Újabb magyar vállalkozás lépte át az országhatárt. A Munch elnevezésű “ételmentő” alkalmazás célja, hogy éttermek, pékségek, boltok és szállodák kedvezményesen, negyven–hetven százalékos áron értékesítik az el nem adott, de jó minőségű ételeket. A magyar alapítású vállalkozás most már Romániában is elterjedt, ahol több mint nyolcvanezren töltötték le.
Egy évvel az indulása utána a Munch már tizenegy városban van jelen, a magyar ételmentő applikációt már több mint nyolcvanezren töltötték le, a legnépszerűbb étel- és italalkalmazások között szerepel, és több mint kétszázötven vendéglátóhely csatlakozott a kezdeményezéshez.
A kezdetek óta az a cél vezérel minket, hogy az ételmentést minél több ember számára elérhetővé tegyük, így idővel egyetlen jó minőségű étel se kerül majd a kukába. Elérkezettnek láttuk az időt, hogy átlépjünk a határainkon, és elsőként Romániában is elindítsuk a Munchot
– jelentette be Wettstein Albert, a cég társalapítója. Hozzátette: továbbra is várják a felelős vendéglátóhelyek, élelmiszergyártók és üzletek jelentkezését, hiszen csupán széles körű összefogás segítségével lehet gátat szabni az ételpazarlásnak. A Munch egy platform, amelyen keresztül éttermek, pékségek, boltok és szállodák kedvezményesen, negyven–hetven százalékos áron értékesítik az el nem adott, de jó minőségű ételeket. A magyar startup elnyerte az Év Fenntartható Vállalkozása díjat, a Highlights of Hungary különdíját, és a SozialMarie nemzetközi versenyen is díjazott lett. A társadalmi startup idén egy százezer eurós befektetési kört zárt – írja a Világgazdaság.
Forrás: Világgazdaság; Fotó: Munch.hu
Facebook
Twitter
YouTube
RSS