A mikroszkóppal is nehezen mérhető Liberálisok ügyvivője, Bősz Anett a napokban nyitotta ki minden édesanyának a zsebében azt a bizonyos bicskát, amikor megosztotta az ultraliberálfeminista Üvegplafon című blognak a bejegyzését. A posztban ugyanis az unatkozás és vadhülyeség legmagasabb szintje köszön vissza, amikor azon agonizálnak, hogy a szemét kórházi, hivatali dolgozók, vagy egyáltalán bárki, hogy merészeli őket “anyukaként” szólítani a keresztnevük helyett, ugyanis előbbi “sérti az édesanyák méltóságát”.
Bősz Anett a közösségi oldalon megosztott bejegyzése alatt azonban olyan kommenteket kapott anyukáktól (ezúton is elnézést kérünk az összes édesanyától, akiket nem a keresztnevükön említünk meg cikkünkben), amiket szemmel láthatólag a mai napig nem sikerült még megemésztenie. Íme néhány hozzászólás:
Kedves Anett! Tegye meg, hogy nem a magyar édesanyák nevében beszél. Én többszörös édesanyaként bántva érezném magam, ha a gyermekeim a keresztnevemen szólítanának anya helyett. Tegye meg, hogy ezt az eszement marhaságot megtartja magának. Úgy gondolom rengeteg anyatársam gondolja úgy, talán illő lenne minket megkérdezni mielőtt a nevünkben beszél!!!!!”
vagy:
Kedves Anett! Írhat butaságokat, az attól még nem lesz valós! Mitől is lenne sértő, ha a beteg gyerekemet az orvoshoz viszem és azt mondja, hogy kedves anyuka ez és ez van a gyerekkel? Az óvodában, iskolában is kedves anyuka vagyok, ahogy a szülői értekezlet sem névnapi ünnepség! Arról nem beszélve, ahogy az Ön liberális elveit képviselő anyukák kikérik maguknak, hogy ott szoptathassanak, ahol éppen akarnak! Gondolom Anyák Napján sem köszönti fel azt aki a világra hozta, csak a névnapján! Nagyon sokat elmond ez az Ön jelleméről, vagy korlátoltságáról! Önnek szép vasárnapot, nekem pedig Boldog Anyák Napját!
illetve:
Bősz Anett, inkább büszkének kellene lennie annak, akit anyukának szólítani. Nekem jó érzés volt nagyon, ha így szólítottak. Tudja, hogy mennyi meddő nő lenne boldog, ha így szólítanák? Ön még fiatal, de én éltem és dolgoztam a rendszerváltás előtt. Utáltam, amikor Kun elvtársnőnek szólítottak valamelyik hivatalban, hiszen nem voltam párttag és utáltam a komcsikat. Persze, ők mára átlényegültek, és liberálisok lettek, akikkel egy követ fújnak, nincs köztük különbség, ők is nyugatimádók és a multi-kulti hívei.
Bősz erre reagálva kifejtette, őt az idegesíti “mérhetetlenül”, amikor az egészségügyi intézményben egy nőt anyukának hívnak, hiszen ez “személytelenítő, valamint gyakorta társul valamifajta bírálattal is, ami súlyosan sérti az édesanyák méltóságát“. Nos, ha már Anettnek ennyi ideje volt ezen az égető problémán gondolkozni, megfordíthatta volna az a bizonyos tükröt, és kiállhatott volna az egészségügy dolgozói mellett is, akiket nem egyszer neveznek “nővérnek”, “doktor úrnak”, vagy esetleg “doktornőnek”, holott rajtuk általában még névtábla is található.
Akadtak a nanopárt követői közül is olyanok, akik kicsit más szemszögből bírálták a politikus által leírtakat:
Bősz Anett!!!
Na takarodj innét….ekkora szűk látókörű embert én még nem láttam…Hogy jössz te ahhoz, hogy a gyerek a saját édesanyját, a saját édesapját ne anyunak és apunak hívja?! Ez felháborító!!!! Nem ilyen szarságokkal kellene foglalkozni, mert ezt senki nem igényli, senki nem kérte. Azzal kellene inkább, hogy élhető körülmények legyenek ebben az országban!!!! Ezen dolgozz ne az elmeháborodott hülyeségeken!!!!!
