Van egy nagyon menő, "harcos" ruhamárka, ami a magukat nőknek képzelő férfi "sportolók" ellen jött létre

Van egy nagyon menő ruhamárka, amely nem túl régóta létezik, és amit úgy hívnak, hogy XX-XY Athletics. Legalább annyira menő, mint a MAGA-s cuccok, bár itt kicsit más a stílus. Bár nem egyértelmű a névből, a betűk a férfi és női kromoszómákra utalnak, és ebből már sejthető, hogy egy a woke-őrületre reagáló brandről van szó. A márka elsősorban azoknak a nőknek szól, akiket nagydarab, magukat nőnek képzelő férfiak vertek el a ringben, vagy akiknek mentálisan sérült, mocsok emberek tönkretették egy évtizedes munkáját azzal, hogy a női kategóriában indultak – például úszásban. Meg persze azoknak, akik nem akarják, hogy ilyen dolgok megtörténhessenek.
A márka alapítója Jennifer Sey, a Levi’s korábbi vezetője, aki nyílt kritikusa a nők sportjaiban induló transznemű sportolóknak. Az XX-XY Athletics megalapításával azt a célt tűzte ki, hogy pótolja azt a hiányosságot, amelyet a nagy sportmárkák hagytak maguk után. Véleménye szerint ezek a márkák nem álltak ki a női sportolók mellett, sőt, sokszor a „rossz oldalra” álltak azzal, hogy figyelmen kívül hagyták a biológiai különbségekből fakadó igazságtalanságokat.
Jennifer Sey tehát létrehozott egy márkát, amely nemcsak egy életérzést kínál, hanem valóban kiáll az igazi nők valódi jogai mellett. A márka ettől hiteles: valahogy olyan, mint a „MAGA-sapka” sportos megfelelője – nőknek.
És harcolnak is azért, amiben hisznek. Nemrég egy reklámfilmben például a Nike-nak üzenetek, mert szerintük a cég nem áll ki a nők jogai mellett.

Az egyik legutóbbi reklámjukban pedig fiatal lányok beszélnek arról, hogy mi történik velük akkor, ha „fiúk ellen hagyják versenyezni őket”. A megszólalók elmondják, hogy kitörhet a foguk, megsérülhetnek, de akár az álmaik is darabokra törhetnek – azok az álmok, amelyekért nagyon sokat dolgoztak.
Ha hagyjátok, hogy fiúkkal versenyezzünk, azzal azt erősítitek, hogy a lányok kevesebbet érnek, mint a férfiak
– mondja az egyik sportoló lány a videóban.
Sey a márkájával kapcsolatban úgy nyilatkozott, hogy az XX-XY Athletics nem csupán egy márka; egy kulturális állásfoglalás is. Sey számára cége az igazságosság és a valóság melletti kiállást képviseli a női sportban.
A jó hír, hogy férfiaknak is készítenek ruhákat – de persze azoknak a férfiaknak, akik nem legyőzni, hanem támogatni és tisztelni akarják a nőket. Nemcsak a sportban.