A hazai könnyűzenei ipar támogatására indított koncertsorozat, a Raktárkoncert felvételei már augusztus közepe óta zajlanak, szeptember 21-étől pedig bárki saját otthona kényelméből élvezheti a közel 200 koncert bármelyikét. A projekt egyik koordináló cégcsoportjának, a Lounge Groupnak köszönhetően a közvetítések kezdetéig sem marad senki tartalom nélkül: a produkció honlapján és közösségi médiafelületein bepillanthatunk a kulisszák mögé.
„Egy magyar nyár sem telhet el koncert nélkül” – írta ki közösségi oldalára korábban Szentkirályi Alexandra kormányszóvivő. A Raktárkoncert-sorozat olyan kikapcsolódási lehetőséget jelent, amelynek segítségével a zenészek az elmaradt koncertjeiket online pótolhatják, rajongóik pedig járványhelyzetben is biztonságosan szórakozhatnak. A különleges raktárépületekben készült felvételeken közel 200 előadó áll színpadra, köztük zenei legendák, fesztiválzenekarok és a mulatós zene jeles képviselői, egyenként 45 perces koncertet adva. A bulik helyszíni közönség nélkül zajlanak, kizárólag a technikai személyzet jelenlétében rögzítik az előadásokat. A Raktárkoncert-felvételek az Antenna Hungária mindiGO TV alkalmazásában folyamatosan válnak majd elérhetővé. Az első előadások szeptember 21-étől megtekinthetők, végigbulizhatók voltak, ezt követően a tervek szerint egészen november végéig érkeznek majd folyamatosan az új koncertek. A felvételek megtekintéséhez csupán egy díjmentes regisztrációra van szükség a mindiGO TV mobilapplikáción, és máris elérhetővé válik többek között Keresztes Ildikó, az EDDA vagy épp Tóth Gabi koncertje.
Ami fontos, a raktárkoncertek nyilvánosságra kerüléséig sem maradnak tartalom nélkül a zenekedvelők, hiszen a Lounge Group ügynökség jóvoltából számos értékes tartalom válik elérhetővé a kulisszák mögül. A cégcsoport a Raktárkoncert-sorozat látványvilágának kialakítása mellett a koncertfelvételek technikai véglegesítésében és kommunikációjában is oroszlánrészt vállal, amelynek köszönhetően a rajongók bepillantást nyerhetnek a legfrissebb kulisszatitkokba. A fellépőkről készült fotók, videók, exkluzív tartalmak és a sztárok folyamatosan bővülő listája a raktarkoncert.hu oldalon és a produkció hivatalos Facebook- és Instagram-oldalán tekinthetők meg. A Lounge cégcsoport már több, hasonló komplex produkciót vitt sikerre, többek között rendezvényes területen: ilyen volt például az MVM Zenergia első online sugárzott, komolyzenei koncertjének megvalósítása is.
A több ágazatban jártas kommunikációs ügynökség már jóval korábban felismerte a mostani járvány idején felerősödő trendet, miszerint a hasonló nagyságrendű projektek esetében az integrált szolgáltatást nyújtó ügynökségeket részesíti előnyben a piac. A Lounge Group korábban ennek érdekében hozta létre önálló médiavásárló, kreatív, public relations, közösségi média és rendezvényszervező üzletágát, amely a vállalat szakembereinek köszönhetően a partnerek, megbízók számára is vonzó alternatívát jelentenek, és egy ilyen méretű projekt esetén, mint a Raktárkoncert, részben ez az integráltság tudja biztosítani a nemzetközi szintű végeredményt. A szükséges feladatok – a koncertek látványvilágának megteremtése, a felvételek technikai véglegesítése, illetve a program népszerűsítése – egy jól koordinált, integrált folyamatban zajlanak. Mindez hozzájárul ahhoz, hogy a támogatási összeg lehető legnagyobb része a fellépők és az őket segítő technikai háttérszemélyzet díjazását szolgálhassa. A cégcsoport korábban jelentős nemzetközi elismerésekben részesült, hasonlóan összetett feladatok ellátásáért. A rendezvényszervezés világának kiemelkedő szakmai díján, a Global Eventex Awardson két kategóriában is díjazta a Lounge Group munkáját a zsűri, a belföldi turizmust népszerűsítő kampányát pedig a berlini turisztikai világvásár bírálói részesítették arany fokozatú elismerésében. Ez az eredmény jelenti a garanciát, hogy a Raktárkoncertek sorozata a legmagasabb, nemzetközi színvonalon valósuljon meg.
Megjegyzendő, hogy a hazai könnyűzenei ipar megsegítésére életre hívott Raktárkoncert-sorozat kommunikációs és háttértámogatását, valamint a koordinációt is a Lounge Group csoport biztosítja, akik már nemzetközi szinten is bizonyítottak hasonlóan összetett feladatok esetében. A Lounge cégcsoport már idejekorán felismerte azt a trendet, amely a szakmában a tavaszi járvány kezdetekor felgyorsult és számos változtatást vezettek be működésükben, amelyeket most a piaci visszajelzések is igazolnak. Az ügynökségi integráció, amelyben a szolgáltatások – a médiavásárlás, a kreatív megoldások, a public relations, a közösségi média megoldások és a rendezvényszervezés – önálló üzletágként, de mégis mindenben együttműködve dolgoznak, nélkülözhetetlenek egy ilyen méretű és ilyen rövid idő alatt végrehajtott projektnél, mint a Raktárkoncert. Ráadásul az integrált működésnek köszönhetően optimalizálható a költségoldal is, így a támogatási összeg lehető legnagyobb százalékban valóban a fellépőkhöz és a technikai személyzethez kerül, őket támogatja, miközben a Lounge cégcsoport így is tudja garantálni a nemzetközi szintű minőséget. Ezt számos szakmai díjuk, köztük a nemrégiben átvett Global Eventex Awards és a berlini Internationale Tourismus Borse arany fokozatú elismerése is bizonyítja.
Facebook
Twitter
YouTube
RSS