Régóta köztudott tény azonban, hogy a mai értelemben vett liberális eszme mindaddig tart, amíg annak véletlenül ellent nem mondanak. Ekkor pedig a tolerancia jegyében, aki nem osztja az éppen általuk képviselt álláspontot, rögtön hülyének van titulálva, szélsőségesebb esetekben fasiszta és náci is egyszerre. Ez most sem történt másképp, miután Bősz Anett ma reggel a Facebookon megosztotta sértett, hisztérikus gondolatait:
A minap újra megbizonyosodtam arról, hogy meddig kell még küzdenünk egy értelmes társadalmi egyeztetésért és ennek a társadalomnak a békéjéért. Sokáig és nagy erővel. Az Üvegplafon – Meddig terjed a nők szabadsága? nevű csoport rendezvényének egyik reklámját osztottam meg ezen az oldalon, ami arról szólt, hogy egy végletekig paternalista és megalázó helyzeteket teremtő kommunikációs helyzet megszüntetése az édesanyák méltóságának tiszteletéhez járulna hozzá. Aki ezt nem érti, azzal nincs igazán dolgom, azonban teszek egy próbát. Ki ne hallotta volna már édesanyaként egy hivatalban, hogy ”anyuka, megmondtuk, melyik formanyomtatványt töltse ki. Nincs szükség egyéni ugrabugrálásra”. Óvodában: ”Anyuka, a gyerekre pulóvert kellett volna adni”. Kórházban: ”anyuka, a 2143-as babához be lehet jönni”. Ezek az édesanyák Rékák, Flórák, Annák, Emesék. Egy hivatali ügyinéző nem személytelenítheti el őket. Az pedig, hogy a gyerekeknek ők anyukák, anyucik, mamik, mamák, vagy mamcik, ehhez végképp senkinek semmi köze. Ahhoz viszont van, hogy a közbeszéd ilyen irányt váltott. Egészen elképesztő, hogy néhányak az ilyesfajta őrjöngéssel töltötték az anyák napját az oldalamon, ahelyett, hogy a saját édesanyjukat szerették volna, és találtak volna módot arra, hogy minél szebben kifejezzék ezt. Én például az utóbbit tettem. Emiatt mondom azt a kormányról és minden csatolmányáról, bloggerekkel együtt, hogy álszentség helyett valódi erkölcsre van szüksége ennek a társadalomnak. Nem is kicsi.”
Ehhez pedig már csak annyit szükséges hozzáfűzni, kedves Anett, hogy aki nem érti az Ön felháborodását ezen az egetrengető, kardinális és “paternalista” problémán, azt vélhetően lefoglalja az életben más is, mint hogy primer katasztrófaként gondolkodjon azon, hogy az élet legnagyobb csodája, a gyermek megszületése után, akárki őt a legbecsesebb megszólítással illesse.
Vezető kép: Bősz Anett, a Magyar Liberális Párt (Liberálisok) ügyvivője.
Xanax József
2018-05-08 at 13:56
Nem tudom, mit számít ennek a senkinek az írása. Még csak nem is saját vélemény, átvette valami nyugati szélbalos feminista alakulattól a terminológiát.
Xanax József
2018-05-08 at 13:57
“…mit számít ennek a senkinek az írása” – Mármint ennek a nímand Bősz Anettnek az írása…
Ragnar
2018-05-08 at 09:26
Kedves Anett, aki nagyon hülye lett! Nem fogjátok szétverni Magyarországot és a családokat se! Tudjuk ez a célotok, de nem fog menni. Az anyuka megszólítás egy tiszteletet is kifejező szó is egyben. Valamint egy kellemetlen szituációkat kikerülő általánosító szó. Olyan mint a doktor úr, doktor nő, ügyvéd úr stb….
Költözz el Szomáliába vagy Afganisztánba és ott nyomd fullba a kretén szövegedet!
Péter Pál
2018-05-08 at 09:20
Ki ez az idióta ??????
