy nőttünk fel normálisan.Utána jött a 24 hónap katonaság.
Bizony okostelefonos,csillogó kicsi neveletlen magatokba forduló gyerkőcök.
Gáspár Anette
2020-02-02 at 08:51
Na, ott aztán kitanítják egymást.
Látszik a felvételen, hogy ez a kis csökött, madárfejű lajcsika a többiek előtt szerepel, előttük izmozik, miközben kisujjal hanyatt lehetne dönteni.
Kriszta
2020-02-02 at 07:52
Borzasztó hogy ilyen véglények élhetnek a világunkban. Köszönhetjük óket ostoba őseinknek, akik nem írtották ki, üldözték el őket, mint a nyugat-európaiak tették nagyon bölcsen.
Én leszállok a járműről ha ilyen hangoskodó, primitív cigányok felszállnak, és nem félelemből, hanem mert undort, iszonyatot vált ki belőlem a látványuk, a puszta létezésük.
polizza
2020-02-02 at 08:28
Én bizony félelemből. Inkább feltűnés nélkül átmegyek az utca másik oldalára,
minthogy el kelljen mennem mellettük. Van ugyanis rossz tapasztalatom.
Ismétlem, félelemből!
A nem normálisan viselkedő, láthatóan a viselkedését kontrollálni nem képes embertől való félelemből. Nem szégyellem, hogy félek az olyantól. És kikérem magamnak, hogy ezért én lennék a mindenféle rossz.
Csak védem magam. Abban nem én vagyok a hibás, hogy szükség van a magam védelmére.
bl
2020-02-02 at 08:48
Jól mutatja a helyzet fonákságát, hogy liberálisok azokból csinálnak áldozatot, akiktől fél a többség.
Benedek Károly
2020-02-02 at 10:12
Ez a céljuk: megfélemlíteni a többséget, hogy mindkettő felett ők uralkodhassanak.
Paraziták.
polizza
2020-02-02 at 08:34
Ja, még annyi, hogy ,,ostoba őseink” idejében megrendszabályozták őket. Voltak akik rendet tartottak.
De a mai ,,nem ostoba” libbolsik pont a ilyen viselkedés által fenntartott zűrzavarra vágynak állandóan, hogy abban a hatalmat a kezükbe kaparinthassák, és papolnak az ilyenek jogairól abnormálisan, teljesen kihagyva azt, hogy a kötelességeik is ugyanolyanok kellenének legyenek, mint bárki másé.
polizza
2020-02-02 at 07:48
És ha jól látom, ott az energiaital több padon is előttük.
A videozósén a felirat is látszik, ha homályosan is.
Óra közben. Folyamatosan azt isszák? Meg csokiznak?
Akkor nem csoda, hogy ilyen agyamentek. Mert csak egy dolog, annak a viselkedése, aki nem tud a fenekén ülni és mindenképpen produkálja magát, verekedni akar.
A másik oldala az az idióta röhögés, amit produkálnak többen is. Vagy mind?
És a trágárság?
Milyenek lehetnek a szülők, akik ilyennek nevelik a csemetéiket?!
Szittya
2020-02-02 at 06:48
Figyeltétek? Irka, tankönyv egyik gyerek padján sem volt.
Dániel Irén Viola
2020-02-02 at 04:44
Onnan kell kiindulni hogy a tanár feladata a tanítás és nem a fegyelmezés. Ezt a marokkoi iskolákban tökéletesen megszervezték és betartották. Én tanítottam Casablankában Marokkóban 2 evig. A tantermek folyósó felőli oldala üvegből volt. Tehát minden ami az osztályban történt nyomon követhető volt kintről. A folyósokon felügyelők sétáltak gumibotokkal felszerelve ès figyelték a diákok és tanáraik viselkedéset. A tanár csak a tanítással volt elfoglalva a fegyelem pedig példás volt. Amennyiben egy diák óra közben zavart idézett elő bejöttek a felügyelők és elvitték a diàkot “megfegyelmezni”. Az osztályban pisszenes nem sok annyi sem volt. Az év végén ha csak”egy”tanár azt mondta hogy xy diák nem mehet át a következő évbe, az osztályt ismételt. Ezt a módszert kell bevezetni és menni fog a tanítás. A diákok fegyelmezését felügyelők kell bíztosítsák nem a tanárok. Kamerák helyett az osztályokba való beláthatóságot kell megvalósitani folyósóra nyíló ablakok által.
csakafidesz
2020-02-02 at 05:36
Marokkó nem tagja az EU-nak. Ott a rendőr használhatja, használja a gumibotot. Nálunk már az “ok nélküli igazoltatás miatt” is előveszik a rendőrt.
bl
2020-02-02 at 06:58
Az olaszoknál van olyan párt aminek az az egyik célkitűzése,hogy a rendőrök ne alkalmazhassanak erőszakot. (Mert az erőszak szüli az erőszakot. És már 1% környékén van a támogatottságuk. Hehehe.) A szocializmusban az ilyen esetekben elintézte a “diákot” az igazgató-helyettes. Rögtön megtanulta, hogy van nála erősebb is. És érdekes módon később hálásak voltak érte.
polizza
2020-02-02 at 09:40
Az ilyenfélék, mint ezek + a 100milliót intéző lelkületű jogászok(ügyvédek, bírók) biztosan minden felvett szót és mozdulatot vissza tudnának fordítani a tanárokra, ezt ne felejtsük el. Nekik arra jár az agyuk és még továbbképzést is kapnak folyamatosan, hogy mire legyenek érzékenyek.
Én egyébként az ügyvédeknek megtiltanám a végtelen ,,védelmet”, azaz a kimosást.
Mert az OK, hogy mindenkinek joga van képzett védőhöz, hogy nem kapjon a megérdemeltnél nagyobb büntetést. DE azt viszont kapja meg!
Esküdjön fel az ügyvéd, hogy csak abban képviseli védencét és NEM abban hogy totál kimossa a bűnöst is. Amelyik ügyvédről ilyesmi kiderül, azt odaültetném a védence mellé. Mert pénzért rosszat tesz a többi embernek.
Logikus
2020-02-02 at 02:42
Oktatóként mondom, hogy sajnos ennél durvább dolgok is vannak az iskolákban, amik nem kerülnek a nyilvánosság elé. Jó lenne bevezetni a szegregált oktatást, mert a jelenlegi liberális rendszer csak arra jó, hogy a szorgalmas gyerekeket visszafogja, a butákat pedig nem tudja haladásra bírni. Vissza kéne kapjuk azokat a fegyelmező eszközeinket, amik 30 éve még meg voltak. Ezek hiányában soha nem lesz normális az oktatás, még elméleti szinten sem, nemhogy a gyakorlatban.
lacika
2020-02-02 at 03:19
Gondolom, szegregált alatt nem etnikum szerinti, hanem képességbeli, ill. magatartásbeli elkülönítést érted. Mert hiába írtad le pontosan, mire gondolsz, de a “szegregált” alatt az emberek többsége faji megkümböztetésre gondol. ?
polizza
2020-02-02 at 08:13
Azért nagyon sokan nagyon sokat áldoznak azért a nemzeti megkülönböztetés szerinti tanulási lehetőségre.
