A Ramones és a Sex Pistols (is) az afroamerikai zene

A fejlettnyugati haladó értelmiség bizonyos szempontból még a mi, saját haladó értelmiségünknél is retardáltabb. Sosem bírnak lenyugodni, még akkor is mennek előre, miután már minden szempontból közröhejbe fulladtak manővereik. Sosem fáradnak, de legalább nem fárasztják magukat a következetességgel se.
„A fasiszta mozgalom, amihez sok punk később csatlakozott, az oka annak, hogy ennyire fehérnek látjuk ezt a szubkultúrát”.
egy-két hónapja nagy zümmögést váltott ki egy felvétel,Ez az úgynevezett cultural appropriation nevű amerikai divathisztéria, ami lassan az indiai ételek fogyasztását is a kultúra kisajátításának veszi.De a cultural appropriation tilalma a „fehér kultúra” esetében nem működik, azt nemhogy nem tilos „kisajátítani”, hanem egyenesen kötelező.
toporzékolja a félkegyelműaz agitprop hadosztály mindig kényelmesebb, mint rendőrökkel verekedni Fergussonban,„Mert az igazi újítók és ellenkultúra forradalmárjai valójában a feketék” – meséli a költő, mert történelem egy felnőttszínező, ahol kedvünkre satírozhatunk be személyeket, sőt teljes mozgalmakat.
de szintén korszakalkotó ún. gengszterrapről értekeznénk ekkora lendülettel.mivel az NWA betűszó kibontása után a Niggaz With Attitud megfejtést kapjukHogy egy másik példát is hozzak visszakézből, ember legyen a talpán, aki a blues louisianai, fekete gyökereit egy piros Yamaha gitárral akarná cáfolni.
Ha valamelyik téveszmésnek fontosak a zenei kultúrák gyökerei kapcsán a színek, akkor a punk meg maradjon meg a fehér, tufa prolik zenéjének.„a dolog nem arról szól, hogy a punk mozgalomban látunk-e feketéket, hanem hogy felismerjük-e a valódi punkokat a fekete kultúrában”