Füge
2018-05-08 at 08:09
Anyádat…azt. Ennél többet nem érdemel ez a …akárki, vagy mi.
ISTVAN
2018-05-08 at 08:03
1000 muszlim csinalja meg a halott anyja lelken…..
apuka
2018-05-08 at 07:46
zizi – gyagyás – lüke – háborodott – elme zavarodott – súlyosan elzavarodott – bösz anett
Enneirad
2018-05-08 at 02:18
Húú, Anett most aztán rávilágított egy központi problémára, a magyar nép egyik jelen pillanatban fontos kérdésére…
Meglátjátok, visszasírjuk még a Parlamentbe a Fodor Gabikát…!
gyozo2018
2018-05-08 at 07:36
Csak nem ezt a dzsenderpropagandistát nyomták be Fodor helyett?
Horváth Judit
2018-05-07 at 23:55
Normális ésszel hogy lehet ilyen hülyeséget kitalálni?
Horváth István
2018-05-07 at 22:53
Nem vagy normális!
Andromeda
2018-05-07 at 22:40
Még szerencse, hogy apukát nem akarja betiltani Bősz elvtársnö. Én maradhatok apuka:)
gyozo2018
2018-05-07 at 23:18
De! Be akarja tiltani. Ugyanis ha anyukának nem lehet szólítani, akkor apukának sem. Nagymamának, nagypapának sem!
A család szétveréséhez, a dzsernderhez vezető első lépés
Gilmar jr. Santos
2018-05-07 at 22:33
Nem tudom ez a Fodor féle libcsi bandából való tök zombi, droid,cukkolni akar másokat vagy egyszerűen csak egy hülye fehérjehalmaz ??!!
Vak István
2018-05-07 at 22:04
Néhány évvel ezelőtt olvastam egy gyönyörű könyvet: Engedjétek hozzám jönni a gyermekeket.
Az a könyv nagyon gyönyörűen leírja, mennyire felemel egy nőt az anyai hivatás. A liberálisok szemében szomorú egy nő számára az anyai hivatás. Az igazán szomorú inkább az, ha egy nő anya szeretne lenni, mégse lehet. Az is szomorú, hogy vannak olyan nők, akik lenézik az anyai hivatást.
Laszlo Jakabfi
2018-05-07 at 22:00
Jó, hogy így beszél, hiszen így garantálja, hogy a konzervatív emberek még véletlenül se szavazzanak rá vagy a pártjára.
Feherlófia
2018-05-07 at 21:40
Amennyiben az anyuka sérti, szólítsuk biológiai replikátornak.
Feherlófia
2018-05-07 at 21:37
Nos meg tudom érteni: feltehetően nem volt ismert anyja.
Így nem kaphatott anyai szeretetet sem.
gyozo2018
2018-05-07 at 21:21
1958-ban véleménykutató ankét, egy hetilap körkérdésére adott válaszok alapján állítottak össze listát a szerkesztők a tíz legszebb magyar szóról. Mindenki a saját tíz legszebb szavát küldte be. A beküldött szavakat megszámolva a következő listát kapták:
szerelem, béke, szeretet, szabadság, szellő, ÉDESANYA, HAZA, szív, élet, csillag, tavasz, ANYA, álom, GYERMEK, hajnal.
😛
Szőke ciklon
2018-05-07 at 20:29
És ilyen alakok, valakinek a hátán bejutnak a parlamentbe? Elképesztő! Ugyan kit képvisel ott?
Ezek naponta “megdolgoznak” azért, hogy az emberek egyre nagyobb része vesse meg őket.
Az ilyen nem is érdemli meg, hogy bárki is “anyukának” szólítsa.
gyozo2018
2018-05-07 at 21:31
Az ultraliberális, nyílt társadalom, a globalisták érdekeit, a család mint intézmény szétverését, a dzsendert képviseli.
gyozo2018
2018-05-07 at 20:26
Te, szegény, szánalmas lény, te!
gyozo2018
2018-05-07 at 20:25
A tíz legszebb magyar szó első listáját francia példára Kosztolányi Dezső állította össze:
láng, gyöngy, anya, ősz, szűz, kard, csók, vér, szív, sír.
gyozo2018
2018-05-07 at 20:21
EZ a fő cél: a családi státuszok, családi viszonyok megszüntetése.