Lásd pl német tannyelvű iskolák régi sváb településeken.
Vagy román óvoda. stb.
Vagy a magyarok – székelyek – és kárpátaljaiak küzdelmei a saját anyanyelven történő tanulásért.
Vajon miért van kivétel népcsoport? Egyik oldalon követelnek a népcsoporthoz tartozás alapján, mert nekik jár, másik oldalon oldalon is követelnek azon az alapon, hogy ők ,,ugyanolyan magyarok”. Holott nem olyan mint én, hisz ő maga mondja, hogy ő hová tartozik.
Egy fenékkel két lovat akarnak megülni? Igen. Akár többet is, mint látjuk naponta. Ők ilyenek.
A többi meg nem.
Az meg, hogy aki magyar állampolgár, annak ugyanolyan jogai vannak ebben az országban, mint többi magyar állampolgárnak, az nem kérdés. Az van.
(Kivéve a magyar magyarokat. Mert nekik sok minden nem jár, ami jár a más magyar állampolgároknak, ha jól belegondolunk.)
Ezért kell nagyon alaposan megnézni, hogy új magyar állampolgárságot kinek adunk!
Amit írtam nem azért írtam, mert bárkivel is azon az alapon lenne problémám, hogy minek született – sem ha itt született, sem ha több ezer km-rel odébb – hanem a hozzám tartozókat féltem az ilyen viselkedéstől, az utódainkat egy olyan jövőtől, amit a mi számunkra nem tartok jónak, élhetőnek.
Artist
2020-02-02 at 01:30
Kedves hozzászólók!
Engedjék meg, hogy tanárként néhány tény közlésével segítsem tisztánlátásukat.
Minden iskolának van házirendje, de az – természetesen – nem írhatja felül a hatályos jogszabályokat! Ezért a renitens diákot még az óráról sem lehet kiküldeni…
Noha immár egyhuzamban tizedik éve, hogy nemzeti, konzervatív kormányunk van, mégis, az oktatás-irányításban a liberális “értékrend” uralkodik! Állításom bizonyítására elegendő csak egy példát hoznom: A jelenlegi tanév kezdetéig még az iskola igazgatója dönthetett arról, hogy lehet-e magántanuló egy diák? Ez az egy lehetőség volt, hogy a deviáns, az iskola házirendjét súlyosan megszegő, a tanítást ellehetetlenítő gyerekektől megszabadítsuk a közösséget. Jelen tanévtől ezt az eszközt is elvették az igazgatóktól, átkeresztelték “egyéni tanrend”-re és az Oktatási Hivatal alá remdelték, mondván: a deviánsoktól ne akarjon megszabadulni az általános(!) iskola, hanem nevelje öket a többi diákkal együtt! Zárójelben jegyzem meg, hogy a magántanulókkal a pedagógusok többlet munkát vállaltak, mert ezeknek a gyerekeknek külön korrepetálásokat, osztályozó vizsgákra felkészítést kellet tartani – de megérte, mert nélkülük eredményes tanórákat lehetett tartani az osztályokban.
P.s.: Több figyelmet a nevelés- oktatás ügyének a kormány részéről, és kevesebb liberalizmust!
László Ferenc
2020-02-01 at 23:23
Véleményem szerint az – egyik! – meg oldás a következő lehetne!
1./ Minden iskolának ki kellene adni a tanulók felé egy “Iskolai szabályzatot” amiben le van írva, mik az iskola “elvárásai” (normális viselkedésmód, stb. stb.) a tanulókkal szemben, amit azoknak be kell tartaniuk, (és az iskolának is kőkeményen be kell tartatnia) hogy az év végén bizonyítványt kaphassanak és további osztályba léphessenek!
2./ minden osztályteremben fel kell szerelni kamerát, ami a tanítás ideje alatt felvételt készít! (ez is visszatartaná a deviáns tanulókat ) Tudatosítani a tanulókkal, hogy azok, akik nem az előírt normák szerint viselkednek – azokat messze túllépik – azok ellen – fegyelmi, majd feljelentés a tanár fenyegetése és egyebek miatt – majd a bíróság eldönti, hogy javító intézetben lenne-e a helyük? – a normálisan tanuló diákok közössége helyett?
De mindenképpen a kamera lenne az elsődleges visszatartó erő!
Ui: mint a filmen láttuk és hallottuk a nagymama kijelentését: az unokája ELVÉGEZTE? a 8 osztályt – de írni olvasni sem tud! De “jogsira akar menni”
A törvény szerint, csak a minimum 8 osztályt ELVÉGZETT! fiatal kaphat jogosítványt!
Kérdésem lenne: vajon hány ilyen, “hasonló végzettséggel” rendelkező fiatal kaphatott?! jogosítványt – ‘úton-módon’ és randalírozik az utakon, emberek életét veszélyeztetve?
Gáspár Anette
2020-02-01 at 23:30
A végén testkamerát a tanároknak.
Csakhogy a lényegét veszi el.
lacika
2020-02-02 at 03:06
A közlekedési piktogram táblák mellett/alatt illetve tőlük függetlenül is lehetnek szöveges figyelmeztetések, tiltások. Amúgy meg, a KRESZ tesztet hogyan kívánja letenni, talán a felügyelő felolvassa neki a kérdéseket/válaszokat? Kész röhej…
Mindenesetre, önbizalomból ötöst adnék.
Annamária
2020-02-01 at 22:38
Sajnos nem csak cigánypurdék viselkednek így, hanem jó körülmények közt élő “magyarok” között is előfordul felháborító rendbontás.
Nem is bánom, hogy megöregedtem.
Fehér Anna
2020-02-02 at 09:44
Megértem Önt. Hasonlóan érzek.
Néhány éve a 3-as villamoson voltam a tanúja annak, amikor egy idős nő szállt fel és az egyik utas kedvesen odaszólt egy 14-15 év körüli fiúnak, hogy légy szíves add át az ülőhelyet a néninek. Na hogy az mit kapott a mellette ülő anyjától! Csak úgy fújta a magáét felháborodottan. A mondandójának az volt a lényege, hogy ők is annyit fizettek a jegyért, mint az öregek. Nem volt cigány a nő. Kikent, kifent nőci volt, az utolsó divat szerint öltözve. Magyar. Ami egy fokkal jobb volt, mintha cigány lett volna, mert akkor nyilván lett volna köpködés is és átkozódás is, hogy “rohadjon le a szíved gyökere” ahogy ők szokták.
Sajnos, ma már az emberek egy része nem ismer sem Istent sem embert. Valami nagyon, nagyon elromlott. A mi korunkban is voltak kezelhetetlen diákok, de azért lehetett tudni, hogy az amit csinálnak nem jó, hanem rossz. Sőt, mi tagadás, néha én is viselkedtem helytelenül az iskolában is és otthon is. Voltam pimasz és engedetlen is. De azt állítom, hogy mindig tisztában voltam azzal, hogy amit csináltam, az nem helyes. A gyerekekbe néha belebújik az ördög. A tini kor már csak ilyen. Ha nem úgy volt, ahogy én akartam, akkor dúltam-fúltam, feleseltem is. Főleg ha meg is büntettek.
