A genderideológia magyarországi térhódításáról, annak vadhajtásairól, illetve a balliberális oldalt jellemző kapcsolatrendszeréről írt elemzést a Magyar Időkbe Szakács Árpád. A szerző plasztikusan szemlélteti írásában az olyan beteges jelenségeket is, amelyekről sokan nem is beszélnének szívesen. Szakács írásában ugyanakkor ismét kitér arra a jelenségre, amelyet így foglalhatunk össze: kistafírozott ballib, elszegényedő konzervatív műhelyek.
Ma a leghíresebb transzvesztita egy Desmond Napolesnek (képünkön) nevezett kisfiú. A divatmodell még csak tízéves, de korábban fellépett a New York-i homoszexuális-felvonuláson és helyet kapott a témával foglalkozó propagandavideókban. Ő most a minta és a példakép. Desmond Napoles egy internetes oldalt is létrehozott, mellyel a hozzá hasonló gyerekeken szeretne segíteni, és inspirálni őket arra, hogy bátran vállalják fel szexualitásukat. Szakács úgy látja, az az aljasság, amit a védekezésre képtelen kisgyerekekkel megtesznek, számunkra felfoghatatlan; Magyarországon ilyen esetek még nincsenek, és ez nem a hazai balliberális politikusokon múlt.
Gyurcsányné szerepe
A genderideológia hazai terjesztésének vezetését maga Dobrev Klára, Gyurcsány Ferenc felesége vállalta magára. 2009-ben egy szervezetet is létrehoztak a genderpropaganda népszerűsítésére. És hogy kik támogatták Dobrev kezdeményezését, az Unifem-Ért Magyar Nemzeti Bizottság Egyesület megalakulását? Érdekes a névsor: Asbótné Thorma Judit (Magyar Nők Szövetsége), Bánáti Jánosné Ilona (Magyar Ügyvédnők Egyesülete), Buday-Gyarmati Andrea (olimpikon), Czakó Borbála (londoni nagykövet), Danks Emese (Erste Bank), Göncz Kinga (külügyminiszter), Gurmai Zita (szocialista EP-képviselő), Herczog Mária (a Gazdasági és Szociális Tanács állandó bizottsága), Junghaus Tímea (Open Society Institute), Király Júlia (a Magyar Nemzeti Bank alelnöke), Lamperth Mónika (az MSZP elnöki kabinetvezetője), Palya Bea (énekes), Ránky Katalin (L’Oréal), Szelényi Zsuzsa (Budapesti Európai Ifjúsági Központ), Takács Ildikó (Reklám Világszövetség), Tóth Herta (CEU, Női Érdek Szövetség) és Wirth Judit (Nők a Nőkért az Erőszak Ellen).
Tudatmódosítási kísérlet gyermekeken
A propagandának hamar meglett a hatása: 2009-ben már kormányrendelet tette kötelezővé a genderszemléletet az óvodákban, ennek érdekében a legkisebbek nevelésének országos alapprogramját is módosították. Szakács felidézi, hogy a konzervatív oldalon a jogszabály elfogadása óriási tiltakozást váltott ki; rengeteg gyermekpszichológus hívta fel a figyelmet arra, hogy a kicsik lelki fejlődésére milyen káros hatással van a rendelet.
És itt jön a képbe Vekerdy Tamás, a közismert balliberális pszichológus, aki tagja volt annak a bizottságnak, amelynek ajánlása háttérül szolgált a jogszabály elfogadásához, vagyis a szakmai anyag támogatta a genderpropagandát az óvodákban.
2010-ben a Fidesz egyik első intézkedése volt a genderrendelet eltörlése, emiatt Magyarországon nem tudott gyakorlatba lépni a nácikat messze túllicitáló gyerekkísérletek első állomása – fogalmazott Szakács Árpád. Csakhogy azóta is tízmilliárdokkal támogatta a költségvetés azokat az intézményeket és projekteket, amelyek a gender és a migráció eszméit népszerűsítették, egészen addig, amíg néhány hónapja Kásler Miklós, az emberi erőforrások minisztere augusztusban le nem állíttatta ezt.
