Reklámba Csomagolt Tragédia - senki nem vádolhatja érzékenységgel az RTL Klubot

Arról már korábbi cikkünkben írtunk, milyen visszás helyzetet teremthet egy vásárlóban, ha ráébred, melegházasságot támogató terméket tett akaratlanul a kosarába. Netalán a jótékony gyártócég még a pride-ok szervezésébe is beszállt némi készpénzzel, így a CocaCola-fogyasztás áttételesen hozzájárul a szivárványos tüntik elszaporodásához. De még ennél is van lejjebb, ahogy azt az RTL Klub oldala kitűnően reprezentálja is. Az új reklámpolitika jelmondata pedig az "csomagold nyomorba".
Miért Rigó
A portáltól megszokott rettenetesen bugyuta hírek mellett – úgymint "
Megölte anyja szeretőjét, Buksit, a nőstény németjuhászt

", vagy "
Szaloncukorpapírba csomagolta felszeletelt anyósát a festőmázoló
", valamint "
Pórázon tartotta gyermekét a milliomos műkörmös
" – újabban
ez a média lett a bevándorlók legfőbb erkölcsi támogatója
. Ebbe az érzékenységbe és európai értékrendbe azonban úgy tűnik az is belefér, ha a nyomort kicsit megfűszerezik rágóreklámmal.

Hipernet és a 71 menekült halála
Aki azon a Magyarországon él, amelyet az RTL Klub mutat be nap-mint nap nézőinek, az nem csoda, hogy hamar gyűlölni kezdi hazáját, népét, szomszédját, végül saját magát, hogy aztán felmásszon a gazdagréti panel tetejére végetvetni nyomorult földi életének. Az RTL azonban a gyakorlatra váltotta az elméletet, miszerint
a negatív hírek vonzereje jó reklámlehetőség is egyben
. A rémült ember jobban fogyaszt. Kis ügyeskedéssel még párhuzamokat is lehet vonni a hír és a reklám közt, pl. menekülő migránsok kontra –
sosemtévedszelhavanszupergyorsinterneted -
megfulladt menekült;
mindigjóhavannáladmobiltelefon -
kétségbeesett anya és gyermeke;
kabbeegyrágótésmosolyogjésavilágvisszamosolyográd -
emberek menekülnek a regisztráció elöl a kukoricásban
.

Rendeld a neten ajándék hangszóróval!
Az egészben az a legszomorúbb, hogy a Toronyház munkatársai viszonylag ritkán tévednek az RTL oldalára, de vannak akik rendszeres, mondhatni vallásos látogatói. Mint tudjuk ők a normálisan gondolkodó európai emberek. A
jóérzésűek
. De valahogy a durva kontraszt felismerésére nem futotta az érzékenységükből, csak nekünk.

Mindig mindenki veled lehet
Mindenesetre reméljük számon tartja az Orbit, hogyan emelkedett a rágófogyasztás a migránsnyomorral megtámogatott kampánynak köszönhetően, a Telenor pedig a hetvenegy bevándorló halála kapcsán megkötött internet-szerződéseit. Ha sajnálod a migránsokat, kapj be egy rágót!