Aztán lenyugodtam és már kezdtem tisztán látni, és jól elszégyelltem magam. Mert rendesen meg voltam nevelve. Már gyerekkorban belém plántáltak egy olyan értékrendet, ami minden sejtembe bele ivódott. A szüleim dolgos, becsületes, igazságos és kedves keresztény emberek voltak. Ez volt az etalon, ha ettől eltértem, lelkiismeret-furdalásom volt.
Én itt látom a legfőbb bajokat. A gyerekek figyelnek. Ha azt látják, hogy a szülő röhög, amikor például az ocsmány szájú Blanka úgy beszél a köztársasági elnökről, ahogy beszélt, vagy a Tordai Bence parádézik, akkor hiába mondja utána, hogy viselkedj rendesen az iskolában, az csak üres szó lesz, ami elszáll. A példa bele ivódott a lelkébe és mérgezi fogja. Ha a szülő együtt hülyézi a tanárt a gyerekkel, mert azt hiszi, hogy ez trendi, akkor nagyon nagy bajt csinál. Az nem nevelés, hanem rombolás.
A cigányokról nem is beszélek, mert a látottak és hallottak, illetve a saját tapasztalataim alapján a jelentős részük annyira távol áll a normális emberi lelkület és lét alapjaitól is, hogy én a részemről megoldhatatlan feladatnak érzem az integrációjukat.
Azoktól a tiszteletre méltó cigány polgártársaimtól, akik minden nehézség ellenére mégis kitörnek ebből a mélységes mélységből azoktól bocsánatot kérek, és minden tiszteletem az övék, de egyelőre a megfélemlített, megalázott normális emberek védelmét látom a legfontosabbnak. Híve vagyok az elkülönítésnek, mert a szívem szakad meg az olyan kislányokért, akiket azzal fenyegetnek a második osztályos osztálytársaik, hogy “véresre lesznek b@szva a szünetben”.
Stb., stb., stb.
bl
2020-02-01 at 22:20
Amikor megszűnt a blaszfémia, akkor egy erjedés indult el vele. Egy darabig még volt tisztelet a felnőttek/tanárok iránt, de már a szocializmusban is a ritka kivétel volt az a tanár aki iránt feltétlen tiszteletet éreztünk. Ma már ahogy a felvétel is mutatja a tisztelet nyomokban sincs. A tanulás egy visszacsatolásos folyamat, amikor a visszacsatolásból kiiktatjuk a diák felelősségét és mindenért a tanárt tesszük felelőssé borítékolható a végeredmény. Megyünk lefelé, egyre lejjebb és egyre lejjebb. Következmények nélküli világban élünk. A liberálisok még a fenti képsorokba is képesek belelátni a tanár hibáját: nem volt elég érdekes, nem kötötte le a tanulók figyelmét, hibázott amikor kiküldte, nem motiválta őket, tulajdonképpen a diákok egész jól viselkedtek csak időnként volt egy-két tanulónak egy-két kilengése. Stb.
Gáspár Anette
2020-02-01 at 23:29
Helyesen: amikor a visszacsatolásból kiiktatjuk a diák ÉS A SZÜLŐ felelősségét …
bl
2020-02-02 at 06:50
Igen. ((Vagy 5 éve hallottam, hogy az egyik műhelyben valahol a diákok kalapáccsal dobálták egymást szórakozásképp. Mit lehet ilyenkor tenni? Bezárni a lakatosműhelyt és a gyogyósokat hazaküldeni. Csak a szülő tudja (vagy az se) megnevelni, az iskolába be se lenne szabad lépnie egy bizonyos minimumszint alatt. Ha nem tiszteli a felnőtteket és nem tud vigyázni a környezetére, akkor nincs helye, akkor a szülőnek van teeendője.))
Gáspár Anette
2020-02-01 at 21:54
https://filantropikum.com/egy-apa-eros-uzenete-kedves-szulok-abba-kell-hagynunk-tanarok-lebecsuleset/?fbclid=IwAR0hId7dfmS7k2N20imxzrd13wCkDIB6NNGCs72qApcSmNXsD-33qwSDOXk
Sok olyan szülővel találkoztam, akik úgy vélik, hogy előbb a gyerek barátjává kell válniuk, majd azután jöhet a szülői szerep/minta. Ez hiba. Egy jóbarát mellettünk van jóban, rosszban, de nem tartozunk neki felelősséggel és nem inthet fegyelemre sem. Erre valók viszont a szülők.
A szülők másik nagy hibája, hogy nem bátorítják, lelkesítik a gyerekeiket, akik még azelőtt feladják álmukat, mielőtt kipróbálhatták volna azt. És ezzel kialakul, a “nem tudom mihez kezdjek” érzés, magatartás a gyerekben. A sikeres gyerekneveléshez a kudarc is hozzátartozik, hiszen meg kell tanulnia felállnia, összeszedettebbnek lennie, hogy újra megpróbálhassa a cél elérését, bármiről is legyen szó. Ezzel tapasztalatot szerez, megtanulja, hogy mit jelent a kitartás, a küzdelem.
Például tanítsuk meg rajzolni. Persze, elsőre nem fog olyan kerek köröket, ívelt vonalakat húznia, mint mi, de a lényeg, hogy elindul az úton, és a végére belejön. Ha nem adunk neki esélyt arra, hogy megismerjen új dolgokat, nem fog megtanulni semmit. A pedagógus legnehezebb dolgaazzal a diákkal van, aki nem hajlandó semmire, semmilyen feladat elvégzésére nem lehet rávenni. Ez azért is van, mert ezeknek a gyerekeknek a szülei elvégzik csemetéjük helyett az iskolai feladatok nagyrészét.
Persze, a szülőnek meg van minden joga, hogy megvédje a gyerekét, de az is legalább annyira fontos, hogy támogatásáról biztosítsa a pedagógust.
Sok szülő nem hajlandó végighallgatni a tanár véleményét a gyerekével kapcsolatosan, pedig nagyon sok esetben már bebizonyosodott, hogy az otthoni angyalian jó gyerekből az iskolában már kibújik a kisördög. A szülők gyakran arról is megfeledkeznek, hogy a pedagógusok szakemberek, őket az oktatásra képezték ki, akikben meg kell bízni, mert az ő rálátása, véleménye a gyerek helyzetére nagyon fontos.
A pedagógus nem pótolhatja a szülői feladatokat, ezért téves a szülők részéről az a felfogás, hogy majd az iskolában megtanítanak a jómodorra, a tiszteletre, becsületre. Nem, ez a szülő dolga! A tanárnak erre nincs is elég ideje, hogy ilyesmikkel foglalkozzon.”