Első lépés a családtagok viszonyát megnevező szavak eltörlése.
Ha az Anya és Apa szó nem érvényes, akkor nem érvényes a Nagymama és Nagypapa sem. De tovább kell mennünk. Nem lesz érvényes a nagynéni és nagybácsi, az unokahúg és unokaöcs sem.
Sőt az öcsém és húgom sem, bátyám és nővérem sem, mert azok nem csak azt jelölik, hogy hozzám képest fiatalabbak, vagy idősebbek, hanem a nemüket is!
Erre megy ki a játék.
Anettka nem a személyiségi jogait védi, nem a nők jogait védi, hanem TÁMAD!
A családot mint intézményt támadja!
Anettkát ki kell takarítani a magír országgyűlésből, mert az Alkotmányunkban lefektetett törvényeket támadja, szegi meg:
“Valljuk, hogy együttélésünk legfontosabb keretei a család és a nemzet, összetartozásunk alapvető értékei a hűség, a hit és a szeretet.”
“K. cikk
(1) Magyarország védi a házasság intézményét mint férfi és nő között, önkéntes elhatározás alapján létrejött életközösséget, valamint a családot mint a nemzet fennmaradásának alapját.”
“A nemzet fennmaradásának letéteményese a család, a társadalom legkisebb egysége. Ezt felismerve a Javaslat rögzíti a család védelmének és a gyermekvállalás támogatásának kötelezettségét . A családok védelmének szabályait sarkalatos törvény határozza meg”
http://www.parlament.hu/irom39/02627/02627.pdf
Margarita670
2018-05-07 at 20:16
De nagy az Isten állatkertje…Ha én a gyerekem ügyének intézése céljából megyek valahová, iskolába, gyerekorvoshoz stb, akkor ott anyai minőségemben vagyok jelen. Teljesen jogos tehát az “anyuka” megszólítás, különösen, ha a másik fél esetleg nem is tudja a nevemet. Ahogy a férjemet is apukának szólítják ilyen szituban. Teljesen érthetetlen, miért is lenne ez bárki számára megalázó.
Joseph
2018-05-07 at 20:04
Beteg liba ! Ezeknek ez a legnagyobb gondjuk. Ez a mentalitás pusztítja ki Európában a normalitás maradványait.
Kellene neki egy szaftos kis közösségi teszt a szeretett muszlimjai között valahol a Közel-Keleten. Ott akkor rájönne azonnal, hogy mi is az, ami a nők méltóságát sérti.
gyozo2018
2018-05-07 at 20:02
Az ANYA a legszebb magyar szó!
Te szegény.
kisgyerek
2018-05-07 at 19:45
Van ennek gyerek?
Szegény gyerek…
gyozo2018
2018-05-07 at 21:26
Lehet, hogy van. Szegény gyerek.
Esterházy Péter anarchista, magyar gyűlölő firkásszal csináltak egyszer interjút. Akkor mesélte el, hogy őt az akkor, talán 10 éves lánya nem szólítja apának, hanem egyszerűen csak Péternek.
Megrökönyödtem.
Ezek minden kiüresítenek, elszegényítenek még a saját életükben, világukban is.
Érzelmi szegénység.
gyozo2018
2018-05-07 at 19:44
Ez a nőféle többszörösen is stupid, de azért van benne rendszer. Ugyanis a többneműség és egyéb fura elfajzottak világát vezetné be sunyin lopakodva. (Miért nem lehet itt leírni a kendert gével?). Szóval ne mondjunk anyukát, apukát, mert az sértő. A következő stáció a papám a mamám, az anyám meg a nagypapám zavarba ejtően kibogozhatatlan státuszú nevelőt szólítsuk egyszerűen az utónevén. ( Bőszült Anett szerint ugye keresztnévről szó sem lehet.