Lett is ebből világraszóló botrány – írja Szakács. Szilágyi Zsófia rendezőnő éppen Szarajevóban tartózkodott, ahol a magyar állam által finanszírozott feminista filmje volt díjkörúton. A művésznő elsírta magát a publikum előtt a szörnyű Magyarország miatt, megemlítve, hogy lélegzetelállító filmjét azért tudta megcsinálni, mert a gendertudomány kérdéseivel foglalkozó tanáraitól megkapta hozzá a szükséges tudást. És itt Szakács rátér az általa már többször hangoztatott kritikára. Ezt írja:
a film ugyanis azért készülhetett el, mert a Fidesz elnyomó intézményei 62 millió forint támogatással abba a helyzetbe juttatták Szilágyit, hogy bátran és szabadon grasszálhat a világban, ahol megható meséket adhat elő a magyar diktatúráról.
Minél több állami támogatást kapnak, annál szomorúbbak a haladók
Szilágyi Zsófia mellett szó esik a cikkben mesteréről, Enyedi Ildikóról, aki közel félmilliárdos támogatásból készített filmet, majd 2017 februárjában elmondta, hogy milyen szörnyű diktatúra van mifelénk. És egy igazi hazai genderfilmmel is szolgál a szerző: Bakonyi Alexa filmrendezőnek az Egy fiú című dokumentumfilmjével, amely 22 millió forintos támogatásból készült. Tóbiás 18 éves, Jázmin néven született Szabolcs megye egyik apró falujában. A transznemű fiú legnagyobb vágya, hogy testileg is férfivá válhasson. Édesanyja mindent megtesz, hogy támogassa Tóbiást. Az Egy fiú kettejük kapcsolatát mutatja be, fő témája az elfogadás.
Szakács szerint az sem volt rendjén, hogy egy bizonyos Oleg Kuliknak 2010 óta már nem egyszer volt kiállítása Magyarországon.
Ő már a gendert is meghaladta, művészetének középpontjában az úgynevezett faji keveredések megjelenítése szerepel. Konkrétan: emberek és állatok közösülése és orális kielégítése. Különböző urak, hölgyek kutyával, kecskével, disznóval, lóval és egyéb állatfélékkel kerülnek ebbe a kapcsolatba
– írja a szerző, majd így folytatja:
Rutinos olvasóinknak a szeme sem rándul arra, ha azt írjuk, mindezt a magyar adófizetők pénzéből rendezték. Viszont mit gondolnak, mennyi esély van arra, hogy maga Balog Zoltán, az emberi erőforrások minisztere Oleg Kulik-képeket vásároljon a saját miniszteri keretéből a Ludwig részére? Száz százalék. Ne hitetlenkedjenek. 2014-ben mintegy négymillió forintot költöttek Oleg Kulik úr munkásságára.
Kistafírozott ballib, elszegényedő konzervatív műhelyek
Szakács Árpád cikke végén szóvá teszi, harminc év után megszűnik a Kapu, a magyar konzervatív értelmiség egyik legjelentősebb folyóirata. Ezzel szemben a Fidesz diktatúrája ellen harcoló balliberális alternatív társulat, a TÁP Színház pont most ünnepli fennállásának 25. évfordulóját, ennek alkalmából két hónapon keresztül tartó fesztiválra várják az érdeklődőket. A TÁP25 fesztiválon szeptember 27. és november 27. között több, mint egy tucat előadáson vehet részt a közönség különböző helyszíneken. Lesznek rég nem látott darabok, exkluzív előadások és teljesen új színdarabok ősbemutatói is. Az ötven éve működő, nem balliberális Térszínház viszont utolsó hónapjait kezdi meg, anyagi okok miatt ezt a kiemelkedően fontos magyar szellemi műhelyt ugyancsak a megszűnés fenyegeti.
Szakács így zárja cikkét:
Mit is mondott nemrég L. Simon László – aki magát a Fidesz vezető kultúrpolitikusának tartja – az RTL Klub Magyarul Balóval című műsorában? „Nem mondhatja ma Magyarországon egyetlen konzervatív alkotó sem, hogy politikai okokból nem támogatják, mert az ő politikai nézetei miatt kirekesztik valamilyen pályázatból.”
Forrás: Magyar Idők; Fotó: Facebook
Facebook
Twitter
YouTube
RSS