Benedek Károly
2020-02-01 at 20:41
Ideje bizonyos körzetekben, iskolákban őrző-védőket rendszeresíteni,
a tantermeket meg bekamerázni.
Nincs mese.
Anno jókat nevetett az ember az Éretlenek című filmen,
mert sarkítva karikírozta a francia magániskolákat.
Az utóbbi 30 év liberális-fasiszta ámokfutása következtében
már valósággá vált, hogy arra is szükség lesz, mihamarabb,
hogy az osztályban történteket monitoron keresztül figyeljék,
s ha ok van rá, akkor belép a toronymagas rendfenntartó.
Szép, liberális világ.
Ezeket uszítják, az osztálytársaknak szerepel a kretén.
Egy ilyen megmozdulásért is legalább két évet kellene kapjon,
hogy tudja, hogy már a fenyegető fellépés is bűncselekmény.
KŐKEMÉNYEN KELL FELLÉPNI!
Benedek Károly
2020-02-01 at 20:43
https://lh3.googleusercontent.com/proxy/ke3HGmLBk2q4ws7SWoPze-VlG2m88nH-d6hdcvELKlzesNR1KsntNEsKrr_sgGBVnY51I6J5PKhd4HF9OmFOi8JGpwBEQ3-yffZFs9PXaJM1jhxJPYRyuQ
Kata
2020-02-01 at 20:50
Igen, kőkeményen, vasszigorral fellépni! Nehogy már egyes előemberek diktáljanak az iskolákban! Ha jól tudom, a büntethetőséget leszállították 12 évre,elkapni a grabancát minden deviánsnak, és olyan büntetést szabni rá, hogy a többinek esze ágába se jusson még egy ilyen kalózkodás. Egyébként csodálom a tanár úr önuralmát! Én nem biztos, hogy meg tudtam volna állni, hogy olyan pofont ne adjak ennek a csimasznak, hogy egyik szeme verte volna ki a másikat.
Gáspár Anette
2020-02-01 at 22:02
Arra ment ki, hogy a tanár pofán vágja, aztán kirúgják.
Volt rá eset.
Az egyik tanár mesélte, hogy nyugdíjba ment,
s összefutott néhány volt tanítványával. Mesélték neki,
hogy az új tanárt nem szeretik, s jöjjön vissza.
Azt válaszolta, hogy jó ideig még nem szándékozik visszatérni
a pályára. Az egyik fiú odavágta, hogy “csak tessék szólni,
majd mi elintézzük, hogy el kelljen mennie”.
Kiderült, hogy közben az egyik volt kollégája ellen
szabályos hadjáratot folytattak, az igazgató nem a kollégája
pártjára állt, behívatta, s kijelentette, hogy vagy igaz, amit állítanak, vagy nem, de mennie kell.
Volt esze a tanárnak, s azt mondta, ha szerzel nekem
egy, a lakásomhoz közeli állást, elmegyek, de csak akkor.
Ellenkező esetben beperellek. Egy hónap múlva megvolt az új állása.
A gazember kölykök erre utaltak, amikor azt mondták, hogy “majd mi elintézzük”.
Kollégák is aljaskodnak egymással. Nem egyedi eset, sőt, jellemző, hogy a tanárt behívja az igazgató, hogy “hívogatnak a szülők és panaszkodnak rád”.
A háttérben mindig ott a kedves kolléga, aki féltékenységből, ideológiai okokból ilyen módon fúrja meg a másikat, összebarátkozik a szülőkkel,
kibeszéli a kollégát a gyerekekkel.
sanyi
2020-02-01 at 19:41
Zéró tolerancia az iskolai erőszak ellen! A tanár hibája is, mert hagyta a helyzetet eszkalálódni, ezzel segítette a cigányokat. Minden tanterembe kamerát. Ha ilyen helyzet van a tanár azonnal kimenekül a teremből és hívja a rendőrséget. Ennyi. A “fejlett” nyugaton bent van a rendőr sok középiskolában a problémás “körzetekben”.
https://www.policefoundation.org/new-brief-defining-the-role-of-school-based-police-officers/?gclid=Cj0KCQiA4NTxBRDxARIsAHyp6gBLZo9S17BLtQKmY5BsoWKroCQ6KU0jdW_3hfm1AjcqXbHOry3ozRIaAomWEALw_wcB
Kata Hopka
2020-02-02 at 01:43
Pontosan ezt kell tenni, amit írsz. Portaszolgálatra Őrző-védő szakembert!!! kell alkalmazni aki a monitort is figyeli és azonnal tud intézkedni, ha baj van. Ezek az agresszív gyerekek soha nem lesznek a társadalom hasznos tagjai. Tanár van kiszolgáltatott helyzetben, hiszen azon túl, hogy egyedül van, hiába megy az igazgatóhoz, mert az agresszív tanulók szemérmetlenül hazudnak. Ezért is szükséges bekamerázni osztálytermet.
M@gdi
2020-02-01 at 19:27
Döbbenet, már mi is itt tartunk. Londonban a 12 osztályos iskolákban régóta minden tanteremben, illetve közösségi térben kamerák vannak és ha a tanuló nem az iskola rendjének megfelelően viselkedik, a felvételek alapján az igazgató azonnal kivizsgálja az esetet, értesíti a szülőket, és a vétkes napokig, akár hetekig sem mehet be az iskolába. Súlyos esetben azonnal másik iskolát kereshetnek neki a szülei.
Katalin
2020-02-01 at 19:40
Ez így nem igaz albert heim!
A rendőrségen az első tanúi meghallgatáson kérni kell védett tanúi státuszt. A bíróság onnan védett tanúként kezeli!
Más:
Minden iskolának lell lennie házirendnek, mely a diákokra nézve kötelező!
Az igazgatónak kutya kötelessége betartatni. Van ilyen esetekre eljárási rend, többek között, szerepel az igazolatlan hiányzás is, mert elég ha az óra rendjét megszegi a diák, jogos az igazolatlan óra. 70 óra felett nem jár a családi pótlék!
Mint tudjuk sok cigány család abból él. Az pedig rossz védekezés, hogy akkor a gyerek éhhezik?
A videón nem éhhező diákok láthatók. Középsuliban pedig iskolakizárással is büntethető a diák!
Elfelejtettek a tanárok a jogaikkal élni!
Az iskola kapukat meg belehet zárni a tanórák idejére, rendőrt lehet hívni stb.
Igenis van védekezési mód csak élni kellene vele!
Pantha rei
2020-02-01 at 20:09
Édes Katalin!
Maga melyik országban él???
Az aluljárókban lopott, vagy a nagybani piacról kikukázott zöldségfélét áruló cigányokat a közterületfelügyelő feljelentette. Legközelebb törött sörösüveggel megszurkálták és megmondták neki, hogy kifigyelték, melyik iskolába jár a gyereke, ha feljelenti őket, rajta állnak bosszút…
Az oroszlán sem bír a csapat hiénával, a falu legerősebb legényébe belekötöttek, lapáttal hátulról leütötték, félholtra verték, a többi “paraszt”okulására.