Szóval, NEM, Anettka! A jogviszony, a szülői státusz ANYA, Édesanya, apa, Édesapa! Pont!
gyozo2018
2018-05-07 at 19:30
Nincsa agya.
VGRE
2018-05-07 at 18:59
Na bassza meg kezdem hiányolni az átnevelő táborokat.
csakafidesz
2018-05-07 at 23:39
Ühüm. Észak Koreába vinném ahol hetenként csak egy tál rizst kapnak, de napi 15 órát dolgoznak.
János Szabó
2018-05-07 at 18:35
Bősz Anett ! ELMENTEK OTTHONRÓL ?!
Tango47
2018-05-07 at 18:29
Tényleg valami baj van a választási rendszerünkkel, ha ez az idióta nő bekerülhetett a Parlamentbe.
Előzőleg kerületi önkormányzati képviselőnek indult, de érdeklődés híján ( kb. 10 szavazatot kapott) arról lemaradt. Hülyeségnek tartom, hogy ha egy párt rámutat valakire, az bekerülhet, függetlenül a kvalitásaitól.
Sebaj Tóbiás
2018-05-07 at 18:22
Régi motoros vagyok a pályán, áldott emlékű édesanyám bizonyára furcsán nézett volna rám ha azt mondtam volna neki: te mától Dzsudi vagy, nem édesanyám!
Ez a nő egy torzszülött agymenés, a gyermeke majd úgy fog belerúgni mint ahogy a bilit rúgják arrébb!
Sobri Jóska
2018-05-07 at 17:10
igaza van, őrá ez a szó sértő! Annyi szép szavunk erre a nőre az anyuka helyett, mint bk, k, p, r, stb. miért pont az anyuka illene rá?
Galamb
2018-05-07 at 16:59
Kedves Anett!
Ha arról van szó, a fenti megszólítást is tudom úgy hangsúlyozni, hogy rögtön tudni fogja hova kívánom.
Kétes
2018-05-07 at 16:57
Bősz Anettka annyira feminista, hogy az “Állj! Elsőbbségadás kötelező!” táblánál sem fogadja el, ha előre akarják engedni.
Vízöntő
2018-05-07 at 16:56
Gondolom az MSZP-n belül már elkezdték rugdosni Molnárt amiért a liberálisokat befogadta. Szeretném látni amikor a szoci vezetők találkoznak a szüleikkel és anya helyet repül a Gizi!
Nem ragozom, mert minek, mindenki érti hogy mindenkinek jogában áll hülyének lenni, de azért van ahol kell egy határ! A főnöke a mariska legalizálását akarja, Bősz eltörölni az anyukát, én meg a megélhetési képviselők fizetését (tiszteletdíját) kérem, hogy szétoszthassuk a szerényebb körülményekkel bíró kismamák, anyukák között!
Ellenvetés a kismamák, anyukák részéről van?
Bandipapa
2018-05-07 at 16:55
Tisztelem és imádom a nőket! Elolvastam a hozzászólásokat.. Kérdésem : mit tegyek ha nem tudom az illető nőnemű nevét? Netalántán a “Hölgyem” megszólítás/is degradáló? Vagy a hivatalos levelekben az “Úrhölgy” megszólítás már egyenesen vért kíván?
Kiss István
2018-05-07 at 18:55
És mi a helyzet a “Kedves emberek” megszólítással. Talán ezt is kikérné magának.
németh ottó
2018-05-07 at 16:48
Inkább attól Bőszült meg Anett,hogy neki nem jut jamgyökér ergo nem is lesz ANYA! A frusztráltságát ez okozza,na meg a főnök is kajmám ti.F Gabika.Ez bizony nagy baj!
Talán sok év után zizi zizi..
e.házi bandi
2018-05-07 at 16:43
A liberális fennsőbbrendűségi tudat a kreténséggel egyenértékű. Az anyuka történelmi megszólítás, aki nem anya, vagy esetleg két anyja volt, az tétovázik a megszólítások között. A gyermek egyik legkedvesebb kötődése az anyjával kapcsolatos, az apjával legtöbbször rajta keresztül alakul ez ki.
