Az elmúlt években megszokott Facebook-dizájn pár héten belül végleg eltűnik, és helyette egy új felülettel kell megbarátkoznia a felhasználóknak. A váltást fokozatosan vezeti be a cég, így vannak felhasználók, akik már most is az új felületet látják. Ők még egy kis időre vissza tudnak váltani a régi nézetre, de ez csak átmeneti, hiszen szeptembertől nem lesz választási lehetőségük – írja a 444.hu a Verge portálra hivatkozva.
Mint írják, az új dizájnt tavaly jelentette be a Facebook, és a mobilos applikációkra viszonylag hamar meg is jelent, majd márciusban választható opció lett sokaknak a böngészős felületen is. Szeptemberben vége lesz a választhatóságnak, csak az új lesz elérhető. Mint a Verge írja, az új dizájn komoly váltást jelent, hiszen sokkal fehérebb és tágasabb a felület, eltűnik felülről a kék navigáló csík is, és ezentúl elérhető lesz egy sötét üzemmód is.
Mint írják, megváltozik majd a főoldal feedjét kiszolgáló algoritmus is, sokkal nagyobb hangsúlyt kapnak majd a különféle csoportok tartalmai, ahogy hangsúlyosabban lesznek jelen a főoldalon a Facebook Watch videós tartalmai, az eladásra kínált dolgok, illetve a játékszekció is.
Forrás: Verge/444.hu; Kiemelt kép: MTI/AP/Jenny Kane
Facebook
Twitter
YouTube
RSS