Kinek hiányzik ez? Egy pofonért a mobilon riasztják a rokonságot, meg azoknak a komáit ( hisz senki sem jár dolgozni, ráérnek a gyűlölt “parasztot” megfenyíteni) és hirtelen 20-30 kőkorszaki szinten álló veszi körbe a sértettet. Még ha hozzá sem érnének, az ordítozástól és fenyegetésektől akkor is lelki traumát szenved. Hisz Hont már attól elsírta magát, hogy levették a szemüvegét.
Olaszliszka, Gyönygospata, Veszprém… tovább is van mondjam még? Itt nem elszigetelt esetekről van szó. Itt szándékosan előidézett rendszerhibáról van szó. Köll a szavazat-no, ezért sérthetetlenek…..
A szívenszúrt ország:
https://www.cultissimo.hu/mozi-vilag/sziven-szurt-orszag-emlekfilm-cozmarol
Joris
2020-02-02 at 02:26
Sok helyen az iskola vezetői falaznak a deviánd diáknak, elkenik az akár büntetőjogi ügyeket is.
Ráadásul a sok női tanár, valamint a sok ballibsi tanító és tanár a végletekig le tudja gyengíteni a tanári kart, ilyen helyen pedig egységes értékrendet, s ebből következő egységes fellépést kell mutatni!
Nahát
2020-02-01 at 19:25
Ideje volna megfontolni, hogy új törvényeket alkossunk. Az ilyen esetekre például javító-nevelő munka a fiatalkorúak táborában. A cigánypurdé egyrészt fegyelmet, másrészt rendszerességet, harmadrészt pedig dolgozni tanulna. Ki tudja, lehet, hogy még rendes ember válna belőle.
Nahát
2020-02-01 at 19:26
Az értelmesebbjét egy ilyen törvény eleve visszatartaná a tanárveréstől, mert irtóznak a munkától.
Laca
2020-02-01 at 21:51
Ne álmodozz! Ott csak megtanulja ,hogyan kell “rendesen csinálni” amivel itt még csak próbálkozik. Aztán ha nagykorú lesz mehet egyből ülni.
Azzal van a legnagyobb probléma,hogy otthon a közösségben nem kap erkölcsi nevelést,mivel az a szüleinek sincs.
Ezek a fiatalok általában egymástól,esetleg idősebb haveroktól lesik el a balhézás rejtelmeit.
sorry
2020-02-01 at 19:21
Nem emlékszékszem hol történt, de nem túl régen esett meg. A tanár megregulázott egy ezeknél fiatalabb gyereket. Kapott egy kokit, vagy pofont, . hajajj, beindultak a jogvédők! A tanárt kirugták és nem tudott elhelyezkedni másik községben sem, akkora vihart kavartak körülötte.
A tanárok is meg akarnak élni és nekik is gyerekük. Vigyázat. Az összes jogvédőt se–be rugni, kiseperni az országból dr Magy Gy majd elintézi a tanárokat az ügyvéd kollegáival együtt.
TS
2020-02-01 at 19:47
Alig várja a sok cég a diplomásokat, egy áruházban többet keresel, mint tanárként. El lehet menni még az építőiparba stb. Beállsz pultosnak a kávézóba.
Benedek Károly
2020-02-01 at 20:44
Hülye.
TS
2020-02-01 at 19:20
Én pofán vágtam volna. Miért nem adott neki? Le kell szarni a vizsgálatot.
Királytigris
2020-02-01 at 19:23
Na igen, aztán jön a pereputty, és meglincseli a tanárt.
Reménytelen helyzet.
TS
2020-02-01 at 19:46
Dehogy jön. Csak pofáznak. Jön a tanító nénire, de az ellenféltől betojnak.
Királytigris
2020-02-01 at 19:19
Teljesen nyilvánvaló, hogy ezeket tanítani nem lehet. Ezek a 8 osztályt soha nem fogják elvégezni, a mai tanítási módszerekkel.
Két megoldás van:
1. Azonnal kirúgni.
2. Vasszigor: Azonnali deresrehúzás az iskola udvarán az összes tanuló előtt. Az órák testőrök jelenlétében történik, és az első fegyelemsértésnél, azonnali testi fenyítés. Ekkor majd rend lesz!
csakafidesz
2020-02-02 at 00:37
A derest és a száz botütést a tolvajokkal szemben kell alkalmazni. Ma kap hat hónap felfüggesztettet és röhög a markába. Ha istenesen megverik akkor nem fog többé lopni. Ebből értenek csak.
Ragnar
2020-02-01 at 19:07
A taknyost ki kell rúgni minden iskolából. Láthatóan eléggé felnőttnek érzi magát a kis köcsög haverjával együtt…. Mehetnek dolgozni.. A tanár pedig jelentse fel. Amikor a lóvécska fogy a szülők se lesznek annyira liberálisak a kis kotonszökevényükkel.
Beeble
2020-02-01 at 22:19
Ezek a büdös életben nem fognak dolgozni. Az iskolából kikerülve lopni, rabolni, másokat terrorizálni fognak. Aztán mennek a börtönbe az adófizetők pénzen fitnesztermezni meg nem megfelelő körülmények miatt perelni.
Ecsedi Imre
2020-02-01 at 19:04
Egyértelmű támadás érte a tanárt, és elvileg helyénvaló lett volna az önvédelem; de kérdés, hogy a teremben ülő kölykök ki mellett tanúskodtak volna… Úgyhogy a megoldás ilyen helyeken kamerák felszerelése és azonnali rendőri intézkedés kezdeményezése, az elkövető őrizetbe vételével. Utána pedig javító-nevelő intézet.
ikrek
2020-02-01 at 19:02
Itt valaki belegondol abba, hogy neki ez a megélhetése, ha kimegy az osztályból a tanár, akkor másnap hogy menjen be ezek közé. Ha nem megy ki, akkor meg ezt a megaláztatást el kell viselnie, mert semmi eszköz nincsen a kezében. Nem mondom, hogy verni kell a gyerekeket, de hogy semmi szigort sem lehet tartani, mert akkor jön a szülő? Nem csak a pereputty, hanem a magyar gyerek szülője is. Én fiatal vagyok még (nem suhanc), de ha nálunk – nem csak az rám vonatkozik ez, hanem az összes gyerekre az iskolában -, rossz jegyet, ne adj Isten, beírást vittünk haza, akkor otthon is megkaptuk a magunkét!
Az egyházi iskolákban ma is megvan az értelmes nevelési tevékenység. Hála Istennek!
csakafidesz
2020-02-02 at 00:33
A cigány gyerekek számának növekedése és a pedagógusok elvándorlása között csak a reakciós, jobboldali, fehér, heteró keresztények látnak összefüggést. Ezek a borzalmas képződmények szörnyű dolgokat állítanak, és nem tisztelik a másságot..
🙂
egon samu
2020-02-01 at 18:55
Ilyen barbár agyhalottaknak nem kell iskola.