Most anyák napja után éppen visszataszító az ilyen liberális gondolatözön. Nagyon hiányos lehetett a nevelése, hogy ilyen lett.
Laca
2018-05-07 at 16:41
Akkor ugye ez egy normális családi beszélgetés?
Kölyköm menj már át a konyhába! Kérdezd meg a másik emlőst aki megszült téged, hogy mi lesz vacsorára.
Ugye milyen szép?
Sebaj Tóbiás
2018-05-07 at 18:31
????
Amarna
2018-05-07 at 16:35
H Ü J J E !!/direkt 2 j-vel !!!/
Mária
2018-05-07 at 16:33
Bősz Anett, ön érzelemhiányos, és nem is kicsit, nagyon butácska! Amennyiben, komoly, okos gondolatokkal, tudással, kiemelkedő tehetséggel nem képes magára irányítani a figyelmet és mégis önmutogatási hiánya van, teheti, hiszen, Magyarországon 100% a szólási szabadság! Viszont, ilyen ostobasággal NEM SZABAD sok-sok anyuka nevében szólnia! Kizárólag a saját maga kérheti, hogy sérti az “anyuka” megszólítás!
Sebaj Tóbiás
2018-05-07 at 18:30
Én ugyan férfi vagyok de teljesen egyetértek Önnel!
Aladin
2018-05-07 at 16:32
Minek beengedni egy ilyen beteg agyú liberálist a parlamentbe mint ez a Bösz. Ezt a nöt eltudnám képzelni a lókorházban mint kedvesnövér.
justiceforhungary
2018-05-07 at 16:28
Ennek a lányfiúnak már megint elgurult a gyógyszere?
Kiváncsi
2018-05-07 at 17:22
“lányfi” nem lányfiú!?;)
Mátyás
2018-05-07 at 16:21
Hát nem értitek, ez a liberalizmus legújabb lépcsőfoka? Azért nem anyuka, mert így a szerepével, funkciójával van azonosítva, és nem teljes a szabadsága, bezárják egy szerepbe, elvész a személyisége. Ő akkor is Irén, Jolán, Manci, ha éppen anyuka. Ez már majdhogynem tárgyiasítás. Csak az én számít, semmi más. Egyébként meg, az anyuka mellett az apukát és a gyereket is be kéne tiltani. Na jó, inkább nem adok ötleteket, mert ezek az elmebetegek komolyan veszik. 🙂
Rakovszky István
2018-05-07 at 17:16
én meg azt veszem sértésnek, ha a fiaim a keresztnevemet szólítanak‼
Sebaj Tóbiás
2018-05-07 at 18:28
Köszi! Megvilágosodtam!
gyozo2018
2018-05-07 at 19:59
A család szétverésének egyik módszere. Ugyanis a gyermek, anya, apa= A CSALÁD.
Mindhárom szó a viszonyrendszerben a gyermekhez való viszonyt nevezi meg, a gyermek felől közelít.
Míg a Józsika, Anna, József már fellazítja ezt a viszonyt, végülbis majd bárkivel lehet helyettesíteni: Józsika és Márton meg az András. Vagy Józsika, Anett meg a Anita. Ugye ezekben a felállásokban Márton mint anyuka, vagy Anita mint apuka furcsán adná ki magát. Hát még ha kiderülne, hogy klf. transzokon mentek keresztül.
Szóval Bősz Anett kirohanásának oka van, rendszer is van benne, csak hogy Anettka az, amit ti akartok, itt olyan nem lesz! De nem ám!
Laca
2018-05-07 at 16:20
Ó rá jöttem végre a reinkarnáció tényleg működik!
Ezek (Bősz Anett, Zsurzsán Anita + a Paprika barija) előző életükben szüfrazsettek voltak azért ilyenek.
Világosítsátok már fel őket,hogy a nők jogai itt O.K.!
Utazzanak oda ahonnan a migrik jönnek,na ott van mit tenniük bőven!
Kiss István
2018-05-07 at 18:51
Ne utazzanak, költözzenek!
