Korábban felvetődött, hogy az autópálya állapota is hozzájárulhatott a tragédiához, azonban kiderült: az autópálya rendben volt – írja az olasz hatóságokra hivatkozva a Faktor.
Az autópálya rendben volt, erre jutottak az olasz hatóságok. Most az következik, hogy a sofőr, V. János feleségét kihallgatják. A férj állapota ugyanis még nem teszi lehetővé, hogy kikérdezzék. A veronai tragédia után az érintett A4-es autópálya-kezelő céget élesen bírálta a közúti balesetet szenvedetteket és hozzátartozóikat képviselő olasz nemzeti szövetség. A szervezet szerint a szalagkorlát túl közel helyezkedett el az úttesthez, ráadásul nem volt megfelelő teherbírású, nem volt alkalmas arra, hogy elnyelje a jármű mozgási energiáit. Azonban a Corriere Del Veneto című olasz újságnak most nyilatkozott az autópálya-kezelő vezetőit képviselő ügyvéd, aki szerint már elkészültek a szakvélemények, és ezek szerint nem útvezetési, karbantartási vagy szalagkorlát hibák okolhatók a balesetért. A jogász azt mondta: az okok már ismertek, a vezető szinte ájulásszerű elalvása miatt csapódott a busz a szalagkorlátnak. Az ügyvéd szerint az olasz ügyészség azt kérte a magyar hatóságoktól, hogy a sofőr alvási apnoe szindrómájáról hallgassák ki V. János feleségét, majd ha állapota engedi, magát a vezetőt is – írja a Bors. Magyarországon több ember halálát okozó közúti veszélyeztetés miatt indított eljárást ismeretlen tettes ellen az ügyben a Nemzeti Nyomozó Iroda.
Forrás: BorsOnline, Faktor, fotó: TASR
selyemfrankó
2017-04-07 at 11:34
Ez egyszerűen nem igaz.
Amint már többször megirtam Kanadában legtöbb helyen az országutak szélén van egy széles jó pár méteres sáv és amellett egy árok azon túl egy bokros terület és azon túl az erdő.
Nincs sehol beton oszlop tenger mint egy római templom .
Mellékesen Princess Di is úgy halt meg hogy Párizsban egy keskeny alagút és betonvályúban vezetett az autóút és annak ütközött a részeg hülye sofőr.
Az USA is sokkal veszélyesebb nagyon keskeny országutakkal és az utak mentén épiményekkel hidpillérekkel oszlopokkal stb.
Én is levezettem már az országútról Kanadában és a bokrok fák visszadobtak az úttestre.
A vidéki utunkon mindig dühöngök hogy állandóan kivágják a fákat az út mentén azonban nekik van igazuk. Legalább öt métert kéne félrevezetni ahhoz hogy életveszélybe kerüljek. Igy csak árokba vagy hóbuckába rohanhatok nem beton vagy vas korlátokba. Van az is de ritkán főleg tavak partján vagy sziklafalak mentén.
Veronában nem volt se nagy tó sem meredek szilkafal. Hanem volt beton oszlop és pillér és vas korlát. Azok gyilkoltak.