Ezeknek kőtörő kell kenyéren és vizen…
A Helsinki majmokkal együtt.
Vízöntő
2020-02-01 at 18:29
Ezeket a félbriganti kölyköket azonnal rúgják ki az iskolákból és addig sehol ne fogadják be őket amíg a társadalom normáinak nem felelnek meg! Addig magántanulói státuszban otthon tanuljanak és írásban hívják őket be az esedékes vizsgákra. Azok rendjét meg civil nyomozók biztosíthatják.
A Gyöngyöspatáról elmenekített gyerekek családjai pedig forduljanak bírósághoz, követeljenek kártérítést (költségtérítést, az átélt érzelmi károkért, hátrányokért) a gyerekükkel egy osztályba járó cigánygyerekek családjaitól, mivel a társadalmi normákra nevelés és fegyelmezés az ő felelősségük!
Ebben a tekintetben az Iskola felelőssége nem állapítható meg, mert az ilyen magatartások kezelésére semmilyen, a jog által engedett, eszközük nincs!
Mr Peti
2020-02-01 at 18:16
Egy kis Ninjutsu technika, rám ront, nekimegy oszlopnak, falnak!!! :)))
És piszi technika, akár videózni is lehet!
lacika
2020-02-02 at 00:09
Hát persze. Pedagógus diplomát csak az kaphat, aki a képzés végére fekete övét is szerez.
Itt csak két opció van. Vagy törvény (nem “liberális”) és rend, vagy a magyar férfiak öszefogása legalább olyan szinten, mint a “kiccsaládoknál”. Valahogy szkeptikus vagyok, hogy bármelyik is meg fog valósulni…
Karesz
2020-02-01 at 18:12
Melyik liberális vagy bololdali szetetné ebbe az osztályba járatni a gyerekét lehet jelenkezni.Mikor lessz a librálfasizmus áldozatjainak emléknapja?
Jóska
2020-02-01 at 18:09
Nagy baj lehet itt a szülőkkel!
Királytigris
2020-02-01 at 19:21
Nem nem nevezném ezeknek a görényeknek a felmenőit szülőknek!
albert heim
2020-02-01 at 18:08
Bolondozol ?Ha magyar lő le cigányt akkor 100 % egy ” érzékenyített ” bió 15 évet ad a tanárnak ! Hugom segitett tanuskodni egy cigány kirabolt egy magyar nőt és mint tanu elszörnyedt amikor mondták nem kell menni a tárgyalásra de nevét cimát bemondják a tárgyaláson. Hugom azonnal amnéziás lett ,mert ezzel a gyerekeit vagy őt agyonverték volna a ” rokonok ” Miskolcon volt olyan is amikor halálra vert fiúnak a szüleit ,a folyosón elverték a rokonok mert Gazsit 5 évre ítélték !Tehát nem elég hogy elvesztették a gyerekúket ezek még meg is alázták őket .Ja és garázdaságnak sem vette a bíróság, figyelmeztetésben részesítette a ” rokonokat “
polizza
2020-02-01 at 18:35
Elvégre is valóban elég nagy sokk érte őket azzal, hogy egy gyilkosságért nem kártérítést kaptak azonnal és sokat, hanem a tettes 5 évet. Amiből majd elengednek egy jó részt. És a kárpótlás a börtönkörülmények miatt majd valamikor megérkezik, ha az ügyvéd úr is úgy látja jónak.
Katalin
2020-02-01 at 19:31
Ez így nem igaz albert heim!
A rendőrségen az első tanúi meghallgatáson kérni kell védett tanúi státuszt. A bíróság onnan védett tanúként kezeli!
Benedek Károly
2020-02-01 at 20:51
Nálunk már régóta él a “német jogelv” szerinti érzékenyített ítélkezés.
Szörnyűlködtünk, hogy Nyugaton az áldozatot marasztalják el, nem a megszálló, barbár muszlimot, aki rabol, erőszakol, tömegbe hajt, robbant.
Nos, tessék!
Ez már nálunk is így működik.
Benedek Károly
2020-02-01 at 20:52
Katalin!
Nem egy esetről kiderült, hogy “valahogy” mégis csak
megtudták a vádlottak, vagy a rokonaik a védett tanú
adatait.
Joris
2020-02-02 at 02:37
Aki a hetvenes években volt katona az tapasztalatból tudja, hogy egy közösség meg tud fegyelmezni egy másik közösséget. Pl. A kopasz katonákat néhány nap alatt “betörte” az öreg sorállomány. Egység kell hozzá és hatalom. Ráadásul az egész folyamat önszabályozó volt mindenki javára.
András
2020-02-01 at 18:03
Ez a helyzet tragikus. Nem is értem, hogy a helybeli fehér keresztény és heteroszexuális közösség miért nem veszi kezében a megoldást. Ezt nem a cinizmus mondatja velem. Minden normális ember előtt itt van még a példa. 2006-ban példásan viselkedő normális járókelőket akart megnevelni a ma DK-ként is ismert kommunista banda. Leutánozhatóak a módszerek. A különbség többek között annyi, hogy a filmen láthatók a tanító kivételével, nem nagyon sorolhatók az ember ( férfi és nő ) fogalmába. E maroknyi söpredéket ha nem mással, teleszkópos gumibottal lenne célszerű az emberi magatartás felé ösztökélni. István Terék – nek igaza van. Ha nem fog össze a Magyar fehér keresztény ember, akkor valóban késő lesz. Olvastam egy könyvet valamikor. Címe: Elfújta a szél. Talán abban egy fehér közösségben érkezett el az a pillanat, amikor a fehér embernek léte megmaradásának érdekében dönteni és lépnie kellett.
Személy szerint egyébként várom a különféle általam betiltandónak tartott bizottságok kiállását a filmen szereplő ” fiatalok ” jogai mellett. Az emberi jelző hiánya természetesen értelemszerű.
( Azt is jó lenne tudni, hogy fent hivatkozott bizottságokat a választópolgárok helyett, ki és mire bízta meg ? )
Poppy
2020-02-01 at 20:55
?
csakafidesz
2020-02-02 at 00:28
Szerintem vannak olyan cigánykölykök akikkel állatidomároknak kellene foglalkozni előbb,
oshon
2020-02-01 at 18:01
Kirugni az iskolabol … legalabb egy ennyit !
raber
2020-02-02 at 15:21
Nem hiszem, hogy a kirúgás segítene a normális emberek gondjain. Akkor bűnoző lesz, vígan él, a börtönből visszaperel, stb. Javító- nevelő intézet kell nekik, amolyan félkatonai, bentlakásos; megfingatni őket minden szinten: fizikai (állóképesség, sport) szociális ( viselkedés), és tanulás ( hiányszakmák). Na ha itt lehúznak 6 istenes évet, anélkül, hogy a jogvédők belepofáznának- na akkor lenne esélye nekik is meg nekünk is.