Griffi
2018-05-07 at 16:14
Még mindig gondolkozom, hogyan sértheti az édesanyák méltóságát az, ha pl. a gyermekorvos “kedves anyuka” néven szólítja……
magd@
2018-05-07 at 16:55
Miután az anyák nem olyan kitûzôvel érkeznek, amin a nevük rajta van.
Ez egy kedves szokás Magyarországon, de Németországban elképzelhetetlen, hogy egy orvos mondjuk Liebe Mutter-rel szóljon az anyukához. Miután nem az orvos anyja.
Frau XY a megszólítás. Maradjon meg ez egy barátságos megszólításnak.
A felBÔSZült nôszemély biztos nagyon unatkozott. Készül a parlamenti beszédeinek egyikére!?
Kiss István
2018-05-07 at 18:26
Az ilyen idióták azon is megsértődnek, hogy “Kedves asszonyom”.
Kezd begyűrűzni a PC agyatlanság. És agyatlanok itt is vannak szép számmal.
pandora
2018-05-07 at 19:12
Kérem értesítsen,ha megtalálta a megfejtést ! 46 éve szólítanak anyukának és még soha nem éreztem magamat ezért megalázva emberi méltóságomban.
olszal
2018-05-07 at 16:09
Én nagyon örülök az ilyetén megnyilvánulásoknak, mert megalapozzák a Fidesz 2022-es választási győzelmét.☺☺☺
Emőke
2018-05-07 at 16:04
Ez a h.p. menjen a francba és ne akarjon átalakítani semmilyen szokást. Menjen olyan országba és éljen ott, ahol ezt szívesen fogadják és maradjon is ott.
salamander
2018-05-07 at 15:58
Hát azér’ Bősz Anettnek abban igaza van, hogy egy fegyházban egymással sűrűn nemi életet élő kanci fegyencek ne szólítgassák egymást anyucinak, mert az sérti az anyák emberi méltóságát. Kár hogy nem egy fegyházban mondta el az ott élőknek személyesen. Lehet hogy már nem lenne székrekedése sem… 🙂
(Anett menjél el trolibuszvezetőnek!)
POROSZLAI RÓBERT
2018-05-07 at 15:58
ki ez a bőszanett? ja,senki….
Rakovszky István
2018-05-07 at 17:13
Tévedsz, ugyanis egy feltűnési viszketegségben szenvedő arrogáns politikai pojáca!
Jobb lenne mindenkinek, ha kimenne Németországba és egy férfiakkal teli migráns-táborban sziporkáztatná a homokszemnyi eszét.
A migráns férfiakaz úgy sem érdekelné, hogy mit is mond, hanem azon gondolkoznának, hogy miképp tudnák a lehető leggyorsabban lehúzni róla a ruháit‼
Tzar
2018-05-07 at 15:50
Nem szoktam durva kifejezéseket használni, most mégis megteszem: ez a “nő”(?) egy marha
Buga Jakab
2018-05-07 at 15:52
Rosszabb annál, liberális.
Rakovszky István
2018-05-07 at 17:07
Nem liberális, hanem anarchista, csak liberálisnak hazudja magát és azt hiszi hogy a valódi liberálisok így gondolkodnak!
kalász miklós
2018-05-08 at 08:21
Hogyan is gondolja ez a nőnek nevezett idióta ezt? Mindenkinek ad egy névkártyát, vagy mindenkinek egyenként bemutatkozik ? Egyébként honnan a f@szból tudná az orvos, az a nővér, a takarító, a portás, a pénztáros, az ügyintéző stb., hogy ő Anett ? És miért kellene bárkinek is egy ismeretlen felnőtt embert a keresztnevén szólítania ? Mi a baj az “anyuka” megszólítással? Ez egy kedves megszólítás, ami egyben utal és tiszteletet is mutat egy édesanya iránt Ez nagyjából ugyanaz, mint a “hölgyem” megszólítás, csak nem annyira hivatalos.
öreg Laja
2018-05-07 at 19:33
Tzar! Egyetértek, de ne sértegessük a marhákat!
csakafidesz
2018-05-07 at 23:31
A marhák nevében tiltakozok. Minden marha sértőnek érzi, hogy egy bőszanetthez hasonlítják.