TS
2020-02-01 at 17:55
Van eset, amikor a férfinak felül kell kerekednie a tanáron. A becsület fontosabb a törvénynél! Ha ezt elhatározza a pedagógus, akkor könnyebben elvisel több dolgot, mert tudja: ha kell, odabaxarint a kis kötsögnek. A nőknek nehezebb, de kíváncsi lennék, hogy pl. a nejemmel hogyan szívózna egy efféle.
Egyébként meg indul a mandula, gyanúsan sok anyag kerül a qruchoz, ez mindig országos politikai válságot, de minimum balhét jelent.
Gáspár Anette
2020-02-01 at 23:25
“mert tudja: ha kell, odabaxarint a kis kötsögnek.”
És ő megy a börtönbe.
Esvány
2020-02-01 at 17:52
Paksi Attila javallatát kéne megvalósítani! Minden osztályba ipari kamerát és felvenni a történteket. Igen rövid idő alatt rend lenne ezen a fronton. Gondolom nem minden iskolába lenne szükség erre a megoldásra, de Gyöngyöspatán, meg Nagykátán biztosan!
Paczona Ottó
2020-02-01 at 18:46
Ellopnák a kamerákat, a civilnek mondott nyomorultak meg mindenkit följelentenének, mert ezeknek vannak ám személyiségi jogaik. Minden szar alaknak van, persze főleg saját maguknak, csak a normális, tisztességes állampolgároknak és gyermekeiknek nincs! Mielőbb nagytakarítást kéne rendezni.
Artist
2020-02-02 at 01:32
Kedves hozzászólók!
Engedjék meg, hogy tanárként néhány tény közlésével segítsem tisztánlátásukat.
Minden iskolának van házirendje, de az – természetesen – nem írhatja felül a hatályos jogszabályokat! Ezért a renitens diákot még az óráról sem lehet kiküldeni…
Noha immár egyhuzamban tizedik éve, hogy nemzeti, konzervatív kormányunk van, mégis, az oktatás-irányításban a liberális “értékrend” uralkodik! Állításom bizonyítására elegendő csak egy példát hoznom: A jelenlegi tanév kezdetéig még az iskola igazgatója dönthetett arról, hogy lehet-e magántanuló egy diák? Ez az egy lehetőség volt, hogy a deviáns, az iskola házirendjét súlyosan megszegő, a tanítást ellehetetlenítő gyerekektől megszabadítsuk a közösséget. Jelen tanévtől ezt az eszközt is elvették az igazgatóktól, átkeresztelték “egyéni tanrend”-re és az Oktatási Hivatal alá remdelték, mondván: a deviánsoktól ne akarjon megszabadulni az általános(!) iskola, hanem nevelje öket a többi diákkal együtt! Zárójelben jegyzem meg, hogy a magántanulókkal a pedagógusok többlet munkát vállaltak, mert ezeknek a gyerekeknek külön korrepetálásokat, osztályozó vizsgákra felkészítést kellet tartani – de megérte, mert nélkülük eredményes tanórákat lehetett tartani az osztályokban.
P.s.: Több figyelmet a nevelés- oktatás ügyének a kormány részéről, és kevesebb liberalizmust!
csakafidesz
2020-02-02 at 05:29
Anno amikor iskolába jártam természetes volt az óráról kiküldés. Persze ehhez el kellett követni valamit. Pl. dobálta a társát az óra alatt.
Gáspár Anette
2020-02-02 at 08:42
Csakafidesz!
Akkor sem volt szabad, de megtették.
Amikor becsöngetnek, becsukod az ajtót, felelős vagy 20-30 gyerek oktatásáért, neveléséért, testi épségéért.
Ha kiküldöd a viselkedés zavaros, renitens kölyköt, lehet, hogy a börtönben találod magad, mert az idióta megszökik és/vagy lop, felgyújtja a szekrényt (megtörtént eset a 70-es évekből), vagy kilóg az épületből és elüti az autó, stb., stb.
A szintfelmérés a megoldás, az, hogy általános iskolában állítsák vissza a fejlesztő osztályokat, kiscsoportos formában, gyógypedagógusok vezetésével, speciális módszerekkel.
Nukehater
2020-02-01 at 17:41
Bazmeg, ha ilyen az én időmben (hetvenes, nyolcvanas évek) elő is fordult (extrém ritka eset), ott másnap jó eséllyel a retardált köcsödéket az állami gondozó, a szülőket meg a rendőr vitte el… 🙁
Most meg, ezzel kell együtt élni. És igen, ezek nem c…k. Akkor ez a rossz hír, ugye? Mert azt jelenti, hogy már a fehér kölkök közül is sokan c. életmódot folytatnak. Isten, irgalmazz…
TS
2020-02-01 at 17:58
Így bizony! Nemrég azt írta egy szociológus, hogy tulajdonképpen cigányság nincs is, hanem ez egy sok gyökerű (de még mennyi!), mindig a társadalom alján elhelyezkedő, önmagát újratermelő szegény réteg.
Szerintem nincs teljesen igaza, ennek ellentmond az antropológia, de folyamatosan süllyednek le a cigányság szintjére anyagilag és kulturálisan a szegények közül. Ott legalább valamiféle közösséget találnak.
csakafidesz
2020-02-02 at 00:24
“Igy bizony! Nemrég azt írta egy szociológus, hogy tulajdonképpen cigányság nincs is, hanem ez egy sok gyökerű (de még mennyi!), mindig a társadalom alján elhelyezkedő, önmagát újratermelő szegény réteg.”
Attól, hogy szociológus még lehet hülye.
kamcsatka
2020-02-01 at 18:19
amerikaban ezeket ugy hivjak white trash
Benedek Károly
2020-02-01 at 23:24
Prolik. Amúgy cigány.
KEMET
2020-02-02 at 01:15
De ezek “cigányok”, ők szoktak így “keménykedni” néha, meg ismerem a cigány vonásokat, lehet azért is, mert hasonlítanak az indiaiakra… én nem ismerek rossz “cigányokat”, csak jót, mostmár… De azt tudom, hogy ez is ritka eset. Azt gondolom te is sejted, hogy nem általános, főleg, hogy leemelték a tankötelezettséget, elkezdték kiiratni magukat sokan az iskolákból.
Gáspár Anette
2020-02-02 at 08:34
Szőkecigány is van.
A magatartása egyértelmű.
Tuti
2020-02-01 at 17:39
kirugni a gyereket orokre az osszes intezmenybol!
h ez nem segit rajta? kit erdekel? mint lathato ezen az iskola sem segitett!
anonymus
2020-02-02 at 15:52
Elég ebből az iskolából kirúgni, és azonnal megvonni egy évre a családi pótlékot és minden egyéb juttatást – tartsa el egy évig a büdös cigányt a deviáns családja, csak hogy megtanulja, miért is van az iskola. Aztán ha harmadik alkalommal is fegyelmi gondok vannak a purgyéval, végleg megvonni minden pótlékot. Ha meg a rokonság csak nyikkanni mer, ugyanezt eljátszani vele.
Mellékesen a sittes cigány famíliájától is megvonnám a fele pótlékot, kapja az áldozat.
A cigányt legegyszerűbb a zsebénél elkapni, mert azt megérti.
Parag Arnó
2020-02-01 at 17:30
Most majd jön a Helsinki Bizottság meg a TASZ meg a többi jó ku**a anyja, és beperelik az iskolát, mert a tanár kiküldte az osztályból. Evvel mintegy megsértve a kis nebuló tanuláshoz való jogát. Hárommillió.
Vica
2020-02-01 at 17:29
Hja! KÉREM!!!! Naná, hogy a tanár a hibás, mert nem képes fegyelmet tartani! Meg ne mutassa senki a bíróságnak, mert fizethet minden jóra való FELELŐS! (tanár, kormány-tagok, polgármesterek, ha nem libef@siszták, stb.)
Esvány
2020-02-01 at 17:15
Egy igazi “makarenkói pofon”, hogy a fal adja a másikat. Ki az az őrült elme, aki úgy gondolja, hogy ezeket a kivetkezett senkiket szóval kordában lehet tartani?!
csakafidesz
2020-02-02 at 00:20
Inkább azt kellene megkérdezni, hogy érdemes-e a mindenkinek kötelező általános iskolákban a cigány gyerekeket felvenni. Én ebben nagyon rasszista vagyok. Külön cigányiskolák kellenek és legyen kitüntetés, elismerés annak aki olyan jól tanul, viselkedik, hogy átmehet a rendes iskolába.
mona
2020-02-02 at 01:27
Ez magától is kialakul, mert az ilyen iskolákból kiszorulnak lassan a normális gyerekek. A legjobb ötlet lenne új szabályozás és minden iskolába rendőr és kamera. Aki így viselkedik, azonnal eljárás ! Nagyon elkeserítő a jövő, vajon akár a “főszereplő”, akár a csak “nevető kívülálló ” fiatalokból mi lesz, mennyi kárt okoznak majd a társadalomnak.
Maki
2020-02-01 at 17:15
Tiszteletem a Tanár úrnak
egon samu
2020-02-01 at 19:01
Én a helyében nagyon kiakadtam volna.
Csodálatra méltó a nyugalma és önuralma.
Remélem nem kap ezektöl a barbároktól szívinfarktust….
Benedek Károly
2020-02-01 at 20:53
Ha felemeli a karját, azonnal ráugrottak volna a jogvédők, és
a szolga-bírók elítélték volna.
csakafidesz
2020-02-02 at 00:13
A cigány gyerekek számának növekedése és a pedagógusok elvándorlása között csak a reakciós, jobboldali, fehér, heteró keresztények látnak összefüggést. Ezek a borzalmas képződmények szörnyű dolgokat állítanak, és nem tisztelik a másságot
Gáspár Anette
2020-02-02 at 08:32
A magyart kifelejtetted. Ez figyelemzavar. Fejleszd.
vektortér
2020-02-01 at 17:14
Majd megítélnek nekik is pár milliót, mert sérültek a jogaik.
Tegyük helyre!
2020-02-01 at 17:13
Szögezzük le: a megoldást, vagyis az iskolai szegregációt ma EGYETLEN POLITIKAI PÁRT SEM támogatja.
Ellenben egyik párt sem mulaszt el dicsekedni azzal, hogy mennyit tett az integrációért.
Na innen folytassuk a beszélgetést.
Királytigris
2020-02-01 at 19:14
Dehogynem! Nem hallod az akcentusukon?
Paczona Ottó
2020-02-01 at 20:05
Majd ha a politikusok, meg EU képviselők gyermekei is odajárnak iskolába, ahová egy átlaghalandó lányai, fiai, na akkor el lehet kezdeni pofázni szegregációról, meg beilleszkedésről.
Judit
2020-02-02 at 12:57
Azoknak nem nagyon van gyereke.
Karesz
2020-02-02 at 16:19
Ottó igazad van megszüntetni az elitiskolákat az értelmiségi szülők gyerekeit cigánytöbségű osztålyokba berakni a külömböző celebek által lakott lakóparkokba beilleszkedni képtelen cigánycsaládokat telepíteni mégha állami pénzen is.
Beeble
2020-02-01 at 22:12
De igen, a Mi hazánk párt. Egyébként meg mindegy, hogy cigányok vagy sem, a kezelhetetlen és/vagy szélsőségesen buta gyereket el kell különíteni a saját és a többiek érdekében.
Joris
2020-02-02 at 03:27
Nem halotta, hogy azt mondja: “more”?!
Joris
2020-02-02 at 03:37
Máté ev. 12,25: Jézus belelátott gondolataikba és így szólt hozzájuk: „Minden önmagával meghasonlott ország elnéptelenedik, minden önmagával meghasonlott város vagy ház elpusztul.”
Minden megoldási kísérletnek ebből kell kiindulni. Amíg ilyen önmagával meghasonlott közösségben (EU) vagyunk, a javulás elképzelhetetlen, a pusztulás biztos. A Megváltó szavai ember nem írhatja fölül, az biztosabban megáll és igaz, bekövetkezik, mint a természeti törvények!!! Ezt sem az EU, sem a liberalizmus, sem a humanizmus, de sem a Fidesz, a DK, a Momentum nem fogja hatályon kívül helyezni! Lehet róla nem tudomást venni, mintha ez “midern korunkban” már túlhaladottá vált volna, akkor is érvényes. A pusztulás vár ránk, anennyiben ezt hagyjuk!!!
Gáspár Anette
2020-02-02 at 08:27
Ne akarj véleményvezérkedni.
Te folytasd, ahonnan akarod.
A szegregáció létező dolog, pl. a tagozatos osztályokból kiszűrik azokat, akik nem alkalmasak, nem haladnak a többivel.
A gyakorló gimnáziumba nem veszik fel, aki nem érte el a megfelelő tudás szintet.
Minden országban van olyan, többségükben etnikailag is meghatározott réteg, mely a nagy átlag civilizációs szintjét, tudá szintjét nem éri el.
Ezeket is, már a bölcsődében, óvodában is a kívánt szinthez képest kellene kiszűrni és megfelelő szintcsoportokban nevelni, oktatni.
Az anarchista, álhumánus ballib horda erőszakolja rá a normalitásra, észszerűre, a hatékony módszerre, miszerint a szűrés etnikai szemléletű.
Amúgy gyöngyöspataiak Gyurcsányék alatt választották le fejlesztő osztályokba a tanulni nem akaró, a civilizáltság elemi szintjén sem vegetáló barbárokat.
Annak előtte már megkezdődött a folyamat, s a tanulni vágyó cigány gyerekeket is kivették, és a szomszéd község iskolájába íratták.
Ha nem lennénk EU-tagok, s ki tudnánk takarítani a fasiszta ngo-kat, akkor sem lenne könnyű megoldani.
Ez a horda már mobillal és fb-kal, panorámatévé árnyékában született, onnan is tanulják a módszereket. Agyuk nincs, erőszakkal akarnak kitűnni.
Különősen gyűlölik azokat, akiknek tudásuk, műveltségük van.